Friday, January 28, 2011

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel (1)

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel

Bab I
Bab II
Bab III
Bab IV
Bab V
Bab VI
Bab VII
Bab VIII
Bab IX
Bab X
    Selesai 100 kisah-kisah bogel (1). Ikutilah seterusnya siri (2)'.

    IKLAN: Seluar Dalam Ajaib -Baik Untuk lelaki.
    Seluar Dalam Ajaib

    9 comments:

    free compass said...

    terima kasih atas maklumat e-book saudara. banyak input boleh didapati.

    peringatan said...

    adakah isu2 bogel ini boleh mendekatkan diri dengan tuhan?

    nahaslah anda di api neraka. tidakkah anda takut dengan azab tuhan??

    Ibnu Hasyim said...

    Terima kasih komen-komen anda.

    Elok juga saya nyatakan pendirian weblog ini. (menjawab komen 2)

    1. Kita terang fasal Nabi Musa, kena terang juga fasal Firaun. Jelaskan Nabi Muhammad SAW, begitu juga Abu Lahab. Terang fasal PAS,terang fasal UMNO. Terang fasal maaruf, terang fasal mungkar. Terang fasal tutup aurat, terang fasal telanjang.

    2. Timbul soal dosa masukkan gambar dedah aurat. Tolong jelaskan adakah 'gambar aurat' itu aurat?

    3. Masalah 'gambar aurat' itu timbulkan kesan buruk dan menjadi ikutan. Cuba bandingkan, contohnya gambar Shahrizat Jalil tidak tutup aurat nampak jambul rambut dengan gambar bogel yang weblog ini siarkan.. Mana yang mudah dan banyak jadi ikutan? Lebih ramai pakai tudung spt Sharizat dari yang berbogil seperti dalam blog ini.

    4. Mengapa tidak bantah weblog agama siarkan gambar Sherizat itu, yang dikatakan sama-sama ada kesan buruk?

    5. Apakah tidak perlu difikirkan ada kesan baik yang boleh mengimbangi kesan buruk yang membuktikan fakta? Bagaimana dalam qaedah hukum fiqah dalam hal ini..

    Insya Allah, saya akan huraikan di waktu yang lain.

    As-salamu alaikum?

    Anonymous said...

    T.kasih ustaz. saya mulai faham..

    Insaflah said...

    Salam,

    Saya tidak dapat menerima hujah penulis kerana memaparkan gambar bogel untuk tontonan ramai tetap berdosa walaupun apa pun alasannya.Ia tidak ada kaitan dengan Shahrizat atau UMNO.Ia antara Tuhan dengan anda dan akhlak anda dengan manusia.

    1)Terang fasal Firaun tidak akan menyebabkan orang berfikir akan mengikut Firaun.Namun menerangkan fasal kebogelan,kemaluan dan persetubuhan akan merangsang nafsu.Lalu orang akan mengikut nafsu.Blog ini sama seperti laman pornografi.Soft pornography,lebih tepat.

    2)Mendedahkan aurat dengan memaparkan aurat orang lain,dua-duanya berdosa.Ada bantahan?Jika ada orang mendedahkan aurat anda melalui foto untuk disebarkan,adakah orang tadi dapat pahala atau makruh sahaja.Lucu dengan soalan "Adakah gambar aurat itu aurat?"

    Ini alasan orang yang ketagih pornografi.Mental retarded.Maaf.

    3)Orang akan berbogel dengan melakukan seks songsang melalui pelbagai cara.Dengan asbab blog ini orang akan terjerumus ke lembah dosa.Jangan salahkan Shahrizat.

    4)Apa kaitan Shahrizat dengan keghairahan anda memaparkan gambar bogel?Pelik.Benci Shahrizat jangan sampai akhlak anda disetubuhi nafsu.

    5)Apa lagi nak putar pasal hukum Feqah?Memaparkan gambar bogel dan lucah (soft or hardcore) tetap berdosa.Dapat syafaat Rasullullah s.a.w dan keredhaan Allah s.w.t ke siarkan gambar bogel semua ni?Dalam kubur nanti boleh ke salahkan Shahrizat dan UMNO dalam kes ni?

    Tepuk dada tanya iman,wahai 'ustaz'.


    ~Hamba Allah

    my said...

    jom tonton pelbagai saluran tv dari dalam dan luar negara seperti Discovery Turbo.Discovery World Hd.Discovery Channel.History Channel.Astro Ria.Astro Prima. Astro Oasis.Tv3.Tv2.Bernama Tv.Al Hijarah Tv .ESPN,STAR SPOTS ,EUROSPORTS dan banyak lagi secara percuma di > http://setcast.blogspot.com/2012/04/live-streaming-malaysia-tv-tv-online.html ,anda jugak boleh mendengar pelbagai siaran radio Online malaysia di > http://setcast.blogspot.com/2012/03/malaysia-radio-online-listen-live.html secara percuma ,jom terjah

    pak senidi jawa barat said...

    Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk MBAH.RINGGO kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual MBAH RINGGO meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya MBAH RINGGO lah yang bisa merubah nasib kami..MBAH RINGGO orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 0852~0521~3777-MBAH RINGGO,dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Anonymous said...

    Tahniah ibnu hasyim,blog anda mjdi Laris krn adanya perkara2 bogel,telanjang d lucah...xpayah nk kata kat org,baiki diri sndiri dlu..

    Anonymous said...

    sampaikan walau satu ayat..hemm, ungkapan ni samalah dgn huraian2 berikut:-
    knp kuburkan suami isteri yg belainan agama (muslim&kristen)dlm satu tanah perkuburan?
    jawapan ala2 ibnu..takkanlah malaikat tidak dapat membezakan org islam & kristen..simple..
    so simple mcm u post gambar2 lucah (yg akhirnya mmbawa kpd zina)utk perbandingan dgn aurat shahrizat.
    yg pasti, tak de sape yg terliur tgk rambut shahrizat!!!

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails