Tuesday, April 13, 2010

Berbogel Untuk PETA, Virus Ini Menyerang M'sia..

HALAMAN HIBURAN

Selasa April 13, 2010: Joss Stone Berbogel Untuk PETA

Gambar atas, artis Jose Stone dari UK

Gambar bawah, Amber Chin seakan-akan berbogel dengan dihiasi lukisan belang seperti harimau terkurung di dalam sebuah sangkar dan mesej ‘Biarkan Haiwan Liar Bebas’. Poster itu juga sempena Tahun Baru Cina yang jatuh pada Tahun Harimau tahun ini.


ARTIS dari United Kingdom, Joss Stone sanggup berbogel demi menjayakan kempen mempertahankan hak haiwan yang dianjurkan People for the Ethical Treatment of Animals (PETA).

Pemenang anugerah Grammy bersama aktivis PETA berusaha menghentikan pembuatan topi daripada bulu beruang Kanada. Askar dan pegawai memakai topi tersebut.

"Joss berbogel dan berbaring di atas bendera Union Jack. Tindakannya itu menghantar mesej jelas kepada pihak istana. Foto-foto bogel itu amat menarik. Dia sangat selesa berbogel," menurut sumber. Iklan itu akan ke udara pada tahun ini. (AK)

Komen Blog Ibnu Hasyim: Awas, virus merbahaya ini sedang melanda Malaysia. Pihak berwajib perlu bersiap sedia menghadapinya. Lihat keterangannya sebelum ini.. Sila klik..

1 comment:

Anonymous said...

Memanglah BINATANG semuanya berbogel. Tapi hodohnya bila manusia berbogel untuk menunjukkan prihatin kpd binatang yg di tindas oleh manusia yg kebanyakannya berpakaian.

Pakaian hanya untuk manusia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails