Friday, April 16, 2010

Urut Maksiat, Bagus JAIS, Teruskan Pantau!

2 beranak ulit dosa

APRIL 16, 10 PUTRAJAYA: Dua beranak sehati sejiwa yang berpenampilan ‘bergetah’ dan menarik bukan saja rela menawarkan urut istimewa menerusi teknik badan ke badan dalam keadaan bogel, malah sanggup melakukan hubungan ranjang dengan bayaran mencecah RM1,000 bagi satu pakej.

Bukan itu saja, dua beranak masing-masing berusia 45 dan 25 tahun terbabit turut menawarkan tiga pakej dengan kadar upah RM300 hingga RM1,000 setiap satu bergantung kepada kehendak pelanggan.

Pakej pertama menyajikan khidmat urut badan ke badan tanpa pakaian, pakej kedua membabitkan urut badan ke badan dengan sentuhan istimewa pada badan tukang urut manakala pakej ketiga kombinasi pakej satu dan dua disertai layanan hebat di ranjang khas bagi golongan elit.

Kegiatan dua beranak itu dipercayai dilakukan di sebuah kondominium mewah disewa mereka di Subang Jaya, dekat sini, yang mempunyai dua bilik khas bagi melakukan urutan khas kepada pelanggan yang ditapis melalui panggilan telefon diterima sebelum pertemuan diatur. Bukan itu saja, dua beranak terbabit turut menyediakan katil khas bagi melayan pelanggan tetap berstatus Datuk dan eksekutif muda yang mahu menikmati urutan istimewa disertai seks layanan intim serta seks hebat.

Dua beranak terbabit dikesan menjalankan kegiatan tidak bermoral itu sejak lebih setahun lalu, namun ia sukar dikesan kerana mereka sentiasa berhati-hati dengan menapis setiap pelanggan selain hanya menyasarkan pelanggan kaya dan elit yang menghadapi masalah dengan isteri atau keluarga.

Golongan terbabit dipercayai menjadi sasaran kerana mereka sukar memecahkan rahsia, malah tidak mahu perlakuan mereka dibongkar bagi menjaga imej. Bagi mengelak kegiatan mereka dikesan pihak berkuasa, dua beranak terbabit hanya menawarkan khidmat urutan antara jam 10 pagi hingga 12 tengah malam. Ia bagi mengelak penghuni di kondo mewah itu curiga. Tempoh terbabit bagaimanapun boleh dilanjutkan jika ada permintaan khas daripada pelanggan tetap yang tidak mahu kehadiran mereka dilihat penghuni lain.

Kegiatan dua beranak yang hidup mewah hasil aktiviti terkutuk itu didedahkan Penolong Pengarah Bahagian Perancangan dan Strategik Jabatan Agama Islam Selangor (Jais), Shahrom Maarop, yang mengesahkan mereka menjalankan khidmat itu sejak lebih setahun lalu.

Beliau berkata, urut istimewa dan pelik memang wujud dan dilakukan secara tersembunyi terutama apabila membabitkan pelanggan dan tukang urut beragama Islam. Bagaimanapun, katanya, perkhidmatan itu agak pelik kerana ibu dan anak perempuan terbabit bukan saja sanggup melakukan urut istimewa bersama, malah menawarkan seks kepada pelanggan dengan bayaran lumayan.

“Siasatan mendapati dua beranak ini memiliki penampilan menarik, malah wanita berstatus janda terbabit juga mempunyai wajah dan bentuk tubuh menarik bagi menggoda pelanggan yang mahukan khidmat seksnya.

“Bagaimanapun, layanan tidak diberikan dengan mudah kerana pelanggan perlu membayar harga yang mahal dan lazimnya layanan istimewa untuk pakej ketiga itu hanya diberikan kepada pelanggan yang ada status dan berada,” katanya.

Shahrom berkata, berdasarkan risikan dan siasatan, pakej terbabit menawarkan harga berbeza antara RM300 hingga RM1,000 dan pakej ketiga lazimnya ditawarkan kepada pelanggan tetap yang kebanyakannya golongan berada.

“Pelanggan tidak boleh datang sewenang-sewenangnya kerana dua beranak itu akan menetapkan masa bagi mengelak kegiatan mereka dihidu penghuni lain,” katanya.

Shahrom berkata, pihaknya mendapati dua beranak itu kaya dengan menyewa kondominium mewah serta memiliki kenderaan sendiri hasil pendapatan lumayan yang diperoleh setiap hari.

“Kami memantau kegiatan dua beranak itu dan akan melancarkan serbuan pada masa sesuai. Kami menasihatkan umat Islam yang terbabit dengan kegiatan urut haram memberhentikannya dengan segera sebelum mereka dicekup,” katanya.

Komen Blog Ibnu Hasyim: Urut maksiat, JAIS teruskan pantau. Al-hamdulillah. (2MA)

Sebelum ini..

1 comment:

Anonymous said...

KERANA MENGEJAR RM,SANGGUP BUAT MAKSIAT!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails