Sunday, September 04, 2011

Beromen Dalam Kereta, Nyaris Maut. & ...


KERETA dinaiki Qiao Hou dan kekasihnya merempuh penghadang tempat letak kereta di sebuah bangunan di Changsa baru-baru ini.

CHANGSA: Satu pasangan yang berasmara (beromen) dalam sebuah kereta nyaris maut kerana mereka tidak mematikan enjin kereta, lapor sebuah akhbar semalam. Pasangan itu pada mulanya berasmara dalam kereta yang diletakkan di tempat letak kereta di atas bumbung sebuah bangunan di sini, selatan China baru-baru ini.

Mereka tidak mematikan enjin kerana mahu menikmati hawa dingin ketika berasmara. Namun, si lelaki, Qiao Hou tertolak gear menyebabkan kereta berkenaan mengundur dan merempuh penghadang tempat letak kereta.

Kereta itu tidak terjatuh sebaliknya bahagian belakang kenderaan tersebut tergantung pada ketinggian 18.28 meter. Kekasih Hou menjerit menyebabkan beberapa orang bergegas membantu mereka keluar dari kenderaan itu. – Agensi

Gambar di bawah ini lain pula, berlaku kira-kira sebulan lalu di China juga. dan menjadi sensasi di internet China. Seorang isteri menyerang suaminya yang sedang berasmara dalam kereta juga, dengan seorang perempuan simpanan. Kejadian itu dirakamkan oleh CCTV. Peristiwa ini mungkin akibatnya tidak nyaris maut seperti kisah di atas, tetapi.. ah, bayangkan sendiri le... (IH)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails