Thursday, October 15, 2009

Awet Tegang Tawarkan Khidmat Picit Bertelanjang..

JENAYAH

KUALA LUMPUR: Okto 15 2009. My Metro melaporkan, amat mengejutkan apabila sekumpulan gadis urut tradisional yang terkenal dengan jolokan ‘awek tegang’ dikesan menawarkan perkhidmatan picit dalam keadaan telanjang bulat dengan bayaran serendah RM100 bagi setiap sesi rawatan.

Gadis genit warga Thailand dan China terbabit dikesan menjalankan kegiatan ‘panas’ itu dengan berselindung di sebalik papan tanda premis rawatan kecantikan untuk mengaburi kegiatan berkenaan. Aktiviti urut dalam keadaan telanjang bulat itu turut disertai beberapa pakej istimewa lain termasuk urutan batin sebelum pelanggan ditawarkan melakukan hubungan seks dengan bayaran tertentu.

Kegiatan itu dibongkar apabila sepasukan lima anggota polis daripada Cawangan Anti Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) melakukan serbuan mengejut di premis terbabit di Jalan SS2/55 Sea Park di sini, semalam. Dalam serbuan kira-kira jam 4.30 petang, pihak pengurusan rumah urut terbabit tidak sempat melarikan diri kerana diberkas polis yang terlebih dahulu melakukan intipan dan penyamaran.

Sumber polis berkata, ketika serbuan, beberapa pelanggan lelaki berada di tingkat satu premis terbabit sambil menanti masa menerima ‘rawatan’ dan urutan. Menurutnya, kedatangan polis turut menyebabkan seorang gadis urut warga Thailand yang melayan nafsu seorang pelanggan lelaki warga tempatan tergamam.

“Ketika ditahan, wanita terbabit dalam keadaan telanjang bulat dan dipercayai sedang memberikan urutan istimewa kepada pelanggannya yang juga dalam keadaan ghairah.. Pasangan terbabit yang diberkas polis didapati berada dalam bilik urutan khas yang hanya ditutupi dengan tirai panjang. Tindak-tanduk pasangan terbabit ketika diberkas membuktikan mereka bukan lagi melakukan urutan tradisional biasa,” katanya.

Beliau berkata, hasil pemeriksaan, polis memberkas empat wanita Thailand dan tiga gadis China yang menawarkan urutan istimewa berkenaan kepada pelanggan lelaki tempatan. “Semua wanita terbabit yang berusia awal 20-an didapati menyalahgunakan visa lawatan sosial sebagai pelancong untuk bekerja sebagai tukang urut. Mereka melakukan kesalahan mengikut Akta Imigresen.. Siasatan mendapati, setiap pelanggan lelaki yang datang diminta membayar RM60 untuk perkhidmatan urut selama satu jam,” katanya.

Menurutnya, ketika berada dalam bilik tertutup itu, pelanggan boleh membuat permintaan istimewa sama ada meminta gadis terbabit melakukan urutan sambil berbogel atau melakukan urut batin diikuti hubungan seks.

“Biasanya urutan batin atau hubungan seks terbabit dikenakan bayaran tambahan serendah RM100 hingga RM150. Bagaimanapun, pelanggan biasanya akan melakukan tawar menawar dengan gadis berkenaan bagi perkhidmatan disediakan.. Gadis tinggi ramping dan berwajah cantik tanpa segan silu akan membogelkan diri sebelum meneruskan sesi rawatan berahi berkenaan sebelum menerima bayaran seperti dijanjikan,” katanya.

Difahamkan, pusat urutan terbabit sudah diserbu polis Petaling Jaya tiga kali sejak awal Januari lalu, namun pemiliknya masih tidak serik. “Siasatan mendapati, pemilik premis terbabit kerap bertukar manakala gadis urut dibawa masuk sindiket tertentu dengan menyalahgunakan pas lawatan sosial,” katanya.

Katanya, bagi mengelak diserbu, pemilik dikesan memasang tiga kamera litar tertutup (CCTV) di pintu masuk premis. Semua kamera CCTV berkenaan disorokkan di belakang kotak fius elektrik bagi mengelakkan ia dihidu pihak berkuasa. “Semua gadis terbabit termasuk tiga pelanggan lelaki dan seorang penyelia premis dibawa ke Ibu Pejabat Daerah (IPD) Petaling Jaya untuk diambil keterangan,” katanya.

Ketua Polis Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed, berkata pihaknya percaya pemilik terbabit menyalahgunakan permit yang dikeluarkan bagi tujuan itu. “Kes terbabit masih dalam siasatan dan polis masih mengumpul bukti melalui beberapa saksi yang mengetahui kegiatan haram premis itu,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Sementara itu, Bernama melaporkan, tiga pelanggan lelaki yang sedang asyik diurut dalam keadaan bogel oleh tiga tukang urut wanita warga asing yang juga berbogel tergamam apabila diserbu polis dalam satu serbuan mengejut di sebuah rumah urut yang berselindung di sebalik premis kedai kecantikan di Jalan SS2/55, Sea Park, Petaling Jaya di sini, petang semalam.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya ACP Arjunaidi Mohamed berkata hasil maklumat orang awam dan risikan, serbuan dilakukan kira-kira pukul 4.30 petang oleh polis daripada Bahagian Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya. Ketika serbuan tiga pelanggan itu sedang diurut oleh tiga pekerja (wanita) dari China dengan kesemuanya berbogel di tiga bilik berasingan yang kemudiannya ditahan.

"Empat tukang urut wanita yang lain (tiga dari Thailand dan seorang dari Myanmar) serta seorang penyelia premis itu turut ditahan dalam premis itu," katanya ketika dihubungi di sini semalam. Beliau berkata siasatan awal mendapati kesemua tukang urut wanita berusia lingkungan 22 hingga 46 tahun itu dipercayai bukan sahaja melakukan kerja mengurut dengan berbogel malah turut menawarkan perkhidmatan seks kepada pelanggan mereka.

Katanya pemeriksaan lain mendapati ketujuh-tujuh wanita itu memiliki dokumen perjalanan yang sah tetapi tidak mempunyai permit kerja dan kini ditahan untuk siasatan lanjut. Arjunaidi berkata penyelia premis turut ditahan kerana menyalahgunakan lesen perniagaan yang dimiliki manakala ketiga-tiga pelanggan berusia lingkungan 30-an turut diambil keterangan.

Beliau berkata premis itu pernah diserbu bulan lalu namun pengusahanya tidak serik dan kembali aktif menjalankan kegiatan haram berkenaan. Katanya polis bagaimanapun akan terus membuat pemantauan terhadap operasi rumah-rumah urut bagi memastikan tiada aktiviti atau perkhidmatan tidak bermoral dijalankan di sebalik perniagaan yang dijalankan.

Komen Blog Ibnu Hasyim:Negara Islam apa macam ni? Malu la! Tiada komen dari wanita UMNO? Tahniah kepada Ketua Polis Daerah Petaling Jaya ACP Arjunaidi Mohamed. (AK)

Lihat kes jenayah sebelum ini...

Cubaan Rogol Pembantu ADUN Bukit Kepayang.

3 comments:

Anonymous said...

Kalau MP orang baik2....negara akan ok.

Anonymous said...

I all the time used to read post in news papers but now as I am a user of net thus from now I am using
net for articles, thanks to web.
Also visit my webpage : gift tag stickers

Anonymous said...

The nigh important enquiry arises is which case of slideshow of
the Advent labels below. another just estimation would
be to spot a telephone number representing formation Improves healing
process Improves snap Protects against UV rays Condition: OOS!
It is an authoritative investment with garish monetary value gun Labels.
The chemicals in these products could be earnestly dark sheepskin Compendium at Brooks Brothers, he
says he held back and bought a exchangeable item at
Old Navy blue for less than 10% of the cost.

Here is my web site :: you can try these out

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails