Saturday, October 17, 2009

UMNO Bantah Undang Syariah, Yang Ini Tak Bantah?


Chantelle(kiri) &
(kanan) Shariz
at Jalil tanpa tudung dengan lelaki Yahudi Amerika.

MSTAR Online melaporkan, Hantelle Chuah Shee Peng adalah satu nama yang tidak asing bagi pertandingan ratu cantik dan bidang peragaan di Malaysia dan di luar negara. Antara pertandingan ratu cantik yang pernah disertainya adalah Miss Malaysia Tourism 2007 (tempat ke-lima), Miss Malaysia Model of the World 2007 (tempat pertama), International Model of the Year di Korea pada tahun 2007 (tempat teratas), Miss Model of the World pada tahun 2007 di China (tempat ke-lima belas), Miss Malaysia Universe 2009 (tempat ke-lapan), dan Miss Malaysia World 2009 (tempat ke-sepuluh).

Jelitawan yang pernah menyertai pelbagai pertandingan ratu cantik ini memang amat menawan. Dia yang lincah dan petah bercakap ini juga pandai menyusun apa yang ingin diutarakan dengan caranya yang tersendiri. Chantelle, yang lebih fokus kepada karier peragaan sepenuh masa, berkata kecantikkan luaran sahaja tidak memadai. "Seseorang yang ingin mencuba nasib dalam pertandingan sebegini perlu cantik dari dalam dan luar," ujarnya.

"Semua peserta cantik-cantik belaka. Tetapi pemenangnya adalah seseorang yang pandai mengambil hati pengadil dan peminatnya melalui personalitinya, serta dia mestilah ‘popular’ dikalangan mereka," kata si cantik manis ini. ... Begitulah berita ini dan selanjutnya....

Komen Blog Ibnu Hasyim:

1. Ketua Wanita UMNO marah pada undang-undang Syariat Malaysia, tapi yang ni tak marah. Pernah Mufti dipecat, gara-gara ratu cantik. Kononnya Malaysia negara Islam..

2. Yang di bawah ini pun tak dengar bunyi bantahan juga. Lihat sedutan dari MarGeeMar





Inilah dia yang dikatakan kerajaan Islam Barisan Nasional .Sebuah kelab malam di Kuala Lumpur yang begitu berani mengadakan tarian bogel.Gambar ini diambil oleh seorang pengunjung kelab malam di Beach Cafe Jalan P.Ramlee Kuala Lumpur. Tarian bogel ini akan dimulakan selepas pukul 1.00 pagi

3. Dan banyak lagi...
Kononnya Malaysia negara Islam..
(AK)

Sila lihat..

4 comments:

saudara rantau said...

pak ibnuhasyim betul ker gambar si dsnjbs tu

dah pelaksanaan hukum tak sempurna

ditambah pula akhlak entah kemana

mr edz said...

yer..yer .. inilah contoh negara islam.. huhuhu

Ibnu Hasyim said...

Sudara Rantau

Saya hanya nukilkan yang tercatat di blog lain dan masih belum membuat analisis terperinci mengenainya.

Lihat sedutan blog MarGeeMar dan lain-lin. Banyak lagi gambar seperti itu, terutama bila dekat pilihan raya.

Wassalam.

Anonymous said...

tuan punya blog ni pun x betul.betapa banyak nya gambar2 yang x menutup aurat lam blog ni,baik ke can tu ?? memang bodoh + bangap tuan punya blog ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails