Thursday, October 13, 2011

Foto Bogel Menantu Gaddafi Mulai Bermunculan..

KEHIDUPAN mewah yang dilakoni keluarga Gaddafi terlihat dari foto-foto (antara contohnya gambar di atas) isteri salah satu puteranya. Tidak menghairankan bila dapat hidup mewah. Gaddafi adalah pemimpin otoriter Libya selama lebih dari 30 tahun tentunya boleh dapatkan apa saja yang diinginkan. Kini foto-foto seksi bermunculan setelah ditemukan dari sebuah laptop.

Foto seksi menantu Muammar Gaddafi adalah pos berpakaian dalam wanita, di sebuah di hotel mewah selama tirani kekuasaan Gaddafi. Dalam foto-foto tersebut yang ditemukan di laptop milik anak Gaddafi, Hannibal- 36 tahun. Iisterinya yang berdarah Lebanon, Aline Skaff dan Hannibal berpesta di sebuah jet pribadi, di kapal pesiar di lepasi pantai Mesir dan di beberapa foto mereka dikelilingi oleh alkohol yang dilarang di Libya.

Pasangan ini terkenal kerana memprovokasi ketegangan diplomatik dengan Swiss ketika mereka ditangkap pada 2008 di sebuah hotel mewah di Genewa dengan tuduhan menyerang dua mantan pelayannya. Setelah jatuhnya kekuasaan Gaddafi bulan lalu, seorang pengasuh anak asal Ethiopia juga mengatakan ia telah dipukuli dan dibakar parah, semasa bekerja untuk pasangan ini.

Foto-foto tidak bertarikh ini menunjukkan perjalanan mewah mereka ke Paris, Roma dan resort Sharmel-Sheikh di Mesir. Mereka terbang dengan jet pribadi, bersantai dengan pakaian renang di kapal pesiar mewah dan berbelanja di butik mahal. Foto lain menunjukkan mereka tinggal di kamar hotel mewah, menyelam dan mengunjungi kebun binatang Tripoli.

Gaya hidup mewah keluarga Gaddafi ini yang menyulut kemarahan warga Libya sehingga banyak demonstrasi terjadi. Hannibal dan keluarganya melarikan diri ke negara tetangga Aljazair setelah jatuhnya Tripoli. (IH)

Lihat lagi..
E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel
Lihat video sebelum ini..

Minda Ibnuhasyim- Politik Bajet

2 comments:

Anonymous said...

Diktator hanya menghidupkan maksiat dlm negara sendiri...

Muara Pos said...

Yang kulihat seksinya bukan gaya dia tu... he hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails