Tuesday, October 25, 2011

Artis Ini, Berhubungan Jenis Depan Orang Ramai..

HALAMAN HIBURAN
Berhubungan intim...
GARA-GARA aksinya mempertontonkan bagaimana berhubungan badan yang indah dan baik, seorang artis di Songzhuang, timur Beijing, diseret ke penjara. Ia dipenjara dan perlu menjalani hukuman kerja paksa selama setahun.

Cheng Li, nama artis gaek itu, melakukan hubungan badan bersama seorang perempuan di depan orang ramai di Muzium Contemporary Art di Songzhuang. Dalam aksinya yang diberi judul Sensitive Zone itu, Cheng bersama pasangannya telanjang dan memperagakan bagaimana cara berhubungan intim.

Aksi cabul Cheng terus menimbulkan kontroversi. Tapi, melalui peguam belanya, Cheng membela diri dengan mengatakan aksi cabulnya itu merupakan sebahagian dari pertunjukan seni. Menurut peguamnya, Cheng melakukan itu kerana dua alasan.

Pertama untuk mengejek orang-orang yang terlalu mengkomersialkan seni kontemporer dan kedua untuk memperlihatkan keindahan berhubungan intim dan mengangkat kegiatan tersebut ke tingkat lebih tinggi, yang tidak kotor, jelek, dan jahat.

Tapi, alasan itu tidak mampu membuat polis berdamai. Empat hari setelah aksi cabul itu, Cheng ditangkap. Ia dituduh telah membuat kegaduhan dan kekacauan publik. Ia ditahan di pusat penahanan di Tongzhou, dekat Jiangsu, timur Cina. Ia juga perlu ikuti kerja paksa sejak 24 April tahun lalu yang akan berakhir 23 Mac 2012.
(Sumber : Tempo)
IKLAN: Seluar Dalam Ajaib
Seluar Dalam Ajaib
America Vakoou -Untuk Lelaki

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails