Tuesday, February 22, 2011

Apasal Awek Ni Pakai Seluar Dalam Aje Dlm LRT?

JOM KREATIF
SEJUMLAH awek ni memutuskan hanya pakai seluar dalam saja atau disebut juga No Pants Day di Taipeh, Taiwan. Demikian dilaporkan AsiaOne Isnin lalu.

Aksi serupa sebelumnya dilakukan di New York di Chicago, AS. Gadis-gadis di Taiwan memutuskan tidak memakai selauar panjang tetapi pakai seluar dalam di dalam LRT subway. No Pants Day di dalam LRT subway adalah perayaan tahunan pertama kali dilakukan di New York.

Dilakukan oleh Improv Everywhere, sebuah grup komedi yang selalu buat lawak di tempat umum dengan kerja lawak bodoh mereka. Ini merupakan kegiatan tahunan yang dilakukan di negara-negara Barat. Tahun lalu hanya Tokyo, Jepun. Tahun ini, Taiwan ikutserta.

“Aku harap awek-awek dalam LRT tu ghairah sendiri..”, tulis seorang pembaca yang melihat aksi tersebut melalui video. (IH)

Jom jengok, banyak lagi siri-siri kreatif... jangan ikut semua!
E-Buku IH-10: 'Siri Jom Kreatif, Pelik-pelik..'
E-Buku IH-10: \

6 comments:

Anonymous said...

jangan cakap lawak bodoh beb....kan ni boleh cuci mata (eyemo)

Ibnu Hasyim said...

Oo... ha ha ha

Unknown said...

salam perjuangan...mohon linkkan blog ana pak hasyim..http://addin77.blogspot.com.t.kasih..

Ibnu Hasyim said...

Ok. Bisa pak... Al-hamdulillah.

imam mahdi yg mmrhati.. said...

sebenarnya apa2 semua fesyen dan sekarang sudah tdk berfesyen malahan nanti berbogel mcm yg ibnu hasyim bt tajuk ttg manusia berbogel di pejabat mula2 amerika lepas tuh tokyo lepas tuh britian lepas tuh seluruh dunia benar lah dajal akan menguji kamu dengan gng2 roti dan wanita cantik dan BERBOGEL!!! sedarlah semua

Anonymous said...

ni cut picture dari clip video remja jepun nyanyi di LRT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails