Tuesday, April 27, 2010

Pantai Bogel Rasmi Pertama Di Negara Majoriti Muslim




Pantai Berbogel Dibuka Di Turki

KHABAR 'jijik' datang dari Turki, untuk pertama kalinya di dunia secara rasmi sebuah negara yang bermajoriti umat Islam, menyediakan tempat bagi para pelancong asing untuk berbogel ria tanpa benang sehelaipun yang menempel di tubuh mereka.

Sebuah hotel baru di Turki akan memanjakan para pelancong tamu mereka yang gemar 'telanjang', dapat melampiaskan perilaku binatang mereka di sebuah pantai di Turki pada minggu depan, kata sebuah laporan akhbar pada hari Ahad kelmarin (25/4).

Terbuka secara eksklusif untuk para pelancong orang asing, hotel ini akan memfasilitasi para pelancong untuk telanjang di pantai yang rencananya akan mulai beroperasi pada tanggal 1 Mei akan datang di wilayah baratdaya Turki dekat resort utama Marmaris, tindakan hotel ini dianggap sebagai sebuah revolusi kecil di masyarakat konservatif Turki, lapor akhbar Turki Milliyet.

"Nudisme diperbolehkan di areal kompleks hotel, namun tidak di pantai umum yang berada di dekat sini," kata Ahmet Cosar, pengurus pemesanan hotel Adaburnu-Golmar, mengatakan kepada akhbar.

Untuk tamu yang berkeinginan 'bermain-main' di pantai tanpa benang sehelaipun yang menutupi tubuh mereka, pihak hotel akan menyediakan shuttle bus dari dan ke pantai bogel tersebut.(AK)

2 comments:

Anonymous said...

AKP tentunya tak selesa dgn pantai bogel itu..

dokpikiaq said...

muslim belum tentu beriman

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails