Saturday, May 01, 2010

Hadiah Hari Jadi, Contoh Keluarga Islam Yang Rosak..


ZAHIA DEHAR

Teman seks Ribery dedah cerita

MUNICH - Bintang bola sepak pasukan kebangsaan Perancis, Franck Ribery menjadikan seorang pelacur bawah umur, Zahia Dehar sebagai hadiah hari lahirnya dengan membayar kos penerbangannya dari Paris ke sebuah bilik hotel di sini, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Akhbar berkenaan memetik Zahia memberitahu majalah Perancis, Paris Match bahawa Ribery membayar beribu-ribu euro untuk penerbangan kelas pertama dan bermalam bersamanya di sebuah hotel lima bintang sempena hari jadi ke-26 bintang bola sepak antarabangsa itu pada 7 April tahun lalu.

"Saya ialah hadiah hari jadi yang comel untuk Ribery," kata Zahia yang ketika itu cuma berusia 17 tahun.

Zahia ialah antara 18 gadis yang disoal siasat dalam satu serbuan polis pada bulan lalu di rumah pelacuran Cafe Zaman, Paris yang sering dikunjungi oleh pemain-pemain bola sepak.

"Ribery berkenalan dengan saya di sebuah kelab malam di Paris. Dia menempah saya dan membayar tiket penerbangan," jelas gadis itu.

Skandal seksnya dengan Ribery yang telah berkahwin dan dianggap pemain terbaik Perancis, dikhuatiri menjejaskan persiapan pasukan kebangsaan negara itu pada pertandingan Piala Dunia di Afrika Selatan, Jun depan.

Zahia memberitahu beberapa pegawai polis antipelacuran bahawa dia dibayar 1,724 (RM7,317) euro sebagai habuan seks satu malam dengan tiga pemain bola sepak.

Zahia yang kini bersembunyi di sebuah vila di selatan Perancis selepas skandal itu terbongkar pada 12 April lalu, turut menyatakan kepada Paris Match bahawa dia memberitahu Ribery umurnya 18 tahun ketika itu kerana undang-undang Perancis hanya membenarkan individu berusia 18 tahun ke atas untuk menjadi pelacur.

Dalam wawancara sama, gadis kelahiran Maghribi itu menyatakan, dia mula terbabit dalam aktiviti pelacuran semasa berusia 16 tahun.

"Kali pertama saya melakukannya (melacur) juga sempena dengan sambutan hari jadi seorang lelaki.

"Saya sentiasa nampak lebih tua berbanding usia sebenar saya dan apabila saya mula menyedari bahawa saya mampu menggembirakan lelaki, saya terfikir mengapakah tidak membuat keuntungan daripada kelebihan saya?," kata Zahia yang menganggap dirinya sebagai teman sosial dan bukan pelacur.

"Semua wang yang saya peroleh milik saya kerana saya tidak bergantung kepada ibu atau bapa ayam. Saya juga menjalin hubungan seks dengan orang yang saya suka sahaja dan tiada sesiapa yang memaksa saya untuk melakukannya," tambahnya.

Menurut Zahia, keluarganya yang patuh kepada ajaran Islam tidak mengetahui kegiatan gelapnya itu sehinggalah berita mengenai skandal terbarunya di siar akhbar tempatan.

"Ibu dan bapa tiri saya tidak mengetahui aktiviti saya sehingga pendedahan skandal ini. Kini saya telah membuatkan mereka 'terkejut'," katanya. - Agensi

Komen Blog Ibnu Hasyim: Inilah contoh sebuah keluarga Islam yang rosak.

1.. Menganggap dirinya sebagai teman sosial dan bukan pelacur.

2.. Keluarganya patuh kepada ajaran Islam tetapi tidak mengetahui kegiatan gelap anak perempuannya. Bagaimana boleh jadi begitu sedang anak perempuan masih dalam pantauan keluarganya?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails