Friday, April 01, 2011

Lihat, Mengapa Berbogel Di Atas Bumbung?








FOTO-FOTO menggemparkan! Beredar di dunia maya, memperlihatkan sepasang lelaki-wanita sedang melampiaskan nafsu di atas bumbung Waite Phillips Hall timgkat 12 di Los Angeles, Amerika Syarikat (AS). Keduanya adalah mahasiswa dari University of Southern California (USC) sebuah universiti swasta terkemuka di negara tersebut.

Fotografernya mengaku mengambil gambar dari lokasi biliknya di Birnkrant Residential Hall, hanya ingin membuktikan kepada temannya, ada aksi asmara di bumbung tersaebut. Tidak berapa lama lepas itu, mahasiswa lain kemudian memanggil sekuriti kampus dan pasangan itu ditangkap.

Itulah gelagat remaja. Bagaimana membendungnya? Kembalilah kepada agama.... Wallahu Aklam.

Lagi...
E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel

4 comments:

LibangLibu said...

Tuan blog,

Saya selalu mengikuti blog tuan ini dan saya ingin sama melebarkan jaringan pembaca.

Kalau tuan tak keberatan, mintak letakkan blog saya dlm blogroll tuan.

t/kaseh

Anonymous said...

saya semakin hilang hormat saya kepada ibnu hasyim nie. tak habis-habis cerita bogel.. macam dah habis modal. dah jadi sama macam blogger umno parpukari. tak nampak keislaman langsung. memalukan PAS.

Ibnu Hasyim said...

1..LibangLibu, Saya akan ajukan kepada pihak pengerusan.

2..Anon,
T.kasih komen tuan. Tuan berhak menilai.. Ini,strategi, buang pun boleh, tak buang pun boleh. Tak ada masalah. Kita tunggu lagi komen-komen lain.

As-salamu alaikum.

PeniagaBuku said...

Saya meminati tulisan tuan sejak dari belajar di universiti lagi. Namun saya lihat tulisan tuan sudah kehilangan modal dan sekadar mencari populariti dengan modal murahan.

minta maaf pak ibnu. saya menyampaikan ikhlas dari hati sanubari.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails