Tuesday, March 16, 2010

Blog Sabul Cabul Ini, Mengapa Shahrizat Tak Siasat??


CONTOHnya blog .............. ini..

Sengaja tak sebut nama blog. Bukan sahaja lucah, tetapi menghina lambang-lambang agama, seperti tudung dan kupiah. Mendedahkan rakaman anak-anak remaja bebas berhubungan seks. Termasuk anak-anak sekolah dengan pakaian sekolah, di luar pengetahuan ibubapanya.. Kadang-kadang adengan seks dalam bilik air sekolah waktu rehat, sesama mereka.

Rakaman yang dibuat melalui telefon bimbit. Ada klips 'video life'nya dalam blog. Seks dalam bilik pejabat. Begitu juga Sabul Kisah LT TUDM dan Isteri, Pak Lebai Sabul. Begitu memalukan jabatan kerajaan. Siapa sahaja boleh layari tak kira umur. Lihat tajuk-tajuknya..

Sabul Kisah Minah Tudung
Tudung Sangap
Tudung Pink
Tudung Minah Rempit
Tudung Lancap
Tudung Hitam Baju Merah
Iklannya: Anda mungkin juga meminati:

Sabul Aksi Mira Tudung.
Tudung jahil 1-6
Sabul Tudung Kat Daur
Sabul Kisah LT TUDM dan Isteri.
Pak Lebai Sabul.
Budak-budak sekolah..



Budak Sekolah
Belum sempat sampai rumah dah ' lepas ' gian dulu.



Budak Sekolah Sangap...
Dekat sekolah pun ' jalan '..Hairan..Hairan

Komen Blog Ibnu Hasyim: Pihak-pihak bertanggung jawab perlu ambil perhatian. Bukan hanya ibu bapa sahaja. Kerajaan lebih-lebih lagi. Kerajaan UMNO & BN yang mencorakkan suasana. Sistem pemerintahan yang tidak Islam, pembelajaran, tv, media, pemimpin idola, termasuk artis dan aktres dan segala macam lagi.

Kepada Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, jangan siasat mengenai kahwin bawah umur sahaja, siasat juga rogol bawah umur walaupun suka saka suka, konon.. Siasat juga web dan blog lucah, sabul dan cabul. Ada kait-kait dengan 'Melayu Boleh'. Apakah ianya tiada kait dengan wanita, keluarga dan masyarakat? (MA)

Lanjutnya...

5 comments:

best1of4 said...

Depa tak pandang kes macam ni. Kes tak glamourlah katakan.

Lagipun memang cara kerajaan mendidik anak muda cara macam ni.

Tengok sendiri menterinya pun dah tau, baik tak yah pakai tudung kalau macam tu..buat orang mengumpat, nak buat apa!

Unknown said...

Salam tuan,

Gambar lucah tak sepatutnya disiarkan dalam blog tuan. Sila keluarkan gambar lucah tersebut dari blog tuan, sebelum berlakunya fitnah.

Ibnu Hasyim said...

T.kasih BOY.

Sebenarnya pihak kami sebelum ini tersalah masuk.. Bila diklik.. akan keluar banyak video pendek lucah. T.kasih kepada tuan-tuan yang menasihati kami..

Sekarang dah pun dibuang..

T.kasih. As-alamu alaikum..

Nahi Mungkar said...

Salam Tuan,

Kebetulan, hari ini saya ada "melawat" tapak tersebut..

Dengan niat nak membuat laporan, sebelum ini sudah banyak yang saya laporkan, tetapi tindakan tidaklah seperti yang diharapkan..

Bila buat laporan pada orang bawahan, kadar kepantasan bertindak tidaklah memuaskan hati, hukumnya, beritahu orang atasan, dengan cara yang ternampak dek masyarakat, contohnya, melalui media massa..

Tidak janggalkah rasa? bila dipahat baru nak menjalankan kerja?

Kalau betul ikhlas, kalau betul jujur, rasanya perkara ini sudah lama selesai, si Sabul (..yang mengaku bukan Melayu itu) seharusnya sudah lama dihumban kedalam azab seksa penjara bertahun-tahun lamanya..

Teruskan Tuan, anak muda ini sedia berkongsi maklumat, demi Agama, Bangsa dan Negaranya, Malaysia!

Ibnu Hasyim said...

T.kasih.Kita sama-sama perjuangkan amar makruf nahi mungkar. Sama-sama bantu membantu. Insya Allah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails