Monday, March 15, 2010

Telusuri Malam Di Hongkong.. Alat Seks Palsu..

CATATAN PERJALANAN DI HONGKONG

SUATU malam, pada awal tahun 2010 ini, pernah aku menelusuri kehidupannya.. di gemerlap kota kosmopolitan Hongkong. Tidak disana tidak disini, yang namanya dunia gemerlap malam takkan ada habisnya untuk digali dan diceritakan. Namun disela-sela hingar bingar kehidupan gemerlap malam di negara bekas kolonial Inggeris yang sudah dikembalikan kepada pemiliknya negara China itu, kini terdapat hal-hal yang menarik.

Apa yang menariknya? Antaranya...

Salah satu dari hasil operasi pekat (penyakit masyarakat) Sat Pol   PP Hongkong di tangkap dan digeledah

Lihat gambar ini. Salah satu dari hasil operasi penyakit masyarakat oleh polis Hongkong, dia ini dan yang sepertinya di tangkap dan digeledah. Ada beberapa hal yang janggal ditemui oleh petugas-petugas polis itu. Polis meminta membuka pakaiannya, dan akhirnya... Lihat ini, alat-alat seks tiruan!

operasi pekat sat pol pp di hongkong yang lucu

Oh! Ini kes tipu! Gurau polis itu. Bukan perempuan rupanya.. Walaupun nama perempuan Lily contohnya, lengguk lembut macam perempuan. Juga kerjanya melayani lelaki.. Rupanya bila dibongkar, tangkapan digeledah, baru jelas nama asalnya lelaki.

rasia psk di hongkong

Akhirnya setelah barang bukti pun dikumpulkan dan dilondehkan, jelas yang tadinya perempuan, sekarang lelaki. Lihat gambar itu, kalau dibuka pula rambut palsu, tambah jelas lelakinya.

Begitulah kisah alat seks palsu, sewaktu menelusuri remang-remang malam di Kota Hong Kong baru-baru ini.. Seperti yang diiceritakan kepada...

Ibnu Hasyim
alamat e-mail: ibnuhasyim@gmail.com
KL. 15Mac 2010

1 comment:

Anonymous said...

ketahui rahsia senjata lelaki.
sila layari :
http://rahsia-senjata-lelaki.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails