Wednesday, August 15, 2018

Telanjang, Jangan Tak Telanjang! Zuraidah.

Hasil carian imej untuk Zuraidah. PKR
Zuraidah.Nak 'Telanjangkan' Isteri saya -Abdullah Sani.
"LELAKI itu mendakwa ‘Kak Zu’ mengarahkannya menghentam dan ‘menelanjangkan’ Faezah,” dakwa Ahli Parlimen Kapar, Datuk Abdullah Sani Abdul Hamid bahawa Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin, mengugut untuk ‘menghentam dan menelanjangkan’ isterinya, Datin Faezah Ariffin.

Abdullan Sani yang juga calon Majlis Pimpinan Pusat PKR berkata, Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan itu menggunakan seorang ahli PKR untuk mengugut isterinya menerusi aplikasi WhatsApp, kira-kira jam 12 tengah hari semalam. Beliau mendakwa, ugutan itu dipercayai dibuat berikutan Faezah yang juga calon Naib Ketua Wanita PKR, mengkritik kepimpinan Zuraida sebagai dalam satu majlis parti di Seremban, minggu lalu.

“Isteri saya membuat laporan di Balai Polis Bukit Raja pada jam 9.16 malam tadi.

“Menerusi kiriman nota suara WhatsApp, seorang lelaki sebut nama Zuraida.
“Itu lagi teruk, patut dia (Zuraida) kena tindakan disiplin, bukan saya. Saya tak perlu ugut orang. Saya penakut, tak berani ugut orang, saya jaga disiplin.
“Cakap dengan Zuraida, jaga diri sendiri, disiplinkan diri sendiri. Anda menteri, berperangailah seperti menteri. Jangan jadi macam budak-budak,” katanya ketika ditemui media di Lobi Parlimen, hari ini.

Abdullah Sani mendedahkan perkara itu ketika mengulas tindakan Zuraida mahu melaporkan kepada Biro Politik PKR bagi menggesa tindakan disiplin dikenakan terhadap calon pemilihan parti yang membuat serangan peribadi. Pada 11 Ogos lalu, Faezah dilaporkan berkata, Zuraida didakwa tidak membawa banyak perubahan dalam PKR, sebaliknya menjadi punca pelbagai kepincangan sepanjang menerajui sayap parti itu.

Sementara itu, Zuraida yang ditemui di Lobi Parlimen, terkejut ketika diajukan soalan berkenaan. Beliau yang juga calon Naib Presiden PKR, mendakwa tidak mengetahui mengenai dakwaan ugutan itu dan menafikan menghantar orang untuk ‘menelanjangkan’ Faezah.

“Saya rasa orang cakap itu dalam bahasa kiasan kot. Nak ‘telanjang’ tu nak dedahkan, bukan nak telanjangkan fizikal dia.
“Saya tak rasa begitu, tapi saya tak tahu apa-apa,” katanya yang menyokong laporan polis dibuat berhubung isu berkenaan. (Wowberita)

Siri Kemelut Anwar/Mahathir

21 comments:

ted manoff said...

Walaweeehhh..dengar perkataan telanjang naik terus anu lobaii..kikiki..tuan ibnu mmg betul2 batuapii..kikikimakkk..

Mohammad Azren said...

Ada saja cerita yg berunsur syahwat, dengan pantas akan di upload oleh ibnu, apatahlagi sekarang ini Lobai menganut doktrin IBLIS. Sebagai pengadu domba masyarakat. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Kalau itu la 2 komen di atas, tak payah komen le, buang masa aja.
Tak ada standart langsung.

ha ha ha

Anonymous said...

Abdullah sani dah mengarut...tun suruh bagi bukti dolah jawab lain...

Sekarang tuduh zuraida mak lampir plak...mp ni sekor mcm rafizi keciwa...

Anonymous said...

Komen ko lagi jauh standard...standard taliban..hihiji

Anonymous said...

oi ...stim oi...stim oi....mana Ibnu ni, aku stim ni....

Anonymous said...

Nisha dakwa ada mak nyah kena pukul

15 Ogs 2018, 1:32 tengahari (Dikemaskini 15 Ogs 2018, 1:36 tengahari)

A A
Aktivis transgender Nisha Ayub mendakwa golongan itu kini menjadi sasaran golongan transfobia (antitransgender).

Beliau mendedahkan komunikasinya dengan seorang individu yang mendakwa terdapat golongan transgender diserang oleh sekumpulan lelaki.

"Alasan mereka pukul adik-adik sebab tak suka adik-adik," perbualan itu dipetik.

Bagaimanapun, menurut individu yang identitinya itu tidak didedahkan, kumpulan penyerang telah pun ditangkap oleh polis.

Individu itu juga berkata kumpulan itu memberitahu polis bahawa mereka tidak suka golongan transgender.

Malaysiakini sedang cuba mendapatkan maklumat lanjut dari Nisha berkaitan dakwaan itu.

Sementara itu, menulis di Facebook, Nisha berkata pihak media, ahli politik dan kerajaan perlu melindungi golongan itu.

Anonymous said...

Ini dah stail pelampau taliban sampai pukul orang...kalo mak nyah buat jahat pon kena repot polis bukan buat hukuman sendiri...islam pon suruh bawak kpd hakim bukan suruh hukum sendiri..

Kalo taliban yg perintah malaysia teruk jadinye..

Anonymous said...

Apa? TELANJANG.....!!!
Terima kasih syahibul Samahah Ibnu Hasyim....ana suke citer gini....

Anonymous said...

40 - 70 tua
70++ tua bangka
ramai tak sedar kediri lagi
gila kuasa tak cukup cukup
kerajaang manusia ramai dipimpin oleh orang gila
pemimpin gial jadi berkuasa sebab dipileh
oleh ramai orang gila

Anonymous said...

Lobai hadi pon dan 70 lebih...mengata lobai hadi ker?....lobai dah nampak jauh lebih tua dari tun madey dan anwar...

Anonymous said...

Sekiranya blog ini inginkan lontaran idea / komen bernas pengunjung, admin bloglah yg memainkan peranan dgn hantaran berita yg juga bernas, bukan artikel hamPAS spt di atas!

Anonymous said...

Oleh kerana artikelnya jenis hamPAS, maka respon pengunjung juga akan lebih hamPAS

Anonymous said...

Mengadu domba tu hamPAS ke idok??? Pi sibok kat parti orang lain tu pasai apa? Lantak depa la, depa amal demokrasi tulin! Bukan macam parti PAS yg mengamal politik islam, tapi guna `cai` dlm pemilihan pemimpin nya.

Anonymous said...

Komen puak kafir.

Anonymous said...

Kafir memg memusuhi pas sebab pas perjuangkan islam kafir perjuangkan napsu.

Anonymous said...

Puak ph ni terlalu takut dengan pas. Mereka takut islam makin bersinar hinggakan puak munafik libral lgbt bergabung untuk hancurkan islam. Mereka memburuk2kan pas sebabnya mereka anti islam yg pas perjuangkan.

Anonymous said...

Kepada puak kafir jangan takut pada islam yg pas perjuangkan kerana dalam islam tiada seruan memusuhi kafir selagi kafir tidak memusuhi islam.

Anonymous said...

hihi

Anonymous said...

Hahaha...takut?...parti ciput tak ade hala tuju...kena merayu dengan parti prompak...peompak pon perjuang islam jugak?...bodoos bingai.

Anonymous said...

Ko pejuang lgbt ke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails