Wednesday, August 15, 2018

Anwar Mesti Jadi PM Ke 8. Gerakkan Reformasi Lebih Agresif?


PKR tiada pilihan lagi, Anwar mesti jadi PM


DESAS-desus kononnya Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak akan dilantik sebagai Perdana Menteri kelapan amat mengguris perasaan ahli parti berkenaan.
Ketua Setiausaha Pengelola dan Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR, Fariz Musa berkata, sehubungan jentera parti itu akan menggerakkan Pergerakan Reformasi dengan lebih agresif, bagi memastikan Anwar menerajui pentadbiran negara seperti yang dirancang.
Beliau turut berharap perkara itu tidak benar kerana perlantikan Anwar sebagai Perdana Menteri sudah dipersetujui oleh semua parti dalam Pakatan Harapan (PH) sebagaimana terkandung dalam perjanjian sebelum Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14).

Katanya, ahli PKR jangan mudah terpedaya dengan isu berkenaan yang mendakwa ada tangan ghaib cuba menghalang usaha Anwar menerajui kepemimpinan negara sebagai Perdana Menteri.
“Semua ahli hendaklah fokus kepada perjalanan parti bagi memilih pemimpin yang benar-benar ingin meneruskan perjuangan reformasi,” katanya pada majlis pengenalan calon MPP bersama ahli PKR Bahagian Besut, di Jertih hari ini.
Fariz yang juga Ahli Biro Politik PKR Pusat berkata, pada pemilihan parti itu, 90 calon menawarkan diri bertanding merebut jawatan MPP bermula 14 September hingga 13 Oktober depan.
Beliau berkata, bagi jawatan Timbalan Presiden, ia terserah kepada pilihan ahli PKR Terengganu untuk memilih Datuk Seri Mohamed Azmin Ali atau Rafizi Ramli.
Katanya, keahlian parti itu sejak selepas PRU-14 semakin meningkat sehingga satu juta orang berbanding hanya 500,000 sebelum PRU-14 lalu. (myMetro)

9 comments:

Anonymous said...

Jadah lobai rupanya ilyani nawawi ahli seumur idop pas.makin stimlah lobai

Anonymous said...

utk persiapan malam besok lobai2, nah amik nih agar tambah stim........

Kedua pahaku kemudian dipegang erat. Dikuak agak kuat sehingga kedua pahaku terkangkang. Pahaku yang terbuka berada betul-betul di hadapan muka remaja orang asli. Pahaku yang terkangkang mendedahkan bibir buritku yang ternganga. Bibir yang dua keping berwarna merah jambu itu sudah teramat lembab. Tanpa lengah lidah kasar sudah bersarang di lurah nikmatku. Kemaluanku dijilat dan dihisap bibir lebam hitam. Kelentitku menjadi sasaran remaja tersebut. Biji kacangku yang agar besar dan panjang dihisap kuat hingga aku bergerak ke hadapan. Kenikmatan menjalar kesekujur tubuhku. Kesedapannya tak mampu kuterangkan. Mataku terpejam.

``....ermmm....ermmmm.....ah.....aaaaaaa.....ermmmmm......uhhhhhhh......sedapnya dikkk~~~~``

Anonymous said...

Itulah akhlak spesis anti Islam barua-barua jilat juboq lge. Otaknya dijajah oleh pemikiran sosialis komunis.

Unknown said...

Hhahaha.......TERUKNYA posting Anon 9.31 AM.
Geli nak baca.
RefoBASI!!!!!!...RefoBASI..............HAHAHA.
Elok PKR yang megah dengan 49 kerusinya itu keluar dari HARAPAN,
join PAS & umngok. Bentuk kerajaan.
Kita tengok, dapatkah ANWAT JADI PM......??????

Anonymous said...


KEPADA PENYOKONG PARTI ISLAM SELAIN DARI PAS JKA BENAR ALLAH ITU SATU NABI MUHAMMED ADALAH RASULLULAH MARILAH KITA MENJADI KAN AL-QURAN DAN HADIS NABI SBAGAI PANDUAN DAN JANGAN KITA KATA MENGATA UMPAT MENGUMPAT..
WAHAI SELURUH MUKMININ DAN MUKMINAT MUSLIMIM N MUSLIMAT YG BRIMAN KPD ALLAH DAN RASUL .INGAT LAH PESAN NABI MUHAMMED SAW JIKA KAMU BERSILIH PENDAPAT JADIAKAN AL-QURAN HADIS DAN SUNNAH SBGAI PANDUAN..TENTU KAMU TIDAK SESAT SELAMANYA
TOLONG LAH COMENT DLM RUANG YG TERSEDIA. KPD YG TIDAK SUKA KPD IBN HASYIM TAK PAYAH LAYARI BLOG INI .JANGAN BUANG MASA TUAN2 YG MULIA...

Anonymous said...

kami sgt suka tn ibnu. best

Anonymous said...

Puak ph takut pada pas sebab mereka sokong lgbt.

Anonymous said...

Blok tuan ibnu ni puak ph jadikan tempat hentam pas tapi kami suka sebab semakin ramai rakyat tahu sapa sebenarnya macai puak ph.

Anonymous said...

Nasib Lu lah labu... Jgn dijadikan kain buruk untuk menghilangkan kekotoran PH tapi lebih baik dari terpinggir dan dipinggirkan dlm PH kan...

Sekurang kurangnya kain buruk boleh juga digunakan untuk mengampu... tapi kalau jadi Tunggul dlm PH...?? Apa pun tak boleh....


Wa setuju dgn Cik Munah... pilihan yang ada....atau projek pintu belakang ala2 Sept 16.... itupun kena jadi MP dulu tapi mudah ker..?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails