Monday, August 13, 2018

Siapa Munafik Tak Tunai Janji? Ini Video Jawapan Ustaz Azhar Idrus.

PH Munafik tidak tunai janji kata Ustaz Azhar Idrus sambil perli Mahathir
Saksikan jawapan Ustaz Azhar Idrus: Jenis tak tunai janji adalah Munafik sekalikan Manifesto bukan kitab suci.. Ada kuasa beri projek kepada anak. Tular video jawapan Ustaz Azhar Idrus mengenai soalan:

"Apakah hukum berjanji tak tepat / tunai janji”?.

Ustaz Azhar berkata orang tidak menunaikan janji adalah ‘MUNAFIK’. Walaupun manifesto bukan kitab suci. Saksikan jawapan penuh Ustaz Azhar Idrus menyindir Kerajaan Pakatan Harapan dan juga Dr Mahathir Perdana Menteri Malaysia.

Berita Berkaitan:

  1. Kempen Emosi Untuk Elak Tunai Janji PRU14
  2. Air mata buaya Mahathir: Alasan mengelak tunai janji PRU
  3. [VIDEO] MAHATHIR KATA TIDAK MEMERLUKAN PAS DALAM PH-PRIBUMI DAN MAMPU MENGALAHKAN PAS DALAM PILIHANRAYA
  4. Masjid Terbakar Ketika Ustaz Azhar Idrus Mengajar?
  5. Penyebaran video lucah niat jahat jatuhkan golongan ulama – kata pembantu UAI
  6. Ceramah Azhar Idrus, Ibarat Cerita Lucah, Sia-Sia Dan Menjual Agama
  7. Azhar Idrus terlibat kemalangan
  8. Azhar Idrus ‘Boneka Baru’ Untuk Bantu Calon Pas Yang Bermasalah
  9. Azhar Idrus Vs Al-Azhar Scholar: PAS is in love with a Youtube celebrity
  10. Azhar Idrus Bakal Sokong BN?
Terima kasih (pakdin.my)

33 comments:

ted manoff said...

Ostat chari mkn..seks kahwin 5 tuu jerr lain takde..porahhh..kazim apa cherita..sejak dpt bantuan hari tu terus senyap..


Jgn😡😡..😁😀xpe..

Anonymous said...

Di Kelate ngan Ganu pun ada manifesto pilihanraya jugak.....nak tanya....dah tunai ke belum?

cik siti said...

Komen ted manoff tak tentun arah. Nampak sangat bodoh dan meroyan..
Dia sanggup jual bini pada LGE, lihat kenyataannya sebelum ini. Tuduh Ustaz bini 5 pula, buktikan!
Ha ha ha
ha ha ha

ted manoff said...

Sejak bila tuan ibnu tukar jantina nii😂😂😆😅😄..sejak jadii pejuang lgbt nii terus tukar anunya..kikiki..

Anonymous said...

cik siti gelak mcm jantan.....kan ada yg tuduh lgbt pulak.....

Anonymous said...

org asli kelantan jumpa pm. nk jumpa mb sgt susah.

klntan tganu ulamak pas kata manifesto lum tunai tu ketentuan Allah... wamaakaru wamaakarallah...

Anonymous said...

kikiki tn ibnu pi toilet mana lps ni..atau kt parit je

Anonymous said...

hari2 zikir lgbt mau makbul tu ciksiti sudah tukar.

Anonymous said...

Janji ape yg blm tunai?...janji kpd penyokong PH...penyokong PH tak kisah pon...sg kandis rakyat tetap tolak pas dan umno wal pon PH diserang hebat dgn isu melayu islam dan janji PH....sri setia plak menanti giliran pas..

Anonymous said...

Kahkahkah! Binawe betul korang ni

Anonymous said...

Ostaz Azhar idrus mengajar dan jawab soklan percuma?...ostaz ni berdakwah pejuang islam?....habis jawab soklan tong kutip derma diedarkan sebagai sumbangan derma...

Ostaz pakar hukum fekah pon sama kencing peserta himpunan RUU 355 di padang merbok awal tahun lepas..

Husaini Ayu said...

Munafik?perghhh mudah sgguh jatuh hukum,setau aku tak tunai janji ni baru "ciri2" munafik,mai dgn puak ni terus jatuh munafik,so tak heran la pkt kafir tu dok hujung lidah depa je...

Anonymous said...

Manipesto kawin ramai2 yg telah ditunaikan...pas buat manipesto paling senang..

Anonymous said...

Isu LGBT ni UmNo-PAS yang sensasikan dan kemudian tuduh ke atas PH. Ini adalah kerana mereka sudah dilihat tidak relevan oleh majoriti rakyat akibat kleptokrasi dan sekarang sedang mensasikan isu-isu yang bukan dimulakan oleh PH pun. Samalah seperti mereka mensensasikan dan memainkan isu-isu perkauman melampau hanya untuk mendapatkan sokongan kaum Melayu. Sungai Kandis telah memberikan jawapan kepada kebodohan mereka ini.

Hakikatnya Azalina Othman Said dilantik menjadi Menteri UmNo boleh dilihat dia memang pro-LGBT. Dia dah jadi menteri dan malahan dilihat pro LGBT sebelum PH diwujudkan pun.

Hakikatnya juga boyfriends kepada Sajat dan Shafie Ilyas kedua-duanya adalah orang Kelantan dan siap mendapat 'restu' ibu bapa lagi di atas hubungan songsang itu. Kedua-duanya juga wujud sebelum PH diwujudkan.

Cuba google Kelantan Gay dan anda akan terkejut melihat apa yang keluar. Salah PH jugak ka? Di mana PAS?

LGBT bukan ciptaan PH. Ia telah wujud di zaman PH belum pun diwujudkan untuk menumpaskan kelepetokrasi, kebathilan, fitnah dan penyalahgunaan kuasa dan agama yang telah menggila di bawah Najib.

UmNo dan PAS telah sememangnya tidak akan bermuhasabah di atas apa yang sedang menimpa mereka dan para pemimpin mereka.

Mereka sebaliknya terus menerus memutar belit dan memutar alam dengan fitnah demi fitnah.

Tanpa mereka sedar, mereka hanya sedang membawa pertempuran di antara pasukan yang haq dan pasukan-pasukan yang bathil ini ke klimaks.

Apabila pertempuran klimaks itu berlaku, kebathilan itu pasti akan dilenyapkan sama sekali.

Terimalah hakikat bahawa zaman fitnah ini hanya akan dapat ditinggalkan apabila pasukan-pasukan yang bathil itu benar-benar dilenyapkan.

Bendera PH1 telah berkibar menumbangkan kleptokrasi. In shaa Allah bendera PH2 akan berkibar juga dan melenyapkan sama sekali kebathilan, pendustaan dan ahli fitnah.

Anonymous said...

Budak bawah umor kawin di kelantan kerana faktor kemiskinan...berpuluh tahun pas perintah kelantan makin mundur...puluhan ribu rakyat kelantan hijrah cari kerja di negeri bukan Pas....tapi orang kelantan masih tak sedar diri...lobai bergaya dgn kete mewah....sanggup di tipu oleh lobai..

Anonymous said...

ANTARA SEORANG MAKNYAH DENGAN SEORANG KLEPTOKRACY...

ANTARA sekumpulan lgbt yang menyundal sesama mereka DENGAN sebuah kerajaan yang zalim dan pemimpin² bersekongkol mengkhianati rakyat...


Dua dua HAPRAK tapi MANA satu
MANA YANG LEBIH HAPRAK..
MANA YANG LEBIH HAPRAK..

PAS SIBUK DENGAN ISU JANTINA MANAKALA PH SIBUK LAWAN RASUAH

PAS sibuk dgn isu aurat pramugari, hakikatnya pasukan bola sepak Kelantan sejak 1990 lagi *TIDAK TUTUP AURAT*

PAS sibuk sokong kawin bawah umur hanya nak tutup kemaluan rakyat negeri Kelantan yg kawin bawah umur

PAS sibuk isteri2 mereka yg perlu juga dapat KWSP sedangkan bila dah kawin lebih tu maksudnya dah mampu la dari segi ekonomi, so kenapa nak minta bantuan kerajaan lagi.

PAS sibuk isu LGBT/TRANSGENDAR, hakikatnya masalah sosial ini yg tinggi di Kelantan juga.

PAS sibuk isu khilafiyah, TRANSGENDAR nak masuk tandas yg mana hakikatnya tentu saja ada pertentangan pendapat dalam isu ini.

PH pula sibuk isu lawan rasuah, ini kerana mudarat rasuah meliputi kesannya kepada seluruh rakyat Malaysia.

Dimana PAS dalam isu rasuah dan Kleptokrasi?

1. Isu 1MDB
2. Isu saluran gas yg projek baru jalan 13%, namun bayaran dah bayar 90%
3. Isu kerajaan lama dalam diam dah bayar 7 billion hutang 1MDB
4. Isu hutang negara 1 Trillion
5. Isu input tax 18 billion yg hilang
6. Isu duit Iksim yg gunakan sumber zakat / dana MAWIP namun lebih 7 juta digunakan tanpa rekod.

Hakikatnya setakat itu saja mentaliti lebai UMNO-PAS-ISMA-IKSIM

Anonymous said...

Pas yg munafik...perjuang islam tapi sokong kemungkaran..

Ostaz azhar tak pernah komen..

Anonymous said...

Kelantan tak terlepas bahana LGBT'

Muhammad Ariff Bashiruddin Muhammad Rusli
9 Jul 2018, 4:37 petang (Dikemaskini 9 Jul 2018, 4:42 petang)

A A
Pemuda AMANAH Kelantan menuntut agar Kerajaan Pas di Kelantan memberikan perhatian yang lebih serius dalam menangani gejala Lesbian, Gay, Biseksual, Transgender (LGBT) yang semakin menular dalam negeri ini.

Ini berikutan kenyataan yang dikeluarkan oleh Datuk Mohd Amar Abdullah, Timbalan Menteri Besar Kelantan yang telah menggesa kerajaan persekutuan agar mengetepikan isu perkahwinan bawah umur yang dianggap sebagai kes terpencil dan sebaliknya beliau pula meminta agar kerajaan persekutuan memberi perhatian terhadap kes LGBT yang berlaku di negara ini.

Dalam satu kenyataan media yang dikeluarkan baru-baru ini, Kerajaan Persekutuan melalui Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa, Menteri di Jabatan Perdana Menteri Bahagian Hal Ehwal Agama telah menyatakan bahawa kerajaan akan mengambil tindakan terhadap kelakuan songsang dari golongan LGBT ini, sekiranya mereka mengamalkan perbuatan songsang tersebut secara terbuka.

Sajat, Safiey Ilias

Tambahan pula, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Bahagian Hal Ehwal Agama, Fuziah Salleh telah menyuarakan hasrat bagi bertemu dengan ahli perniagaan berasaskan kosmetik, Sajat dan Safiey Ilias yang telah mencetuskan keresahan awam apabila tindakan yang dipertontonkan oleh mereka jelas seolah-olah mahu mempromosikan budaya LGBT kepada masyarakat di Malaysia.

Sepatutnya sebagai sebuah kerajaan yang mengamalkan pentadbiran Islam sebagaimana yang sering dilaungkan oleh PAS selama ini, kerajaan Kelantan sepatutnya bertindak lebih proaktif mendahului kerajaan persekutuan dalam usaha menangani dan merawat masalah LGBT ini.

Sudah menjadi rahsia umum, Kelantan juga tidak terlepas dari bahana masalah LGBT ini. Siapa boleh menafikan masalah pondan dan gay yang berleluasa di Kelantan ini sudah semakin parah. Buktinya, sehingga hari ini kerajaan kelantan dilihat gagal menghapuskan kegiatan pelacuran seks songsang yang berlaku di sekitar bandar Kota Bharu Bandar Raya Islam.

Meskipun pelbagai pendedahan tentang kegiatan pelacuran jalanan oleh golongan pondan ini sentiasa dibuat, kerajaan Kelantan dilihat gagal bertindak proaktif dalam menangani dan membasmi masalah LGBT yang sudah sampai ke tahap perdagangan lendir ini dari berlaku di negeri Serambi Mekah ini.

Polis syariah

Tambah memedihkan mata, apabila kedua-dua tokoh perniagaan kosmetik yang mengalami krisis identiti itu, dengan bangganya menayangkan pasangan cinta mereka berdua yang jelas sama jantina itu, kedua-duanya adalah anak muda dari Kelantan.

Tindakan menconteng arang di muka negeri Serambi Mekah ini, walau ditayangkan secara meluas oleh kedua-dua tauke kosmetik berkenaan di media sosial mereka, dipandang sepi oleh kerajaan PAS Kelantan, tanpa ada walau satu kenyataan menegur tindakan anak muda negeri mereka sendiri, jauh lagi dari melaksanakan sebarang inisiatif bagi menangani masalah LGBT tersebut yang telah berlaku di hadapan tangga rumah negeri yang didakwa telah ditadbir secara Islam.

Di manakah 'polis syariah' untuk mencegah dan mengambil tindakan terhadap masalah LGBT yang berlaku di Kelantan ini?

Bukankah PAS Kelantan ada menyatakan bahawa Kelantan akan mewujudkan polis syariah yang pastinya akan melaksanakan kerja amar makruf nahi mungkar itu, sebagaimana yang dijanjikan oleh PAS Kelantan dalam manifesto pada PRU 14 yang lalu?

Anonymous said...

Dan janganlah kamu menuruti orang-orang yang kafir dan orang-orang munafik itu, janganlah kamu hiraukan gangguan mereka dan bertawakallah kepada Allah. Dan cukuplah Allah sebagai pelindung.

Maka Allah menimbulkan kemunafikan pada hati mereka sampai kepada waktu mereka menemui Allah, karena mereka telah memungkiri terhadap Allah apa yang telah mereka ikrarkan kepada-Nya dan karena mereka selalu berdusta.

tak kira sapa pung tak tunai
kalau tak tunai janji dikira macam munafik
takkan sampai mati nak jadi macam munapikkkkkk
bahaya munapikkkk

Anonymous said...

Azhar idrus dah cakap tipu manipesto munafik...pas kelantan yg munafik ...polis syariah tak ade pon...nik amar nafi lgbt wujud di kelantan..

Anonymous said...

Astro Awani ☰

BERITA | POLITIK
Mendaulatkan agama antara Manifesto Pas Kelantan PRU14
Vivi Sumanti, Astro Awani | Published April 23, 2018 17:15 MYT
AHMAD bersama barisan kepimpinan Pas Kelantan ketika melancarkan Manifesto Pas Kelantan bagi PRU14.
AHMAD bersama barisan kepimpinan Pas Kelantan ketika melancarkan Manifesto Pas Kelantan bagi PRU14.

KOTA BHARU: : Pas Kelantan menawarkan 14 teras utama dalam manifesto Pilihan Raya Umum ke 14 (PRU14) kepada rakyat negeri itu sejajar dengan slogan mereka “Kelantan sejahtera bersama Islam”.

Antaranya mendaulatkan Islam, meneruskan kecemerlangan pendidikan, menyuburkan ekonomi dan memperkasakan pembinaan rumah rakyat.

Selain itu, Pas juga menyenaraikan hasrat melestarikan alam sekitar, mengurangkan bebanan kos sara hidup rakyat, meningkatkan kemudahan asas, pembinaan Kelantan sejahtera, memperkasakan sektor pelancongan Islam dan pertanian.

Tidak dilupakan golongan belia dan wanita di Kelantan dan juga kecaknaan kepada rakyat negeri itu yang berada di luar serta memelihara hak-hak rakyat.

Di bawah mendaulatkan Islam, usaha memperkasakan perundangan syariah akan diteruskan dan menaikkan kadar elaun iman dan bilal di seluruh Kelantan.

Sementara itu, Setiausaha Pas Kelantan, Datuk Che Abdullah Mat Nawi menjelaskan manifesto berkenaan lebih kepada menawarkan perkhidmatan kepada rakyat Kelantan.

Walaupun manifesto tersebut tidak menyenaraikan secara terperinci tawaran kepada kaum minoriti termasuk Cina, India dan masyarakat Siam di Kelantan, Pas katanya, menyenaraikan kesemua tawaran itu merangkumi kepada kaum minoriti di Kelantan.

Manifesto berkenaan dilancarkan oleh Pesuruhjaya Pas Kelantan, Datuk Ahmad Yakob dan dihadiri oleh kesemua pimpinan Pas Kelantan.

Anonymous said...

Sape yg boleh jelaskan banyak mana dah manipesto pas telah ditunaikan?...ekonomi dah rumah ?....hancur...isla mcm tu jugak...

Kejora Bapuk Bodo said...

Azhar idrus kena tengok manipesto orang islam pas dulu...

Anonymous said...

Malah time lakonan RUU355 diparlimen sessi lepas, tengok bagaimana erat kerjasama Azalina dan Hadi. Tak nampak pun PAS phobia dgn lgbt. Siap boleh baca tulis tangan pun nak jaya kan drama sinetron itu.

Sehingga ke hari ini, Hadi maseh mengarah pengikut2 PAS jangan selar UMNO, baik2, sama2 sokong dan undi.

Inilah Bapak segala Munafik kerana tidak tunai janji2 Amanat Hadi yg mengkafirkan UMNO kerana mendokong perlembagaan kafir.

Anonymous said...

manifesto PH adalah untuk pengundi PH. kami tkkisah pun manifesto tu walaupun kami yg berhak tuntut. yg pas memekak menuntut manifesto PH tu kenapa? tk undi tp nk manifesto. muka seposen tk tau malu lobai2 ni.

org pas mintalah janji manifesto klantan tganu dan najib. najib penjara ke tidak ke, pas minta la najib. sbb sokong najib. bila najib jatuh melawat najib pun takmo. patut pergilah buat kenduri arwah ke.. doa tolak bala ke. yg lain najib tk sedih sgt. perangai kawan busuk mcm pas ni yg najib sedih.

baru najib sedar org perkuda agama ni memang tk boleh pakai, lebih teruk dr org lain yg tk canang perjuang islam...selain dpd kehilangan coklat lah.

bg pengundi PH manifesto yg pertama tu pun jadilah iaitu mengheret MO1 ke penjara. ini sudah satu kejayaan besar yg agung. janji lain tu perlahan2 buat lah. tk dpt pun tkpe. hari tu dirampas harta Karun kt rumah najib. sekarang dah rampas pulak kapal jholow yg sebahagiannya guna duit org pas sendiri secara tk langsung. lepas ni rampas jet jholow pulak. dah 4 kejayaan besar PH buat.

manifesto yg lain tu kan dunia aje. buat apa lobai nk jilat meleleh air liur nk dunia pulak. lebih sudu dr kuah lobai ni. manifest yg lain tu suruh ust azhar idrus tuntut kt pas. kami penyokong PH tk minat pun yg lain tu.

bagi kami manifesto PH dari no.1 hingga no.100 adalah mengheret mo1 perompak taraf dunia (yg berkawan dgn ulamak taraf dunia) ke penjara dan rampas harta rompakan.

klu manifesto pas memerangi lgbt sila turun ke sarang2 lgbt beramai2 diketuai hj hadi utk menangani mereka. jgn memekak kt padang yg takde lgbt pun kt situ. penakut dn pemalas lobai2 ni.

Anonymous said...

Amanat Hadi yalah bapak Manifesto PAS supaya perangi UMNO sampai terdorongnya Memali.

Sekarang bila Hadi pertahankan Klepto dan Umno, tak jatuh munafikke Hadi? Manifesto Amanat Hadi tak ditunai?

Anonymous said...

Yang pasti pemimpin-pemimpin pakatun adalah kepala bapak munafik kerana pakatun sengaja menipu rakyat dengan pelbagai janji palsu dan kemudian pecah amanah dengan sengaja memungkiri janji. Pengundi pakatun hanya mampu menelan kahak sahaja !

Barua-barua dedak cap roket pula adalah khadam munafik yang sibuk mencipta dan menyebarkan fitnah untuk memburuk-burukkan parti Islam PAS dan perjuangan Islam.

Anonymous said...

Kasihan orang Simpang Renggam sebab hingga ke hari ini pun mereka masih terpaksa membayar tol walaupun pemimpin liberal telah menjanjikan tol percuma jika dia menang ! Bila dah menang, tol berjalan seperti biasa. Kasihan.

Barua-barua dedak cap roket hanya mendiamkan diri sahaja seperti syaitan bisu @ pasu bunga membiarkan rakyat ditipu oleh pakatun !

Anonymous said...

Woi barua-barua bodo ternakan abang besar biaDAP, mana semua janji pakatun? Telah ke lautkah?

Anonymous said...

355 lg tkde.. azhar idrus ari tu pun bkn main sokong..helo brother jenggut u lupa ka itu 355.

Anonymous said...

yg dibuat pas adalah memekak isu lgbt.. bkn nk menangani

Anonymous said...

ye janji kat laut...dpt rampas kapal jholow..ada kt laut p.klang.

kejayaan cemerlang ph

Anonymous said...

Hadi awang jnji nk dirikan negara islam pun kencing kuat. Berpuluh tahun kencing ahli macai pas.

Ada ka dia nk jadikan malaysia negara islam tapi guna sistem yahudi.demokrasi. ptuihhh. Kincing kuat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails