Monday, July 14, 2014

Isu Jawatan MB S'gor Selesai Sebelum Aidilfitri.

 


PETALING JAYA: Kemelut Menteri Besar Selangor dijangka akan berakhir sebelum Hari Raya selepas Majlis Presiden Pakatan Rakyat mengadakan mesyuarat dalam waktu terdekat ini.

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata, keputusan akhir mengenai isu Menteri Besar Selangor akan dibincangkan dalam Majlis Presiden.

"Kita mengharapkan sebelum raya akan ada satu mesyuarat Majlis Presiden, dan mungkin salah satu isu yang akan dibincangkan adalah isu MB Selangor,"kata Mustafa dalam sidang media di ibu pejabat PKR di sinj hari ini.

Malah Mustafa menegaskan apa-apa perkara khususnya berhubung kemelut ini mestilah bersama-sama melalui Majlis Presiden.

"Isu yang melibatkan pimpinan tertinggi, kita ada Majlis Presiden, kita berpandukan kepada Majlis Presiden. Kita tidak ada pandangan sendiri,"jelas Mustafa.

Di dalam mesyuarat Majlis Setiausaha Pakatan Rakyat hari ini, Mustafa menjelaskan pihaknya tidak membincangkan isu mengenai kedudukan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim.

Turut bersama dalam sidang media hari ini, CEO Penyelidikan PAS Pusat Dr Dzulkefly Ahmad, Naib Pengerusi DAP Teresa Kok, Pengarah Strategik PKR Rafizi Ramli. - HARAKAHDAILY 14/7/2014

Lihat Sebelum ini..
E-Buku IH-89: Anwar-Khalid -Gelombang Kopi Dalam Cawan?
E-Buku IH-89: Anwar-Khalid -Gelombang Kopi Dalam Cawan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails