Thursday, July 19, 2018

Tokoh PPBM Ajak 2 Artis Jimak Jemaah Di Hotel, Kantoi Lagi PH..

Tokoh PPBM Ajak 2 Artis Jimak Jemaah Di Hotel
HALAMAN HIBURAN

KANTOI… Baru sahaja lebih dua bulan berkuasa, namun seorang pemimpin PPBM didakwa berani mengajak dua aktres untuk bersetubuh di ranjang serentak secara bertiga di sebuah hotel mewah.

Pendedahan ‘panas’ ini mulanya dibuat Zarina Anjoulie Mohamad Fahizul, artis yang terkenal dengan pemakaian seksi dan tidak kekok dedah ‘aset’ berharga di tubuh montoknya sejak kemunculan dalam dunia hiburan tanah air.
Ia kemudian disahkan pula oleh Nur Fathia Abdul Latiff semalam dan mengaku dia juga cuba didekati suami orang itu yang mengajaknya bersama-sama dengan Zarina Anjoulie, 32, bermalam di sebuah hotel untuk jimak berjemaah.
Fathia, 30, menerusi pengurusnya, Danny dipetik sebuah akhbar tempatan berkata, pemimpin Pakatan Harapan (PH) itu cuba intim dekati pelakon wanita tersebut menerusi akaun sosial Instagram (IG) milik Zarina Anjoulie.

Menurut Danny, mereka tidak mengenali siapakah individu berkenaan sehinggalah Zarina Anjoulie memuat naik status berkenaan melalui laman IG peribadi miliknya sebelum mendapat reaksi media serta netizen seluruh negara.
“Kami tidak kenal pun siapa lelaki itu. Mungkin dia ada terlihat gambar Fathia dalam IG Zarina dan guna akaun itu sebagai medium untuk cuba dekati Fathia sebab Fathia sebelum ini pun pernah terpalit dengan pelbagai kontroversi.
“Sekarang ini Fathia tidak mahu terbabit lagi dalam sebarang isu kontroversi dan dia hanya fokus kepada kerjaya seninya dengan memasuki kelas vokal bagi memantapkan lakonan,” kata Danny ketika dihubungi oleh pihak media.
Dalam pada itu, Zarina Anjoulie menerusi catatan pada akaun IG miliknya juga mendedahkan tokoh parti kerajaan dan rapat dengan Tun Dr. Mahathir Mohamad itu juga ajak Fathia untuk persetubuhan mungkin di hotel yang sama.
Sebelum ini Fathia terkenal sejak kemunculannya menerusi aplikasi video live Bigo yang turut menayangkan ‘aset’ berharganya kepada seluruh rakyat Malaysia sehingga mengakibatkan dia hilang banyak tawaran lakonan drama.
Mengulas lanjut, Zarina Anjoulie turut muat naik gambar butiran caj hotel dibuat pemimpin PPBM tersebut dan dikatakan akrab dengan isteri Mahathir, Tun Dr. Siti Hasmah Mohd. Ali dalam program parti lambang bunga itu.
Zarina Anjoulie berkata, dia terpaksa buat pendedahan itu agar tokoh politik tersebut tidak dapat tuduhnya konon ‘psiko’ tipu orang ramai terutama isterinya mengenai hubungan zina mereka adalah kerana salah artis itu sendiri.
Tindakan bijak Zarina Anjoulie ini mungkin dapat selamat lebih ramai gadis daripada nafsu serakah pemimpin PH yang konon mahu selamatkan Malaysia walhal mereka sendiri pula jahanam wanita sebagai bahan persetubuhan.
Bayangkanlah sampai dua orang sekali gus pula dan secara tidak langsung membuktikan kehebatan tenaga batin mereka, di samping menunjukkan kekukuhan ekonomi Malaysia semakin berkembang pesat. – Mynewshub.TV

Lihat ini..



Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Pengikut yang bertindak biadap melemparkan pelbagai komen negatif di laman sosial, Instagram (IG) bukan berlaku kepada Siti saja, juga berlaku di blog ini. 
  • Blog ini diserang dengan kata-kata lucah yang ekstrem, agak malu nak sebut di sini, tapi boleh diteliti semula di ruangan komen blog ini..
  • Kebanyakan isi serangan penyerang tersebut bertaraf sampah tidak ilmiah, memancing emosi, keanak-anakan, dan melihat dari sudut kelompok sempit mereka sahaja.
  • Sasaran serangan mereka adalah kumpulan Islam, parti Islam (PAS), kegiatan Islam seperti JAKIM, sekolah tahfiz, sistem kekeluargaan Islam, ekonomi dan segala yang berbau Islam.
  • Dipercayai mereka adalah puak-puak muda dari parti pemerintah (PH) sekarang yang dilatih khusus untuk menguasai media sosial.
  • Kadang-kadang mereka mengugut penulis atau tuan punya blog akan report polis, polis sedang mencari dan lain-lain.
  • Dipercayai juga kumpulan ini terpecah dua. Satu, kumpulan yang mirip ke arah Islam, mereka mengketengahkan pemimpin-pemimpin Islam PKR dan Amanah.
  • Kumpulan yang satu lagi, agak anti Islam, banyak membela pemimpin Parti Bersatu, DAP, ajaran sesat Liberal, LGBT, Kumpulan Harimau Tamil, sosialis, mirip komunis dan yang sejenis dengannya lagi. Puak-puak anti Islam inilah yang mendominasi kebanyakan komen di blog ini.
  • Pihak PH dikatakan berjaya merekrut kumpulan fanatik atau taksub yang seakan-akan 'mabuk histeria' mempertahankan pendirian atau 'aqidah ciptaan' mereka, dengan apa cara sekali pun.
  • Pemberontakan jiwa mereka ini mula terserlah dalam keluarga mereka, masyarakat, dan negara, yang boleh dilihat melalui tulisan dan ucapan mereka atau pemimpin mereka.
Begitulah kira-kira, Sekian.
* Video sekadar hiasan…

42 comments:

Anonymous said...

ibnu hasyim.... nama tak mencerminkan org islam
knp post video zarina masa dia tak berhijab sedangkan dia dah berhijab skrg???? tak rasa bersalah atau berdosa ke???
memanjangkan silap org yg telah bertaubat????
r u human???

ikan said...

kan dia kata sekadar hiasan. jom gi jerman

ted manoff said...

Wakahkahhh..dah agak dah tuan ibnu pasti posting pasal nii..jgn lupa bawa pil kuda tuan ibnu..ajak sekali pak lobaii2 mlg..biasalh tuan ibnu nii setandan pisang pasti ada rosak..jgn kerana sorang dua buat hal tuan ibnu slh kan semua..mcm pas juga bila kes spender stopa ali dulu..kikiki..πŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜šπŸ˜™πŸ˜‘πŸ™„πŸ™„πŸ€”πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜œπŸ˜¬πŸ˜¬πŸ˜¬πŸ˜¬πŸ˜¬

Anonymous said...

jantan mana lah yang terus ajak berjimak ni?

Selalunya cara macam ini akan sebut berapa bayaran sekali..

Anonymous said...

Kat ingland hantar wassap lucar saje akan anbil tindakan mulia yakni letak jawatan. Kat sini siap ada tukang gilap, ampu dan pelindung. Hmm

Anonymous said...

janji dpt burukkn ph.. nnti ibnu kt posting ni pun dibuat oleh ibnu hasyim palsu

makin rosak walaun ni. asyik sex aje perjuangannya

Anonymous said...

buktikn dulu oleh pengadu. undang2 ada. akhlak islam ajar kes peribadi ni mesti ditangani cr beradab takut jd fitnah dizaman IT ni.

jgn kerana kebencian kamu terhadap sesuatu golongan maka kamu bersikap zalim.. nnti jd isis khawarij

bunbinban said...

Laaaa...ibnu...ko dah kebal dosa ke sebarkan video zaman perempuan masih lagi jahil?. Apa motifnya?. Bukan kah itu ngundang fitnah?. Atau di bolehkan kerana korang ahli parti islam?. Ngucap la ibnu. Apa kata walaun2?. Salah ke x salah apa yg ibnu ni buat?. Ikhlas korang yg kononnya paham agama lebeh dari org lain ni jawab. Tolong nasihat org tua ni sikit. Xde beza pun ibnu ni dgn jantan ppbm yg ajak perempuan tu berzina(kalau benar). Jenis stim unlimited...kahkahkah...agak2 la woiii...kalau mcm ni punya perangai ibnu ni, kambing betina aku pun aku x bagi melintas depan ibnu ni...bahaya!. kahkahkah..

Anonymous said...

Ted dah2 lah meroyan mesti nak babitkan pas anti tahap gaban tef dng pas. Nak takut apa dengan pas perjuangan pas adalah islam untuk menjadikan melaysia negara islam dan memerintah mengikut ajaran islam. Islam adalah ssesuci agama dan seadil2nya kerana islam berpandukan al quran hadis dan ulamak bukan berpandukan napsu. Tajuk tak ada kenamengena dng pas pun tapi ted suka benar memburuk2kan pas. Tak tido lena tak kenyang makan kut ted dan puak ph ni kalau tak fitnah dan menburuk2kan pas.

Anonymous said...

Ayuh! puak-puak anti Islam..Teruskan meroyan!!
Tod Monot, teruskan you punya gila.
Jilat juboq guan Eng!
Bos-bos haram jadah you, bagi lagi artis.
you meleleh air lior tak apa..

Anonymous said...

Jangan salahkan ted itu cuma nama samaran aja macam kejora bapuk bodoh dan lain2 nama nampak macam malayu tapi puak dap kafir laknat yg komen. Puak kafir fitnah dia mana takut dosa sebab dah memg kafir. Jadi biarlah yg penting kita tetap akan terus perjuangkan islam. Yg kafir tu memg dia kafir tapi puak munafik sekuler libral yg nampak lebih2 sangat ni.

Anonymous said...

mudah sungguh berzikir kafir kafir kt org. dh confirm mati bersyahadah ke. dh gerenti husnul khotimah ke.

dok label org je kerjanya. satu masa pas akn hilang ahlinya sikit demi sikit.

silap2 yg suka sebut kafir ni la agen cia dlm pas

Anonymous said...

sedap je label org xsependapat anti islam...anti islam dgn anti walaun tk sama.

nampaknya memang dh lahir puak khawarij dlm walaun. ini yg akn mnjahanamkn umat islam sebenarnya.

Anonymous said...

Wah nampaknya pakatan menternak barua-barua penjaja fitnah dan buaya darat dan buaya tembaga dll.

Pakatan = Zoo

ted manoff said...

Maaf ckplah..yg byk nonton porno adalah ahli2 pas sendiri..jubah serban hanya utk kaburi mata saja..meleleh air liur xpe..jgn meleleh air pelior sudahlah..kikiki..πŸ€πŸ†πŸ†πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦

Anonymous said...

Sama jugak dgn cikgu pa. Balun awek kat hotel. Pas hanya parti politik jugak mcm pbsm.

Saya menyeru kamu sekelian umat islam.marilah menyertai parti jemaah islam berjasa yg langsung tiada salah laku

Anonymous said...

Aku pon boleh pakai nama dan gMbar orang lain dlm social media kalo nak burukkan orang itu....lainlah kalo orang ru sendiri yg approach artis ni..

Kejora Bapuk Bodo said...
This comment has been removed by the author.
Kejora Bapuk Bodo said...

Pemimpin dan ahli Pas bukan wali...ade kemahuan itu ini mcm orang lain jugak..

Kejora Bapuk Bodo said...

Yg label anti islam puak tak de modal nak berhujjah...tak boleh lagi tepis komen..

Kejora Bapuk Bodo said...

Kastam: SST bukan 16%, kebanyakan barang sifar cukai

Zikri Kamarulzaman
19 Jul 2018, 10:35 pagi (Dikemaskini 19 Jul 2018, 12:05 tengahari)

A A
Ketua Pengarah Kastam Datuk Seri T Subromaniam mengulangi kenyataan Putrajaya bahawa cukai perkhidmatan dan jualan (SST) yang akan diperkenalkan tidak berjumlah 16 peratus.

Jelas Subromaniam, terdapat empat kategori di bawah SST yang bukannya dijumlahkan bersama.


"Kebanyakan barangan adalah 0 peratus cukai, ada beberapa barangan yang lima peratus, dan ada beberapa yang lain 10 peratus.

"Cukai perkhidmatan adalah enam peratus. Bukan dijumlahkan kesemuanya," katanya pada sidang media di Kelana Jaya hari ini.

Anonymous said...

""ted manoffJuly 19, 2018 at 12:05 PM
Wakahkahhh..dah agak dah tuan ibnu pasti posting pasal nii..jgn lupa bawa pil kuda tuan ibnu..ajak sekali pak lobaii2 mlg..biasalh tuan ibnu nii setandan pisang pasti ada rosak..jgn kerana sorang dua buat hal tuan ibnu slh kan semua..mcm pas juga bila kes spender stopa ali dulu..kikiki..������������������������������������������""

Setuju. Ini cina ni. Takde bukti langsung, just ambik2 kat mulut org.

Anonymous said...

""bunbinbanJuly 19, 2018 at 12:58 PM
Laaaa...ibnu...ko dah kebal dosa ke sebarkan video zaman perempuan masih lagi jahil?. Apa motifnya?. Bukan kah itu ngundang fitnah?. Atau di bolehkan kerana korang ahli parti islam?. Ngucap la ibnu. Apa kata walaun2?. Salah ke x salah apa yg ibnu ni buat?. Ikhlas korang yg kononnya paham agama lebeh dari org lain ni jawab. Tolong nasihat org tua ni sikit. Xde beza pun ibnu ni dgn jantan ppbm yg ajak perempuan tu berzina(kalau benar). Jenis stim unlimited...kahkahkah...agak2 la woiii...kalau mcm ni punya perangai ibnu ni, kambing betina aku pun aku x bagi melintas depan ibnu ni...bahaya!. kahkahkah..""

Level bahaya mamat ni.

Anonymous said...

Bodooo punya bdk pbsm tu. Lenkali ikut style nasarudin altonton porn kat jerman. Belai sendiri..layan

Tak bijak betul bdk pbsm. Belajo dgn nasarudin

bunbinban said...

Apa yg bahayanya aku ni?. Aku suh jawab betul ke x betul ibnu ni sebar video perempuan tu masa zaman dia x nutup aurat. Tu je. Ni la masaalah walaun malaun bila otak jem x leh nak jawab soalan mudah sbb otak penuh cagu. Kahkahkah...kalau x betul, kena cakap berserta dalilnya walaupun pahit. Kalau betul sertakan dalilnya. Jgn kerana geng korang, maka kebenaran di sembunyikan. Itu zalim namanya. Ke ko pun geng dgn ibnu skodeng gambo2 mcm tu dak....kahkahkah...ni mesti geng stim unlimited jugak nih...kahkahkah...

Anonymous said...

Barua-barua ternakan parti kafir roket seperti tad manoffik, ikan gay, Kejora Bapuk Bodoh dll konon marah kerana mereka dilabelkan barua anti-Islam tetapi komen yang ditulis oleh barua-barua ini yajelas menfitnah dan memburuk-burukkan dan menghina ajaran Islam , perjuangan Islam, ulama Islam, institusi Islam, jemaah jemaah Islam seperti parti Islam PAS dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

Sikap anti-Islam ini menunjukkan barua-barua roket terdiri dari puak munafik dan puak kafir harbi yang memusuhi Islam, ulama Islam, jemaah Islam dan umat Islam. Jika mereka wujud di zaman Rasulullah S.A.W. , kita yakin mereka akan menjadi pengikut Abdullah Bin Ubay yang menjadi ketua munafik.

Anonymous said...

Buaya apakah yang paling buaya?

Jawapan buaya cap dacing dan buaya pakatan.

Mohammad Azren said...

Sial punya jantan. Siang Malam hanya fikir guna kote. Macam geng Lobai. Hehehekikikihahahakahkahkah

ted manoff said...

Anon 3:10 merepek apa nii..kalau dpt jumpa ko kt luar siaplah..


Apa xtvt anda ptg nii ya..aku cadang nk gi mancing sekitar putrajaya..tuan ibnu nk ikot tak..jom sertai fb memancing..

Duduk sorang2 lyn perasaan kejap..teringat kampung yg tlh lama ditinggalkan..bikin emosi saja petang2 nii..

Teman2 yg sama2 main parit,lastik burung,berbasikal semua sdh bawa haluan masing2..

Jarang dh jumpa budak2 main permainan tradisional tak mcm dulu..sekarang semua main hp saja..

Wajah mungkin kita tak ingat tapii kenangan masih berbekas..

Sekian..☕☕🍡

Anonymous said...

Lebai porno

Anonymous said...

Org tua buruk akhlak..

Anonymous said...

pAK hASIM, TEMBAK SATU LAGI ARTIKEL, BIAR MEREKA MEROYAN..
HA HA HA

Ibnu hasyim said...

Wah,barua2 pas umno mmg suka film porno,tentu lebai2 pas ada byk koleksi film porno utk tontonan sesama mereka!.bagi golongan lebai yg suka porno mereka lbih rela tonton bersendirian berbanding betsama rakan kerana bimbang pecah lobang! Sesuai benar dgn mlm jumaat! Mlm mengkongkek bini! Yg dh kawin selamat mengkongkek,yg belom kawin jgn main sabun pula!!

Anonymous said...

Pemimpin PAS berjimak dengan wanita DAP? Siapa sahaja boleh dakwa, tapi dakwaan sahaja. Mana bukti? Ader report polis? Ada bukti whatsapps atau rakaman audio? Takde bukti, so TUTUP citer macam tajuk di atas 2 pemimpin bersatu ajak artis berjimak. Ya memang TUTP citer, kalau rekaan a.k.a. FITNAH, Allah swt membalasnya.Tukang siar berita a.ka.a Ibnu Hasyim lagi kena terroookkkk, pentebat LABIH dilaknati Allah berbanding pereka FITNAH.

Kita pembaca kena tahu antara dakwaan dan kisah benar. Kena ada 4 saksi, kata Haji Hadi.
Thanks

Anonymous said...

penyebar FITNAH LEBIH dilaknati Allah.. (baris 3 dari bawah)

Ibnu Hasyim said...


Awas Ibnu Hasyim tiruan..
Tambah lagi
Lihat ini..

[Ibnu hasyim said...
Wah,barua2 pas umno mmg suka film porno,tentu lebai2 pas ada byk koleksi film porno utk tontonan sesama mereka!.bagi golongan lebai yg suka porno mereka lbih rela tonton bersendirian berbanding betsama rakan kerana bimbang pecah lobang! Sesuai benar dgn mlm jumaat! Mlm mengkongkek bini! Yg dh kawin selamat mengkongkek,yg belom kawin jgn main sabun pula!!
July 19, 2018 at 5:40 PM ]

[ Ibnu hasyim said...
Fitnahlah bagus!! Dengan buat fitnah kita boleh tumbangkan kerajaan islam ph!! Ajaran pas??July 18, 2018 at 9:53 PM]
[Ibnu hasyim said...Sila duduk dan jgn lari, kahkah July 17, 2018 at 12:17 PM]
[Ted manoff said...
Blog saya Ibnu Hasyim Ekonomi IH ibnuhasyim Blog yang Saya Ikuti Ekonomi IH Ibnu Hasyim
Moshua Biz Mengenai saya Pekerjaan freelancer Lokasi Malaysia Pengenalan IBNU HASYIM adalah nama samaran bagi Hj Mohd Hashim. Pernah menulis dibeberapa akhbar tempatan. Mantan Pengarang Majalah Al-Ummah dan pernah menghasilkan beberapa buah buku politik, sejarah dan agama. Menjadi ahli bisnes separuh jalan.. July 17, 2018 at 7:23 AM ]
[Ibnu hasyim said... ya, aku mmg bahalol.aku akn terus fitnah kerajaan islam ph. July 17, 2018 at 6:58 AM ]
[Ibnu hasyim said...HAPUSKAN PAS!!! IBNU HASYIM SOKONG PAS DI HAPUSKAN!! PARTI JUMUD SESAT! July 16, 2018 at 4:03 PM ]
[Ibnu hasyim said...Wah,barua2 pas umno nk salahkn cina plk.dulu lebai bersama dap tk pula buka mulut pasal ni.sejak parti lebai gila kalah barua2 terus meroyan.barua2 pas kini bersama umno urk jatuhkan kerajaan islam yg diketuai ph. Pergi mampos sama lobai gila seks.July 11, 2018 at 5:11 PM ]
[ Ibnu hasyim said...Korang sembanglah dulu,aku nk kongkek ni,mlm wajib buat anak.July 12, 2018 at 11:49 PM ]
Kalau begini adakah perlu saya tutup bahagian komen terus. Atau ditapis dulu. Atau ditutup untuk orang-orang tertentu. Saya dah beri peluang lama terus siar tanpa tapis, tapi puak-puak spesis jahat salah guna kebaikan yang diberi, Mereka menikam Islam melalui blog ini. Atau adakah perlu saya buat report polis.

Apa pandangan anda?

ted manoff said...

Kikikiki..πŸ˜„πŸ˜…πŸ˜†

ted manoff said...

Rasanya dah sampai masa Kerajaan harus memikir untuk mengawal semula laporan dari media dan akhbar arus perdana. Bukan tidak boleh ada kebebasan media, tapi ramai yang salah guna dengan membuat laporan palsu dan bukan-bukan.

Mengkritik kerajaan dibenarkan, tapi laporan khabar angin, atau laporan yang tidak tepat harus dihentikan. Kerana ia mewujudkan persepsi yang tidak baik terhadap imej Kerajaan.

Kalau kita salah, kritiklah kita ok saja, tapi tak salah pun kata salah, siap wujudkan isu yang tak wujud langsung. Jadi benda mcm ni yg patut dibendung.

Bab sosial media, wujudkan kerjasama SKMM, Team Media PH dgn Polis untuk tangani hantu-hantu jahat pembuat cerita dongeng. Hantu-hantu ni bukan berani mana pun, tak mungkinlah orang Umno/Bn sanggup masuk penjara demi perjuangan parti. Dulu masuk wayang ja pun, bukan masuk betui.

Kali ni kita bagi depa rehat betui-betui.. baru ada akai.

he he he...

Copy from Hafiz Azmi

Anonymous said...

Kat luar negara, mana2 individu yang terbabit skandal seks meskipun tiada ditunjukkan bahan bukti (umpamanya bil sewaan hotel dan sebagainya), tetap kena berundur diri tanpa perlu disuruh atau ditekan. Tiada simpatisan atau partisan.

Ini kerana doser peribadi TIDAK boleh dijadikan benteng atau alasan untuk melepaskan diri bila tertangkap dengan seluar terlondeh. Ini berbeza dengan mentaliti di negara membangun yang menganggap dose peribadi adalah privasi yang tak boleh di sentuh.

Mohammad Azren said...

Tak senonohnya ibnu hasyim ni. Orang Tua Kutuk. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Kalau mukmin menuduh kena tunjukkan 4 saksi. Kalau kapior yang menuduh tidak pulak dimintak 4 saksi. Kalau cam gitu tuduhan kapior akan sentiasa mengena sedangkan tuduhan mukmin tidak akan mengena. Ini tidak adil dalam konteks majmuk!!!??

Anonymous said...

pandangan yg indah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails