Monday, July 16, 2018

Kafir Dimuliakan, Muslim Diaibkan, Adalah Jahil Lupa Allah &Akhirat..

Imej yang berkaitan


KUALA LUMPUR: Tindakan Muslim memuliakan kaum kafir, sebaliknya mengaibkan golongan beriman adalah kejahilan yang menunjukkan ia lupa adanya Allah dan Hari Akhirat.
Pendakwah, Ustaz Mat Esa Deraman berkata, Muslim seperti itu telah tertutup sebelah matanya untuk melihat kebaikan orang Islam, sedang satu mata lagi dimilikinya pula juling.
"Hingga dia cuma nampak kebaikan orang kafir, lupa keaiban-keaiban yang banyak. Sekiranya orang kafir buat segala kebaikan atas dunia, tetapi syirik kepada Allah, tetap tidak ada nilai sedikit pun di sisi Allah.
"Dimuliakan orang kafir, letak di tempat setinggi-tingginya. Kata baik orang kafir yang amanah daripada orang Islam yang korup. Orang Islam nampak aib belaka, tak pandailah, tak tahu mengurus, tak bijak, tak berintegriti," bidasnya sambil menegaskan bahawa hal dunia tidak ada dua pilihan.
Jelasnya, hal dunia mempunyai banyak pilihan, tetapi pilihan paksa sedemikian sengaja diwujudkan kerana dari awal orang itu telah tidak melihat kebaikan Muslim.
Sebaliknya orang seperti itu ujar beliau, perlu disoal balas menyatakan pilihannya antara seorang Muslim yang jujur dengan kalangan kafir dilaknat Allah.
Bahkan tegasnya, Rasulullah S.A.W juga mengingatkan peringatan supaya jangan berkawan melainkan dengan orang beriman.
"Orang beriman diredai Allah atau kafir yang dilaknat Allah, mana kamu nak jadikan pemimpin? Kena ingat, di Akhirat dan dalam Syurga nanti, yang beri syafaat kepada kita adalah orang beriman.
"Orang kafir tidak boleh beri syafaat dan tidak boleh terima syafaat. Sedangkan Nabi kata berkawan pun dengan orang beriman, maka nak angkat orang kafir jadi pemimpin lagilah tidak boleh," jelasnya.
Tambah beliau, hanya orang beriman di dalam Syurga tanpa ada daripada kalangan kafir dan jika masih ada Muslim merasa orang kafir itu baik, maka itu penilaian di sisinya, tidak di sisi Allah.
Beliau memberi perumpamaan seorang anak yang tidak berbuat baik kepada ibu ayahnya, tetapi sangat baik dengan ramai orang di mana walaupun dinilai baik semua orang, hakikatnya di sisi Allah adalah anak derhaka.
Perkara tersebut terangnya, tidak menghairankan kerana ayah Nabi Ibrahim, isteri Nabi Nuh dan Nabi Luth juga di dalam neraka kerana memilih kekufuran dari keimanan. -HARAKAHDAILY 16/7/2018

Untuk pembersihan aqidah ku hadiahkan 2 syarahan ini..
Video: Lebih Baik Pemimpin KAFIR tapi JUJUR...!!!! 
Hati-hati pendakalan Aqidah

Video: Pemimpin Kafir Yang Adil vs Pemimpin Islam Yang Zalim - Ustaz Azhar Idrus
Dari Ibnu Hasyim..


Imej yang berkaitan

67 comments:

Anonymous said...

Ye, macam2...ada orang Islam "sembah" pemimpin Syiah Iran kenapa tak dipamerkan berita bergambar.

Syiah tu kafir bukannya mazhab dalam Islam. Akidah dan amalan syiah jauh tersasar dari ajaran Islam tapi mengapa kita mengagungkan individu tersebut malah menggelarkan Tuan Guru alias ulama. Ini tak berdosa ker? Atau ini perbuatan mulia menganggung2kan individu bertaraf pemimpin yang berada dalam ajaran sesat yg menyesatkan?

Tolong jaga akidah.

Takde dalam Malaysia baik PH atau PAS kecuali bekas pemimpin UMNO (Najib yg memuliakan Deepavali/Thaipusam), yang memuliakan orang kafir. Kita cuma "bekerjasama" dengan orang kafir kerana perlembagaan kita mengakui kewujudan mereka.

Belajarlah dari kitab2 agama terutamanaya sirah Nabi saw yg pernah menyuapkan makanan ke dalam mulut Yahudi buta yg kafir laknat dan sering menceerca Nabi saw. Kemudiaannya, Yahudi buta itu memeluk Islam. Inilah keindahan Islam.

ted manoff said...

Sapa yg ajar pas itu islam dan islam tu pas..jahil sungguh sapa yg kata begitu..jgn main2 dgn penunggang agama nii..geli aku tgk muka2 penunggang agama yg dh tua renta tak insaf2 lagii..semoga tuan ibnu tk terjerumus kelembah yg lebih dlm lagii..🐂🦄🦄

Anonymous said...


Tolak PAS bukan tolak Islam.

Baik dengan penyamun dan penipu tu sama lah orang yang mengaku beriman tetapi Allah kata 'Tidak...'

Orang yang beriman macam PAS ini... kat akhirat baru tahu rupanya mereka bukan nya orang beriman ...

Anonymous said...

PAS mendokong SYIAH....hapuskan parti yg bertopengkan Islam ini wajib !

Anonymous said...

Hello penulis murahan. Ko nk ckp Najib tu beriman ? Ko nk ckp Zahid komedi tu beriman?

Anonymous said...

Ust mat esa doremon tu..dh masuk neraka ke??

Kejora Bapuk Bodo said...

Bila sebut pemimpin Perdana menterilah pemimpin no 1.. Menteri adalah pemimpin yg dilantik oleh PM yg mesti patuh kpd PM..siapa PM di malaysia?...kalo paham tak perlu bincang lagi pemimpin kapir yg dilantik dlm sistem politik malaysia....

Anonymous said...

UMNO PAS keluar parlimen bantah lantikan SPEAKER kemudian masuk semula untik angkat sumpah sebagai MP depan speaker tu juga...lawak terbaru 2018

Anonymous said...

Dlm satu kawasan parlimen pertandingan antara mca wakil BN dan Dap wakil PH...dua2 adalah kapir...adakah melayu tak boleh mengundi untuk pilih pemimpin kerana dua2 nye kapir...samada mca ato dap yg menang bukan boleh dilantik jadi PM pemimpin no1..

Anonymous said...

Ikut hukum pas yahudi ni masuk neraka...

Kejora Bapuk Bodo said...

Islam cara nabi menarik kapir kpd islam dgn kelembutan dan keserdahanaan...ikut cara Pas menjauhkan kapir dari islam kerana sentiasa dgn hukum dan berjuang....pas baham duit pon tak pa ...

Berapa ramai dah kapir dimalsysia yg di islamkann oleh Pas?...

Anonymous said...

Anon 6:32. Hoi.

Syiah tu kafir bukannya mazhab dalam Islam. Akidah dan amalan syiah jauh tersasar dari ajaran Islam tapi mengapa kita mengagungkan individu tersebut malah menggelarkan Tuan Guru alias ulama. Ini tak berdosa ker? Atau ini perbuatan mulia menganggung2kan individu bertaraf pemimpin yang berada dalam ajaran sesat yg menyesatkan?


Hoi anon 6:32. Ko tu sape? Ko tak berilmu. Tuan guru haji hadi seorang ulama. Dia telah mengakui bahawa syiah adalah mazhab dlm islam. Telah wujud sejak dulu lagi. Ketokohan tuan guru haji hadi sehingga negara iran pun respek dia.

Kami ahli pas lebih percaya ckp tuan guru daripada anon 6:32. Ko tak cukup ilmu nk dibandingkn dgn tuan guru hj hadi. Dia insan yg dipilih allah mmimpin kami ke jln syurga.

Anonymous said...

PAS buang hudud dan RUU355 dari Manifesto Pakatan Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) PRU14 kerana taawun politik matang 3 penjuru dgn UMNO. Cita2 nak jadi Kingmaker kpd Umno.

Usul RUU355 adalah wayang politik Umno-PAS di sessi Parlimen dulu. Hadi selalu ponteng Parlimen tetapi hanya hadir utk jayakan skrip RUU355 ciptaan Umno. Baca usul, tangguh bahas sessi 1, tangguh bahas sessi 2, last2 diam seribu bahasa, Hadi tak nampak muka malu lesap sessi 3.

PAS hanya parti politik duniawi yg guna nama Islam.

Kejora Bapuk Bodo said...

Tun madey sindir kelakuan keBerokan mp2 umno dan Pas..

Anonymous said...

Ikut dap, Islam dikafirkan. Pan dah kena pegang telurnya dengan dap. Pas bertahun2 takde masalah, tiba2 muncul pan, mcm2 fitnah. Dap kata apa shj ttg pas, pan kena ikut. Kalau tidak telur kena picit. Begitulah maruah pan.

Rakyat kena bangkit menentang kejahatan pan dan fitnah pan terhadap Islam di Msia. Jgn biarkan liberal pan merosakkan Islam.

Ramai org bukan Islam yg peluk Islam melalui pas. Tp pan memang busuk hati dgn pas. Tp pan bersedondong dgn dap, boleh pulak. Begitu wajah pan, bercakap ttg Islam, tp hati terpaut dgn kafir. Sanggup menghina Islam, tp memuji kafir.

Anonymous said...

Hati2 dengan penonggang liberal. Mereka bersahabat dengan kafir untuk merosakkan Islam yg dibawa oleh pas.

Anonymous said...

Sokong pas kerana pas bawa Islam oleh ustaz2 yg mendapat didikan Islam. Tolak pan yg membawa liberal dgn bersahabat dengan dap.

Kejora Bapuk Bodo said...

Yg boleh iktiraf
Syiah satu mazhab dlm islam hanye kasatuan ulamak sedunia...bukan lobai Hadi presiden parti islam...

Tak pernah dengar plak kesatuan ulamak dunia iktiraf syiah sebagai satu mazhab...cuma ade golongan syiah diterima oleh ulamak kerana tidak mencerca khalifah arrasidiin...syiah tetap memuja saidina Ali yg tidak diajar oleh nabi.. ...

Semasa mesyuarat dengan syiah di Iran lobai hadi tipu kata ketua ulamak sedunia merestui pemergian lobai hadi ke Iran sebagai wakil kesatuan ulamak dunia....lobai hadi nak tonjolkan dirinye ulamak tersohor?

Anonymous said...

Putar belit parti iselam..

Anonymous said...

“Dalam sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya itulah perumpamaan kerjasama UMNO dan MCA”.

[Kenyataan hadi awang ogos 1980].


Kami ahli pas amat berpegang kuat dgn tuan guru kami hj hadi.


Anonymous said...

6:32

Hadi bukan ulama. Hadi buat pengajian politik islam di timur tegah,
saua ada 3 PhD pengajian Islam, ilmu Hadis dan pengajian al-quran di Al-Azhar.

6:32 jangan ko tuduh sembarangan.

Anonymous said...

Hoi kejora bapok bodoh pemakan dedak dap.

Tuan guru hj hadi seorang ulamak. Negara arab pun banyak merujuk kepada beliau dlm memperjuangkan islam. Beliau sering bermimpi jumpa nabi muhammad.

Ada ke pemimpin ph mat sabu dll mimpi mcmntu??

Anonymous said...

Pemfitnah pas yg makan dedak dapig apa yg dia tahu?
Dgn 3 phd mnyebabkn allah mengangkat dia sebagai pemimpin parti pas.
Hanya pas berjuangkan dengan menegakkan hukum allah.
Ada pmimpin ph yg mempunyai ilmu spt tuan guru haji hadi? Ada?
Jangan main main

Anonymous said...

Minya ubah perle,nagaan dan TAK YIMBUL SOAL LANTIK ORANG KAFIT jadi pemimpin. Tapi, mahukah MAJLIS RAJA2 MELAYU SETUJU dan ianya bukan perkara mudah. Sdr blogger Ibnu Hasyin, tak usahlah provokasi kucing ada tanduk, perkara yang sia-sia sahaja. Hanya boleh memecahbelahkan orang Islam sahaja,

Anonymous said...

9:02

Hadi cuma belajar ilmu politik islam sahaja. Saya ada 3 PhD dalam pengajian Islam, Ilmu Hadis dan pengajian al-quran. Bukan saya nak sombong. Saya juga berkawan dengan Hadi. Asal saja dia memimpin PAS, orang gelar ulama. Begitu juga dengan pemimpin2 yg lain, ada gelaran ustaz dsb. Ada apa dengan gelaran ini kalau kelakuan tak seperti ulama MALAH KELAKUAN SEPERTI JIN.

Kamu nak sokong siapa , ikut suka kamu.

Saya tegur supaya saya tak disalahkan Allaj swt nanti.

Wassalam

Anonymous said...

Saya tegur supaya saya tak disalahkan Allah swt nanti. Saya takutkan Allah..

Anonymous said...

Dia adalah ulamak. Dia sering bermimpi rasulullah. Itu sebab dia diangkat sebagai pemimpin. Ko ada?

Kalau takde dokdendiam.

Dalam ceramahnya beliau sendiri sering katakan bahawa perjuangan kami ahli pas adalah membina hukum allah. Apabila berjuang dgn nama allah..syurga.

Maka kami ahli pas menyeru umat islam taatkan kepimpinan beliau

Kejora Bapuk Bodo said...

Ko nampak hadi jumpa nabi?...lobai kaki tipu...arwah nik aziz pon hadi jumpa dlm mimpi dgn kaki sebelah

Anonymous said...

Ulamak arab mana panggil hadi?...

Kejora Bapuk Bodo said...

Hadi kata dia hanye ade masters dlm sains politik...orang ada ph d biasanye pakai title dr mcm dr yusof qadrawi ketua ulamak sedunia kawan baik anwar ibtahim

Kejora Bapuk Bodo said...

Mana hukum Alah yg lobai hadi perjuangkan?...setahu aku lobai hadi kencing penyokong RUU 355 di padang merbok tahun lepas...ko dan ustaz Azhar Idrus pon kena kencing dgn lobai hadi...hancinng bau ko...

Anonymous said...

PAS adalah agen Syiah di Malaysia.

Anonymous said...

Hadi sorang saje yg boleh mimpi jumpa nabi?...orang lain tak boleh mimpi jumpa nabi?...ustaz abu hassan din kata dia pernah mimpi jumpa nabi tapi tak diangkat jadi presiden pas pon..india kapir ketua penyokong pas di pahang pon cakap pernah jumpa nabi.....satu hari akan jadi presiden pas..hihihi..

Kejora Bapuk Bodo said...

Allah angkat hadi jadi pemimpin pas perjuangkan iselam.....tapi kenapa Allah bagi pas menang 18 kerusi saja?..Allah marah hadi?....kenape?...

bunbinban said...

Aku x peduli pun. Yg aku tau hadi awang tetap kekal sebagai pembangkang bersama-sama dgn PAS. kahkahkah...dengor cite speaker yg baru tu, org AMANAH. kahkahkah...patut la hangin je geng lebai. kahkahkah...ingatkan pas PRU14, adalah lebai2 yg di lantik ke kabinet NAjib tapi rupa2nya sama2 di lantik jadi pembangkang....kahkahkah...pulak Hadi dgn Najib pun cuma sebagai MP biasa je. xde pangkat...kahkahkah...Najib keluar dewan' Hadi ngekor kat belakang. kahkahkah...yg paling lawak kelas heavyweight, masuk balik angkat sumpah sbb takut elaun x masuk....kahkahkah...Harap2 kali ni lebai x monteng sidang sokmo, mcm dulu2. Bertegas dlm RUU355, buktikan bahawa PAS x main2 walau hakikatnya mmg main2 sbb sendiri bentang, sendiri sokong, sendiri tangguh...kahkahkah..pastu salahkan PH kononnya halang bahas. kahkahkah...walau2, sila tengok youtube berkenaan pembentangan RUU355, tengok siapa yg minta tangguh. Tengok pasal RUU355 di dewan bukan tengok PPV(Pay Per View) plak kang abis bercagu otak tu...kahkahkah...

Anonymous said...

Hoi kejora bapuk pemakan dedap dapig jahil murakkab.

Kami bertindak secara slow2.mengintai peluang.tidak tamak. Apabila sampai waktunya kemenangan akan memihak kepada kami. Waktu tu siaplah pemfitnah pas akan kami humbankan kedalam neraka.

Anonymous said...

PAS tak akan menang sampai kiamat sebab PAS mempergunakan Islam untuk menang, sedagkan Amanah berjuang untuk menegakkan Islam...

Jangan perasan PAS nak menang, januari dulu PAS kata dia kan menang PRU14, bulan april 2018 tukar kata PAS ini KING MAKER. Dengan megah Hadi awang kata, kita KING MAKER...kemudian setelah PRU14 ternyata PAS bukan KING MAKER, PAS cuma FUCK MAKER.

Anonymous said...

bila lagi melayu pakatan nak buat hudud
jnagan tunggu lama sangat
takut pru15 pakatan tumbang

Anonymous said...

Ya memang, PRU15 pakatan tumbang sebab PAS perintah Malaysia. Masa tu dah kiamat !

Anonymous said...

Nmpaknya org2 melayu yg bodoh akan terus hidup dalam kebodohan, mereka bersorak melihat kebodohan disatu pihak yg mereka benci tp bangga melihat kebodohan melayu dipihak mereka sokong, sptutnya org melayu merasa sedih melihat hmpir semua parti org melayu kini berada dalam kebodohan yg tek pernah begitu ketara sejak skian lama, kpd siapa lg yg boleh diharapkan untuk mmbela nasib melayu

Anonymous said...

Islam x guna bahasa mcm ni.

Anonymous said...

Jgn ikut org ni bahaya. Liberal. Tak ada hujjah.

Anonymous said...

Aku sokong 100%. Orang melayu memang bodoh, asal pakai jubah dia kata orang tu kuat agama. Asal balik timur tengah walaupun belajar kursus politik Islam kita kata dia ulama...asal pakai lebai , kita kata orang ni hebat padahal baca doa dan fatihah pun tak betul.
Ramai pemimpin Dewan Pemuda PAS yang masih tak betul baca fatihah.
Asal nama Islam dia kata kita syahid. Ada artis nama Iszue Islam, kenapa tak angkat dia sebagai pemimpin PAS, kan nama dia ada Islam?
Islam bukan setakat pada nama TAPI hati, iman, amal, ehsan, kebajikan dsb

Belajarlah lagi tentang Islam, jangan hanya jadi pak turut.

Plitiklah kamu PAS...aku sokong kalau perangai pemimpin kamu (spt Allahyarham TGNA) baik dan islamik. Tapi perangai TGHH aku benci sebab perangai dia macam JIN....

Sebabtu PAS tak menang putrajaya walaupun peluang terkangkang luas seperti sundal malam.

Muhasabahlah diri dan mohonlah hidayah Allah swt.

Anonymous said...

Ini contoh org2 bodoh, melemparkan fitnah seolah2 dan tokmahan yg melampaui batas, adakah kamu merasa hidayah allah lebih dekat pada diri kamu, berilah pendapatan yg mmbina bukan berterusan mmperbodohkan diri dgn dakwaan yg melapaui batas, kita berpolitik berpada2,

Anonymous said...

Ikut serta komen bodoh pan, jd bodoh pulak yg baca. Tp kalau tak kaunter, dema pulak maharajalela. Kesimpulannya fitnah berleluasa. Tak boleh dibiarkan. Politik pan ikut acuan dap, kena diberi penerangan yg jelas. Kena dijelaskan kesesatan yg dibawa oleh pan, politik liberal dan falsafah dap. Org melayu jgn dibodohkan oleh politik pan. Mereka tak ada ulamak. Logiknya kalau bukan ulamak, mcm mana nak pandu ke jalan betul. Makin sesat, tambahan berwalikan lim kit siang. Lagi hancur.



Kejora Bapuk Bodo said...

Slow2?... Mimpi ape kanu ato a ngan2 mat jenin..pas 60 tahun tak kemana...penuh tipudaya..

Anonymous said...

Ko ni bodooh..Ruu 355 tu bukan hujjah ker?...jawab lah kalo barani.....jawab tipu pon tak ape sebab puak pas kaki tipu..

Anonymous said...

Tak ade dlm manipesto....siapa yg tipu RUU 355?... Hukum Allah berani tipu..

Anonymous said...

Mada imam mahadi turun pas dah cabut lari..

Anonymous said...

Bela mcm mana?...

Kejora Bapuk Bodo said...

Tak sedar diri sendiri dlm kesesatan akibat percaya kpd lobai pas...

Adekah kelantan boleh dijadikan sebuah negeri contoh yg tinggi syiar islamnye dan ekonomi islamnye hebat dibawah berpuluh tahun pemerintahan Pas?...kelantan mundur..

Kejora Bapuk Bodo said...

Pas kena buat satu majlis diskusi ala post mortem dan mahasabah...kenapa rakyat masih tolak pas...jangan asyik salahkan rakyat setiap kali kalah pru..jangan salahkan taqdir semata2...

lobai2 perlu mengaku kesilapan diri sendiri dan sedia baiki kelemahan.....cari ape yg rakyat mau...kalo rakyat yg salah ape dan bagaimana tarbiyah yg perlu disampaikan...bukan dengan hudud dan hukum termasuk laungkan perjuangan islam saja tiap kali pru...rakyat pon keliru perjuangan islam yg pas bawak...perjuangan yg mcm mana?...nak tegakkan islam yg macam mana kerana rakyat paham islam dah lama ade dan di amalkan di malaysia....

lobai2 kena pakat2: tanye diri sendiri kenape doa2 tidak dimaqbulkan oleh Allah...dimana silapnye?...

Anonymous said...

Kejora bodoh,sudah2 menjadi manusia yg dungu,bodoh,komen2 hanya bertaraf sampah yg layak dibaca oleh moyet,masih kau tak sedar diri pihak kau julang sbnrnya sama aja bodohnya dgn pihak yg kau caci,parti melayu dalam ph jelas takde matlamat perjuangan sama ada untk bangsa atau agama mereka hanya mngajar jawatan semata2,org mcm kau selamanya makan taik aja,tp msih lg tak sedar yg kau sgt bodoh

Anonymous said...

Pas dah laksanakan dakwah bermacam2 kepada bukan islam ada yg terima dan telah memeluk islam ada yg terima islam tapi masih dng agama asal ada yg boleh baik dan terima pas dan sokong ruu355 tapi masih dng agama asal ramai jugak yg memeluk islam dan dakwah terus berjalan secara berkumpulan dan individu. Tapi puak ph masih tidak terima dan akui dakwah yg dilakukan oleh pas. Biasalah dah anti pas apa yg baik puak ph khadam dap tak akan kata baik tapi fitnah setiap saat di canang kutuk tuan guru haji abdul hadi awang dengan macam2 penghinaan sampai puah ph khadam kafir dap kata tuan guru haji abdul hadi awang ni kafir nauzubilah. Pan bertanggungjawab atas ganguan pada semua agensi islam termasuk jakim dan sekolah tahfis. Kejora tanya berapa ramai masuk islam hasil usaha pas. Ramai dah yg telah masuk islam sepanjang dakwah pas selama 60th dan banyak juga hasil usaha pas yg kerajaan telah laksanakan. Dari memasukan islam sebagai agama rasmi dalam perlembagaan nagara hinggakan cuti bersalin selama 90hari. Kalau tak percaya baca buku sejarah dan cari sumber yg benar kerajaan terdahulu tidak akan kata pas buat tapi itulah hasil usaha pas. Dalam pas ada macam2 dewan dari pasti hinggalak ke universiti. Ada hospital ada muamalat ada hubungan antarabangsa dan berbagai2 lagi. Kamu boleh cari dalam goger jangan malas paling mudah tanyalah pada mat sabu ke kalid samat ke salahudin ke dan pada bekas pas dahulu. Mereka pun naik dan belajar dalam pas akhirnya kerana kesenangan dunia khianati jemaah islam moga mereka tetap perjuangkan islam walau dibawah payung dap.

Anonymous said...

Ted manoff yg selalu canang pas bukan islam itu tun m masa pm ke 4 dulu. Pas pun tak kata pas itu islam tapi pas perjuangkan islam kamu pun kalau islam wajib perjuangkan islam jangan lupa tanggungjawab memperjuangkan islam terletak atas bahu setiap umat islam. Yg kata org umno kafir pun datang dari mulut org umno dari dulu lagi tuan guru haji abdul hadi awang tak kata org umno kafir ted kan dah baca amanat tuan guru haji abdul hadi awang mesti dah fahamkan. Sebarkan kebenaran pada kawan2 ted yg dah disesatkan oleh dap.

Anonymous said...

Apa yg dikomen oleh puak ph khadam dap ni berbelit2 nak burukkan pas. Ni mesti red bean ciptaan dap. Banyak baca buku lagi baru boleh komen carik ayat yg terbaik baru dapat banyak dedak.

Anonymous said...

Pas parti islam sekarang puak ph khadan kafir dap dah pandai kata wajib tolak ph sebab ph sokong syiah. Kewajiban umat islam perjuangkan islam dan mempertahankan islam yg mana pas adalah satu2nya parti yg terus istikomah memperjuangkan islam.

Anonymous said...

Puak ph khadam dap anti islam kuat meroyan mengekupoh cari isu nak burukkan tuan guru haji abdul hadi awang sebab tuan guru haji abdul hadi awang ulamak yg disegani diseluruh dunia islam. Walaupun dikutuk difitnah dilebel dan dikatakan sesat kafirlah tapi tuan guru haji abdul hadi awang tetap istikomah perjuangkan islam tapi kamu tetap jadi khadam puak kafir anti islam belaan dap.

Anonymous said...

Kejora bapuk bodo ni lgbt memg memusuhi islam tu yg bebelit lidah teseliuh jari buat komen fitnah nak lemahkan akal sendiri. Ruu355 masih lagi tertangguh dan sekarang terletak dibahu kerajaan baru. Kalau tak faham prosidur parlimen jang tunjuk bodo. Yg kecing kerajaan ph menofesto hanyut. Bapuk oklah sebab dah bebas dapat lesen

Anonymous said...

Walau seribu tahun pas tetap perjuangkan islam kamu kejora bapuk perjuangkan dap anti islam.

Anonymous said...

Puak ph libral anti islam ruu355 dutangguh bukan dibatal sebab puak ph yg muslim taknak sokong dan ada aduan dimahkamah bila nak dibahas semula puak ph ganggu dengan macam alasan dari pada ditolak baik tangguh sekarang ruu355 masih ada dlm parlimen tunggu nak dibahas atau dibiar sebab kerajaan saja yg boleh benarkan.

Anonymous said...

Pan pasu bunga. Pan bukan perjuangkan islam pan parti belaan dap.

Anonymous said...

Kenapa puak ph begitu benci dngan pas tidak pada umno. Dulu sebuk pas ug dng umno sekarang ph yg ug dng umno. Bodoh betul puak ph sampaykan dikencing oleh dap pun masih dok kutuk fitnah dan macam2 penghinaan dileparkan pada pas sebabnya adalah pas perjuangkan islam yg dibenci oleh dap.

Anonymous said...

Kejora ni bodoh faktar kelantan negeri contoh maju walau perlahan. Kelantan bebas rasuah negeri islam walau berpuluh tahun dipinggirkan oleh kerajasn pm 4 hingga pm 6 tapi tetap membangun. Kelantan tiada hutang tapi tetap boleh membangun. Kelantan jadi lokasi pelancungan domestik dan antarabangsa. Kelantan negeri miskin tetapi rakyat kaya. Walau ditindas tapi tetap bergerak seiring dngan negeri lain. Kejora dasar anti islam apa yg baik dia tak pandang yg buruk dia tambah2. Itulah ciri2 munafik.

Anonymous said...

paa bkn islam
islam bkn pas
hadi bukan ulamak
hadi hnya belajar bidang islam
klu ulamak sgt takut nk ambik dedak umno
sbb nk elak syubahat
tp pas telan dedak pun
patutnya bila abeduh ckp dia kawan cia
pas kena siasat dn ambil tindakan
ramai yg mnyokong pas menolak pas sbb hj hadi sudah tk betul..byk kencing

mimpi jumpa nabi. malah ketua pnyokong pas india kapir pun mngaku mimpi jumpa nabi tp masih kapir jg. india tu perli pas.. dia pi kavadi pun dpt jumpa nabi.

abu jahal abu lahab bkn takat mimpi...jumpa betul2 dgn nabi dr kecik besar tp sesat juga.

adakah sahabat2 mngharap mimpi semata utk berjuang. tk cukup kah nabi tinggalkn 2 perkara yg mana kamu tkkn sesat kerananya.. kenapa nabi tk ckp aku tinggalkn jg mimpi sebagai rujukan ke 3.

byk mimpi ni tanda byk tidor. dlm parlimen pun tido.. tu yg jd pasu bunga.

org yg sebar dia mimpi nabi ada ciri munafik dn duniawi. sepatutnya mimpi hnya utk diri sendiri. lg satu tafsir mimpi yg kt mimpi nabi mesti benefit kt dia. bias. entah2 nabi bg amaran dn teguran mana tau.

entah2 nabi nk tegur jgn asyik label maki hsmun org. jgn main2kn 355 dn jgn mkn dedak umno.

taubatla pas. taksub pd hadi dn parti politik yg dibawah perlembagaan kord reid bukan ajaran islam.

jamaah dlm islam adalah utk semua umat islam bkn pas.

seorg tukang beca yg briman tnpa masuk pas adalah termasuk jamaah islam. seorg ulamak yg tkde akhlak kenabian belum tentu lbh baik dr tukang beca.

Anonymous said...

Macai puak ph teruskan kutuk pas dan tuan guru haji abdul hadi awang. Tuan guru haji abdul hadi awang belajar bidang agama islam dalam bidang sain politik islam bidang perundangan syariah islam dan fiekah dan banyak kitab dimadinah di mesir di pakistan tuan guru haji abdul hadi awang terlibat dalam berbagai gerakan islam dalam dan luar negara. Tuan guru haji abdul hadi awang diiktiraf di banyak negara islam seperti turki arab saudi qatar pakistan dan dipandang mulia dari pemimpin dan ulamak2 dunia islam. Sehunggakan tuan guru haji abdul hadi awang diangkat sebagai naib presiden persatuan ulamak dunia dan sebagai org kanan kepada dr yusuf qardawi. Tuan guru haji adbul hadi awang digelar tuan guru kerana tuan guru haji abdul hadi awang mengajar di masjid rusila marang dan di mahad tahfis masjid rusila dimarang yang diasaskan oleh tuan guru haji abdul hadi awang sendiri. Sebagai saujana agama islam diperingkat dunia dan sebagai rujukan bagi dalam bidang agama islam maka tak salah gelaran ulamak digelarkan pada tuan guru haji abdul hadi awang. Adakah gelaran dr lebih dipandang mulia bagi puak ph. Tuan guru haji abdul hadi awang tetap istikomah perjuangkan islam walau diasak dihina difitnah tidak diiktiraf dap dimusuhi oleh golongan lgbt dimusuhi oleh golongan libral dimusuhi golongan sekuler dimusuhi golongan langgar baiah dimusuhi golongan anti islam dan dijadikan sasaran oleh semua golongan musuh islam dari dulu hingga sekarang tapi tuan guru haji abdul hadi awang tetap istikomah perjuangkan pas. Biar susah berjuang demi islam dari senanglenang jadi barua kafir. Bagi puak ph barua dap teruskan agenda memusuhi islam kalau kamu rasa itu lebih baik bagi kamu. Tapi jika kamu telah tersedar dari penipuan puak kafir maha kembalilah kepada islam yg sebenar berjuang bersama jemaah islam selagi hayat dikandung badan pintu taubat masih terbuka sebelum ajal datang menjemput.

Anonymous said...

Haji Hadi

“Saudara-saudara sekalian, percayalah. Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang BN bukan kerana nama BN. Kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka, oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka. Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad dan kerana kita berjuang dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawan ini mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam. Kita tidak payah masuk Yahudi, kita tidak payah masuk Kristian, kita tidak payah masuk Hindu, kita tidak payah masuk Budha, tetapi kita menjadi kafir dengan mengatakan politik suku agama suku”


Kami ahli pas tetap dibelakang tokbguru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails