Sunday, July 15, 2018

Tanding Presiden PKR: Bukan Masalah Kesihatan. Anwar Macam Merayu?

Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan Dr Afif Bahardin mencadangkan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding jawatan presiden parti itu pada pemilihan parti kali ini.
Kesihatan Anwar bukan masalah untuk tanding Presiden PKR


KUALA LUMPUR – Keadaan kesihatan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dilaporkan kurang memuaskan bukan masalah besar untuk beliau tampil bertanding bagi jawatan Presiden PKR pada pemilihan parti penghujung Ogos.
Menyatakan demikian, Anggota Parlimen Lembah Pantai Ahmad Fahmi Mohamed Fadzil berkata, Ketua Umum PKR itu kini juga semakin pulih selepas menjalani rawatan di Turki.
“Keadaan kesihatan beliau tidak jadi masalah, kalau dilihat beliau semakin pulih cuma sekarang masih dalam pemantauan doktor,” katanya pada pemberita ketika ditemui di Jamuan Hari Raya Aidilfitri di Lucky Garden, Bangsar, di sini hari ini.
Anwar kini berada di Turki kerana mendapatkan rawatan kesihatan selepas menjalani pembedahan melibatkan tulang belakang dan bahu di sana.
Ahmad Fahmi yang menyokong cadangan Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Dr Afif Bahardin supaya Anwar bertanding sebagai presiden parti turut bersetuju langkah itu akan membuka laluan kepada Anwar kembali ke Parlimen dan seterusnya menjadi Perdana Menteri ke-8.
Ribuan penduduk sekitar Lembah Pantai menghadiri majlis Aidilfitri itu yang diserikan dengan kehadiran penghuni Rumah Kebajikan Kanak-kanak Lighthouse di Bangsar.– BERNAMA
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Anwar macam merayu nak kuasai penuh semula PKR, dan masuk dalam kerajaan PH?

9 comments:

Ibnu Hasyim said...

Awas Ibnu Hasyim tiruan..
Lihat ini..

[Ibnu hasyim said...
Wah,barua2 pas umno nk salahkn cina plk.dulu lebai bersama dap tk pula buka mulut pasal ni.sejak parti lebai gila kalah barua2 terus meroyan.barua2 pas kini bersama umno urk jatuhkan kerajaan islam yg diketuai ph. Pergi mampos sama lobai gila seks.
July 11, 2018 at 5:11 PM ]
[ Ibnu hasyim said...
Korang sembanglah dulu,aku nk kongkek ni,mlm wajib buat anak.
July 12, 2018 at 11:49 PM ]

Kalau begini adakah perlu saya tutup bahagian komen terus. Atau ditapis dulu. Atau ditutup untuk orang-orang tertentu. Saya dah beri peluang lama terus siar tanpa tapis, tapi puak-puak spesis jahat salah guna kebaikan yang diberi, Mereka menikam Islam melalui blog ini. Atau adakah perlu saya buat report polis.

Apa pandangan anda?

Anonymous said...

Tiruan celah mana.....ha ha ha

Anonymous said...

BARUA DEDAK ROKET ADALAH MUSUH ISLAM

Setiap kali puak kafir harbi @ musuh Islam menghina agama Islam, perjuangan Islam , ulama Islam, institusi Islam, jemaah Islam seperti parti Islam PAS dan umat Islam yang cintakan Islam, barua-barua ternakan abang besar DA-Pig pasti akan menyokong dan membela kafir harbi dan menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan agama Islam dan umat Islam.

Sebagai bukti, sila baca semua komen yang berunsur fitnah terhadap Islam, parti Islam PAS dan umat Islam yang ditulis oleh barua DA-Pig sebelum ini. Bahkan sebahagian dari barua-barua ini menyamar sebagai ahli PAS atau orang Melayu untuk menghina Islam dan menipu dan menyesatkan umat Islam.

Ini membuktikan barua-barua ternakan abang besar DA-Pig adalah barua kafir harbi yang amat bencikan Islam dan umat Islam.

Allah telah berfirman yang bermaksud:

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.
(Al-Baqarah 2:120)

Anonymous said...

Ko masih berlinfing di balik topeng islam...benci pas yg menipu bukan benvi islam...pas tak pernah perintah malaysia islam tetap wujud dan berkembang di malaysia...islam pas bercelaru..

Anonymous said...

Da pigs??? PIGS=Pas+Ikatan +Gagasan Sejahtera

Anonymous said...

Mamat belum makan ubat penenang.

Anonymous said...

Ingat umno teruk , rupanya pan lagi teruk.

Anonymous said...

Uec boleh pulak bincang, ruu355 tak boleh pulak. Pelik cara fikir ph. Dap dah bagi nasi kzngkang ke.

Anonymous said...

Keturunan talibarut kepada Portugis 1511 masih hidup lagi sehingga kini cuma berubah kepada talibarut DAP...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails