Wednesday, August 06, 2014

Ini Gambar Bogel Teluk Bahang, Apa Kata Guan Eng?


Semua gambar-gambar ini ada kaitan dengan pesta bogel Teluk Bahang Pulau Pinang.

GEORGE TOWN: Kerajaan negeri Pulau Pinang akan memaklumkan kepada pihak polis berhubung rakaman video penganjuran 'pesta sukan bogel' yang didakwa diadakan di pantai Teluk Bahang di sini.

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkata, pihaknya tidak mempunyai sebarang maklumat mengenai penganjuran pesta tidak bermoral itu. Kerajaan negeri kata beliau,  tidak membenarkan pembinaan kasino di negeri itu, apatah lagi membenarkan aktiviti sukan yang tidak bermoral seperti itu.

"Kita akan memaklumkan kepada pihak polis agar menyiasat perkara ini," kata Lim dalam sidang media di Komtar hari ini.

Sementara itu, Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Rahim Hanafi berkata pihaknya sudah menerima beberapa laporan berhubung perkara itu dan akan menjalankan siasatan dengan segera. Menurutnya, kes terbabit disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan polis juga akan memgesan identiti mereka yang terbabit dalam rakaman itu serta pihak penganjur.

"Setakat ini, kita sudah menerima laporan daripada beberapa individu berhubung isu video terbabit," katanya dipetik Hmetro.
2
2
2
Penang Nude Sports Games is held successfully on the day.

Pesta Bogel
(IH)

7 comments:

Anonymous said...

kalau mat sabu @ lebai pas tgk ni kajong terus anunya kahkahkah!

Anonymous said...

DAP BOLEH..!!!

Anonymous said...

6:22 PM . Mulut macam tahi lembu jatuh penuh kotorn. kesian.

Anonymous said...

Hebat permainan penasihat 25% apco. Larian bogel seorang wanita pelancung barat zmn Tun Razak di KL pernah belaku. Org sebuk dgn zionis di Gaza, penculikkan di Sabah, MH 370, 17, urus niaga dgn israel, itu belum citer kisah hartanah di Johor dimana Sultan terpalit. Belum sejuk lg citer di Lahat Datu Sabah. Citer batu putih dah terlepas dan tanah KTM di Singapura. Pendek kata mcm2 ada. Polis pun tak hilang kebah dgn kes bunuh tak habis2. Rupanya disulam dgn blue film. Dipantai Teluk Bahang. Agaknya inilah serabut kepala.

Ibnu Hasyim said...

Kalau jiwa kita kecil segala masalah jadi besar. Kalau jiwa kita besar segala masalah jadi kecil. No problem.

Namun dakwah tetap terus berjalan dengan berbagai cara, teknik,taktik strategi baru dan lama.

Tidak serabut kepala. Semua perancangan terus seperti biasa. Al-hamdulillah!

Anonymous said...

Jangan ada mamak rasis di Penang keriau melalak ke Komtar sudahlah pasal isu ni. Kalau melalak jugak mungkin sebab tidak dapat surat jemputan untuk sama-sama berbogel dalam program tu.

Anonymous said...

ativan no prescription ativan duration - side effects vicodin ativan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails