Sunday, August 03, 2014

Gaza: Ini Sepatutnya Bagi Rakyat Malaysia, Pijak!






Selayaknya negara haram duduk di bawah kaki kita. Itu saja yang mampu kita buat untuk menunjukkan kebencian kita kepada negara haram Israel laknatullah.

Teruskan berdoa buat penduduk Palestin Gaza dan para mujahidin dan mujahidah yang tengah bertempur dengan askar Israel. Semoga Allah bersama mereka. (IH)

1 comment:

Anonymous said...

Zionis ini adalah kaum yang tidak ada perasaan, bakar bendera ke, dikutuk oleh masyarakat antarabangsa ke, pijak bendera ke langsung tidak memberi kesan segi ekonomi atau keselamatan terhadap rakyatnya. Berapa ramai pemimpin dunia yang mengutuk Zionis tapi dalam masa yang sama masih berpeluk dengan Israel. Malaysia tidak mengiktiraf Israel tapi berdagang dengan Israel secara haram mungkin. Ini disebabkan pemimpinnya haramjadah kot. Indonesia ada kedutaan Israel di sana. Oleh itu Israel amat fahan dikalangan negara yang majoriti rakyatnya beragama Islam, pemimpinnya terpaksa bermuka muka bencikan Israel, namun dalam diamnya adalah penyokong tegar zionis. Mereka semua ini adalah kalangan orang2 munafik. Sebab itu antara orang kafir dengan orang munafik, hendaklah diuruskan kalangan orang yang munafik ini terlebih dahulu. Seandainya Palestin mahukan kemenangan maka mereka perlu uruskan pemimpin Arab yang munafik ini terlebih dahulu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails