Friday, March 21, 2014

Ini, Pelajar Jual Dara AS$ 400,000. Asasnya Sudah Ada Di M'sia.

Mahasiswi Amerika ini bakal lelang keperawanannya di dunia maya
Elizabeth Raine. dailymail.co.uk

KEBANYAKAN perempuan akan menunggu sampai mencari lelaki yang tepat ketika mereka ingin melepaskan kesuciannya . Sementara yang lain memilih untuk menunggu hingga mencari harga yang sesuai. Pada mereka wang adalah segala-galanya. Tiada pedulikan akhlak atau agama. Tiada peduli 'halal haram' dalam kehidupan lagi. 

Jika anda berfikiran begitu, maka cukuplah syarat, anda boleh jadi penjual dara, sama dara anda sendiri atau kaun keluarga anda. Jual dara boleh melalui internet, melepasi sekatan undang-undang sesebuah negara, Ini bisnes baik, jika anda tidak beragama Islam.

Gambar di atas, Elizabeth Raine , 27 tahun. Dia telah memutuskan untuk melelong kesuciannya di dunia maya dan berharap mendapat tawaran sekurang-kurangnya ASD400,000 sebagai nilai tukar dengan daranya, seperti yang dilaporkan oleh akhbar the Daily Mail , Rabu 19 Mac baru lalu.

"Sebab utamanya adalah kerana wang , " kata Raine memberitahu the Daily Mail . 
"Saya tidak mempunyai ikatan emosional apapun terhadap keperawanan saya dan tidak pernah ada, itulah sebabnya begitu mudah bagi saya untuk melakukan hal ini. 
"Lebih tepat lagi, mengapa saya tidak mahu melakukan begitu? Ini sebuah hal menarik dan cara mudah untuk mendapatkan wang , " lanjut dia . 

Raine mengatakan dia mengerti bagi beberapa wanita kehilangan keperawanan adalah perkara penting dalam kehidupan mereka. Namun , menurut dia , keperwananan semata - mata hanyalah sebuah tindakan fizikal dan tidak lebih dari transaksi perniagaan . 

 "Seks hanyalah seks . " Raine tidak pernah melakukan hubungan seks , termasuk membiarkan seorang lelaki melihatnya telanjang. Dia juga belum pernah melihat seorang lelaki telanjang .

"Saya pernah berkawan tetapi tidak lebih dari dua lelaki, dalam tiga bulan, dan tidak pernah punyai teman lelaki kerana saya tidak pernah merasakan hubungan yang kuat untuk membuat saya berfikir, seks adalah sesuatu hal yang lebih dari sebuah tindakan fizikal , " ujar Raine .
"Saya suka lelaki tapi saya tidak pernah merasakan hal yang cukup kuat terhadap siapa pun atau mempunyai hubungan emosional yang nyata , " lanjut dia . 
"Saya belajar , bekerja pada projek - projek saya dan menghabiskan masa dengan rakan - rakan saya, dan itu cukup bagi saya."

Meski sebahagian besar rakan - rakannya menyokong tindakannya itu , tapi abang Raine nampaknya tidak begitu suka dengan idea adiknya yang bakal melelong kesuciannya kepada penawar tertinggi .   

"Rakan - rakan saya berfikir ini adalah pilihan saya dan percaya kepada saya secara tidak langsung, tapi saudara saya pastinya mempunyai beberapa keberatan berkaitan moral dengan idea ini , jelas Raine . 
"Ini belum menjejaskan hubungan kita. Dia (abang Raine) tahu saya bijak dan mempercayai saya untuk melakukan itu dengan benar."

Namun, yang mungkin lebih mengejutkan lagi adalah tindakan tegas Raine itu ternyata mendapat sokongan dari ibu bapanya, yang sangat menerima pilihannya itu dengan mudah. Raine memulakan menulis di blog miliknya , 'Renungan dari seorang Pelacur Perawan', beberapa bulan lalu , walaupun pelbagai unggahan darinya muncul 1 Februari lalu . 

Dalam unggahannya , Raine menjawab soalan - soalan seperti , 'Bukankah ini sebuah pelacuran? ' dan 'Bolehkah seorang pelacur dara masih menjadi seorang feminim? 'Proses lelong'nya akan bermula pada 1 April akan datang di laman web miliknya , www.elizabeth - raine.com . 

Lantaran pelacuran sebahagian besar haram di Amerika Syarikat, Raine telah mencari seorang ejen dan penerbit di Bandar Sydney, Australia, di mana undang-undang pelacuran lebih longgar dan seperti dikatakan dia 'membenarkan lelong ini'. Raine akan memutuskan siapa pemenang lelongan dan menegaskan bahawa usahanya itu legal 100 peratus.  
Elizabeth Raine has started a blog in which she is detailing her journey from being a virgin to a 'whore,' as she auctions off her virginity online
Elizabeth Raine has started a blog in which she is detailing her journey from being a virgin to a 'whore,' as she auctions off her virginity online
Elizabeth Raine, a medical student, poses in just her underwear, without showing her face - she is keeping her true identity under wraps
'For $400,000, why WOULDN'T I auction my virginity?': 27-year-old medical student defends her transition from 'virgin to whore' -Elizabeth Raine

Dia akan membayar cukai dan bahkan menyumbangkan 35 peratus daripada hasil lelongan kesuciannya itu untuk amal. Raine adalah seorang mahasiswi perubatan di Amerika , tetapi tidak mahu mendedahkan universiti mana dia berkuliah. Dari foto - foto dimuat naik di blog miliknya , tubuh Raine kelihatan ramping dan seksi dengan hanya mengenakan pakaian dalam atau pakaian hitam ketat dan mempunyai rambut pirang . Namun dari semua fotonya itu wajah Raine tidak kelihatan. 

Pemikiran

Demikian sebuah pemikiran meterialistik dan sekular yang sudah lama menyerang negara ini. Hasil dari pemikiran begini lahirlah perasuah, jenayah dan segala kerja-kerja maksiat yang lain. Asasnya ialah 'asal dapat wang, jangan peduli halal-haram.' Amat bahaya pemikiran begini disemai dalam kepala kanak-kanak dan remaja belia masa kini.

Bagaimana mengatasinya? Benteng ketahanan kita hanyalah Islam. Pemikiran Islam atau berfikir secara Islam tidak semestinya masuk agama Islam. Kerana ramai yang mengaku menjadi Islam berkurun-kurun tetapi pemikirannya masih dijajah, berfikir secara bukan Islam. 

Justeru kembalilah kepada Islam secara keseluruhan, yang di dalamnya ada ibadah khusus dan umum, meliputi keadilan sosial, ekonomi dan politik... individu, keluarga, masyarakat, negara dan dunia globalisasi. (IH)

IKLAN    
Stevia Ganti Gula Dalam Makanan Dan Minuman, Untuk Diabetes.
  100% SteviA, tanpa kelori, tanpa bahan kimia, tiada pewarna, tiada pengawet.
(klik gambar ini..)
Stevia Ganti Gula Dalam Makanan Dan Minuman, Untuk Diabetes.  
HMH STEVIA HERBA.  
Wakil Penjual: 
Selangor Salina-01112804271 (Kajang)
Badli-0175464055 (Ampang),
Man -01 111281452 (Selayang),

Hasibullah-012 2190400 (Kelang/Meru)
W/Persekutuan
Norzaidah - 0123702437 (Putrajaya)
  
Bakhtiar- 0183968580 (Lembah Pantai) 
Mail - 0178807326 (KL Jln P.Ramlee)
Perlis, Kedah
0134384797 (Perlis)
Asri 0125445084 (Jitra) 
Norriehan 0175278832 (Alor Star),
P.Pinang
CT Rahmah 0132289576
Pahang 
Roslan 0132132967 (Temerloh)
Melaka 
Rahmat 0147266599 (Jasin)  
Johor 
Syed 0176778774 (JB)  

Lihat artikel

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails