Tuesday, March 18, 2014

Ini, Calon BN Kajang Pakai Bikini.. -MCA Berang

MCA hari ini berang dengan penyebaran gambar calon BN untuk pilihan raya kecil Kajang Chew Fun Mei di Internet yang diubahsuai dengan menggambarkannya memakai bikini.

Gambar pemimpin kanan MCA itu antaranya diedar dengan kapsyen bertulis “Undilah Saya, DUN N25 Kajang” dan memaparkan namanya.

Perbuatan itu dianggap tindakan "tidak bermoral" dan dikutuk oleh Ketua Wanita MCA Heng Seai Kie (kanan) dalam sidang akhbar tergempar di bilik gerakan MCA di Dewan Undangan Negeri (DUN) itu hari ini.

"Kami menggesa pihak polis dan Suruhanjaya Multimedia dan Komunikasi Malaysia (SKMM) untuk menyiasat dan mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang bertanggungjawab.
"Penyokong Pakatan meletakkan martabatnya begitu rendah hanya untuk pilihan raya kecil.
"Kaedah keji yang memalukan wanita ini haruslah dihentikan serta merta," katanya.(MK)

3 comments:

Anonymous said...

Mangkuk kau mca....tanpa usul periksa semua kau salahkan pakatan. Memang otak biul. Mca pun hanya tunggu masa utk padam...perasan weh.

Anonymous said...

MALU apa jadahnya bekan presiden MCA lagi dasyat tak malu pun
sejak bila pulak MALU kan bukak buka aurat ni lambang MODEN dan kemegahan ..liberasasi khususnya utk wanita Moden yg dipinta women libs

time mcm ni baru ada perassan MALU alahai??
kalau ada persaan MALU kembalile kpd tuntutan ISLAM..

Anonymous said...

nak malu apa kalu dah pileh presiden pelakon porno, anak buah patut buat lagi hebat lah! ke arah transformasi tajaan BN, banyak lagi pesta dadah & dedah, eyahooo!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails