Saturday, April 15, 2017

'Saya Orang Cina, Saya Penganut Agama Taoism... Saya Sokong RUU 355'




KUALA LUMPUR: "Sebagai seorang bukan Islam, kita tidak perlu mencampuri urusan agama lain. Hadi Awang juga tidak pernah mencampuri agama lain seperti Kristian, Taoist, Buddha atau agama Hindu sekalipun," kata bekas Setiauasaha Publisiti DAP Selangor, Tan Tuan Tat.Menurut Tuan Tat, usul persendirian Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk meminda Rang Undang-undang Akta Mahkamah Syariah (bidang kuasa jenayah) atau lebih dikenali sebagai RUU355 adalah usaha Ahli Parlimen Marang itu untuk menjaga agamanya.

"Biar Hadi Awang buat apa yang dirasakannya baik untuk agamanya. Asalkan ianya tidak bertentangan dengan hukum Tuhan Allah yang disembah orang Islam.
"Itu pendapat saya sebagai seorang penganut agama Taoist. Agama saya tidak pernah mengajar saya untuk menentang apa yang dilakukan oleh penganut agama lain," katanya ketika dihubungi Malaysian Digest.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai usaha Pakatan Harapan menentang usul persendirian dibawa Abdul Hadi di Dewan Rakyat baru-baru ini.

Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua Kim Swee (DAP) serta Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli (PKR) kedua-duanya mendakwa usul RUU355 merupakan cara PAS bersama UMNO menutup isu 1MDB.

Kedua-dua mereka mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak juga bersekongkol bersama PAS.

Membidas dakwaan oleh Pakatan Harapan, Tuan Tat yang bersama DAP selama 18 tahun menegaskan taktik memburukkan PAS adalah kerana parti berkenaan kini tidak lagi menjadi rakan politiknya selepas pembubaran Pakatan Rakyat pada 2013.

"Dahulu, (Setiausaha Publisiti Kebangsaan DAP) Anthony Loke menyokong pelaksanaan hukum Hudud yang ingin dibawa oleh PAS. Tetapi sekarang mereka menentang RUU355 yang dibawa oleh PAS.

"Kalau menentang, dahulu lagi sudah menentang. Kalau sokong, sudah tentu sekarang juga perlu sokong. Hormati PAS samaada mereka masih berada bersama pakatan pembangkang ataupun tidak," tegasnya.

Bukan setakat isu agama, DAP juga menentang sesiapa sahaja yang tidak lagi menyokong perjuang parti teraju Lim Kit Siang itu sepertimana DAP kini menghentam wakil rakyat Melaka yang meninggalkan parti pada Februari lepas.

"Jangan cakap mengenai agama, lihat sahaja isu keahlian DAP. Terutama isu keahlian DAP Melaka. Selepas ADUN DAP dan Ahli Parlimen DAP dari Melaka keluar dari parti, lihat bagaimana DAP mengehentam mereka," katanya.

Mengulas lanjut mengenai RUU355 dibawa Abdul Hadi, Tuan Tat menjelaskan bahawa orang Islam sudah tentu menentang usul berkenaan sekiranya ianya bertentangan daripada ajaran Islam namun sokongan kuat masyarakat Muslim terhadap usul berkenaan menunjukkan sebaliknya.

"Jangan lupa, Malaysia adalah sebuah negara berbilang agama. Setiap agama mempunyai hak untuk mengamalkan agama masing-masing.
"Saya bukan satu-satunya orang Cina yang katakan sebegini, ramai lagi orang Cina diluar sana yang menyokong usul Hadi. Kerana mereka tahu apa yang dilakukan oleh PAS adalah untuk orang Islam semata-mata. Tiada kaitan dengan orang bukan Islam," katanya lagi.

- Malaysian Digest

186 comments:

Anonymous said...

Selamat malam Pak Ibnu ,jangan lupa dong kalau liburan di Surabaya mampir aja di rumah gue.Gue boleh carikan Abg yang enak di entot.Salam dari Sumarsono.

Anonymous said...

Maka berkata balaci-balaci Parti Angkut Najis dan Parti Kencing Rakyat "Kita orang Liberal, kita penganut Liberalisme..... Kita sokong DA-Pig sebab DA-Pig boss kafir harbi berani menghina dan memusuhi dan menentang ajaran Islam dan menindas umat Islam."

Mereka berkata lagi "Jika kita mahu buat fatwa pun, kita mesti tunggu arahan Lm Gone End. Jika Lm Gone End kata mesti ubah fatwa, kita orang pun ikut sebab Lm Gone End sangat pandai baca 'bible' ! Jika Lm Gone End marah, kita batalkan fatwa sebab kita mesti hormat boss!"

Begitulah kisah balaci dengan boss kafir harbi ibarat kuli dengan boss, anjing dengan tuannya, dan monyet dengan rajanya!

Anonymous said...


Mengapa RasPussy Ramly tidak mahu dedahkan SINDIKET MP Parti Kencing Rakyat KUTIP 1.5% - 5% KOMISEN PROJEK RUMAH ? Kini heboh pembantu MP tersebut telah melarikan diri ke Thailand setelah kes rasuah ini terbongkar !

RasPussy sibuk fitnah ulama Islam dan parti Islam, bila terkena batang hidung Parti Kencing Rakyat sendiri, mengapa Raspussy berdiam diri? RasPussy sudah jadi 'Pussy' !

IrWrWs said...

Kalau aku sokong PH pasti aku nafikan di atas.. tapi apakan daya senario itulah yg terlihat sekarang..

Anonymous said...

Lebai2 pondan PAS yg makan rasuah haram 90juta hasil rompak duit rakyat Msia. Rafizi dan DAP pulak yg disalahkan. Pondan betul.kah kah kah

Anonymous said...

Undi PAS = Undi lebai2 pondan parti lebai rasuah 90juta.

IrWrWs said...

Sejak berbaik dgn DAP aku berbaik sangka bahawa PAN boleh mengambil peluang berdakwah kpd DAP. Tapi rupa2nya DAP yg sebaliknya telah mengajar 'akhlak Islam' kpd PAN.

Antara isi kandungan akhlak yg diajar ialah bahawa jika kita menuduh seseorang:
a. kita tak perlu kemukakan apa2 bukti pun.. yg perlu ialah kita cabar org yg kita tuduh tu agar bawa ke mahkamah.. kan mudah tu;
b. kita perlu kemukakan fitnah sehingga RM90 juta.. ehhh silap! perlu kemukakan fitnah sehingga 90 mukasurat baru padan muka org yg kena tuduh! (Kalau kita kantoi kemudian takpe, kita boleh mintak maaf di dlm atau di luar mahkamah kelak).

Hasil dari 'didikan agama' DAP kpd PAN tersebut di atas, maka kini PAN telah menobatkan DAP ke tahap yg lebih tinggi lagi dgn membolehkan DAP menyediakan:
a. si kaki kelab malam jadi pengerusi Maqasid Syariah;
b. si kafir lahanat jadi pengerusi mesyuarat belek fatwa negeri.

Takziah PAN! Mujurlah kami tendang kamu keluar dari PAS tahun 2015 di Kuala Selangor dulu!

IrWrWs said...

Undi PAN bersamaan undi lebai tokong kena kelentong Pangkor 2..

Anonymous said...

An Anonymous 7:06 AM telah membuat pendedahan yang baik boleh membuka mata dan minda orang ramai kecuali pemakan dedak cap roket yang buta hati !

Anonymous said...

Hahaha..walaun dari parti lebai2 pondan rasuah 90juta yg dok meroyan hari2..tak kenyang lg mkn dedak jual agama?.keh keh keh

Anonymous said...

Skrg penyokong2 dah malu nak ngaku jd ahli Pas..parti lebai2 pondan makan rasuah hasil rompakan duit rakyat terbesar di dunia.

Anonymous said...

Kalau mengikut 'logik' yang tak logik yang dianuti oleh Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi DA-Pig , puak Pakatun Haprak dan Lm Gone End didapati bersalah kerana gagal menyaman ulama Islam dan parti Islam.

Maka jelaslah kegagalan Puak Pakatun Haprak dan Lm Gone End dan RasPussy Ramly menyaman ulama Islam dan parti Islam jelas menunjukkan Puak Pakatun Haprak dan Lm Gone End dan RasPussy Ramly adalah pendusta yang amat hina lagi terkutuk !


Maka jelaslah puak Pakatun Haprak dan Lm Gone End dan RasPussy Ramly bersalah !

Anonymous said...

Anon 7:06 pjg lebar menulis mtk bukti ye. Bapak dajjal Pas masa fitnah org jual pil kuda, jd barua, kafirkan org mukmin dan mcm2 fitnah lain tak perlu bukti pulak ye. Dasar Parti Ajaran Syaitan.

Lebai2 pondan rasuah bila nak buat report polis? Rafizi dah bg cabaran mcm2 tak disambut. Pondan betul.

Anonymous said...

Lebai2 dedak pondan PAS yg makan rasuah juta2 duit curi rakyat Msia..Rafizi dan DAP pulak yg disalahkan walaun biol. Pondan betul.

Anonymous said...

Nampaknya balaci-balaci pondan Pakatun Haprak pimpinan Lm Gone End sedang meroyan tahap histeria sekarang....kah...kah....kah....kah.... Kesian penjilat sifu tak basuh berak ! ...kah...kah...kah....

Anonymous said...

Anak dajjal parti lebai rasuah 90juta hasil rompakan duit rakyat marhaen terbesar di dunia dah mula kesipuan.Pondan betul..keh keh keh

Anonymous said...

Anon 11:11

Abih tu leh la aku pulak cakap style khadam ie klu betul tak jual pil kuda tu pi la saman firnah pada Tgha...adei berapa byk saman daaa...

Anonymous said...

Owh ye ke? So nombor dua terbesar didunia pulak sapa?

Anonymous said...

Rafizi dan dap belasah 2 billion duit kerajaan negeri selangor. Bersusah khalid ibrahim buat reserve utk selangor depa pi perabis....

Anonymous said...

Aku penyokong Pakatan dan aku merasa malu dan dukacita melihat penyokong-penyokong Pakatan menulis pelbagai fitnah dan penghinaan untuk menghina dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam PAS yang sedang berusaha memartabatkan agama Islam seolah-olah penyokong-penyokong Pakatan tidak bermoral.

Pemimpin-pemimpin Pakatan pun terlibat dengan pelbagai skandal yang merugikan rakyat dan negara walaupun mereka sibuk memfitnah parti Islam PAS.

Oleh sebab itu aku akan berhenti dari menyokong Pakatan dan aku akan mengisi borang untuk menjadi ahli PAS dan menyokong pindaan RUU335.

Anonymous said...

Pembetulan komen 12:32 PM:

Oleh sebab itu aku akan berhenti dari menyokong Pakatan dan aku akan mengisi borang untuk menjadi ahli PAS dan menyokong pindaan RUU355.

Anonymous said...

Anon 12:32

Apasal tak rasa malu dan dukacita bila mp2 parti lebai rasuah jual agama diam membisu bila ruu35 sampai 2x tangguh usul oleh Hadi, 1x tangguh bahas/undi oleh speaker melayu. RuuGST yg menindas rakyat cepat je parlimen luluskan.

Elakkan diri dari terus dibodoh dan ditipu parti politik yg jual agama dan bangsa. Kalo betul2 nak laksanakan ruu355, undi mp Umno dan Pas saja dah cukup utk luluskan tanpa campurtangan pihak lain. Jgn letak otak kat siku dan lutut. Lagipun, dlm Pas skrg ramai ulamak2 suu dan agamaWang akhir zaman.

Melayu rosak kerana UMNO.
Islam rosak kerana PAS.

Anonymous said...

Anon 12:57

Msia negara demokrasi. Ko takkan jd kafir kalu jadi ahli mana2 parti politik pun. Parti lain takkan jual agama atau mengkafirkan org yg tak sealiran dgn puak mrk.

Selamat mengisi borang Pas parti lebai2 rasuah 90juta duit rakyat yg dicuri.

Takburrr!

Anonymous said...

CABARAN UNTUK BALACI 1:06 PM TERNAKAN LM GONE END:

SILA TUNJUK SEMUA BUKTI konon mp2 parti lebai rasuah jual agama !

DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...

BALACI JAHIL 1:12 PM TERNAKAN SIKAFIR HARBI LM GONE END ADALAH PENDUSTA YANG CUBA MENIPU UMAT ISLAM KONON Ko takkan jd kafir kalu jadi ahli mana2 parti politik pun.

FAKTA: JIKA SESEORANG MENYOKONG PARTI KAFIR HARBI MENENTANG AJARAN ISLAM DAN MENAFIKAN HAK UMAT ISLAM MAKA DIA AKAN TERGOLONG PADA MUSUH ISLAM.

Dari Amr ibn Syu’aib dari bapanya dari datuknya bahwasanya Rasulullah S.A.W. bersabda,:

لَيْسَ مِنَّا مَنْ تَشَبَّهَ بِغَيْرِنَا لَا تَشَبَّهُوا بِالْيَهُودِ وَلَا بِالنَّصَارَى فَإِنَّ تَسْلِيمَ الْيَهُودِ الْإِشَارَةُ بِالْأَصَابِعِ وَتَسْلِيمَ النَّصَارَى الْإِشَارَةُ بِالْأَكُفِّ

“Bukan termasuk golongan kami siapa yang menyerupai kaum selain kami. Janganlah kalian menyerupai Yahudi, juga Nashrani, karena sungguh mereka kaum Yahudi memberi salam dengan isyarat jari jemari, dan kaum Nasrani memberi salam dengan isyarat telapak tangannya” (HR Tirmidzi, hasan)


Anonymous said...

BALACI JAHIL 1:12 PM TERNAKAN SIKAFIR HARBI LM GONE END telah mencipta fitnah kononnya Parti lain takkan jual agama atau mengkafirkan org yg tak sealiran dgn puak mrk...
Pas parti lebai2 rasuah 90juta duit rakyat yg dicuri.


KITA CABAR BALACI PONDAN INI MENUNJUKKAN SEBARANG BUKTI KUKUH untuk menyokong dakwaannya yang tidak berasas terhadap PAS !

Anonymous said...

Mengikut logik (yang tak logik) yang digunakan oleh balaci dan pemimpin Parti Angkut Tahi, Parti Kencing Rakyat dan parti Dajjal Angkut Pelacur, seseorang itu adalah bersalah jika tidak menyaman.

Maka dengan menggunakan hujah Pakatun Haprak yang sama, kita dapati:

Parti Angkut Tahi, Parti Kencing Rakyat dan parti Dajjal Angkut Pelacur adalah bersalah kerana mereka gagal menyaman ulama Islam dan parti Islam.

Maka jelaslah PAKATUN HAPRAK ADALAH SESAT, JAHAT, BUTA, PEKAK, BISU DAN DUNGU !

Anonymous said...

Anak dajjal Parti Ajaran Syaitan suka meroyan, jiwa kacau. Akhlak mcm nilah ciri2 penghuni syorga penganut agama PAS.

Takburrr!

Anonymous said...

Cabaran anak dajjal 1:33 sepatutnya ditujukan pd lebai2 pondan rasuah jual agama 90juta. Soalan2 killer utk anak dajjal..

Bila nak buat report polis suruh tangkap Rafizi kalau memfitnah?

Bila lebai2 rasuah nak buat akuan bersumpah tak mkn duit curi 90juta?

Bila lebai2 rasuah jual agama 90juta nak buat pengisytiharan harta dan pendapatan masing2?

Bila nak saman Rafizi, Husam dan SR?

Bila lebai2 jual agama akan berhenti jd pondan?

Anonymous said...

Anak dajjal 2:13 PM ternakan DA-Pig masih lagi mencipta pelbagai fitnah untuk memfitnah ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam berusaha melaksanakan ajaran Islam dan membela hak umat Islam untuk kebaikan manusia.

Jika menggunakan logik (yang tak logik ) kamu dan Parti Angkut Tahi, Parti Kencing Rakyat dan parti Dajjal Angkut Pelacur, seseorang itu adalah bersalah jika dia tidak menyaman. Undang-undang dajjal mana kamu pakai ini? Undnag-undang Parti Komunis Malaya atau Bintang 3?

Sila tunjukkan tunjukkan Akta, Enakmen Dan Ordinan mana yang menyatakan konon jika seseorang tidak menyaman ornag lian, maka dia bersalah !

Kalau mengikut 'logik' bodoh kamu dan Pakatun Harapan, jika orang lain membuat dakwaan kamu merogol babi ternakan Lm Guan End dan kamu tidak menyaman orang tersebut, maka kamu bersalah merogol babi itu. Sudah pasti kamu bersetuku dengan logik dungu ini !

Kalau mengikut 'logik' bodoh Pakatun Haprak dan kamu, Parti Angkut Tahi, Parti Kencing Rakyat dan parti Dajjal Angkut Pelacur adalah pihak yang bersalah kerana gagal menyaman ulama Islam dan parti Islam.

Iblis dan syaitan amat cintakan pendusta seperti kamu anak dajjal 2:13 PM !

Anonymous said...

Undi PAS = Undi lebai2 pondan parti lebai rasuah haram 90juta hasil curi duit rakyat marhaen Msia.

Anonymous said...

Anon 12:22

Lebai2 rasuah dlm Pas berani ke buat SD atau pernah ke isytiharkan harta dan pendapatan masing2 mcm yg Rafizi berani buat?

Anonymous said...

Nasi kangkang keluaran Jib Mah Enterprise untuk dijual.Kepada yang berminat sila hubungi pegawai kami di Putera Jaya.Untuk penyokong UMNO dan PAS diskaun 50% diberikan pada anda.
Khasiat nasi kangkang Jib Mah Enterpise.
1.Anda akan sentiasa terbayang wajah pemimpin kami yang handsome dan cantik.
2.Otak anda akan bertambah bijak dan licik dalam menanganni orang di sekeliling anda.
3.Nasi kangkang kami cukup mengenyangkan walaupun hanya makan sekali sehari saja.
4.Anda akan cepat kaya kerana ramai orang suka kepada anda.
5.Nasi kangkang kami cukup murah dan tanpa GST.

IrWrWs said...

Tambah 50% diskaun lagi jika kita membiarkan si kafir membelek fatwa utk kita.. nak buat harapkan ulamak (tokong) lagi..

Anonymous said...

Balaci-balaci pondan dan pemimpin-pemimpin 'Pakatan Tiada Harapan' ternakan ketua kafir harbi Lm Gone End tidak mempunyai telur kerana membiarkan pemimpin-pemimpin kafir harbi campurtangan dalam proses membuat fatwa sedangkan si kafir harbi ini tidak berhak campurtangan dalam hal ehwal agama Islam.

Balaci-balaci pondan dan pemimpin-pemimpin 'Pakatan Tiada Harapan' tidak merasa terhina kerana mereka telah menjual kehormatan atau harga diri mereka kepada kafir harbi pada harga seguni dedak babi cap roket !

AMAT MEMALUKAN !


Anonymous said...

Anon 3:16

Eleh dah sorok siap2 boleh la rapiji cakap...org Islam kalau tak rasuah ni jenis yg takut hari pembalasan. Klu mcm rapiji ni jenis pandang sebelah mata je pada hukum Islam ingat dia pikir ke.

Dgn kata lain rapiji ni 2x5 jer...kerat jari lah klu seorang muslim yg penipu dan tak kisah perlekeh hukum Islam itu tak makan sumber rasuah bila berpeluang...

Anonymous said...

PAS parti lebai2 pondan makan rasuah haram 90juta duit curi rakyat marhaen Msia.

Anonymous said...

Anon 4:06 ko menghina Agung dan raja2 melayu yg bagi diskaun 50% tu sebab mrk biarkan kafir membelek fatwa utk kita..

Anonymous said...

Anon 11:21 tak payahlah belit2. Org melayu nak tgk berani ke lebai2 Pas yg makan rasuah duit haram 90juta hasil gadai agama buat pengisytiharan harta dan pendapatan masing2. Kalo buat hukum Islam lebai2 Pas yg patut kena potong tangan dulu. Parti lebai rasuah ramai pondan setakat ni.

IrWrWs said...

Seronok memfitnah nampak.. Lebai tokong ajar macam ni ke? Dasar lebai tokong barua DAP!

Anonymous said...

Mantera fitnah ciptaan Pakatan Tiada Harapan pimpinan si kafir harbi Lm Gone End seperti kerajaan UG, penasihat parti keris, rasuah RM90 juta dll telah menjadi bahan ketawa orang ramai yang telah mengetahui dasar penipu Pakatan Tiada Harapan !

Nampaknya balaci-balaci ternakan DA-Pig telah di'brainwash' sehingga mereka menjadi buta, pekak, bisu dan dungu dan mengabaikan kejahatan dan penipuan dan skandal pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan dan menerima semua fitnah-fitnah ciptaan DA-Pig sebagai suatu 'fakta'.

Tanda-tanda mereka dibrainwash ialah mereka sentiasa mengulangi ayat-ayat mantera ini berulang-kali seperti pesakit mental. Jika kita mendesak mereka menunjukkan bukti, mereka akan memaki hamun kita sebab mereka tidak mempunyai sebarang bukti !



Anonymous said...

Campurtangan parti kafir harbi DA-Pig dalam proses membuat fatwa bererti pemimpin-pemimpin kafir harbi telah menghina Perlembagaan Persekutuan seperti perkara 3(1) dan Agong dan raja-raja Melayu, agama Islam dan umat Islam dan prinsip demokrasi !

Anonymous said...

Sape boleh lawan Guru Hadi kalo bab memfitnah. Tgk jer khadam2 dia buat fitnah sana sini.Takde bandingannya..

AMANAT HADI dulu, skrg LAHANAT HADI dan KHADAM2 PAS parti lebai rasuah gadai agama 90juta.

Anonymous said...

Bila agaknya Agung dan raja2 melayu ketua agama negeri nak campurtangan proses membuat fatwa lwn DAP? Diam mrk bermakna terhinalah perlembagaan persekutuan kannn? Nak kelentong agak2lah anak dajjal Parti Ajaran Syaitan ni pun. Dah tak laku..

Anonymous said...

Anak-anak dajjal 8:31 AM dan 8:36 AM ternakan bapak kafir harbi Lm Gone End masih lagi memaki hamun dan mencipta pelbagai fitnah seperti rasuah RM 90juta, kerajaan perpaduan (UG), penasihat parti keris dll untuk memfitnah ulama Islam dan parti Islam. SEHINGGA HARI INI KITA DAPATI SEMUA DAKWAAN TERSEBUT TIDAK BERLAKU !

Sekarang kita cabar anak-anak dajjal 8:31 AM dan 8:36 AM pemakan dedak babi cap roket menunjukkan sebarang bukti kukuh untuk menyokong dakwaan karut mereka !

SEPERTI BIASA ANAK DAJJAL DAN MONYET-MONYET TERNAKAN DA-PiG AKAN MEROYAN GILA BABI DAN MEMAKI HAMUN KITA KERANA MEREKA TIDAK MEMPUNYAI BUKTI !

Anonymous said...

Anak dajjal 8:36 AM ternakan parti kafir harbi DA-Pig telah menghina Agung dan raja2 melayu ketua agama negeri !

Anak dajjal 8:36 AM dan pemimpin-pemimpin beruk Pakatan Tiada Harapan memang biadap dan tidak bertamadun ! Mereka tidka layak tinggal zaman moden. Tempat yang sesuai bagi anak-anak dajjal dan beruk-beruk ialah di dalam zoo !

Kejahatan luar biasa anak-anak dajjal dan beruk-beruk adalah akibat dari makan dedak babi cap roket yang tidak mempunyai tanda halal !

Anonymous said...

Nampaknya anak-anak dajjal dan kera, monyet, beruk dan lotong ternakan parti kafir harbi DA-Pig pimpinan Lm Gone End cuba membela kejahatan, rasuah dan kezaliman pemimpin-pemimpin kafir harbi DA-Pig. Inilah akibat dari makan dedak babi cap roket yang tidak mempunayi tanda halal.

Pada hakikatnya orang ramai telah mengetahui bagaimana pemimpin-pemimpin kafir harbi DA-Pig telah memperalatkan badut PANCURI untuk merompak tanah-tanah di negeri Perak dan hak milik 999 tahun diberi kepada barua-barua DA-Pig. Memang melampau, hina dan keji !

Akibatnya rejim DA-Pig tumbang setelah memerintah negeri Prk selama beberapa bulan sahaja kerana kejahatan dan kezaliman DA-Pig sendiri! Umat Islam dan orang kafir pun benci parti kafir harbi DA-Pig!

Dan rejim DA-Pig sendiri telah menjual tanah-tanah kerajaan kepada syarikat asing, membeli banglo terlajak murah dalam skandal rasuah, menipu rakyat dengan kertas kerja berharga RM300 juta, mengamalkan kronisme dan melaksanakan penghapusan etnik dengan merobohkan berpuluh kampung Melayu @ umat Islam. DA-Pig lebih jahat dari Yahudi Zionis !

Siang dan malam balaci dan pemimpin DA-Pig sibuk menentang agama Islam, menindas umat Islam dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam. Jika DA-Pig memerintah negara ini, kita yakin negara ini akan muflis !

Maka jelaslah parti kafir harbi DA-Pig adalah musuh Islam yang sangat berbahaya dan tidak bermoral! Hanya puak munafik dan pengkhianat menyokong parti kafir harbi DA-Pig !!!!

Anonymous said...

Anak dajjal Parti Ajaran Syaitan 90juta semakin meroyan.

Takburrr!

Anonymous said...

Rapiji mntk ishtihar harta ni tak ubah sebijik cam lim gone eng berlakon naik flight kelas ekonomi...taikoon kapal minyak nak berlakon manalah orang nk percaya...klu berlakon naik sampan pun org tetap tahu harta berkoyan koyan..
Tgha dan Allayarham TGNA tak perlu ishtihar pun orang dah percaya..

IrWrWs said...

Sejak bila lebai tokong ajar kamu memfitnah ni? Kamu dan lebai tokong sama je dasar barua DAP!

IrWrWs said...

Lebai tokong bebal macam kamu juga.. tak menyesal ke lahir ke dunia tapi sekadar menjadi barua DAP aje.. keh keh

IrWrWs said...

Lebai tokong dgn kamu sama aje.. dasar barua DAP! Lepas tu nak suruh org Melayu pilih PH..keh keh

IrWrWs said...

Bukan utk kita daa.. utk barua DAP..

IrWrWs said...

Lebai tokong takde benda lain ke nak ajar korang? Fitnah aje ke yg mampu lebai tokong ajar?

IrWrWs said...

Sabar.. lebai tokong boleh bawak ke syurga..

IrWrWs said...

Siapa yg bodoh sgt nak ikut lebai tokong tu?

IrWrWs said...

Lebai tokong tak dapat tanah ke yg nizar bagi sekolah Cina 1000 hektar.. bebal punya lebai tokong kat sek agama tak nak pulak dia mintak..

IrWrWs said...

Lebai tokong dia membisu.. akta 164 pun lebai tokong takut nak sanggah takut DAP marah..

IrWrWs said...

So kita dah boleh anggapkan SD Bala yg kata najib tak terlibat dlm kes Altantuya dan SD Azizan yg kata dia diliwat oleh DSAI adalah benar dan tepat tanpa boleh dipertikaikan lagi..

Terima kasih Rafizi kerana selain berjaya memenjarakan Anwar dlm Kejang Move, beliau berjaya juga membuatkan org mula percaya kpd SD Azizan. Semoga Kak Wan mula redha akan kebenaran kandungan SD Azizan tu!

Anonymous said...

Ketua presideng parti lebai2 rasuah duit curi rakyat marhaen 90juta kalu memfitnah sana sini mmg juara takde bandingan.

Kamu dan lebai2 pondan makan rasuah duit haram jual agama sama je..dasar barua Umno, MCA, MIC, GERAKAN dan parti kafir BN!

Anonymous said...

Seperti biasa anak-anak dajal ternakan bapak kafir harbi Lm Gone End telah gagal menunjukkan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan mereka! MANA BUKTI? TIADA BUKTI !

Anak dajjal 6:39 AM ternakan Lm Gone End masih lagi membuat dakwaan karut terhadap ulama-ulama Islam tanpa sebarang bukti. Ini bererti dakwaan tersebut adalah fitnah dan anak dajjal 6:39 AM adalah pendusta yang amat hina, terkutuk dan menjijikkan !

Nabi Muhammad s.a.w. telah memuliakan ulama-ulama Islam sebagai pewaris Nabi.

Sebaliknya, anak-anak dajjal ternakan Parti Angkut Najis, Parti Kencing Rakyat dan parti kafir harbi Dajjal Anak Pelacur menghina ulama Islam jelas menunjukkan anak-anak dajjal ini adalah puak kafir harbi dan munafik.

Anonymous said...

Barua 6:39 AM,

Kami umat Islam menyokong dan akan mengundi PAS dalam PRU14 sebab PAS membela agama Islam dan hak umat Islam.

Kami menentang Pakatan yang dipimpin oleh parti roket kerana Pakatan ini sedang digunakan oleh pemimpin-pemipin kafir untuk menentang ajaran Islam dan menindas umat Islam.

Kami juga menolak parti kafir dalam Barisan sebab mereka juga menentang ajaran Islam dan menindas umat Islam.

Hanya puak munafik, pengkhianat dan kafir sahaja menyokong musuh Islam.

Anonymous said...

Hanya kafir harbi dan munafik seperti macai 6:39 AM menghina ulama Islam. Inilah akibat macai sesat dan dungu makan dedak kafir harbi yang menjadi kegemaran babi ternakan sifu roket !!!!

Anonymous said...

Anak dajjal pondan 6:39 AM telah mendapat seguni dedak babi cap roket untuk memfitnah ulama Islam. Maka jelaslah anak dajjal 6:39 AM adalah lebih hina dari babi-babi ternakan Lm Gone End kerana mempunyai mulut dan hati tahap tangki najis !

Babi haram lebih mulia dari anak dajjal pondan 6:39 AM !

Anonymous said...

Hoi pendusta 6:39 AM ternakan kafir!.... MANA BUKTI? Kamulah penjilat ketua kafir harbi tak basuh berak ! Bangsat ! Ptuii... !

Masa kecil tak mahu mampus , bila dah dewasa sibuk fitnah ulama Islam. Kalau kamu mampus masa kecil kan bagus, kuranglah fitnah di dunia ini !

Pergi cakap depan cermin lah bhai !!!

Anonymous said...

Kenapa parti lebai2 rasuah yg dituduh makan suap 90juta duit curi rakyat marhaen Msia masih bersikap pondan utk buat SD, report polis menangkap atau menyaman Rafizi?

Lebai2 dan walaun2 pondan rasuah jual agama 90juta hanya berani meroyan di media sosial ciptaan kafir harbi. Kesiannn..

Anonymous said...

Dlm Pas parti lebai2 rasuah jual agama 90juta duit curi..ada ramai ulamak2 suu dan agamaWang akhir zaman. Perosak ajaran nabi dan Islam yg mulia.

Anonymous said...

Jika orang berkata balaci dan pemimpin kafir harbi roket terdiri dari butir-butir tahi, aku percaya sebab komen-komen yang ditulis oleh balaci dan pemimpin kafir harbi roket penuh dengan butir-butir tahi dan fitnah.

Balaci dan pemimpin kafir harbi roket telah mencipta pelbagai dakwaan terhadap ulama Islam dan parti Islam tanpa sebarang bukti. Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah !

Lihatlah balaci kafir harbi 11:56 AM dan 12:01 PM sedang bergelumang dalam tahi bersama kepala tahi Lm Gone End!

Anonymous said...

Ketua lebai dan lebai2 rasuah gadai agama 90juta duit curi rakyat Msia masih bersikap pondan utk mengisytiharkan harta dan pendapatan masing2.

Pas dan walaun2 pondan kekal spt pengecut utk buat report polis, SD dan saman ke atas Rafizi. Parti lebai2 rasuah peralatkan Islam.

Anonymous said...


Anon 4:42 PM,

Kita mencabar kamu Anon 4:42 PM untuk

(1)menunjukkan sebarang bukti yang menyokong dakwaan kamu Anon 4:42 PM konon Ketua lebai dan lebai2 rasuah gadai agama 90juta duit curi rakyat Msia.

(2) menunjukkan sebarang Akta, Enakmen Dan Ordinan mana yang menyatakan konon jika seseorang tidak menyaman orang yang membuat dakwaan, maka dia didapatai bersalah !

Kita amat yakin bahawa kamu Anon 4:42 PM adalah pendusta upahan Pakatan yang amat hina, keji dan terkutuk kerana kamu Anon 4:42 PM telah gagal menunjukkan sebarang bukti yang menyokong fitnah kamu terhadap ajaran Islam, ulama Islam, umat Islam dan parti Islam.

Kejahatan kamu Anon 4:42 PM mencerminkan kejahatan, penyelwengan dan penipuan Pakatan ! Oleh sebab itu kita tidak akan sokong Pakatan dalam PRU14 !

Anonymous said...

Jika Rasulullah s.a.w. memuliakan ulama Islam sebagai Pewaris Nabi, balaci 4:42 PM dan balaci-balaci ternakan bapak kafir harbi pula suka menfitnah ulama Islam maka jelaslah balaci-balaci ini adalah orang kafir harbi atau munafik liberal.

Ini bererti balaci-balci tersebut adalah pengikut ajaran kafir ! Maka tidak harianlah mereka berani menentang, menghina dan memfitnah ajaran Islam dan ulama Islam dll.

Anonymous said...

Pembetulan:

Ini bererti balaci-balaci tersebut adalah pengikut ajaran kafir ! Maka tidak hairanlah mereka berani menentang, menghina dan memfitnah ajaran Islam dan ulama Islam dll.

Anonymous said...

Jika balaci 4:42 PM takut nak jawab cabaran Anon 4:57 PM, maka jelaslah Anon 4:57 PM kekal spt pengecut dan bersikap pondan (meminjam maki hamun balaci 4:42 PM sendiri) !

Anonymous said...

PEMBETULAN KOMEN 5:14 PM

Jika balaci 4:42 PM takut nak jawab cabaran Anon 4:57 PM, maka jelaslah balaci 4:42 PM kekal spt pengecut dan bersikap pondan (meminjam maki hamun balaci 4:42 PM sendiri) !

Anonymous said...

Jika balaci 4:42 PM takut nak jawab cabaran Anon 4:57 PM, maka jelaslah balaci 4:42 PM kekal spt pengecut dan bersikap pondan (meminjam maki hamun balaci 4:42 PM sendiri) !

Anonymous said...

Ketua lebai dan lebai2 makan rasuah haram gadai agama 90juta hasil duit curi rakyat Msia.. masih kekal memondankan diri utk mengisytiharkan harta dan pendapatan masing2. Dasar parti lebai2 dan walaun2 pondan!

Anonymous said...

Balaci ternakan kafir harbi roket 6:54 PM,

Kita mahu tanya kamu MANA BUKTI? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Kamu balaci 6:54 PM adalah pesakit mental yang hanya pandai buat pelbagai dakwaan karut dan tidak berasas !

Nampaknya Lm Gone End sangat terdesak sehinggakan dia terpaksa mengupah pesakit mental seperti kamu balaci 6:54 PM untuk memfitnah agama Islam, ulama Islam, umat Islam dan parti Islam.

SEKALI LAGI KITA TANYA : MANA BUKTI ?

Anonymous said...

Anak dajjal Parti Ajaran Syaitan ni tahu ke psl akta bank and financial act BAFIA?

Majoriti org melayu kecuali walaun2 biol yg bersubahat dgn parti lebai rasuah gadai agama 90juta nak tengok..

1) Bila lebai2 pondan mkn rasuah haram duit curi nak buat pengisytiharan harta dan pendapatan masing2?

2) Bila lebai2 korupsi nak buat SD menafikan tuduhan Rafizi?

3) Bila parti lebai2 dedak 90juta nak buat report polis tangkap Rafizi krn menipu?

4) Bila parti lebai rasuah duit curi rakyat marhaen nak saman Rafizi, Husam dan SR?

Kenapa rasuah itu haram?..maruah bangsa, agama Islam dan negara boleh tergadai.

Sindrom Cash is king oleh ketua penyamun 1mdb berjangkit dlm PAS.

Anonymous said...

SEKALI LAGI KITA TANYA PESAKIT MENTAL 7:37 AM TERNAKAN BAPAK KAFIR HARBI Lm Gone End:

SEMUA KOMEN BALACI-BALACI ADALAH DAKWAAN KARUT DAN TIDAK BERASAS. MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

SILA JAWAB CABARAN 4:57 PM !

Anonymous said...

Lagi sekali anak dajjal Parti Ajaran Syaitan meroyan..nak tahu kebenaran gi check akaun bank bapak di marang. Cabaran utk anak dajjal.

Lebai2 rasuah duit curi dan walaun2 biol mrk masih memondankan diri utk buat report polis kpd Rafizi. Dasar lebai2 pondan rasuah gadai agama!

Anonymous said...

Anak dajjal bangsat 9:53 AM ternakan DA-Pig,

Komen kamu jelas menunjukkan kamu tidak mempunyai sebarang bukti. Semua dakwaan karut yang kamu cipta tidak mempunyai bukti.

Kamu yang memftinah ulama Islam dan parti Islam maka menjadi tanggung-jawab kamu menunujukkan bukti untuk menyokong dakwaan kamu.

Nampak kedunguan anak-anak dajjal ternakan Lm Gone End melampaui kebodohan lembu dan keldai kerana tidak mengetahui maksud burden of proof . Inilah akibat anak-anak dajjal ponteng sekolah untuk mendengar propaganda sampah DA-Pig yang tidak berasas !

Sekali lagi kita cabar kamu anak dajjal: MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...

Balaci pondan 9:53 AM pemakan dedak babi cap roket adalah pesakit mental yang membuat dakwaan palsu terhadap ulama Islam dan parti Islam dan tanpa merasa malu dan segan, dia memaksa kita pula mencari bukti! Balaci pondan ini memang gila !

Komen-komen yang ditulis oleh balaci pondan 9:53 AM pemakan dedak roket jelas menunjukkan balaci pondan 9:53 AM adalah pesakit mental yang kronik dan merbahaya !

Anonymous said...



Anak dajjal bangsat 9:53 AM,

MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH ! Kesian mak bapak kamu kerana mendapat anak yang tidak berguna seperti kamu yang enggan menjadi manusia.

Anonymous said...


Bapak kafir harbi Lm Gone End dan balaci-balaci ternakan kafir harbi,

KAMU DAN BALACI-BALACI TERNAKAN KAMU TELAH MEMBABI BUTA MENCIPTA FITNAH UNTUK MEMFITNAH ULAMA ISLAM DAN PARTI ISLAM KERANA KAMU AMAT MEMUSUHI AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM.

MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Yang pasti dan jelas ialah kamu Lm Gone End dan balaci-balaci ternakan kamu tidak mempunyai telur !

Anonymous said...




Mengapa RasPussy Ramly tidak menyaman orang-orang yang telah membuat dakwaan terhadap RasPussy ? RasPussy pondan yang tidak mempunyai telur telah bertukar menjadi Pussy.

Inilah pemimpin politik yang berlagak seperti bapak ketam mengajar balaci-balaci berjalan ! Pussy inlah yang telah menabur fitnah untuk menjatuh menteri besar yang menjadi ahli parti yang sama !

Cakap tak serupa bikin !

Anonymous said...

Bukti2 ada dlm buku bank bapak dajjal Parti Ajaran Syaitan di Marang.

Pas parti utk lebai2 dan walaun2 rasuah gadai agama 90juta duit curi rakyat Msia.

Anonymous said...

Rasuah itu haram dan sgt bahaya kerana maruah bangsa, agama Islam dan negara boleh tergadai. Bak kata ketua penyamun 1mdb sahabat baik ketua lebai parti ajaran syaitan..Cash is king.

Anonymous said...

Anak dajjal 10:20 AM ternakan DA-Pig adalah pesakit mental yang kronik dengan membuat andaian karut dan tidak berasas. Bahkan dia akan berkata Bukti2 ada dlm tangki najis belakang rumahnya ! Memang sah anak dajjal gila !


Sekali lagi kita cabar kamu MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Kesian mak bapak kamu kerana mendapat anak dajjal yang tidak berguna seperti kamu yang enggan menjadi manusia.

Anonymous said...

Anak dajal 10:25 AM tiada telur ternakan parti Dajjal Anak Pelacur ,

Sekali lagi kita cabar kamu: MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Membuat dakwaan tanpa fitnah adalah fitnah !

Anonymous said...

Bukti2 makan dedak ada dlm buku bank bapak dajjal Parti Ajaran Syaitan di Marang.

Anonymous said...

PAS pelacur agama.

Fitnah itu makanan ruji ketua lebai dan khadam2 parti lebai2 korupsi duit curi.

Anonymous said...

Pembetulan:

Membuat dakwaan tanpa bukti adalah fitnah !

Anonymous said...

Anak dajal 10:31 AM dan 10:33 AM ternakan parti Dajjal Anak Pelacur adalah pendusta yang mengidap penyakit mental. Bahkan anak dajjal ini akan mendakwa Bukti2 makan dedak ada dlm mangkuk tandas anak dajjal ! Bahkan anak dajjal ini boleh mendakwa bukti-bukti dalam sarang semut ! Gila !!!

Sekali lagi kita cabar kamu anak dajjal: MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...

Anak-anak dajjal ternakan DA-Pig telah membuat pelbagai dakwaan karut tanpa bukti terhadap ulama Islam dan parti Islam maka semua dakwaan itu adalah fitnah !

Malangya pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan pimpinan sikafir harbi tidak pernah memperdulikan etika dan prinsip moral kerana puak sesat dan menyesatkan ini sedang bergelumang dalam aktiviti yang tidak bermoral seperti rasuah, penipuan, salah guna kuasa, pecah amanah dll !

SEJARAH TELAH MEMBUKTIKAN ulama Islam dan pemimpin parti Islam tidak pernah ditangkap atau didakwa kerana rasuah, penipuan, salah guna kuasa, pecah amanah dll.

Sebaliknya sebilangan pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan pimpinan sikafir harbi Lm Gone End telah dan sedang ditangkap dan didakwa kerana kerana rasuah, penipuan, salah guna kuasa, pecah amanah dll seperti projek yang membazirkan wang rakyat, banglo terlajak murah, kertas kerja RM300 juta, penjualan tanah kerajaan kepada syarikat asing, kronisme, merobohkan berpuluh kampung Melayu @ umat Islam dll !

Anonymous said...



Sekali lagi kita cabar kamu anak-anak dajjal ternakan bapak kafir harbi Lm Gone End: MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...

Cabaran untuk anak-anak dajjal ternakan bapak kafir harbi Lm Gone End:

MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...


Cabaran untuk anak-anak dajjal pemakan dedak babi cap roket.......MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...

Mengapa RasPussy Ramly tidak menyaman orang-orang yang telah membuat dakwaan terhadap RasPussy ? RasPussy pondan yang tidak mempunyai telur telah bertukar menjadi Pussy.

Inilah pemimpin politik yang berlagak seperti bapak ketam mengajar anak-anak dajjal ternakan kafir harbi berjalan ! Pussy inlah yang telah menabur fitnah untuk menjatuh menteri besar yang menjadi ahli parti yang sama !

Cakap tak serupa bikin !

Anonymous said...

Hoi anak-anak dajjal pemakan dedak babi cap roket !

MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...

Anon anak dajjal 10:57

Bukti2 ada dlm buku akaun bank ketua lebai rasuah Parti Ajaran Syaitan di Marang.

Anonymous said...

Wah......anak dajjal 11:22 AM ternakan parti kafir harbi DA-Pig masih lagi mencipta pelbagai alasan karut kerana anak dajjal ini tidak mempunyai sebarang bukti .

Selepas ini, anak dajjal ternakan DA-Pig akan menulis dakwaan baru konon Bukti2 ada dlm dalam bra emak dan underwear nenek anak dajjal DA-Pig dll !

Hoi anak-anak dajjal pemakan dedak babi cap roket ! MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...


Sepatutnya anak-anak dajjal ternakan parti Dajjal Anak Pelacur mengutuk pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan kerana pihak berkuasa sedang menangkap dan mendakwa mereka termasuk boss DA-Pig sendiri di mahkamah kerana dakwaan rasuah dll !

Inilah anak-anak dajjal yang menjadi penjilat kafir harbi tak basuh berak ! Kamu anak-anak dajjal pergi cakap depan cermin lah bhai !

Masa kecil tak mahu mampus, bila dah dewasa, anak-anak dajjal sibuk fitnah ulama Islam dan parti Islam !

Anonymous said...

Anak dajjal 1:20. Sila rujuk bukti2 rasuah duit curi dlm buku akaun bank ketua lebai Parti Ajaran Syaitan di Marang.

PAS pelacur agama, perosak Islam.

IrWrWs said...

Boleh percaya ke dakwaan barua DAP ni? Sama je perangai dgn lebai tokong Pangkor 2 tunduk layu kpd DAP!

IrWrWs said...

Tanya lebai tokong! Berapa hectare dia dapat di perak lepas peristiwa pangkor 2?

Anonymous said...

Anak dajjal 4:22 PM ternakan parti kafir harbi DA-Pig tidak mempunyai sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karutnya berdasarkan komen anak dajjal 4:22 PM itu sendiri iaitu Sila rujuk bukti2 rasuah duit curi dlm buku akaun bank.

Dengan menggunakan komen dungu yang ditulis oleh anak dajjal tolol 4:22 PM, maka kita juga boleh menuduh semua pemimpin Pakatan Tiada Harapan pimpinan bapak kafir harbi Lm Gone End mengamalkan rasuah dan mencuri wang rakyat.

Buktinya ialah Sila rujuk bukti2 rasuah duit curi dlm buku akaun bank semua pemimpin Pakatan Tiada Harapan pimpinan bapak kafir harbi Lm Gone End !

Maka jelaslah komen anak dajjal 4:22 PM adalah komen yang tidak masuk akal dan anak dajjal 4:22 PM sendiri adalah pesakit mental yang bersifat buta, pekak, bisu dan bangang, dungu, tolol dan lembam !

SEKALI LAGI KITA CABAR SEMUA ANAK-ANAK DAJJAL TERNAKAN DA-Pig:

MANA BUKTI ? DAKWAAN TANPA BUKTI ADALAH FITNAH !

Anonymous said...

Anak-anak dajjal ternakan kafir harbi DA-Pig adalah pendusta yang amat hina, dungu dan hipokrit kerana mereka gagal mengutuk pemimpin-pemimpin DA-Pig termasuk Lm Gone End sendiri yang terlibat dalam skandal banglo terlajak murah, rasuah kronisme dan nepotisme, isu Taman Manggis, isu terowong, isu 25 buah kampung Melayu yang telah dirobohkan oleh rejim DA-Pig, perpecahan dalaman parti DA-Pig dll.

Semua skandal dan isu di atas menjanjikan kekalahan teruk bagi parti kafir harbi DA-Pig dan bonekanya Pakatan Tiada Harapan dalam PRU14 !

KEGAGALAN ANAK-ANAK DAJJAL DA-Pig MENGUTUK PARTI KAFIR HARBI DA-Pig DAN LM GONE END JELAS MEMBUKTIKAN MEREKA HANYALAH BABI-BABI BUTA, PEKAK, BISU DAN DUNGU YANG DITERNAK OLEH LM GONE END UNTUK MEMFITNAH AGAMA ISLAM, ULAMA ISLAM, UMAT ISLAM DAN PARTI ISLAM.

Anonymous said...

Anak dajjal Parti Ajaran Syaitan dah tgk buku akaun bank bapak di Marang? Ada byk bukti2 dlm tu.

IrWrWs said...

Astaghfirullah mudahnya menaja fitnah.. ini pasti hasil didikan tokong.. lebai tokong dah setuju ke fitnah cara macam ni?

Anonymous said...

Contoh fitnah tu mcm ketua lebai munafik Pas dan khadam2nya menuduh Maria Pengerusi Bersih5 terima dana soros yahudi sampai dia ditahan polis utk soalsiasat dan dibebaskan tanpa apa2 hukuman.

Hingga skrg ketua lebai parti lebai2 rasuah jual agama dan khadam2 tak pernah mtk maaf pd Maria.

Anonymous said...

Anak dajjal 6:23 AM ternakan parti kafir harbi DA-Pig masih lagi berdolak-dalik kerana anak dajjal 6:23 AM kerana anak dajjal 6:23 AM tidak mempunyai bukti.

SEKARANG KITA CABAR KAMU anak dajjal 6:23 AM SEKALI LAGI:

SILA TUNJUKKAN BUKTI SEPERTI NAMA PENUH PEMILIK AKAUN, NAMA BANK, NO AKAUN DAN MAKLUMAT LENGAKP TRANSAKSI RM 90 JUTA DAN MASA DAN TARIKH TRANSAKSI


Oleh sebab kamu yang buat dakwaan yang tidka berasas maka kamu bertanggung-jawab membuktikannya !

Jika kamu gagal menunjukkan maklumat di atas, kamu dan Pakatan Tiada Harapan adalah pendusta yang amat hina lagi terkutuk.

Anonymous said...

Wah .....Nampaknya kamu anak dajjal 8:28 AM ternakan dedak roket telah mencipta fitnah baru dalam komen 8:28 AM kamu kerana kamu tidak mempunyai bukti tentang rasuah RM90 juta !

Jawab dulu cabaran 9:06 AM !

Anonymous said...

Anak dajjal 9:06..cabaran tu patut ko tujukan pada lebai2 pondan Pas yg makan rasuah 90juta duit curi rakyat Msia.

Parti Ajaran Syaitan korup peralatkan Islam.

Anonymous said...

Anak dajjal pondan 9:40 AM ternakan bapak kafir harbi Lm Gone End,

Kamu yang telah membuat pelbagai dakwaan palsu terhadap ulama Islam dan parti Islam maka undang-undang 'Burden of Proof' mewajibkan kamu menunjukkan semua bukti kukuh untuk menyokong dakwaan karut kamu.

Nampaknya kamu anak dajjal pondan 9:40 AM dan anak-anak dajjal lain telah gagal menunjukkan sebarang bukti kukuh yang bererti kamu dan pemimpin-pemimpin DA-Pig adalah pendusta yang amat hina dan terkutuk.

PERBAHASAN TAMAT !

Anonymous said...

Umat Islam seluruh dunia kecuali anak dajjal 1:14 Parti Ajaran Syaitan..masih menunggu ketua lebai dan lebai2 korup 90juta duit curi..

1) mengisytiharkan harta dan pendapatan mrk spt yg yb rafizi lakukan setiap tahun.

2) membuat akuan bersumpah SD menafikan terima rasuah duit curi rakyat Msia 90juta.

3) Buat report polis menangkap rafizi krn menipu SD

4) Menyaman Rafizi, Husam dan SR

5) Berhenti jd lebai2 pondan peralatkan Islam, perosak agama.

Anonymous said...

Anon 2:27 PM,

Mana bukti yang menyokong dakwaan kamu kononnya "Umat Islam seluruh dunia kecuali anak dajjal 1:14 Parti Ajaran Syaitan..masih menunggu ketua lebai dan lebai2 korup 90juta duit curi.." ?

Sila tunjukkan statistiks rasmi dan bukti yang kukuh yang menyokong dakwaan kamu iaitu Umat Islam seluruh dunia !

Jika kamu anon 2:27 PM mahu menipu orang ramai pun agak-agaklah ! Orang ramai tidak bodoh , kamu yang bodoh !

Anonymous said...

Umat Islam seluruh dunia yg takutkan Allah dan benci rasuah haram hasil duit rakyat yg dicuri kecuali geng anak dajjal Parti Ajaran Syaitan peralatkan Islam.

Kami umat Islam seluruh dunia masih menunggu tindakan 1- 5 spt di atas oleh parti lebai2 pondan jual agama 90juta.

Anonymous said...

Anon 4:16 PM,


(1) Kegagalan kamu anon 4:16 PM menjawab cabaran 3:24 PM menunjukkan kamu adalah seorang pendusta ! Bahkan kamu telah gagal menunjukkan sebarang bukti yang menyokong fitnah kamu terhadap ulama Islam dan parti Islam.

(2) Islam mengharamkan fitnah. Sebaliknya kamu sentiasa mencipta fitnah atau dakwaan tanpa sebarang dan berbohong untuk menegakkan benang basah.

(3) Nabi Muhammad s.a.w. telah memuliakan ulama Islam sebagai Pewaris Nabi. Sebaliknya kamu telah menghina dan memfitnah ulama Islam.

(4) Kamu juga membela parti kafir harbi yang menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Jika kamu beragama Islam, kamu tidak akan membela musuh Islam dan menentang ajaran Islam, menghina atau memfitnah ulama Islam!

Oleh sebab itu , kamu tergolong kepada puak kafir harbi !

Anonymous said...

PEMBETULAN:

(2) Islam mengharamkan fitnah. Sebaliknya kamu Anon 4:16 PM sentiasa mencipta fitnah atau dakwaan tanpa sebarang bukti dan kamu sentiasa berbohong untuk menegakkan benang basah.

IrWrWs said...

Sekarang ni parti lebai tokong masih tecari2 apa jua isu yg boleh menjatuhkan PAS terutama TGHH dan 'malang'nya hingga sekarang masih tak jumpa2.. apa yg dijumpai cuma peraturan tutup waktu maghrib selama 15 minit yg sememangnya telah berjalan sejak 1990 an.. konon kasihan kpd bukan Islam tapi kpd para ulamak tidak cukup padang dia sergah.. barua DAP lah katakan..

Anonymous said...

Cabaran tu patut tuju kepada geng pakatan jahanam penyonglap berbillion harta rakyat selangor. Khalid ibrahim kumpul rezab, tapi geng pkr dan dap menyonglap.

Anonymous said...

Cabaran tu patut tuju kepada geng pakatan jahanam penyonglap berbillion harta rakyat selangor. Khalid ibrahim kumpul rezab, tapi geng pkr dan dap menyonglap.

Anonymous said...

Ambik tindakan dulu pada pakatun harapan penyonglap berbillion duit kerjaan selangor dan penang

Anonymous said...

https://youtu.be/_NkjuSDynfo

IrWrWs said...

Adat jadi barua canggitu ler.. rafizi pulak tak berani bg bukti sbb dah serik 90 mukasurat satu pun tak betul.. lagi nk suruh PAS buang masa saman.. sengal lah tu barua..

IrWrWs said...

Bukan ke ada parti yg terima 1 bilion dari israel utk pru13.. saman je lah si razali tu?

IrWrWs said...

Seronok betul parti tokong memfitnah.. tapi yg pastinya TGHH masih memimpin kami..

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Bersih 2 dah mengaku lah barua.. sama aja

IrWrWs said...

Jom ler kita percayakan SD azizan yg mengaku diliwat oleh org kuat ehem ehem.. oleh kerana dah percaya boleh tanya satu soklan.. seronok ke meliwat org sana sini ni?

IrWrWs said...

Kalau kita nak tengok logik atau tidak PAN anjurkan Seminar Pemikiran TGNA, mari kita menilai perkara2 di bawah:

a. Arwah memulakan usaha mewujudkan Enakmen Akta Jenayah Syariah Negeri Kelantan setelah PAS menang PRU 1990.
b. Arwah memulakan Sumpah Bai'ah Talak 3 di Kelantan dipercayai bermula pd PRU 2008 akibat hanya satu atau dua sahaja kelebihan bilangan kerusi PAS terhadap UMNO selepas PRU 2004
c. Arwah memulakan penutupan premis pasar malam selama 15 minit pd waktu Maghrib di Kota Bharu

Soalan pertama saya di sini ialah: Nampak tak kemunafikan pihak yg berkaitan mempertikaikan ketiga2 perkara di atas tapi dalam masa yg sama menganjurkan pula Seminar Pemikiran TGNA tersebut? Walaupun telah cuba dihalang beberapa kali oleh keluarga arwah kerana bimbang arwah akan turut sama dilibatkan mempertikaikan ketiga2 perkara di atas yg arwah sendiri memulakan!

Jom kita lihat pula kesamaan pemikiran penganjur juga para peserta Seminar Pemikiran TGNA baru2 ini yg berdiam diri malah membisu tanda menyokong perkara2 di bawah yg selari dgn pemikiran pimpinan DAP:

a. Seorang kaki kelab malam menjadi CEO Maqasid Syariah negeri
b. Seorang kafir lahanat menjadi pengerusi mesyuarat membelek fatwa baru negeri sebelum sampai kpd YDPA
c. Mempertikaikan RUU 355 seperti yg terbukti di dalam parlimen baru2 ini
d. Menggelarkan Dr Zakir Naik sbg Syaitan
e. Mempertikaikan kelayakan ustaz dan utazah Semenanjung yg bakal dihantar ke Sarawak

Soalan kedua saya di sini ialah: Bukankah lebih layak pihak terbabit menganjurkan Seminar Pemikiran Lim Kit Siang lantaran tiada pernah bertentangan pemikiran pun dengan pimpinan DAP dalam kelima2 perkara di atas?

Anonymous said...

Hadi ketua lebai pondan Pas kalo berani buatlah dialog atau berbahaslah two way communication dgn pemimpin2 Amanah. Berani kerana benar. Takut kerana salah.

Setakat hasut badut2 biol Pas yg putarbelit setiap isu entah sape yg nak ditipunya..kesian tengok.

IrWrWs said...

Apasal pulak TGHH nak kena layan para pengkhianat? Biar je lah mereka terus dihina jadi barua DAP.. bangang gak kau ni..

Anonymous said...

Kita bersyukur kepada Allah kerana pengkhianat dan talibarut parti kafir DA-Pig telah berambus dari parti Islam dan menjadi penjilat boss kafir harbi tak basuh berak.

Memang kesian tengok balaci-balaci pondan dan biol (pimjam dari komen 12:00 PM) seperti balaci 12:00 PM yang diternak oleh bapak kafir harbi Lm Gone End untuk menghina dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam.

Selepas memaki-hamun ulama Islam dan parti Islam, bapak kafir harbi Lm Gone End akan belanja balaci-balaci seperti balaci 12:00 PM makan babi panggang dan minum todi. Selepas itu, puak ini akan menjadi lebih high untuk memaki hamun !

Maka tidak hairanlah perangai balaci seperti babi !

Anonymous said...

Hadi Awang barua UMNO, MCA, MIC, GERAKAN parti kafir BN..Khadam2 Hadi mmg bangang abadi. Setakat jd pondan2 penghasut yg tak laku. Perosak agama Islam yg mulia.

Anonymous said...

Balaci-balaci ternakan bapak kafir harbi Lm Gone End seperti balaci 8:46 PM adalah pendusta yang buta, pekak, bisu dan dungu kerana cuba memfitnah dan memburuk-burukkan TGHH tetapi malangnya balaci 8:46 PM dan geng kafir harbinya gagal 100% !

FAKTA: TGHH dan parti Islam memperjuangkan agama Islam dan hak umat Islam sedangkan BN memperjuangkan sekularisme maka mustahil TGHH dan parti Islam untuk bekerja sama dengan BN.

Oleh sebab komen 8:46 PM adalah balaci bangang abadi. Setakat jd pondan2 penghasut yg tak laku. Perosak agama Islam yg mulia. ! (Nota: Maki hamun ini terpaksa dipinjam dari komen Anon 8:46 PM sendiri untuk menjelaskan Anon 8:46 PM sebagai pesakit mental)

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Berdasarkan komen 8:46 PM, maka jelaslah balaci 8:46 PM adalah balaci bangang abadi. Setakat jd pondan2 penghasut yg tak laku. Perosak agama Islam yg mulia!

(Nota: Maki hamun ini terpaksa dipinjam dari komen Anon 8:46 PM sendiri untuk menjelaskan Anon 8:46 PM sebagai pesakit mental ternakan DA-Pig)

IrWrWs said...

Kalau bab pondan 90 mukasurat lebih baik kamu tanya YB Pondan ehhh YB Pandan..

IrWrWs said...

Syukurlah kita semua dah sepakat bhw PH kini dikuasai oleh DAP manakala selain DAP hanyalah barua2nya..

Anonymous said...

Setuju !

Anonymous said...

YB RasPussy PONDAN hanya pandai mencipta pelbagai fitnah untuk memfitnah dan memburuk-burukkan pemimpin-pemimpin parti Islam dan orang ramai. Dia buat andaian yang teramat dungu konon jika orang yang dituduh tidak saman, maka orang tersebut adalah bersalah.

Malangnya YB RasPussy PONDAN sendiri tidak menyaman orang-orang yang telah membuat pelbagai dakwaan terhadap RasPussy Pondan maka dengan menggunakan andaian dungu RasPussy Ponda sendiri, RasPussy Pondan bersalah !

Lm Gone End pula terang-terangan membeli banglo terlajak murah sedangkan rakyat majoriti tidak mampu membeli banglo kerana harga banglo terlampau mahal maka sudah pasti twujud unsur rasuah dalam jual beli banglo terlajak murah tersebut!

Inilah bukti Pakatun Tiada Harapan suka kencing rakyat !

Anonymous said...

Good sharing 11:05

Biar pan ni paham apa itu ulama su'. Sbb pan ni dah tahap parah apabila mendifinisikan ulama yang tak ikut telunjuk dap itu sbg ulama su'. Majlis2 agama yg menyokong utk mendaulatkan mahkamah syariah ruu355 itu pun pan ni anggap ulama su'...

Anonymous said...

Good sharing 8:48

Biar pan ni paham apa itu ulama su'. Sbb pan ni dah tahap parah apabila mendifinisikan ulama yang tak ikut telunjuk dap itu sbg ulama su'. Majlis2 agama yg menyokong utk mendaulatkan mahkamah syariah ruu355 itu pun pan ni anggap ulama su'...

IrWrWs said...

Well said 3:16pm..

Anonymous said...

https://youtu.be/UUL-3t7a6zY

IrWrWs said...

Alhamdulillah PAS sudah byk kali bersuara dlm isu 1MDB dan GST.. cuma ulamak PAS tak nak ikut telunjuk DAP jer yg dikhuatiri boleh menyebabkan jadi ulamak su'.. di mana ada parti yg salah tafsir bilamana membenarkan kaki kelab malam jadi ceo maqasid syariah dan kafir lahanat jadi pengerusi mesy. exco belek fatwa negeri dikira x tergolong sbg ulamak su' .. kesiann..

Anonymous said...

Kita sesama melayu pasti berperang tidak sekarang akan datang itu pasti terjadi...so kita pakat2 tanam buluh buat senjata ...kerana senjata moden bangsa kafir harbi yg cipta dan jual...itu sama menjadikan bangsa kafir harbi kaya raya sehingga keanak cucu...
lagipun kebencian sesama melayu kini semakin parah ..kalau matipun kedua duanya akan masuk syurga...amin...

Anonymous said...

Perpecahan umat Islam dan org melayu Msia dimulakan oleh PAS..Parti Ajaran Syaitan.

Selagi ada PAS, Islam akan rosak dan org melayu akan terpesong akidah mrk spt yg terjadi pada walaun2. Bagi yg yakin dah dpt tiket syurga dan nak masuk syurga cepat bolehlah gi berjihad di Palestin atau Syria.

Anonymous said...

Anon 11:57

Alhamdulillah dah tahu mcm mana sikap ulamak2 suu, mrk yg bersedondon dgn pemerintah yg zalim.

Sebab tu undi parlimen masa ruu GST dibuat, mp2 parti lebai Pas berdiam diri dan berkecuali. Patutlah ruuGST yg menindas rakyat cepat diluluskan berbanding ruu355 yg asyik ditangguhkan.

IrWrWs said...

Perpecahan umat islam tak pernah berlaku.. yg berlaku hanya perpecahan antara org islam dan org mengaku islam (munafik) iaitu setelah tertubuhnya Parti Aliran Neraka..

Anonymous said...

Apakah yg membezakan parti pas dgn puak taliban dan puak boko haram ???
Minta pencerahan sikit...!!!!!!

IrWrWs said...

Bezanya mereka semua bukan barua kafir seperti ada satu parti yg mengaku islam di malaysia tapi perlembagaan tidak langsung ke arah islam.

Anonymous said...

Bezanya hanya Pas je yg jd barua kafir MCA, MIC dan GERAKAN. Dasar perlembagaan munafik!

IrWrWs said...

Ye ke? Bila masa PAS join BN? PAN join PH adalah.. so sape yg jelas terbukti barua sekarang? dasar Puak Haramjadah! Keh keh.. nak berhujah biarlah nampak cerdik sikit..

Anonymous said...

Dah gaharu cendana pula, dah tahu buat2 bodoh pula.

Hadi ajak ahli2 Pas maafkan lebai tokong MCA yg panggil dia ketua beruk. Dgn org Islam Amanah habis dicemuh maki hamun. Org Umno dulu habis dikafirkan.

PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan dajjal.

IrWrWs said...

Kpd parti islam boleh pulak kamu panggil syaitan.. cuba panggil syaitan kpd DAP pasti kamu tak sanggupkan? Sebab apa? Sebabnya DAP adalah ibarat ulamak atau lebai kpd PAN.. tahniah sesangat..

Anonymous said...

PAS parti politik demokrasi sekular peralatkan Islam dan perosak agama menipu org melayu bodoh. Dulu, kini dan

Ulamak2 suu akhir zaman ada ramai dlm Parti Ajaran Syaitan.

IrWrWs said...

Tak de ke tuduhan yg punyai bukti? Sebagaimana tuduhan yg tak boleh dinafikan langsung iaitu PAN barua DAP (Dajjal Anjuran PAN)

Anonymous said...

PAS..Parti Ajaran Syaitan tempat berkumpulnya ulamak2 suu akhir zaman, perosak agama Islam yg mulia.

IrWrWs said...

Apa makna DAP?

Anonymous said...

Peranggggggg....
guna batu, kayu getah dan pelepah sawit...jimat ringgit tidak mengalir keluar....selamat datang perang.heheheeeee

Anonymous said...

kalakar betul pan berketuakan mat sabu tkde org lain ke yang layak.selagi org mcm mat sabu msh ketua pan nk sebut pan rasa loya

Anonymous said...

Yg betul2 kelakar PAS didaftarkan atas nama Pan Malaysia Islamic Party. Mmg loya nak sebut pun. Sebab tu bala akibat doa jahanam Pan kena kat parti sendiri. Itu baru sikit Allah tunjukkan. Tunggu pru14 Pas akan melingkup di semua negeri.

IrWrWs said...

Kita tunggu je lah PRU 14.. setelah fitnah Affin husam entah ke mana, fitnah rompak balak husam entah ke mana, fitnah arwah TGNA masuk parti barua DAP entah ke mana.. dan fitnah lain2 lagi yg entah kemana juga.. fitnah UG lagi lah ke laut! Harap husam ada semua jawapan di atas bila tiba masa berkempen nanti.. jangan pula bg alasan oleh kerana TGHH sudahpun menyaman SR maka tak boleh husam nak dedahkan segala maklumat sulit.. keh keh..

Anonymous said...

Kerusi marang pun akan terbang pru14 nnt..jgn risau..tuang presideng tak perlu ponteng mana2 sidang lps tu..jd mb pun sepenggal dah kena tendang dgn majoriti umat Islam Terengganu.keh keh keh

Takburrr!

IrWrWs said...

Kamu lagi jangan bimbang kerana presiden kamu tak perlu mempertahankan mana2 kerusi pun..

Ada contoh di perak lagi dahsyat.. jadi mb pun tak sampai setahun jagung dah kena tolak oleh rakyat yg benci akan wakil rakyat yg kaki lompat.. sebab tu lah sesiapa yg lompat tak ikut nasihat pimpinan parti maka memang patut dilabelkan sebagai pengkhianat, barua, khodam dan lain2..

Anonymous said...

Pru13 Pas menang sikit tetap dipilih jd MB di Perak oleh gabungan PR. Bekas MB nya tak kena tendang dgn umat Islam kecuali kat Terengganu..ketua presideng kena flying kick dgn majoriti umat Islam negeri sendiri..skrg dah jd barua UMNO,MCA, MIC dan GERAKAN pulak. Mmg patut dilabelkan sbg pengkhianat, barua, khodam dan lain2.

IrWrWs said...

Bermaksud selama ni PR kecuali PAS percaya yg UMNO tak menipu dlm pilihanraya nampaknya.. tahniah Tun M kerana berjaya membuatkan PH percaya yg UMNO menang secara bersih pd tahun 2004..

Manakala di Perak pula apabila berlaku lompatan oleh ADUN PKR dan DAP terus menghilangkan kepercayaan rakyat kpd PR.. dan pastinya PAS terkena tempias sekali.. tambahan lagi bila terbongkarnya Perjanjian Pangkor 2 secara sulit bersama DAP yg hanya diketahui oleh PAS Perak terus rakyat menolak semua parti komponen.. PAS Perak nampaknya telah mengkhianati PAS Pusat. Mujurlah mereka sudah keluar dari PAS..

Anonymous said...

Ex MB Perak dari Pas tak kena tendang dgn org melayu mcm yg berlaku di Terengganu. Ketua presideng parti Islam kena tendang dgn majoriti umat Islam Terengganu. MB sepenggal..keh keh

Mujurlah golongan2 proffesional diberi hidayah dan celik hati berhijrah ke Amanah dari terus disesatkan ulamak2 suu dlm Pas.

IrWrWs said...

Org melayu mana2 negeri pasti tendang MB yg ada perjanjian sulit dengan DAP termasuk Perjanjian Pangkor ll!

IrWrWs said...

Setakat ini belum ada lagi MB di mana2 di cakerawala yg berjaya memecahkan rekod MB paling sekejap iaitu setahun jagung spt di Perak pd tahun 2009.. kasi tabik sama dia..

Anonymous said...

Ketua presideng parti Islam 65thn yg kaki ponteng kena tendang dgn majoriti umat Islam Terengganu..apakah maknanya itu?..MB sepenggal..keh keh keh

Takburrr!

IrWrWs said...

MB 12 purnama (PAN) vs MB 60 purnama (PAS) keh keh..

Anonymous said...

Dua2 pun ex MB dari parti Pas. Di Perak, Pas jd MB atas belas ehsan DAP dan PKR.

Yg paling kesian dan memalukan bila tuang presideng yg suka menipu dari parti Islam 65thn ditendang majoriti umat Islam Terengganu. MB sepenggal..Apakah mmaknanya itu? keh keh keh

PAS didaftarkan atas nama PAN Malaysian Islamic Party.

Takburrr!

IrWrWs said...

Maknanya sepenggal lebih panjang dari rekod yg G18 pecahkan iaitu jadi MB paling singkat.. SETAHUN JAGUNG AJE!

Anonymous said...

Sepenggal dan setahun pun dua2 dari parti PAS (PAN Malaysian Islamic Party) yg dilanda ribut di muktamar Kedah baru2 ni.

Takde yg memalukan selain dari ketua presidengnya mb sepenggal dah kena tendang dgn umat Islam Terengganu..keh keh keh

Takburrr!

IrWrWs said...

Kedah pun dah biasa kena ribut.. yg penting rekod G18 masih kekal sehingga kini dan mungkin selama2nya..

Anonymous said...

Muktamar ulamak2 suu di Kedah Allah hantar bala angin ribut.

Amanat Hadi dah jd Lahanat Hadi dan Pas.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails