Thursday, April 13, 2017

Hina Orang Islam Solat, Ambil Tindakan Tegas Terhadap Cina Ini..

Cina Rasis Ini Maki Wanita Melayu Sebagai Sundal?

NAMPAKNYA kekecohan ahli-ahli Parlimen Pakatan Harapan diketuai DAP cuba menggagalkan RUU 355 di Dewan Rakyat minggu lalu memberi kesan besar kepada penyokong mereka sendiri.

Mungkin kecewa kejayaan pembentangan usul persendirian PAS itu memperkasakan bidang kuasa mahkamah syariah yang sengaja dimomokkan DAP sebagai Hukum Hudud, ada kalangan mereka mula biadab bertindak balas.
Selepas umat Islam dikejutkan dengan paparan karikatur ‘Akta Monyet’ disiarkan akhbar berbahasa Cina, Nanyang Siang Pau yang menghina RUU 355, terbaharu netizen tempatan digemparkan dengan video tular berbaur rasis!
Demikian tulis Blog Mynewshub.cc.
Hina Orang Islam Solat.
Blog ini mendedahkan menerusi video berdurasi 2 minit 15 saat yang dirakamkan dalam sebuah tren LRT di ibu negara baru-baru ini, seorang penumpang lelaki Cina lingkungan usia 50-an kelihatan biadab memaki hamun seorang  wanita Melayu.
Menurutnya, dalam video di bawah, dapat kita lihat bagaimana lelaki Cina di dalam komuter ini terlalu bencikan orang Melayu sehingga beliau memandang hina dan merendahkan bangsa yang banyak memberi ihsan di bumi bertuah ini.
Pada mulanya lelaki Tionghua itu mendabik dada dengan bangga memuji bangsanya sebelum memperkecilkan pula keupayaan orang Melayu. Kemudian dia bertindak kurang ajar menghina amalan orang Islam solat di dalam masjid.
Selepas seketika lelaki itu hampir memukul wanita Melayu ini dengan ugutan mahu ‘mencepuk’ mangsa. Aksi biadab suspek berterusan lagi apabila dia menjerit kuat ‘sundal’ seperti mahu mencabar wanita itu untuk bergaduh.
Kemudian lelaki ini mula bertindak ganas dengan menendang mungkin bahagian kaki wanita Melayu yang sedang merakam kelakuan biadabnya sambil memanggil mangsa beberapa kali menerusi gelaran keji sundal dan barua.
Ketika turun dari koc LRT tersebut, lelaki Cina itu dengan kurang ajar menghambur kata-kata nista yang bangsa Melayu dianggap sebagai kaum ketinggalan dan Islam pula dianggap agama yang dicampak ke dalam tong sampah.
Cadangan: 
Menurut Mynewshub.cc lagi, berdasarkan kepada video yang sedang tular menrusi media sosial ini, netizen tempatan mendesak agar pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap lelaki Cina jelik ini yang berani mengganggu ketenteraman awam.
Dia yang dipercayai penyokong pembangkang itu juga boleh didakwa kerana kenyataan berbaur hasutan perkauman yang jelas hina bangsa lain dan lebih teruk lagi membenci agama rasmi negara kita pula. (IH)

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.

klik di sini....

30 comments:

Anonymous said...

Pada zaman dahulu negara ini diperintah oleh raja-raja Melayu yang beragama Islam dan rakyat Melayunya juga beragama Islam dan mereka menggunakan mahkamah Syriah untuk membicarakan pelbagai kes sivil dan kes jenayah.

Umat Islam ini bermurah hati menerima dan membenarkan pendatang asing yang papa dan miskin mencari rezeki di negara ini setelah mereka melarikan diri dari kemiskinan dan penderitaan di negara asal mereka.

Apabila negara ini merdeka, umat Islam @ orang Melayu bermurah hati memberikan kewarganegaraan kepada pendatang asing tersebut.

Malangnya, kebaikan umat Islam @ orang Melayu telah dibalas dengan kejahatan oleh sebilangan keturunan pendatang asing tersebut apabila mereka menghina, memftinah, memburuk-burukkan, menentang dan memusuhi Perlembagaan Persekutuan perkara 3(1) Islam adalah agama bagi Persekutuan, ajaran Islam, undang-undang Syariah, mahkamah Syariah pendakwah Islam, ulama Islam, mufti, pihak berkuasa agama Islam dll dan menindas dan menafikan hak umat Islam sebagai rakyat majoriti untuk mengamalkan ajaran Islam.

Bahkan kafir harbi ini cuba menghapuskan undang-undang syariah dan menghina mahkamah syariah dengan menggunakan mahkamah sivil untuk mencabar keputusan mahkamah syariah. Musuh Islam ini juga cuba menghapuskan hak keistimewaan orang Melayu sebagai penduduk asal negara ini.

Wahai umat Islam, marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam dalam PRU14 supaya parti Islam boleh membentuk kerajaan Islam yang boleh membela dan melindungi agama Islam dan hak umat Islam.

Marilah kita semua memulaukan dan menolak semua parti kafir harbi, liberal dan sekular dalam PRU14 kerana mereka amat memusuhi agama Islam dan umat islam. Lihatlah bagaimana musuh-musuh Islam ini menghina undang-undang Syariah dalam parlimen.

Ingatlah Allah dan RasulNya amat melarang umat Islam dari melantik orang kafir dan puak munafik dari menjadi pemimpin bagi umat Islam kerana orang kafir dan munafik tidak pernah redha terhadap agama Islam dan umat Islam:

"Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi WALI (PEMIMPIN / PELINDUNG) dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Inginkah kamu mengadakan alasan yang nyata bagi Allah (untuk menyiksamu) ?"An-Nisaa' : 144.

Anonymous said...

Apa la lobai..
Main tangkap muat ja.
Jgn la main perkauman
Islam ngajar mcm tu ka
Pakcik tu org melayu la
Main harung ja kau ni lobai.
Patutpun org la ni tak respek lobai2
Bodoh dan bangang rupanya.

Anonymous said...

"Tahukah kamu apakah yang mengelirukan itu?

Yang mengelirukan itu ialah apabila dahulu parti anda mengkafirkan orang yang berbeza parti sehingga ada yang bercerai berai, tidak makan makanan sembelihan, solat dua imam, bahkan sehingga ada yang mati terkorban kononnya syahid menentang berbeza parti.

Kemudian, hari ini semuanya sudah berbeza. Padahal parti yang dikafirkan itu tetap sama, bahkan sebahagian besar pemimpin juga tetap sama.


Yang mengelirukan ialah apabila parti anda menyebut ‘perlembagaan kita adalah perlembagaan penjajah, kafir dan jahiliah.

Kemudian hari ini anda menyebut kita menjunjung dan menghormati perlembagaan.

Betapa ramai yang telah menjadi korban oleh fatwa dan amanat parti anda itu?!

Yang mengelirukan ialah ketika anda berbaik dengan parti tertentu anda memberi seribu dalil kelebihan parti-parti tersebut. Kemudian apabila anda bertelagah anda menjadikan mereka munafik, keluar jamaah Islam mati jahiliah, musuh Islam dan sebagainya.

Yang mengelirukan itu ialah apabila ketika anda memenangi beberapa negeri dahulu anda menyatakan hudud bukan keutamaan.

Bahkan anda menyatakan ‘selesai masalah pengangguran dulu baru hudud’.

Kemudian anda menyatakan sesat, liberal ataupun anti-Islam sesiapa yang mengungkapkan hal yang sama.

Anda yang menuduh orang itu dan ini murtad, kemudian anda ingin buat undang-undang murtad?!!

Berkepentingan!!!

Jika hendak disenaraikan yang mengelirukan memanglah banyak. Maka, janganlah mempolitikkan agama yang luhur ini. Ia akan benar-benar mengelirukan.

Hari ini anda sesatkan orang yang enggan menyokong usul anda, esok mungkin anda jadikan dia jadi wali Allah pula apabila ‘angin politik’ anda berubah?!

Itu belum lagi kita bincang ceramah parti anda yang penuh maki hamun, mengkafirkan, menuduh sesat, kufur, tanam di kubur kafir, keluar parti keluar jamaah Islam maka tercabut Islam dan lain-lain.

Anonymous said...

TV III telah mendedahkan taktik kotor dan strategi jahat parti DA-Pig untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam @ orang Melayu di negara ini:

Superman DA-Pig telah mendedahkan bagaimana parti kafir harbi DA-Pig menggunakan segelintir orang Melayu liberal yang buta, pekak, bisu dan dungu untuk 'skru' [screw = cheat (menipu)] bangsa Melayu @ umat Islam.

Maka jelaslah puak munafik liberal adalah musang berbulu ayam, gunting dalam lipatan dan musuh dalam selimut yang cuba melemahkan dan memusnahkan agama Islam dan umat Islam dari dalam.

Dalam terbaru, seekor munafik liberal telah menghina agama Islam dan umat Islam dengan mendesak umat Islam memohon kebenaran dari puak kafir untuk menyiarkan azan.

Anonymous said...

Balaci 12:51 PM dan 12:56 PM ternakan parti kafir harbi DA-Pig yang digunakan oleh pemimpin kafir harbi untuk 'skru' [screw = cheat (menipu)] bangsa Melayu @ umat Islam.

Lihatlah komen mereka yang tidak bermoral jelas bertujuan untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam.

Anonymous said...

ini berlaku dekat singapore la, kalau berlaku dekat Malaysia ada pakcik ni kena tapak kaki, benda ni dah 3 tahun rasanya

Anonymous said...

Kalau nak tangkap PakCik ni kena la pi Singapore. Video lama dan terjadi kat Singapore. Silap2 Pak Cik ni dah mengadap pencipta nya....
Tengok koc pun bukan kat M'sia..
Please la.. Tuan Blog...

Anonymous said...

PEMIMPIN KAFIR HARBI DA-Pig GUNA MUNAFIK LIBERAL 'SKRU'(TIPU) UMAT ISLAM @ ORANG MELAYU !

Anonymous said...

MAKA BENARLAH FIRMAN ALLAH IAITU ORANG KAFIR TIDAK PERNAH REDHA TERHADAP AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM !

Anonymous said...

Pemimpin parti Kuali dan PartiKencingRakyat adalah penjilat boss parti kafir roket kerana mereka merelakan diri mereka digunakan untuk 'skru'(tipu) orang Melayu @ umat Islam. Inilah pengakuan superman parti roket !

Anonymous said...

ibnu hashim pun 2 kali 5, geng batu api, yang orang mengaku islam dan melayu hina islam tak mahu cerita ke?blog ibnu hashim dah jadi macam utusan melayu da harakah,merepek aje cari salah orang.

Anonymous said...

Tuan blog dan komen2 anak dajjal 12:42 dari Parti Ajaran Syaitan tak habis2 menghasut dan mengapi2kan sentimen agama dan kaum utk mulakan tragedi memali dan mei69. Kesiannya dah tak laku.

Tgk ketua lebai Pas dihina jd beruk oleh akhbar mca..walaun2 beruk yg dtg tak lebih 1% dari ahli Pas. Penyokong2 ramai dah celik mata hati berhijrah keluar taknak bersubahat dgn parti lebai peralatkan Islam.

Anonymous said...

meroyan lagi puak2 jilat juboq lim guan eng. he he he

Anonymous said...

Balaci 2:02 PM dan balaci 2:35 PM ternakan parti kafir harbi DA-Pig seperti cacing kepanasan meroyan tahap histeria setiap kali ibnuhasyim mendedahkan kejahatan puak kafir harbi.

Maka kita tidak merasa hairan melihat superman DA-Pig dan Lm Gone End menggunakan balaci 2:02 PM dan balaci 2:35 PM untuk 'skru' umat Islam @ orang Melayu.

Anonymous said...

Yg npk meroyan walaun2 beruk yg suka mencarut..ketua lebai dihina jd beruk, walaun terloncat2 kepanasan.he he he

Anonymous said...

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera PIGS..ketua lebainya dihina sbg ketua beruk oleh akhbar mca. Inilah hasil politik NATANG warisan PasPigs di bwh Hadi.

IrWrWs said...

_*PAS kata pandangan Dr.MAZA mengelirukan umat islam tentang RUU355. Nah ini jawapan nya...*_

"Tahukah kamu apakah yang mengelirukan itu?

Yang mengelirukan itu ialah *apabila dahulu parti anda mengkafirkan orang yang berbeza parti sehingga ada yang bercerai berai, tidak makan makanan sembelihan, solat dua imam, bahkan sehingga ada yang mati terkorban kononnya syahid menentang berbeza parti.*(KALAU TUAN MUFTI BIJAK BESTARI, SILA LAH BERITAHU AYAT YG MANA SATU DALAM AMANAT TU YG MENGKAFIRKAN ORG YG BERBEZA PARTI?)

Kemudian, hari ini semuanya sudah berbeza. Padahal parti yang dikafirkan itu tetap sama (TADI TUAN MUFTI YG BIJAK BESTARI MENYEBUT MENGKAFIRKAN ORG KINI SUDAH TUKAR MENGKAFIRKAN PARTI PULAK!), bahkan sebahagian besar pemimpin juga tetap sama.

Yang mengelirukan ialah *apabila parti anda menyebut ‘perlembagaan kita adalah perlembagaan penjajah, kafir dan jahiliah.*(BENAR)

*Kemudian hari ini anda menyebut kita menjunjung dan menghormati perlembagaan.*(KALAU TUAN MUFTI YG BIJAK BESTARI INGIN TAHU; MENGHORMATI PERLEMBAGAAN TIDAK BERMAKNA TIDAK MAHU MENGUBAHNYA KEPADA LEBIH ISLAMIK)

Betapa ramai yang telah menjadi korban oleh fatwa dan amanat parti anda itu?! (INI HANYA TUDUHAN LIAR!)

Yang mengelirukan ialah ketika anda berbaik dengan parti tertentu anda memberi seribu dalil kelebihan parti-parti tersebut. (INI POLITIK MATANG DAN SEJAHTERA DAN SUDAH TERBUKTI MEREKA BIMBANG AKAN MURKA ALLAH DGN MENYOKONG RUU 355 BERBANDING PIHAK LAIN YG LEBIH BIMBANGKAN MURKA DAP) Kemudian *apabila anda bertelagah anda menjadikan mereka munafik (INI FITNAH KPD TGHH), keluar jamaah Islam mati jahiliah (INI FITNAH JUGA KPD BELIAU), musuh Islam dan sebagainya.*(INI BENAR JIKA MEREKA BERANI CAMPURTANGAN HAL EHWAL ISLAM TERMASUK ISU FATWA DAN HUDUD DLL)

*Yang mengelirukan itu ialah apabila ketika anda memenangi beberapa negeri dahulu anda menyatakan hudud bukan keutamaan.* (TAKKAN TUAN MUFTI YG BIJAK BESTARI PERLU DIBERI KEFAHAMAN LANJUT AKAN MAKSUD 'HUDUD BUKAN KEUTAMAAN'? - IANYA ADALAH HANYA DI PERINGKAT PERSEKUTUAN TAPI DI NEGERI2 YG DITADBIR PAS YG MELEBIHI MAJORITI 2/3 PASTILAH TETAP JADI KEUTAMAAN)

Bahkan anda menyatakan ‘selesai masalah pengangguran dulu baru hudud’. (TUAN MUFTI MASIH BELUM MEMAHAMI 'BARU HUDUD' - HUDUD PERLU DIWUJUDKAN MELALUI AKTA ATAU ENAKMEN TERLEBIH DAHULU BARULAH KITA BERCAKAP SAMADA PERLU MELAKSANAKANNYA ATAU PUN TIDAK.. SBG CONTOH JIKA SI PENGANGGUR MENCURI PASTI KITA BOLEH MEMAAFKANNYA BERBANDING DGN YG SUDAH KAYA TAPI MASIH MENCURI; PASTILAH DIHUKUM! KALAU MASIH BELUM JADI UNDANG2, MACAM-MANA HENDAK DIHUKUM MELALUI HUDUD AKAN SI KAYA INI? YG INI PUN TAKKAN TUAN MUFTI YG BIJAKSANA TAK TAHU!

*Kemudian anda menyatakan sesat, liberal ataupun anti-Islam sesiapa yang mengungkapkan hal yang sama.* (INI HANYA ANDAIAN PERIBADI TUAN MUFTI YG BIJAKSANA)

*Anda yang menuduh orang itu dan ini murtad, kemudian anda ingin buat undang-undang murtad?!!* (APA MASALAHNYA SEBAGAI ORG ISLAM NAK BUAT UNDANG2 MURTAD WAHAI TUAN MUFTI YG BIJAKSANA?)

Berkepentingan!!!

Jika hendak disenaraikan yang mengelirukan memanglah banyak. Maka, *janganlah mempolitikkan agama yang luhur ini. Ia akan benar-benar mengelirukan.* (POLITIK DI BAWAH AGAMA, ITULAH PENDIRIAN PAS SELAMA INI)

Hari ini anda sesatkan orang yang enggan menyokong usul anda, esok mungkin anda jadikan dia jadi wali Allah pula apabila ‘angin politik’ anda berubah?! (INI SAH FITNAH BRO.. TAK PERNAH DGR TGHH MENYEBUT SEDEMIKIAN)

*Itu belum lagi kita bincang ceramah parti anda yang penuh maki hamun, mengkafirkan, menuduh sesat, kufur, tanam di kubur kafir, keluar parti keluar jamaah Islam maka tercabut Islam dan lain-lain.* – (INI DAH EMOSI. MASIH DITUJUKAN KPD TGHH KE ATAU TUDUHAN SECARA SEMBRONO?)

DrMaza

Anonymous said...

Balaci-balaci parti kafir roket hanya pandai memaki hamun dan mencipta fitnah tanpa sebarang bukti ! Merekalah pendusta yang bersaudar dengan dajjal !

Anonymous said...

KEPADA SEMUA BALACI TERNAKAN PARTI KAFIR HARBI DA-Pig,

SILA BERATUR DI BANGLO TERLAJAK MURAH UNTUK MENERIMA GANJARAN MEMFITNAH ULAMA ISLAM DAN PARTI ISLAM;

(1) SATU GUNI DEDAK BABI CAP ROKET

(2) WANG NERAKA 100 JUTA UNTUK SHOPPING DALAM KUBUR

(3) SATU PASUKAN MENANGIS PROFESSIONAL

(4) LOT KUBUR TEPI JALANRAYA DI JIRAT KAKI BUKIT UNTUK BALACI DA-Pig.

IrWrWs said...

Sepatutnya kita perlu rasa terhina bila utk membelek fatwa pun kita terpaksa serahkan kepada si kafir dan malah kita tak berani walau sepatah perkataan pun menegur tindakan si kafir lahanat itu! Ini baru betul2 hina!

Anonymous said...

Sudah2lah balaci PASPIGS nak menghasut, mengapi2kan sentimen agama dan perkauman. Dah tak laku..tgk ketua lebai dihina akhbar mca sbg ketua beruk..walaun2 beruk yg dtg terloncat2 bg sokongan tak sampai 50ekor pun.. org melayu tak boleh ditipu lg oleh parti lebai beruk yg mengamalkan politik NATANG perosak agama Islam.

Anonymous said...

Teori biol walaun2 Parti Ajaran Syaitan..Agung dan majlis raja2 melayu yg tak berani walau sepatah perkataan pun menegur tindakan kafir membelek fatwa bermakna mrk pun dah jd barua DAP lah tu..

PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan dajjal peralatkan Islam. Ini baru betul2 hina!

Anonymous said...

DAP ni bekas geng PAS,jadi perangai buruk mereka juga melambangkan perangai buruk parti PAS,

Anonymous said...

PAS ni butir t**i UMNO peninggalan penjajah British..jadi perangai buruk mrk juga melambangkan perangai buruk parti UMNO.

Dari UMNO dia datang, kpd UMNO dia kembali.

Anonymous said...

Jika kita perhatikan pelbagai komen yang tidak bermoral yang ditulis oleh balaci-balaci ternakan DA-Pig, kita akan dapati balaci-balaci kafir harbi yang tidak bermoral ini selalu mengulangi pelbagai perkataan yang tidak bermoral untuk memaki hamun ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam sedang berusaha melaksanakan ajaran Islam dan membela hak umat Islam sebagai rakyat majoriti di negara ini.

Maka jelaslah balaci-balaci ternakan DA-Pig bersikap biadap, perkauman, cauvinis, prejudis dan tidak bertamadun terhadap agama Islam dan umat Islam.

Sikap balaci DA-Pig yang tidak bermoral ini jelas mencerminkan sikap sebenar pemimpin-pemimpin DA-Pig !

Kita menasihatkan balaci dan pemimpin kafir harbi cermin diri dulu sebelum memfitnah dan menghina orang lain kerana imej berbentuk dajjal, syaitan dan iblis dalam cermin tersebut adalah imej sebenar balaci dan pemimpin kafir harbi yang amat memusuhi agama Islam dan umat Islam!

Anonymous said...

Anon 9:08 anak dajjal Parti Ajaran Syaitan yg suka meniupkan api perkauman dan agama sesama makhluk Allah.

IrWrWs said...

Parti Aliran Najis belaan DAP.. Jangan jual agama kepada DAP sudahlah.. Bukti jual agama bilamana si kafir boleh jadi pengerusi belek fatwa negeri. Jika PH memerintah negara nanti ada peluang jadi pengerusi mesyuarat fatwa kebangsaan pula si kafir tu!

Anonymous said...

Org lain masuk politik tak gadai agama 90juta mcm lebai2 Parti Ajaran Syaitan.

PAS parti lebai perasuah haram hasil songlap duit rakyat terbesar di dunia.

Anonymous said...

Balaci 8:36 AM ternakan kafir harbi tidak mempunyai sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karutnya maka balaci 8:36 AM adalah pendusta yang amat hina dan terkutuk !

IrWrWs said...

Seronok memfitnah nampak.. ni mesti lobai tokong ajar ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails