Tuesday, April 11, 2017

Terbongkar.. Ini 'Bukti' Rafizi Tuduh PAS Terima Dana Dari Najib?



Siapa sumber maklumat Rafizi Ramli dalam membuat tuduhan terhadap PAS?

Bahri (sumber Rafizi Ramli) berkata beliau bersara awal daripada SPRM adalah disebabkan prinsip dan kuat berpegang pada ajaran agama serta melakukan perkara tersebut tersebut kerana Allah. Namun sekarang segalanya telah terbongkar bahawa beliau mempunyai aset bernilai RM100 juta di bawah nama abang iparnya yang telah meninggal dunia namun semuanya seakan tergantung apabila balunya enggan menyerahkan semula aset tersebut. Bagaimana Bahri memperolehi RM100 juta melainkan beliau sebenarnya adalah seorang "penyangak".


DARI SUDUT LAIN


Noraihan Che Ali berkata Bahri Mohamad Zain memaksa beliau menyerah aset berjumlah RM100 juta.

(Malay Mail Online, 20 Jan 2017) – Satu laporan polis telah di buat terhadap bekas Pegarah Badan Siasatan Khas SPRM Datuk Bahri Mohamad Zain tahun lalu dalam satu pengesahan oleh PDRM.

Menurut Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar, laporan tersebut di buat ke atas penyalahgunaan kuasa ketika Bahri masih lagi bertugas dan laporan polis tersebut dibuat di Kelantan. 

“Laporan tersebut di buat jika tidak salah tahun lalu”, kata Khalid kepada portal berita The Star Online.
“Satu siasatan telah dibuat dan pihak polis telah menyerahkan kertas siasatan tersebut kepada Pejabat Peguam Negara untuk tindakan lanjut. Sebagaimana biasa, kita akan menyiasat setiap laporan dan apa juga hasil siasatan yang kita dapat, kita serahkan kepada pihak Peguam Negara”, ujar Khalid.

Bahri telah bersara awal pada 30 Disember 2016 dan  SPRM menafikan persaraan beliau adalah di sebabkan kekecewaan ke atas proses siasatan terhadap SRC International. SPRM dalam pada itu memberitahu bahawa Bahri “telah mengemukakan permohonan kepada Kerajaan untuk bersara awal 6 bulan yang lalu”. 

Ini adalah selaras dengan pekeliling yang telah di tetapkan oleh Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA).

Persoalannya, apakah tujuan sebenar laporan polis tersebut dibuat (sebenarnya terdapat 2 laporan polis) dan adakah itu penyebab utama Bahri mengambil keputusan untuk bersara awal? SeaDemon Says ada menyebut tentang perkara ini di dalam blog beliau (baca di bawah).




















Bahri Mohamad Zain dan isteri kedua beliau Noor Haslina Abdullah yang membantu menyembunyikan RM100 Juta

Kisahnya bermula seperti berikut. Bahri mempunyai isteri kedua bernama Noor Haslina Abdullah. Bahri kemudian meletakkan aset bernilai RM 100 juta di atas nama Muhamad Zamly Abdullah, abang kepada Noor Haslina (abang ipar Bahri) termasuk antaranya 21 unit rumah kedai di Dutamas bernilai RM 40 Juta. 

Muhamad Zamly kemudiannya meninggal dunia dan Norihan Che Ali, balu beliau enggan menyerahkan kembali aset bernilai RM 100 juta tersebut kepada Bahri, yang mana ia adalah harta pusaka milik si mati.

Bahri kemudiannya menggunakan SPRM untuk menyerbu rumah Norihan dan merampas semua dokumen berkenaan aset yang bernilai RM 100 juta tersebut. SPRM turut merampas rumah Norihan dan “Noor Haslina serta Bahri cuba mendapatkan tandatangan Norihan dan anak-anaknya ke atas satu dokumen perlucutan hak serta persetujuan penyerahan hak milik harta yang dianggarkan bernilai RM 100 Juta yang ditinggalkan si mati (suami Norihan) kepada mereka”, menurut SeaDemon Says.

Anda boleh baca kisah lanjut pada pautan di bawah:












Pakatan Harapan menyokong SPRM walaupun mereka tidak jujur dan amanah asalkan mereka berkhidmat kepada pembangkang

Dalam sekelip mata, Bahri menjadi “penyangak” dan ramai lagi sepertinya di dalam SPRM. Harta yang Bahri dan isteri keduanya sedang berusaha mengambil semula dari Norihan, balu Mohamad Zamly, berjumlah RM 100 juta. 

Bagaimana Bahri mampu mengumpulkan harta sebanyak RM 100 juta? Mengapa harta tersebut dinamakan kepada Mohamad Zamly jika benar diperolehi secara sah? Jika benar Bahri tidak mempunyai hak ke atas harta tersebut, mengapa beliau berhempas pulas berusaha cuba mendapatkannya semula melainkan ia sebenarnya adalah harta beliau, tidakkah begitu?

Sebenarnya, Bahri telah terperangkap dalam skandal penyalahgunaan kuasa dan menyembunyikan aset berjumlah RM100 juta di bawah nama iparnya iaitu Muhamad Zamly. Masalahnya timbul apabila Muhamad Zamly meninggal dunia dan Norihan (isteri si mati) enggan menyerahkan semula harta tersebut. 

Bahri kemudiannya menggunakan SPRM menyerbu rumah Norihan untuk merampas dokumen berkaitan aset yang bernilai RM 100 juta tersebut. Norihan membuat dua laporan polis tahun lalu dan SPRM kemudiannya memaksa Bahri bersara awal agar semua permasalahan yang timbul dapat disembunyikan. 

Bahri diberitahu jika beliau bersara awal, semua isu akan di padamkan dan SPRM akan menganugerahkannya pengampunan. Dalam kata lain, kesannya tidak terpalit kepada sesiapa pun. Namun sekarang permasalahan tersebut diketahui umum, SPRM tidak mampu melindunginya lagi. 

Bahri, yang berpura-pura seperti orang yang taat dan patuh kepada ajaran agama serta melakukannya ikhlas kerana Allah dan mengambil keputusan bersara awal kerana prinsip, akan di dedahkan sama seperti penjenayah lain sebagaimana masih terdapat ramai lagi seperti beliau yang berada di dalam SPRM.

Demikianlah perihal moral individu yang menjadi sumber maklumat Rafizi Ramli dalam membuat tuduhan terhadap PAS.


Siapa sumber maklumat Rafizi Ramli dalam membuat tuduhan terhadap PAS? Bahagian 2

Bekas Pengarah Badan Siasatan Khas SPRM Datuk Bahri Mohamad Zain sekali lagi mencetuskan polemik. Beliau dan Rafizi sekali lagi cuba mencemarkan nama baik PAS dengan harapan PAS akan terpalit dengan skandal. Mereka mahu PAS berkubur agar PAN mampu terus hidup. 

DAP tidak mahu PAN terkubur kerana DAP ‘memiliki' PAN dan adalah parti versi Islam milik DAP. Maka dengan beberapa dokumen pada Rafizi yang di serahkan oleh Bahri, dokumen tersebut akan dikemukakan sebagai ‘bukti' bahawa sah PAS menerima dana daripada Najib melalui 1MDB.

DARI SUDUT LAIN














Bahri Sekali Lagi Bertindak, Kali Ini Untuk Menguburkan PAS.

Bahri Mohamad Zain, bekas Pengarah Badan Siasatan Khas SPRM yang meletakkan jawatan lewat tahun lalu ialah orang yang bertanggungjawab menyalurkan maklumat kepada Rafizi Ramli berkenaan dakwaan bahawa PAS menerima  dana daripada 1MDB (baca laporan FMT di bawah).

Topik utamanya cukup mudah. Pakatan Harapan mahu tumbangkan PAS. Di samping itu juga, mereka juga mahu menumbangkan UMNO dengan kerja dan usaha sedang giat dijalankan. Namun mereka tidak mampu berbuat apa-apa lagi kepada UMNO kerana setelah hampir dua tahun berusaha keras umpama orang gasar bertempik di hadapan pagar, UMNO bukan sahaja makin kuat malah lebih kuat lagi dari tahun 2013.

Imej yang berkaitan
Mat Sabu Ketua Parti Islam DAP

Mat Sabu, Presiden PAN iaitu parti versi Islam milik DAP berkata jika Pakatan menang, UMNO mati dan jika BN menang PPBM mati (baca di sini). Apa yang tidak mahu diperkatakan Mat Sabu atas beberapa sebab ialah, jika PAS menang maka PAN mati.

Oleh itu meraka mahu PAS berkubur agar PAN terus hidup. PAN juga lebih mustahak dari PPBM, dari pelbagai sudut pandang DAP kerana PAN milik DAP manakala PPBM milik Tun Dr. Mahathir Mohamad. Untuk PPBM terus hidup, perlu UMNO mati yang sudah tentunya amat sukar untuk berlaku.

Langkah pertama ialah mematikan serta menguburkan PAS. Jika PAS berjaya dikuburkan, maka akan menjadi lebih mudah untuk mematikan UMNO. Kegusaran utama mereka adalah jika PAS dan UMNO berkerjasama atau bersatu di atas nama Islam, maka PAN, PKR dan PPBM akan mengalami kekalahan besar dan mereka hanya akan mampu bergantung kepada pengundi cina sahaja untuk kelangsungan hidup.

Oleh itu Bahri akan mengemukakan apa yang mereka definasikan sebagai ‘bukti’ untuk Rafizi gunakan terhadap PAS. Namun semua itu akan mengambil masa yang panjang kerana ia perlu dimainkan dan dijadikan isu besar oleh blogger dan wartawan ‘Mat Saleh’ dari England, Amerika dan Australia. Kemudian mereka akan berkata ini adalah dari orang luar serta memainkan isu tersebut di dalam negara.

Di sebalik semua ini, ia akan menjadi seolah-olah ianya bukan Rafizi yang menuduh tetapi beliau hanya memetik tuduhan orang lain. Kemudian Rafizi terselamat dari tindakan undang-undang serta tidak perlu mendedahkan siapa dari SPRM yang memberi bahan bukti dan dokumen kepada beliau. Sudah tentu Rafizi tidak akan mendedahkan yang Bahri memberikan beliau semua dokumen tersebut. 

Kemudian Rafizi akan memberikan semua dokumen yang diserahkan oleh Bahri kepada seseorang di luar Malaysia dan berkata orang tersebut adalah sumber tanpa perlu mengemukakan dari mana sumber sebenarnya, iaitu orang yang memberikan bahan bukti dan dokumen.

Sebenarnya dokumen yang diberikan Bahri kepada Rafizi tidak berupaya menjejaskan sesiapa pun. Tiada bukti kukuh jaringan kewangan yang menunjukkan bahawa Najib menyalurkan dana 1MDB kepada PAS, membayar kepada orang perseorangan di dalam PAS mahupun kepada yang rapat dengan PAS. Mereka akan mengambil dua isu yang tiada bersangkutan dan mengatakan dua isu tersebut saling berkaitan antara satu sama lain.

Sebenarnya ia adalah muslihat lapuk yang mereka gunakan dua tahun lalu untuk ‘membuktikan’ yang Perdana Menteri Najib Tun Razak merompak RM 42 Billion wang milik 1MDB. Dan jika seorang yang berkulit putih, atau tiga orang berkulit putih mengatakan ia benar maka benarlah ia seolah-olah orang kulit putih atau ‘Mat Saleh’ adalah manusia suci yang tidak pernah berbohong.

Rafizi sepatutnya berlaku jujur dan memberitahu kepada umum berkaitan jutaan ringgit yang beliau, Saifuddin Nasution, Zaid Ibrahim dan ramai lagi di dalam PKR menerima habuan dari John Soh Chee Wen. Soh ialah rakan niaga Tun Daim Zainuddin, memberi habuan kepada Zaid Ibrahim sahaja sebanyak RM 6 Juta. 

Manakala Rafizi dan Saifuddin Nasution menerima habuan mencecah angka RM 20 Juta. Anwar Ibrahim menerima habuan lebih banyak daripada angka tersebut, begitu juga Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Nurul Izzah.  Di sebalik semua itu, Free Malaysia Today menerima habuan sebanyak RM 12 Juta seperti mana The Malaysian Insider menerima RM 13 Juta dari Tong Kooi Ong, juga Ho Kay Tat iaitu penerbit kumpulan The Edge Media Group, semuanya di dedahkan (baca di sini).


John Soh Membelanjakan Puluhan Juta Ringgit Untuk PKR dan Pimpinannya

BACA UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA:

Soh sedang menghadapi perbicaraan di Singapura dan telah menolak permohonan ikat jamin. Beliau telah memberikan puluhan juta kepada PKR dan pemimpinnya termasuk bekas pemimpin PKR seperti Zaid Ibrahim dan portal berita Free Malaysia today yang pernah di miliki PKR. 

Soh juga rakan niaga Daim, Pernahkan anda terfikir dari mana datangnya wang Daim? Berapa banyakkah Daim ( juga Tun Dr. Mahathir ) mendapat hasil daripada RM 30 billion yang mereka curi dari Bank Negara?

Rafizi bercakap seolah-olah beliau dan pimpinan PKR umpama malaikat. Mereka bercakap mengenai orang lain menerima dan memakan wang dedak. Zaid boleh mengesahkan beliau menerima RM 6 Juta dari Soh ketika beliau masih bersama PKR (Soh berhenti memberi dana selepas Zaid meninggalkan PKR). Rafizi, Saifuddin dan ramai lagi pemimpin PKR menerima puluhan juta daripada Soh.

Hasil carian imej untuk husam


Oh ya, berkenaan Husam Musa. Beliau menerima jutaan ringgit daripada Genting. Adakah beliau mahu menafikan perkara ini sebelum bercakap tentang PAS? Salah satu sebab mengapa Husam menerima wang tersebut adalah kerana beliau berada di dalam PAS. Genting memerlukan kuda tunggangan di dalam PAS sekiranya pembangkang memenangi pilihanraya dan mengambil alih Kerajaan Persekutuan. 

Genting agak risau jika PAS akan mencadangkan supaya kasino diharamkan dan Husam seharusnya memastikan agar perkara tersebut tidak berlaku.

RAFIZI: SPRM BERJAYA MENJEJAK ALIRAN DANA 1MDB KEPADA INDIVIDU BERKAIT RAPAT DENGAN PAS

Naib Presiden PKR berkata beliau akan mendedahkan identiti individu terbabit tidak lama lagi serta mengandaikan yang PAS dan UMNO akan melalui tempoh yang sukar akibat pendedahan tersebut.

(FMT) Rafizi Ramli hari ini mendakwa bahawa SPRM telah berjaya menjejak aliran dana dari 1MDB kepada individu yang rapat dengan kepimpinan PAS.
Dalam satu kenyataan, Naib Presiden PKR berkata ini adalah hasil daripada penyiasatan SPRM ke atas dana milik agensi pelaburan kerajaan terbabit yang kononnya telah di pindahkan ke akaun peribadi milik Perdana Menteri Najib Razak.

Oleh itu kata Rafizi adalah tidak menjadi keperluan bagi beliau untuk mengemukan bukti kepada SPRM sebagaimana yang di sarankan oleh Setiausaha Agung PAS Takiyuddin Hassan.

“Saya akan dedahkan identity individu terbabit dalam minggu akan datang dan akan membuat laporan kepada SPRM”. (baca di sini)

(TKO)

40 comments:

Anonymous said...

Bila bukti2 dah ditunjukkan nnt. Rasuah tetap haram. Apalagi duit rasuah hasil rompakan dari titik peluh rakyat marhaen dan khazanah negara.

Anonymous said...

MP Pandan yang lembut dan macam pondan suka bikin cerita dan main wayang....cakap berdegar-degar tapi habuk pun tarak!

Anonymous said...

Baru saya faham. Macam ni cara parti tuan untuk menegakkan keadilan untuk ummah.oooo.oh macam ni lh cara perlaksanaan hukum hudud yg parti tuan perjuangkan. Mengapa nampak macam hodoh je?

Anonymous said...

Yang nyata apa yg saya lihat dan boleh nilaikan.sebahagian ulamak dan Umarak di malaysia ni cakap tak serupa bikin. Penyokong parti benak nk mampus.orang kencing atas kepala dia, dia pula tadah mulut.

Anonymous said...

tahniah lagi ibnu hashim. meroyan lagi balaci kit siang/guan eng.

Anonymous said...

PAKATAN KAFIR HARBI DAN MUNAFIK LIBERAL MENENTANG AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM

Kerjasama antara parti MahaFir'aun, parti Kafir Harbi DA-Pig dan hamba-abdi ternakan DA-Pig seperti parti PANdir dan Parti-Kencing-Rakyat yang dipimpin oleh Lm Gone Eng dan Lm Pig Siang menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam jelas membuktikan bahawa mereka adalah musuh Islam yang menentang apa sahaja yang berlabel Islam.

Puak musuh Islam ini yang menganut DAN MENYEBARKAN ajaran sesat 'liberalisme' yang memberikan manusia kebebasan melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad tanpa sebarang sekatan. Mereka mahu umat Islam bebas murtad seolah-olah tukar agama sama seperti tukar baju dan seluar.

Dan mereka sengaja menyokong Akta 164 yang dicadangkan oleh kerajaan walaupun rang undang-undang itu bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan dan bercanggah dengan akidah muslim kerana Akta 164 membenarkan kanak-kanak Islam dimurtadkan dan ini jelas membuktikan Pakatan Haprak adalah musuh Islam.

Maka kita tidak merasa hairan melihat musuh Islam ini mencipta pelbagai fitnah untuk memfitnah, memburuk-burukkan dan menghina pendakwah Islam, ulama Islam, mufti dan parti Islam kerana pendakwah Islam, ulama-ulama Islam, mufti dan parti Islam sedang berusaha gigih melaksanakan ajaran Islam untuk menghapuskan kemungkaran, kesesatan dan murtad di negara ini.

Permusuhan Pakatan Haprak terhadap agama Islam dan umat Islam menjadi semakin jelas apabila mereka telah berkelakuan seperti orang gila dirasuk syaitan dan iblis apabila mereka meroyan tahap gila babi mengganggu speaker parlimen dan TGHH yang sedang membentangkan pindaan RUU355.

Tanpa merasa malu dan segan mereka menjerit-jerit seolah-olah mereka mengidap penyakit histeria kerana mereka tidak mahu mendengar pindaan RUU355! Dan hujah-hujah dungu mereka adalah bersifat emosional yang tidak berlandaskan alasan yang logik dan rasional. Maka hujah-hujah dungu mereka hanya layak untuk tangki najis awam sahaja.

Ini jelas menunjukkan pemimpin Pakatan Haprak terdiri dari pesakit mental yang menentang agama Islam, undang-undang syariah dll dan menafikan hak umat Islam semata-mata kerana sikap perkauman, kebencian dan cauvinis Pakatan Haprak sendiri terhadap agama Islam dan umat Islam.

Merekalah pengkhianat yang amat berbahaya kepada agama Islam dan umat Islam ! Pastikan mereka kalah dalam PRU14 supaya kita semua selamat dari kejahatan, kezaliman, keburukan dan kesesatan mereka !

Anonymous said...

Hipokrit ! RUU syariah negeri Terengganu dah 15 di sejuk beku. Tiada pun usaha dilakukan utk perlaksanaan. Alasan diberi ,melanggar perlembagaan. Hipokrit !

mahligai seni said...

Berkomentarlah dengan penuh tanggungjawab kerana kata-kata kita akan dibentangkan Allah di rumah keadilan-Nya nanti. Yang tidak tahu pasal kes keluarga Datuk Bahri tetapi berhasrat bercakap mengenainya dengan mendalam, cubalah rapat dengan keluarga terdekat mereka agar tuan-tuan tidak terjebak dengan isu kebencian. Saya gusar jika tuan-tuan bercakap kosong begitu, tuan-tuan akan menyesal nanti. Ambillah peringatan saya ini dengan jiwa besar kerana saya memberi nasihat dengan ikhlas. Berusahalah menjad hamba Allah yang selari dengan ajaran Rasulullah SAW. Maafkan saya.

Anonymous said...

KITA TUNGGU BILA DIBAWA KE MAHKAMAH..."LIHAT KAIN SIAPA TELONDEH"
MUNGKIN 100J & 90J ITU DERMA NENEK ARAB

Anonymous said...

Balaci 12:39 PM ternakan DA-Pig menulis komen untuk mendedahkan kedunguan melampau balaci-balaci pemakan dedak cap roket seperti dirinya sendiri dengan menulis Hipokrit ! RUU syariah negeri Terengganu dah 15 di sejuk beku. Tiada pun usaha dilakukan utk perlaksanaan. Alasan diberi ,melanggar perlembagaan. Hipokrit !

KOMEN KITA:

Kegagalan balaci ternakan DA-Pig untuk membezakan antara kuasa kerajaan negeri dan kuasa kerajaan persekutuan jelas menunjukkan betapa tolol, dungu dan lembam balaci-balaci pemakan dedak cap roket.

Fakta: Kerajaan negeri tidak mempunyai kuasa untuk melaksanakan RUU Syariah seperti Hudud kerana ia adalah dalam bidang kuasa kerajaan persekutuan.

Anonymous said...

Pemimpin dan balaci-balaci Pakatan Haprak yang dipimpin oleh parti kafir harbi DA-Pig telah mencipta pelbagai fitnah seperti kerajaan perpaduan (UG), rasuah RM90 juta,penasihat BN konon dll untuk memfitnah, menghina dan memburuk-burukkan ulama-ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam sedang berusaha melaksanakan ajaran Islam untuk membentuk umat Islam yang bermoral dan mentaati Allah dan RasulNya.

Semua dakwaan karut tanpa sebarang bukti kukuh jelas menunjukkan pemimpin dan balaci-balaci Pakatan Haprak yang dipimpin oleh parti kafir harbi DA-Pig adalah pendusta yang amat hina dan menjijikkan yang sedang memusuhi agama Islam dan umat Islam!

Anonymous said...

Allah dan RasulNya melarang umat Islam bersekongkol dengan puak kafir harbi yang menentang ajaran Islam dan menindas umat Islam. Hanya puak munafik menyokong parti kafir harbi DA-Pig !

Anonymous said...

Jauhi Parti Ajaran Syaitan yg telah menyesatkan akidah penyokong2nya dgn peralatkan agama Islam yg mulia.

Anonymous said...

Rafizi antara MP pembangkang yg berani isytiharkan harta. Sedangkan lebai2 pondan jual agama PAS sekor pun tak pernah isytihar harta. Tambahan pulak dah disumbat dedak haram rasuah sanggup gadai Islam 90juta.

Anonymous said...

Barua 1:56 PM dan 2:00 PM ternakan roket,

Mana bukti? Tuduhan tanpa bukti kukuh adalah fitnah !

Barua-barua dajjal ini sentiasa berdusta untuk memfitnah ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana pemimpin kafir harbi dan dajjal amat bencikan agama Islam dan umat Islam.

Anonymous said...

Allah menjadikan manusia itu untuk saling kenal mengenal.bukan suruh berbunuhan. Nampaknya corak pemikiran kamu sudah diresapi pemikiran ekstremis ciptaan zionis untuk memesongkan umat islam ke arah jalan yg lurus. Kalau Allah mahu, nescaya semua manusia menganut agama tuhan yg Esa . Apa lah awk ni!. Pasal belacan pun nak memancung mancung ke?. Aparaaah

Anonymous said...

Pakatun Haprak yang dipimpin oleh kafir harbi sengaja memelihara dajjal seperti Rfz, Musang Moosa, Lm Gone Eng, Lm Pig Siang, dll untuk mencipta dan menyebarkan fitnah untuk memfitnah, menghina dan memburuk-burukkan ajaran Islam, undang-undang Syariah, mahkamah Syariah, pendakwah Islam, ulama Islam, mufti, pihak berkuasa agama Islam dan parti Islam.

Pakatun Haprak yang dipimpin oleh kafir harbi adalah pakatan yang tidak bermoral kerana mereka memfitnah ulama Islam dan parti Islam tanpa sebarang bukti dan memaksa orang ramai menerima fitnah tersebut sebagai satu 'kebenaran' ! Nampaknya Pakatun Haprak menganut ajaran dajjal dengan mencipta dan menyebarkan fitnah!

Ini jelas menunjukkan pemimpin dan barua Pakatun Haprak yang dipimpin oleh kafir harbi mengidap penyakit mental yang kronik !

Anonymous said...

Pasal belacan pun nak memancung mancung, suruh berbunuhan, memesongkan umat islam adalah ajaran kafir harbi dan munafik liberal yang menyembah dajjal Zionis sebagai 'tuhan' !

Puak dajjal suka sangat melihat umat Islam berpecah belah !

Anonymous said...

Saman lah!.Baru keluar bukti. Orang dah berak kan muka,takkan masih tersengih sengih. SR dah berak, husam dah berak, terbaru rafizi pun tumpang berak. statement dr Pas. Kami masih mengumpul saksi yg melihat kami di berak ,untuk kami untuk pihak kami cukup bukti untuk memberakkan mereka ber 3 . Aparaaah...sama sama hilang telo ngan pok jib.

Anonymous said...

Dakwah Islam yang murni dan benar di zaman Nabi pun difitnah, ditentang dan dihina oleh kafir harbi dan munafik.

Maka tidak hairanlah perjuangan ulama Islam dan parti Islam membela agama Islam dan hak umat Islam difitnah, ditentang dan dihina oleh pemimpin-pemimpin parti kafir harbi dan munafik liberal yang menyembah dajjal zionis dan hawa nafsu serakah.

Jika Abdullah bin Ubai 'bapa munafik' masih hidup, dia pasti akan menyertai pakatan jahat parti kafir harbi dan parti munafik liberal menentang agama Islam dan memecah-belahkan umat Islam.

Anonymous said...

Keldai 2:54 PM ternakan DA-Pig adalah contoh barua kafir harbi yang amat dungu dan lembam kerana menulis komen tahap longkang.

Dalam undang-undang terdapat istilah burden of proof (Latin: onus probandi) yang menyatakan pihak kafir harbi dan munafik liberal (Pakatun Haprak), yang membuat dakwaan atau tuduhan terhadap parti Islam, wajib menunjukkan bukti-bukti kukuh untuk membuktikan pihak yang dituduh (parti Islam) bersalah.

Kegagalan parti kafir harbi dan parti munafik liberal untuk menunjukkan sebarang bukti kukuh terhadap parti Islam jelas menunjukkan bahawa parti kafir harbi dan parti munafik liberal adalah pendusta yang amat hina, keji dan menjijikkan !

Anonymous said...

Soalan: Apakah jenis manusia yang memfitnah dan menentang ulama Islam dan parti Islam yang menyeru manusia kembali kepada ajaran Islam?

Jawapan: Syaitan yang terdiri dari puak kafir harbi dan puak munafik liberal.

Anonymous said...

Anon 2.54,,,hang la pi basuh dan jilat2 punggung mereka yg berak tu....kah kah,,,

Anonymous said...

Anon 2:54 PM adalah penjilat sifu roket tak basuh berak ! Ha....ha...ha...ha..... Kesian !

Anonymous said...

golongan munafik bin kafirun yang menjilat DAP/PABM/PAN/PKR dah jadi cam anjing disampuk sawan khinzir kah kah kah... modal dah habis, apa lagi nak jawab.. menyalak cam anjing yang tak dapat makanan dari tuannya lah jawabnya kah kah kah memang orang yang sesat nak menambah kan lagi bilangan manusia yang sama sesat dengan diorang macam iblis yang mahu mengheret seramai boleh anak-anak adam bersama-sama dengan dia kat dalam neraka tu nanti.

Kalau dulu aku marah kat penjilat kafir ni kerana tak menerima kebenaran tetapi sekarang ni aku kesian sebab dah banyak kebenaran yang telah 'melempang' ke muka diorang ... kah kah kah

Anonymous said...

salam,
harap semua yang terima rasuah akan dinyahkan daripada jawatan mereka. semua sekali sama ada yang beragama islam, budha, kristian, berbangsa melayu, jawa, cina, india, iban atau mamak. jika rasuah, hukuman tembak jer, macam kat negara china. ketua mana kaum pun termasuk ulama, ustaz, haji, dato sri, tan sri tun dan raja juga patut dinyahkan jika didapati rasuah. jangan tunjuk orang lain, tapi diri sendiri macam tak rasuah jer. kalu ada tuduhan, biar siasatan dijalankan dengan teus agar rasuah dapat dibanteras. duit juta-juta memang tak ada dalam akaun kakitangan kerajaan, ahli politik dan juga ulama. duit juta ni ada pada ahli perniagaan sahaja. jika ada dalam mana-mana akaun, dah pasti ada bau yang kurang menyenangkan dari sumber tersebut.

Anonymous said...

Br dicabar PSS Terengganu... Rafizi kata minggu ni. Lihatlah bukti dulu, sebelum beri komen.

Anonymous said...

RPK sendiri mengaku yang dia mengaitkan DSRM dalam kes Altantuya secara palsu. Apa buktinya yang dakwaannya kali ini ada benar?

Apabila kata2/tulisan yang berpihak kepada kita, terus siarkan... Tiada bukti sahih...

Mcm DSNR, mula2 tidak mengaku terima derma RM2.6B, tetapi apabila ditunjukkan bukti... terus mengaku. PAS jangan ikut cara DSNR. Apabila org dah tak percaya, susah org nak percaya balik. Walaupun sebagai Timbalan Pengerusi Ulamak Sedunia!

Anonymous said...

Blogger BEBAL

Anonymous said...

Telah menjadi kebiasaan baqlaci dan pemimpin BEBAL Pakatun Haprak pimpinan sifu kafir harbi Lm Gone End membuat pelbagai tuduhan dan dakwaan karut tanpa sebarang bukti terhadap untuk menghina, memfitnah dan memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam.

Bila kita tanya mana bukti, balaci-balaci DA-Pig gagal menunjukkan sebarang bukti. Sejak dijatuhkan penjara, Rfz pun telah menjadi balaci 'low class' membuat tuduhan tanpa bukti !

Bila kita tanya mana bukti, balaci-balaci ternakan DA-Pig mulalah tulis komen berbelit-belit kerana gagal menunjukkan sebarang bukti !

Tuduhan dan dakwaan karut tanpa sebarang bukti bererti Pakatun Haprak pimpinan sifu kafir harbi Lm Gone End telah memfitnah ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam menyeru manusia kembali kepada ajaran Islam.



Anonymous said...

Kenapa anda perlu tolak PAS pada PRU14.
1.Pemimpin PAS bersubahat dengan Najib iaitu pemakan rasuah no1 MALAYSIA,penyalahguna kuasa,makan duit rakyat dan menyusahkan rakyat dengan pentadbiran bebal dan bodoh.
2.Undi PAS bererti undi untuk UMNO.
3.Pemimpin PAS dah hilang arah apabila berbaik2 dengan UMNO sedangkan ketika Tuan Guru Nik Aziz masih hidup,UMNO adalah musuh no1nya.
4.PAS rela dikencing UMNO untuk selama-lamanya.
5.PAS dah lupa pada jasa kawan2 baiknya semasa dalam PRU13 yang lalu.
6.Ramai pemimpin PAS cuma layak untuk bagi ceramah agama sahaja.
7.Pemimpin PAS suka cakap berbelit2.
8.Sebenarnya pemimpin PAS kelantan takut dikalahkan UMNO pada PRU14,sebab itu sanggup berbaik2 dengan UMNO supaya kekal berkuasa di Kelantan.

Anonymous said...

Lobai2...
PAN parti islam milik DAP??
Lobai2..
Tak sangka pakai lobai pun kuat menipu.
Apa nak jadi la dgn lobai2 ni.
Buat malu nama Islam ja.
Pakai jubah..pakai serban..ada janggut TAPI masih nak menipu rakyat??
Lebih baik pakai tengkolok..baju melayu dan keris...jdi org tak buruk sangka pada islam.
.

Anonymous said...

Kalau oakatan uUG tu fitnah napa Allahyarham TGNA sampai marah kat oemimpin pas ya. Inilah wajah sebenar khadam2 dajal akhor zaman yg seronok memaki hamun n gunakan agama demi menegakkan taik2 yg basah. Lebih menjijikan walaun n agamwan yang menggunakan agama utk mendustai manusia lain demi menutup kebathilan dan kemungkaran. Nauzubillah. Jap lagi dapat reply yang oenuh dengan makian lah ya. Cacian dan makian tu sepatut tuju kat diri sendiri yg buta hati busuk

Anonymous said...

PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan bapak dajjal peralatkan Islam.

Harez said...

Hmmmm.... Masih tgk perkembgn.... Apa bukti yg nk di tunjukkn. Sbb dalam politik ni macam2 bleh jadi

Anonymous said...

istihar harta memang mudah sebab harta yg haram letak atas nama org lain...ape susah?ko ingt rafizi tu bodoh ke? Takkan dia nk letak atas nama dia.....

Anonymous said...

Haha...khadam DAP meroyan..rileks la..kalau tak betol saman lah....kah kah

Anonymous said...

Walaun 6:55

Kalau istihar harta kerja yg mudah knp sekor lebai PAS tak pernah buat selama ni? Pemimpin2 Umno lg lah kecut nak istihar harta masing2. Muka2 yg makan rasuah mmg takut nak isytihar harta termasuklah geng lebai pondan 90juta.

Anonymous said...

saudara wlaupun lulus ttp tak boleh dilaksakan selagi bertentangan dgn perlembangan.mana undng2 yg dibuat negeri akan terbatal sekiranya bertengan dgn perlembagaan persekutuan.jgn bodoh sgt

Anonymous said...

Adduhhhh duh duh duh....satu lagi pembongkaran pagar makan padi....apalagi suruh la rafizi lak saman klu ini tak betul....itu kan style penyokong pakaton haropan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails