Thursday, April 13, 2017

K/Pemuda PKR Ampang Digari SPRM Jam 4.10 Ptg Tadi. Ini Sebabnya..


SPRM Panggil Lagi Adam Rosly Beri Keterangan

PUTRAJAYA – Ketua Pemuda PKR Ampang, Datuk Adam Rosly ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi membantu siasatan berhubung dakwaan kekayaan luar biasa yang dimiliknya.

Media tempatan melaporkan, Adam dilihat dalam keadaan tangan digari ketika berada di lobi SPRM kira-kira jam 4.10 petang tadi.
Adam, 28, hadir ke pejabat SPRM hari ini bagi memberi keterangan sekali lagi berhubung dakwaan terhadap dirinya.
Dia tiba di pejabat SPRM dengan berbaju batik jingga dan menaiki kereta Audi berwarna hitam kira-kira jam 2.30 petang.
Selepas hampir dua jam beri keterangan, Adam dipercayai ditahan SPRM untuk siasatan lanjut.
Sebelum ini pada 10 Februari lalu, SPRM sudah pun merakam keterangan Adam berhubung dakwaan kemewahan luar biasa Adam yang didakwa memiliki banglo dan beberapa kereta mewah meskipun baru memegang jawatan dalam PKR.
Kekayaan Adam itu menimbulkan persoalan dan beberapa pemimpin politik membuat laporan supaya siasatan dilakukan terhadap Adam yang memilik kekayaan luar biasa pada usia muda. 
Lapor MYNEWSHUB.CC


12 comments:

Anonymous said...

Agak2nya bekas Timb Presiden PAS macam mana? Hmm...

Anonymous said...

Kalau dia terbukti bersalah biar je undang2 yg menghakimi. Kita mesti rasional dlm tindakan.Jgn jd mcm parti lebai beruk..perbuatan jahat lebai2nya dipertahankan walaun2 sehingga mencemar dan perosak ajaran Islam yg mulia.

Rasuah tetap haram tak kira siapa walau penerimanya memakai serban 10kilo.

Anonymous said...

Wah..... balaci 9:18 PM ternakan Lm Gone End berlagak 'suci' membela Pakatun Haprak pimpinan Lm Gone End yang terlibat dalam pelbagai skandal yang amat merugikan rakyat.

Mungkin mata balaci 9:18 PM rabun maka Gajah Depan Mata Tak Nampak ! Dasar penjilat pewmimpin kafir harbi !

Dimanakah rasionalnya balaci dan pemimpin Pakatun Haprak yang dipimpin oleh Lm Gone End jika pakatan jahat ini hanya pandai mencipta fitnah ?

Anonymous said...

Wah..indahnya bahasa anon 9:35 anak dajjal Parti Ajaran Syaitan. Akhlak mcm ni lah bakal ahli syurga agama PAS.

Anonymous said...

Wah....Balaci 9:38 PM ternakan Lm Gone End berlpura-pura'suci' sedangkan komen-komen tulisan balaci-balaci ternakan Lm Gone End seperti balaci 9:38 PM penuh dengan maki hamun dan fitnah ! Wah....indahnya bahasa balaci ternakan kafir harbi.

Anonymous said...

Ha ha ha.. tahniah Ibnu Hasyim..

Meryoan lagi balaci Lim Guan Eng..

Anonymous said...

BALACI

belum dikerah sudah sedia mematuk

bak tedung

belum disuruh sudah sedia mengangguk

bak belatuk

belum dipalu sudah sedia menari

bak kenari


lebih sudu daripada kuah lebih ranting daripada buah

lebih kahak daripada ludah

bertalu-talu peluru pujian dihamburkan itulah yang kerap

kali dilaung-laungkan kerana mereka juak-juak paling

hadapan siaga pertahankan kebatilan demi laparkan pangkat

dan kedudukan


sudah sedia berpencak menyusun gerak

sudah sedia bergendang mengisytihar perang

dengan sarat janji menyongsong kepalsuan

dengan sifar akal menyongsang kebenaran


mudah kerja mereka

– mengiya setiap tingkah

menghilai setiap dekah

menghitung setiap langkah

agar sederap senada tidak canggung irama

yang kerap kali diulang-ulang dan didodoikan!

Anonymous said...

Parti lebai perasuah duit haram 90juta hasil songlap duit rakyat Msia.

Anonymous said...

Anon 9:55 bercakap mengenai diri sendri lah tu atau bercakap depan cermin..

Anonymous said...

Wahh..tgk komen dan akhlak 9:48 anak dajjal Parti Ajaran Syaitan ada ciri2 penghuni syurga PAS.

An Anonymous said...

Seronok memfitnah nampak.. lebai tokong tak ajar ke?

An Anonymous said...

Well said 9:55!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails