Thursday, April 13, 2017

DAP Tuduh Melayu Bodoh, Bagaimana Menjawab?


Penceramah DAP Tuduh Orang Melayu Bodoh

AIDCNews – 12/04/17 –Penceramah terkenal DAP, Hew Kuan Yau atau lebih dikenali ‘Superman’ majoriti minda pengundi Melayu bodoh menyebabkan mereka memberi undi kepada UMNO sehingga memenangi 88 kerusi pada PRU 13.
“Walaupun PRU 13, angin UBAH sangat kuat tetapi UMNO masih boleh menang 88 kerusi parlimen.
“Ini adalah bukti bahawa penduduk dalam kawasan 88 parlimen ini adalah orang Melayu yang degil dan tidak pandai (bodoh).
“Walaupun saya kata orang Melayu ini bodoh tetapi saya tidak salahkan mereka kerana mereka sudah dipukau oleh UMNO.
“Orang Melayu ini sudah diracun dari zaman Tunku (Abdul Rahman), Tun Razak, Tun Hussein (Onn), (Tun) Mahathir, Pak Lah (Tun Abdullah) sehingga (Datuk Seri) Najib,”kata Hew dalam satu ceramah.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bagaimana menjawab tuduhan mulut cabul DAP itu? Ialah dengan mempastikan bahawa majoriti rakyat Malaysia menolak parti anti Islam itu dalam PRU 14 akan datang. Tentukan pengisian untuk rakyat Malaysia adalah Islam, iaitu dengan mengundi PAS. 
Contohnya kecilnya, lihat rumah menteri-menteri besar (MB) atau bekas  MB PAS, Tok Guru Nik Aziz (b/MB Kelantan), Hj Muhammad Yaacob (MB Kelantan), Hj Abdul Hadi (b/MB Terengganu), dan Azizan Razak (b/MB Kedah), adalah amat sederhana. 
Bandingkan  dengan Lim Guan Eng (Ketua Menteri P.Pinang, sehingga dituduh rasuah kerana rumah kediaman), Azmin Ali (MB Selangor, dan MB-MB BN yang lain. Itu baru contoh kecil.


Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.


klik di sini....

16 comments:

Anonymous said...

Lama sudah melayu pas dan umno diperbodoh cina ni. Cina datang ke negara kita pada kurun ke18 dahulu dibawa oleh inggeris utk menjadi buruh di lombong2 bijih. Para cerdik pandai cina dah bagi tip bagaimana utk survive di negara orng dan menjamin kemakmuran bangsa cina. Caranya yg paling berkesan ialah memecahbelahkan kesatuan org melayu. Cara ini lah yg mereka guna. Memang bodoh lah politik melayu ni. Umno dok berkawan dgn mca gerakan mic dan puak2 kapir yg lain,,,tapi bermusuh dgn pas yg sebangsa dan seagama dgn umno. Pas pun sama,bermusuh dgn umbo dan berceramah serata ceruk bgtau haram pilih pemimpin yg kafir..bla bla. Tapi, pada satu ketika berpakat dgn kapir dap utk menjatuhkan umno yg seagama dgn pas dalam 3 pru terakhir.sehinggalah terhantuk dan hampir hilang maruah akibat menyepi dan tak berani bertegas kpd dap yg terang2 menolak agenda islam yg diperjuangkan pas, barulah pas sedar mereka ditipu dap dan buat keputusan putus hubungan,itupun setelah dap terlebih dahulu terajang pas keluar drod ph. Dan akibatnya berkawan lama dgn dap, bnyk pimpinan pas yg sudah termakan diayah dap, dgn lain ibarat dah terkena hancing busuk kencing dap sehingga keluar pas dgn pelbagai alasan bodoh lalu tubuh parti amanah walaupun kita tahu sebenarnya mereka adalah pengkhianat pas. Mereka terus memuliakan lks dan lge bagaikan memuliakan tuan guru, sebaliknya mereka memaki hamun hj hadi dan ulamak dlm pas yg satu masa dahulu mereka sangat kagumi. Umno,,sekalipun tahu cina dah tak beri undi kpd mereka,,masih lagi terus berusaha bersungguh2 utk menarik undi cina. Pas dan umno masih lagi berdolak dalik utk berbaik2. Sedangkan banyak ayat quran suruh umat islam bersatu kerana mereka bersaudara, suruh berbaik2 dan menjernihkan keadaan. Tapi,,,terlalu sukar. Kerana org melayu suka diperbodohkan cina...

Anonymous said...

TV III telah mendedahkan taktik kotor dan strategi jahat parti DA-Pig untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam @ orang Melayu di negara ini:

Superman DA-Pig telah mendedahkan bagaimana parti kafir harbi DA-Pig menggunakan segelintir orang Melayu liberal yang buta, pekak, bisu dan dungu untuk 'skru' [screw = cheat (menipu)] bangsa Melayu @ umat Islam.

Maka jelaslah puak munafik liberal adalah musang berbulu ayam, gunting dalam lipatan dan musuh dalam selimut yang cuba melemahkan dan memusnahkan agama Islam dan umat Islam dari dalam. Merekalah pengkhianat yang amat hina dan terkutuk !

Dalam kes terbaru, seekor munafik liberal telah menghina agama Islam dan umat Islam dengan mendesak umat Islam memohon kebenaran dari puak kafir untuk menyiarkan azan. Inilah contoh munafik liberal skru umat Islam @ orang Melayu !

Anonymous said...


PEMIMPIN KAFIR HARBI DA-Pig GUNA MUNAFIK LIBERAL 'SKRU'(TIPU) UMAT ISLAM @ ORANG MELAYU !

MAKA BENARLAH FIRMAN ALLAH IAITU ORANG KAFIR DAN PUAK MUNAFIK TIDAK PERNAH REDHA TERHADAP AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM !

Anonymous said...

Pemimpin parti Kuali dan PartiKencingRakyat adalah penjilat boss parti kafir roket kerana mereka merelakan diri mereka digunakan untuk 'skru'(tipu) orang Melayu @ umat Islam. Inilah pengakuan superman parti kafir roket yang disiarkan oleh berita tv!

Walaupun taktik jahat roket ini telah didedahkan oleh tv, pengkhianat-pengkhianat itu masih lagi menjilat boss roket tak basuh berak yang amat memusuhi agama Islam dan umat Islam.

Semuanya adalah kerana upah seguni dedak babi cap roket !

Anonymous said...

tuan saman aje lah kalau ada telur.

Anonymous said...

Sape yg makan cili dialah yg terasa pedasnya. Mcm cerita monyet dan cili..org dah pesan kat geng monyet jgn makan cili tapi ketua monyet degil..

Anonymous said...

Masalahnya ialah balaci-balaci ternakan parti kafir harbi roket seperti balaci 2:04 PM tidak mempunyai telur kerana berani membuat dakwaan karut seperti rasuah RM 90 juta tetapi tidak ada telur untuk menunjukkan sebarang bukti. Puak roket ini hanya pandai buat fitnah sahaja !

Anonymous said...

Sape yg makan cili dialah yg terasa pedasnya. Mcm cerita monyet DA-Pig dan cili..org dah pesan kat geng monyet DA-Pig jgn makan cili tapi ketua monyet DA-Pig degil..

Akibatnya ketua monyet dan monyet-monyet ternakan DA-Pig melompat-lompat, meracau dan menjerit-jerit kepanasan kerana cili seperti histeria dirasuk setan semasa pembentangan pindaan RUU355!

Itulah monyet DA-Pig nak makan cili pun agak-agaklah ! Sekarang puak monyet ini dah jadi bahan ketawa orang ramai !

Anonymous said...

PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan dajjal peralatkan Islam.

Anonymous said...

Seekor walaun monyet Parti Ajaran Syaitan terloncat2 kepanasan bila hasutan guna agama dan kaum tak laku.he he he

An Anonymous said...

Yg penting RUU 355 telah berjaya dibentangkan..Syukur Alhamdulillah..

Anonymous said...

Berjaya bentang je ke? kah kah kah

Knp akta GST cepat je parlimen luluskan?

Knp ruu355 asyik ditangguh sampai bertahun2 lamanya?

Akta GST dgn ruu355 mana lebih penting?

An Anonymous said...

Baru dibentang pun para kafirun dan yg mengaku Islam dah meroyan sana sini.. itu belum lagi hendak mengundi.

Adapun RUU GST utk semua manakala RUU 355 hanya utk org Islam dan munafikun sahaja!

Anonymous said...

Bagi walaun lebai2 dedak, akta GST yg menindas rakyat lebih penting dari ruu355..Patutlah lebai2 dedak rileks je bila speaker tangguh bahas/ undi. Ruu355 tak penting rupanya..cuma jd alat politik lebai dedak.

Anonymous said...

Hanya munafik menghina ajaran Islam dan ulama Islam dan mendewa-dewakan pemimpin kafir harbi yang menentang dan menghina agama Islam dan umat Islam.

An Anonymous said...

Lebai tokong sangka org dah lupa kes Pangkor 2.. betapa hinanya jadi lebai barua DAP..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails