Wednesday, April 12, 2017

DAP Butir Tahi PAP Suruh PAS Kembali Kepada Islam Sebenar?


KUALA LUMPUR – DAP meminta Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang supaya bertaubat kerana mengeluarkan kata-kata yang kotor dan kesat ke atas parti itu.

DAP dalam satu kenyataan berkata, Abdul Hadi wajar bertaubat kerana membiarkan lidahnya yang gigih berzikir dan menuturkan nama Tuhan dicemari kata-kata kotor dan kesat.
DAP memetik firman Allah S.W.T dalam surah an-Nahl, ayat 125 yang menyeru supaya seruan kepada jalan Allah S.W.T dibuat secara berhikmah dan baik.
“Kami tidak melihat sebarang kebaikan atau hikmah daripada bicara Abdul Hadi dengan kata-kata yang tidak padan dengan sunah kenabian yang cuba beliau amalkan sehari-hari.
“Semoga Abdul Hadi banyak beristighfar dan merujuk kembali ajaran Islam sebenar yang santun dan penuh hikmah,” kata DAP dalam satu kenyataan hari ini.
Abdul Hadi semalam mendedahkan bahawa DAP sebenarnya adalah parti PAP Singapura kerana DAP pada asalnya adalah PAP sebelum Singapura keluar daripada Malaysia.
Justeru, Abdul Hadi menyifatkan DAP sebagai “butir tahi” PAP selain mendedahkan terdapat pihak tertentu dalam negara menjadi tali barut kuasa asing untuk mengubah landskap politik negara ini supaya sejajar dengan ideologi barat.
DAP dalam pada itu berkata, parti berkenaan berasa lega kerana ditakdirkan tidak punya pemimpin yang jijik tutur kata meskipun giat menyebut bahasa agama dan ketuhanan seperti Abdul Hadi.
“Kami bersimpati dengan kader-kader PAS yang ternyata telah meninggalkan tarbiah dan manhaj yang digariskan Almarhum Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat,” dakwa DAP. 
Lapor MYNEWSHUB.CC
Komen Weblog Ibnu Hasyim: DAP sebagai “butir tahi” PAP Singapura, semakin biadap dan kurang ajar..

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.

klik di sini....

18 comments:

Anonymous said...

Melengkar2 di kepala mu macam TAHI.
Jgn rase org lain tak boleh pulangkan semula TAHI tu.
Jangan mare ye.

Anonymous said...

Bila dipanggil Hadi ketua lebai beruk..meloncat2 walaun2 beruk kepanasan. Perosak Islam betul Parti Ajaran Syaitan ni.

Anonymous said...

Memang dap bertaraf tahi je pun,,tambah2 pan....terlajak tahi drod tuan tahi dap...tak lihat ke gelagat tahi semasa parlimen baru2 ini?

Anonymous said...

Sekor walaun beruk dah meloncat2 kepanasan..

Anonymous said...

Balaci-balaci ternakan parti kafir harbi DA-Pig hanya pandai menulis dakwaan karut tanpa bukti terhadap parti Islam dan mereka memaki hamun parti Islam dan ulama Islam semata-mata kerana parti Islam dan ulama Islam berusaha membela ajaran Islam dan hak umat Islam.

Ini jelas membuktikan balaci-balaci ternakan parti kafir harbi DA-Pig dan pemimpin DA-Pig adalah pendusta yang bersikap perkauman, cauvinis, biadap dan tidak bertamadun dan tidak rasional terhadap parti Islam dan ulama Islam.

Dalam perkembangan terbaru, balaci-balaci dan pemimpin kafir harbi DA-Pig meroyan seperti orang gila dan menjerit seperti dirasuk iblis untuk mengganggu speaker dan TGHH semasa pembentangan pindaan RUU355 !

Maka jelaslah balaci-balaci dan pemimpin kafir harbi DA-Pig adalah pesakit mental tahap kronik.

Anonymous said...

Kih3.. takde modal lain dah puak2 kafir dan munafik ni selain guna nama TGNA.. masa arwah hidup ada juga arwah guna kata2 kesat pada lawan.. tujuanya utk menyedarkan kita betapa bangsatnya puak2 kafir dan munafik ni..

Anonymous said...


Parti kafir harbi DA-Pig adalah tangki najis yang menampung semua jenis tahi busuk seperti parti kuali dan parti PK* dan kepala tahi DA-Pig.

Anonymous said...

Kita sesama org melayu drp bertekak ...bagus berperang seperti negara2 arab...
Berperang guna batu,kayu dan batang buluh jgn guna senjata moden sebab itu orang kafir harbi yg cipta dan membekalkanya...
Supaya anak cucu org kafir tidak terus senang lenang goyang kaki sepanjang zaman dgn jual senjata..
lebai2 cepat tanam pokok buluh akan datang boleh buat senjata...

Takbir 3 kali....

Anonymous said...


Dengan upah seguni dedak babi cap roket , dajjal 10:52 AM ternakan DA-Pig sedang melaga-lagakan umat Islam supaya umat Islam berpecah-belah.

Jika umat Islam berpecah-belah, pemimpin-pemimpin DA-Pig dan munafik liberal akan bertepuk tangan gembira sebagaimana gembiranya syaitan mendapat pujian dari iblis !

Pakatan kafir harbi-munafik liberal yang amat memusuhi agama Islam dan umat Islam hanya akan berjaya melaksanakan rancangan jahat Yahudi Zionis jika umat Islam berpecah-belah !

Dan sekarang musuh-musuh Islam sedang berusaha memecah-belahkan perpaduan umat Islam dengan menggunakan badut dan pelawak liberal.

Anonymous said...

Setuju dgn anon 11.52,,,cina lah yg melagakan2 kita selama ini. Lakonan2 mereka berjaya memecahbelahkan org melayu pas dan umno dan bertambah lah sekarang ini kpd pkr,pan dll. Siapa rugi dan siapa untung?...melayu rugi, cina untung. Sekarang,,mereka hanya nak kuasa memerintah di putrajaya sahaja,,yg lain semua,mereka dah dapat hasil kebodohan org melayu. Ingat no,,hasil kajian, di lembah kelang hanya 0.6 % sahaja aset org melayu...bodoh betullah melayu yg suka bergaduh sesama sendiri ni. Kita berdoalah semoga pas dan umno boleh berbaik2 , dan diikuti pkr dan pan dan semua parti2 org islam sebelum pru14 ni.

shameel Iskandar said...

Kenapa DAP tak nak terima hakikat. Adakah kerana mereka buta sejarah atau kerana ego

Anonymous said...

Satu parti jual agama. Satu lg jual bangsa. Rosak Islam dan Melayu.

Geng penyamun negara nak bekerjasama dgn geng lebai penipu. Bala utk rakyat dan negara.

Anonymous said...

PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan bapak dajjal peralatkan Islam.

hasbull said...

Kerana mereka parti kapir.. mereka tkkan redha dgn islam dulu kini selamanya hingga kiamat..

An Anonymous said...

PAN berketuakan ulama tokong Pangkor 2..

An Anonymous said...

Begitulah juga para munafik takkan redha terhadap islam

Anonymous said...

Para munafik jual agama lebih bahaya kpd Islam berbanding org kafir yg belum terima hidayah Allah..Iman dan Islam sanggup digadaikan krn 90juta.

Anonymous said...

Begitu juga dengan PAS, PAS adalah anak butir taik UMNO.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails