Thursday, April 13, 2017

Dedah Cepat Rafizi PKR, Termasuk 4 Perkara Ini..

 Rafizi-PKR, macam cicak makan kapur sekarang.
SELURUH Rakyat Malaysia tahu dendangan fitnah UG yang sudah hampir mencecah sedekad terhadap PAS. Ada yang terjun dari Bahtera PAS ke dalam lautan luas yang dipenuhi jerung kerana racun bayangan fatamorgana UG PAS-Umno ini.
Hari ini, racun bayangan fatamorgana ini sudahpun merebak luas ke dalam salur darah segelintir pemimpin rakan tahaluf siyasi PAS sehingga ada yang hilang kawalan dan sanggup menyerang Nakhoda dan Bahtera PAS dengan pelbagai rekayasa bahawa PAS sedang bersandiwara dan berdrama dengan musuh politiknya Umno.
Tidak disangka-sangka, selepas fitnah 90 mukasurat terhadap Tan Sri Khalid, PAS pula difitnah dengan tuduhan menerima dedak 90 juta dari Umno. Dedak yang kononnya dari dana 1MDB, yang kononnya digunapakai oleh Umno untuk menundukkan pemimpin PAS Pusat khususnya Nakhoda Bahtera agar sedia bersandiwara dan berdrama dengan Umno melalui pindaan ke atas Akta 355 tempohari.
Kepada mereka yang kecewa selepas RUU 355 berjaya dibentang Tuan Guru Presiden PAS tempohari sehingga tiba-tiba mahu mendedahkan rekayasa 90 juta itu, PAS sangat-sangat meraikan pendedahan itu.
Sebagai sebuah parti politik dan jemaah Islam yang komited dalam memerangi rasuah 25 jam sehari, PAS berharap pendedahan yang dijanjikan pada hari ini dapat merangkumi 4 aspek di bawah, antaranya ialah:
  1. Pendedahan nama 2 pihak yang dituduh.
  2. Bukti transaksi aliran dana di antara penyumbang dana 1MDB itu termasuk transaksi aliran dana di antara 2 individu itu.
  3. Bukti dana 90 juta itu betul-betul dari dana 1MDB.
  4. Bukti dana 90 juta dari 1MDB itu telah mempengaruhi keputusan pemimpin PAS Pusat berkenaan RUU355. Kerana tuduhan pemimpin yang berkenaan melalui dedak 90 juta itu dibuat atas rasa tidak puas hatinya beliau terhadap sesi pembentangan RUU355 tempohari.
Empat aspek inilah yang wajib dibentang pemimpin yang berkenaan tengahari ini. Buktikan bahawa beliau dan rakan-rakan beliau tidak diracuni bayangan fatamorgana UG PAS- Umno yang pernah menjangkiti bekas kelasi bahtera PAS satu ketika dahulu. 
Lapor HARAKAHDAILY 13/4/2017

34 comments:

Anonymous said...

Apa pulak fitnah lobai. Bukankah lobai hadi sendiri yg cakap dlm perhimpunan Pas pasal UG. Bukankah TGNAA yg marah dan bantah slps lobai hadi beriya2 nak sangat UG tanpa beritahu TGNAA pasal rancangan UG tu.

Sapa yg fitnah sapa lobai.
Apa la l9bwi2 ni.
Sendiri berak..sendiri tak tahu ka itu TAHI yg keluar dr dubur sendiri.

Bikin bertambah org be ci oada libqi ni.

Anonymous said...

PAS pis pus, akibat berketuakan Haji Mereng Tgnu,PAS tidak keruan dibanding ketika adanya Tuan Guru Nik Aziz.Pernah Kata UMNO kafir,melevelkan Lim Kit Siang sebagai ubat tamat tempoh.Kemudian berbaik dengan Lim Kit Siang pada PRU 13.Pada akhirnya berbaik dengan UMNO dan bermusuh dengan DAP.

Anonymous said...

"Sebagai sebuah parti politik dan jemaah Islam yang komited dalam memerangi rasuah 25 jam sehari" Kenyataan Pecah Perut Pemimpin Pas. Najib pemimpin rasuah termashyur di dunia pun masih boleh diangkat sebagai hero rakyat. Tolong cermin diri dulu.

Malaysiabaru said...

Rafizi

90juta tu baru 10%

Lagi 90% ada dgn lawyer( spt laporan malaysiakini)

Bila nak transfer 90% nih?

Ke dah transfer.. Tapi pelik nik abudoh kalah juga pertandingan.. Duit tak masuk?

Anonymous said...

Balaci-balaci dan pemimpin Pakatun Haprak ternakan parti kafir harbi DA-Pig yang amat memusuhi agama Islam dan umat Islam telah mencipta pelbagai fitnah seperti fitnah rasuah RM90 juta untuk memfitnah dan memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam.

Sekarang ulama Islam dan parti Islam telah mencabar balaci-balaci dan pemimpin Pakatun Haprak ternakan parti kafir harbi DA-Pig secara terbuka untuk menunjukkan bukti-bukti berikut:

(1) Pendedahan nama 2 pihak yang dituduh.

(2) Bukti transaksi aliran dana di antara penyumbang dana 1MDB itu termasuk transaksi aliran dana di antara 2 individu itu.

(3) Bukti dana 90 juta itu betul-betul dari dana 1MDB.

(4)Bukti dana 90 juta dari 1MDB itu telah mempengaruhi keputusan pemimpin PAS Pusat berkenaan RUU355.


Seperti biasa balaci-balaci dan pemimpin Pakatun Haprak ternakan parti kafir harbi DA-Pig akan membuat komen berbelit-belit kerana mereka tidak mempunyai sebarang bukti.

Bahkan dari dulu hingga sekarang balaci-balaci Pakatun Haprak hanya mampu membuat tuduhan yang tidak berasas terhadap ulama Islam dan parti Islam.

Dan mereka juga hanya mampu memaki hamun dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam kerana balaci-balaci ini tidak mempunyai sebarang bukti yang kukuh !

Maka jelaslah balaci-balaci dan pemimpin Pakatun Haprak ternakan parti kafir harbi DA-Pig adalah pakatan yang tidka bermoral.

Anonymous said...

Pembetulan:

Maka jelaslah balaci-balaci dan pemimpin Pakatun Haprak ternakan parti kafir harbi DA-Pig adalah pakatan yang tidak bermoral.

Anonymous said...

PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan bapak dajjal peralatkan Islam.

Anonymous said...

meroyan lagi penjilat juboq guan eng. he he heh

Anonymous said...

Balaci roket 8:27 PM ternakan roket menulis PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan bapak dajjal peralatkan Islam.


Fakta:

Maka benarlah pendapat orang ramai bahawa balaci-balaci ternakan roket seperti balaci 8:27 PM adalah pendusta yang amat tidak bermoral kerana balaci-balaci tersebut suka memaki hamun dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam kerana balaci-balaci roket gagal menunjukkan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karut mereka terhadap ulama Islam dan parti Islam

bunbinban said...

lobai....saman la. bawak naik court. rafizi dah cabar dah tu. skang sape yg pondan...rafizi ke para lobai2?. takan dlm jubah xde tuuttt....hahaha...

Anonymous said...

Kalau setakat Rfz membuat dakwaan tanpa bukti, orang gila pun boleh buat dakwaan yang sama ! Balaci-balaci Pakatun Haprak sila tunjukkan bukti jika kamu mempunyai telur !

Kalau tidak ada bukti, jangan cakaplah! Tuduhan tanpa bukti adalah fitnah ! Mana bukti? MANA BUKTI?

Anonymous said...

Balaci-balaci dungu ternakan DA-Pig telah menghina otak mereka sendiri apabila mereka menyamakan dakwaan tanpa bukti(hearsay) dengan bukti sedangkan mahkamah menolak dakwaan (hearsay) tanpa bukti kukuh.

Anonymous said...

PASpispus= PIGS anak butir tahik umno.Lobai2 walaunta tompuk2 tahi unta mahu sekeh kepala kepada sesiapa tak mahu ikut kepala hotak penuh dedak...

Anonymous said...

Fakta:

Anon 8:39 anak dajjal dari Parti Ajaran Syaitan yg suka menghasut api perkauman dan agama utk memulakan trajedi memali atau mei69 di alaf baru..Kesiann..tak laku org melayu tak layan dah..

Anonymous said...

Anon 8:49 ko ni mcm beruk terloncat2 nak bukti..apa kata ko bg tau kat ketua lebai beruk cepat2 saman rafizi..dah tgk bukti nnt jgn ko terkejut beruk sudah.

Anonymous said...

Anon 8:37 indahnya bahasa walaun ketua lebai beruk..mcm nilah akhlak bakal ahli syurga PAS.he he he

Anonymous said...

Jika kita membaca semua 'komen' yang tidak bermoral yang ditulis oleh balaci-balaci ternakan parti kafir roket 9:01 PM , 9:02 PM dan 9:09 PM , kita akan dapati balaci-balaci pemakan dedak roket tidak layak menjadi manusia sebab perangai dan sikap mereka lebih teruk dari babi ternakan Lm Gone End !

Selepas membaca komen ini, kita akan dapati balaci-balaci ternakan Lm Gone End akan meroyan dan histeria tahap gila babi dan melompat-lompat bagaikan beruk dan menjerit-jerit seperti orang dirasuk setan!

Dzafrullah Adha said...

Seekor ekor otak udang

Dzafrullah Adha said...

Seronok lah hang nusut alik anonymous pahtu kutuk sakan

Dzafrullah Adha said...

Seekor ekor otak udang

Anonymous said...

Indahnya bahasa anon 9:18 anak dajjal Parti Ajaran Syaitan.

Anonymous said...

KALAU SETAKAT BUAT DAKWAAN TANPA SEBARANG BUKTI TERHADAP PARTI ISLAM , ORANG GILA PUN BOLEH MENANDINGI RFZ !

BALACI-BALACI DUNGU TERNAKAN LM GONE END MENYANGKA HEARSAY ADALAH BUKTI ! HA...HA...HA..HA...HA...HA..HA... BALACI-BALACI TERSEBUT BELAJAR SETAKAT TADIKA SAHAJA SEBAB ITULAH MEREKA SANGGUP BUAT FITNAH DENGAN UPAH SEGUNI DEDAK BABI CAP ROKET SAHAJA!

BALACI DA-Pig LOW CLASS !

Anonymous said...

Balaci 9:22 PM ternakan Lm Gone End sedang meroyan sakan tahap histeria sekarang ! Mungkin dia merasa marah kerana belum mendapat upah seguni dedak babi cap roket untuk bekalan bulan ini !

Kah...kah...kah...kah....kah

Anonymous said...

Wahh..indahnya bahasa balaci PASPIGS..mcm ni lah akhlak ahli syurga PAS..LOW CLASS!

Anonymous said...

nafi dalam media sosial tarak guna. mahkamah juga jumpa. ada berani ka? Teringat kata-kata naquib usrah dulu pasal takhta, harta, wanita... hehe

Anonymous said...

Anon 9:26pm..menaip sambil tgk cermin ye..

kah kah kah kah

Anonymous said...

Balaci 9:28 PM, 9:29 PM dan ternakan Lm Gone End sedang meroyan sakan tahap histeria sekarang ! Mungkin mereka merasa marah kerana belum mendapat upah seguni dedak babi cap roket untuk bekalan bulan ini !

Hei balaci ternakan Lm Gone End... pergi cakap depan cerminlah ! Lihat dalam cermin tu pasti kamu akan nampak imej dajjal, setan dan iblis ! Imej kamu sendiri !

Kah...kah...kah...kah....kah

Anonymous said...

Anon 9:42 anak dajjal balaci parti lebai perasuah 90juta songlap duit rakyat Msia.

An Anonymous said...

Org PAN memang seronok tengok RUU 355 ini ditangguhkan atau ditiadakan langsung sebagaimana kehendak Siti Zabedah Kasim!

Malah tambah seronok pula jika Akta 164 yg menyebabkan anak2 mangsa perceraian akibat pasangan memeluk Islam, tidak berhak memilih agama Islam selagi kedua2 ibu tidak bersetuju; diluluskan oleh parlimen!

Dasar barua tokong.. lebai tokong luar biasa pun dah berjaya dibisukan oleh DAP!

Anonymous said...

Ruu355 ditangguhkan speaker, lebai2 dedak Pas rileks je diam mcm tak penting pun akta sekular ni. Akta GST cepat pulak parlimen luluskan.

Ko tuduh Agung dan majlis raja2 melayu pun barua tokong ye sbb senyap psl akta 164..

Anonymous said...

PAS parti lebai perasuah duit haram 90juta hasil songlap rakyat marhaen.

An Anonymous said...

Sepatutnya kita perlu rasa terhina bilamana hendak membelek fatwa pun kita terpaksa serahkan kepada si kafir dan malah kita tak berani walau sepatah perkataan pun menegur tindakan si kafir lahanat itu! Ini baru betul2 hina!

An Anonymous said...

Parti Aliran Najis belaan DAP! Menuduh pula arwah nak masuk PAN jika masih hidup.. dia ingat arwah sanggup jadi barua DAP macam mereka! Phuiiiii..

An Anonymous said...

Hahaha rupanya itu merujuk parti ezam da..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails