Thursday, April 13, 2017

Kisah Gadis 15 Tahun 2 Jam Naik Bas Kerana Nak Seks, Tetapi...

Hasil carian imej untuk Gadis 15 Tahun 2 Jam Naik Bas Kerana Nak Seks, Tetapi...Gambar hiasan semata-mata..


KOTA BHARU – Seorang remaja perempuan berusia 15 tahun sanggup menaiki bas hampir dua jam dari daerah ini ke Jeli semata-mata untuk berjumpa dan melampiaskan nafsu dengan teman lelakinya yang berusia 17 tahun.
Difahamkan, remaja tersebut menaiki bas seorang diri dari Kota Bharu ke Tanah Merah dan terus ke Jeli sebelum dijemput lelaki tersebut yang sudah menunggu di stesen bas Jeli sebelum dibawa ke Dabong, Kuala Krai.
Jarak antara Kota Bharu ke Jeli kira-kira 93 kilometer (km) manakala jarak Jeli menuju ke Dabong, Kuala Krai ialah 54km.
Ketua Polis Daerah Kuala Krai, Superintendan Abdullah Roning berkata, remaja terbabit mengaku telah berjumpa dengan teman lelakinya di Dabong dan melakukan hubungan seks suka sama suka di sana.
Beliau berkata, remaja berkenaan takut untuk pulang ke rumahnya di Ketereh dekat sini selepas ditinggalkan lelaki terbabit di Tanah Merah.
“Dia kemudian membuat laporan polis palsu dengan mengaitkan pemandu teksi dengan kejadian rogol dan ia hanyalah cerita rekaan mangsa semata-mata. Kes itu telah dimanipulasikan dan siasatan polis mendapati, pemandu teksi seperti yang didakwa sebagai pelaku dalam kes tersebut sebenarnya tidak wujud,” katanya ketika dihubungi semalam. (Kosmo!)
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kenapa jadi begitu, siapa bersalah? Diri, keluarga, masuarakat atau negara? Dalam Islam, kerajaan Islam juga bertanggung jawab ke atas kebajikan rakyatnya, dari di dunia dan di akhirat. 

Jangan ingat kerajaan lepas dari tanggung jawab tersebut. Contohnya kalau di Malaysia kementerian wanita, bahagian agama dan banyak lagi yang berkait tanggung jawabnya..

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.

klik di sini....

4 comments:

Anonymous said...

Aku ingatkan tadi gadis tu dari negeri yang diperintah oleh DAP, hurmmm

Anonymous said...

Balaci 2:43 AM ternakan DA-Pig berkata KONONnya jenayah dan aktiviti tidak bermoral tidak pernah berlaku di negeri yang diperintah oleh DA-Pig.

Ptui ! Balaci DA-Pig adalah pembohong !

Anonymous said...

Pas pis pus, PAS tu anak butir taik UMNO...wakakakaka.

IrWrWs said...

PaN anak butur tahi DAP punggung shelet tisu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails