Tuesday, April 11, 2017

Tuduh PAS Terima Wang 1MDB, Bertaubatlah Rafizi.. -Presiden PAS


BANGI, 14 Rejab 1438H, Selasa – Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli perlu mohon keampunan daripada Allah kerana menuduh PAS menerima wang daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB), kata Datuk Seri Abdul Hadi Awang.
Presiden PAS itu berkata, sebagai seorang Islam Rafizi seharusnya sedar bahawa tuduhan beliau terhadap parti itu adalah pembohongan.
Beliau bagaimanapun memaafkan tindakan Ahli Parlimen Pandan itu, namun menasihatkan Rafizi supaya bertaubat dan mohon keampunan Allah.
“Sebagai seorang Islam, dia pasti mengetahui apa itu dosa dan pahala. Bertaubatlah,” katanya seperti dilapor New Straits Times, hari ini.
Sebelum ini, Rafizi mendakwa bahawa individu yang menerima dana daripada 1MDB adalah bekas pemimpin kanan PAS, meskipun sehingga kini masih belum mendedahkan identiti berkenaan.
Dalam perkembangan lain, Ahli Parlimen Marang itu turut mengucapkan terima kasih kepada mereka yang telah menyokong beliau ketika membentangkan usul Rang Undang-Undang (RUU) Persendirian Akta 355 di Dewan Rakyat minggu lalu.
Beliau sekali lagi mengulangi bahawa RUU 355 itu hanya bertujuan untuk orang Islam dan tidak menganggu-Agugat penganut agama lain.
Katanya, beliau sedia mengadakan perbincangan dengan parti-parti komponen Barisan Nasional (BN) termasuk MCA dan MIC yang mungkin salah faham terhadap usul itu. (http://www.ismaweb.net)

13 comments:

Anonymous said...

Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi Lm Gone End dan Lm Pig Sian bangsat pernah membuat fitnah keji yang melampau terhadap MB Slgor sehinggakan MB tersebut terpaksa meletakkan jawatan. Akhirnya bekas MB itu menang saman apabila pihak Pakatun Haprak terpaksa mohon maaf !

Lihatlah betapa zalima dan jahatnya Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi Lm Gone End dan Lm Pig Sian terhadap ahli Pakatan Pakatun sendiri. Bahkan mereka juga telah menghina, memfitnah dan menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam dan menghina Perlembagaan Persekutuan perkara 3(1) Islam adalah agama bagi persekutuan (Malaysia).

Sekarang balaci-balaci dan pemimpin Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi sedang memncipta pelbagai fitnah seperti kerajaan UG, kerjasama parti Islam-parti keris, penasihat parti keris, rasuah RM90 juta dll TANPA SEBARANG BUKTI terhadap parti Islam dan ulama-ulama Islam.

Jika mengikut proses undang-undang iaitu Burden of Proof, Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi mesti menunjukkan semua bukti untuk membuktikan parti Islam dan ulama Islam bersalah. Malangnya Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi gagal menunjukkan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan mereka.

Dan kita semua telah melihat semua fitnah yang direka oleh Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi seperti kerajaan UG, kerjasama parti Islam-parti keris, penasihat parti keris, rasuah RM90 juta dll tidak pernah berlaku selama ini.

Maka jelaslah balaci-balaci murahan yang tidka bermoral seperti Rfz yang bakal menghuni penjara dan pemimpin BEBAL Pakatun Haprak pimpinan kafir harbi adalah pendusta yang amat hina, keji dan menjijikkan !

NAMPAKNYA PAKATUN HAPRAK PIMPINAN KAFIR HARBI ADALAH PAKATAN PENDUSTA YANG SENTIASA KENCING RAKYAT NEGARA INI DAN MENENTANG AJARAN ISLAM DAN MENAFIKAN HAK UMAT ISLAM.

Anonymous said...

AKU CABAR SEMUA BALACI DAN PEMIMPIN PAKATAN TIADA HARAPAN UNTUK MENUNJUKKAN SEMUA BUKTI UNTUK MENYOKONG SEMUA DAKWAAN KARUT MEREKA TERHADAP PARTI ISLAM PAS DAN ULAMA ISLAM!

Sebelum menghina dan memfitnah orang lain, sepatutnya balaci dan pemimpin Pakatan Tiada Harapan cermin muka sendiri dulu supaya mereka boleh melihat imej iblis, syaitan dan dajjal mereka dalam cermin tersebut !

Masa kecil dulu tak mahu mampus, bila dah dewasa sibuk menjadi penjilat kafir harbi tak basuh berak yang menghina dan menentang agama Islam dan umat Islam. Bila mati, bolehlah ditanam di jirat China diiringi kumpulan menangis professional dan bekalan wang neraka 100 juta untuk 'shopping' dalam kubur.

mohd shahran said...

sarawak report tak saman lgi? usul cuma bentang n tangguh da 3 kali, lulus tak lg, lps ni dedah nama apa pula munafik tua ni akn ckp, dan walaun akn bela

Anonymous said...

Si dungu 12:21 PM ternakan DA-Pig tidak memahami istilah 'Burden of Proof'. Maka tidak hairanlah dia menulis komen tahap longkang !

Anonymous said...

Burden of korok mu. Kuasa atas tangan siapa?

Anonymous said...

Pendusta ternakan kafir harbi benci pada istilah 'Burden of Proof' kerana Pakatan Tiada Harapan pimpinan kafir harbi tak basuh berak tidak mempunyai sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karut mereka terhadap parti Islam.

Maka tidak hairanlah balaci-balaci bebal dan dungu Pakatan Tiada Harapan pimpinan kafir harbi menghina 'Burden of Proof' seperti menulis Burden of korok mu kerana 'Burden of Proof' mendedahkan fitnah dan penipuan hina oleh Pakatan Tiada Harapan pimpinan kafir harbi .

Masa kecil tak mahu mampus, bila dah dewasa balaci pemakan dedak kafir harbi sibuk fitnah orang ramai, ulama Islam, parti Islam, ajaran Islam dll!

Anonymous said...

Bila ketua lebai beruk 90juta kena balun..walaun beruknya mula terloncat2 kepanasan.

PAS..Parti Ajaran Syaitan berketuakan bapak dajjal peralatkan Islam.

Anonymous said...

Melayu sama melayu..kita berperang saja lagi bagus..guna tanah,pasir, batu,kayu dan batang buluh.jgn guna senjata moden seperti negara2 arab...sebab senjata itu semua negara kafir harbi yg cipta dan mengexportnya secara tak langsung kita memakmurkan anak cucu mereka...
ada berani ka si lebai lebai..????

Anonymous said...

Babi ternakan kafir harbi 3:59 PM sedang melaga-lagakan umat Islam. Jika umat Islam berpecah-belah, puak kafir harbi dan munafik liberal akan bertepuk tangan gembira !

Semoga Allah menurunkan siksaan yang amat pedih ke atas puak kafir harbi dan munafik liberal ini di dunia dan di akhirat. Amin.

Anonymous said...

Seekor lagi barua ternakan kafir harbi membuat dakwaan palsu rasuah 90juta terhadap ulama Islam dan parti Islam.

Kita cabar barua ini dan geng pemakan dedak cap roket menunjukkan semua bukti kukuh untuk menyokong dakwaan karut mereka ! Seperti biasa mereka akan memaki hamun ulama Islam, parti Islam dan kita semua untuk mengelakkan diri dari menunjukkan bukti kerana mereka tidak mempunyai bukti !.

Anonymous said...

Barua 1:57 PM pejilat kafir harbi,

Mana bukti rasuah RM90juta? Kamu pendusta kerana kamu membuat dakwaan karut tanpa bukti !

Anonymous said...

Molek nyo komen walaun walaun PAS...
Org bukan islam klau tgk komen dia terus tertarik dgn islam.huhuhuhuhu...
Donia.... Donia...

Anonymous said...

Molek nyo komen-komen walaun walaun kafir harbi roket yang jelas menunjukkan walaun-walaun roket adalah pesakit mental.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails