Monday, May 01, 2017

Peluang Kerja Di Singapura, Korea Selatan & Australia..

Hasil carian imej untuk kgambar kerja di singapua
Peluang Kerja Di Singapura Dikehendaki Segera..
Dikehendaki 12 Orang
Jawatan Cleaner Condo.
RM2500 sebulan..

Sila hubungi:
Muaz Tel 0182018342 
Aziz Tel 0172748255

RM200-RM300 Sehari. Peluang Kerja Korea Selatan. Warga Indonesia Pun Bisa....

Klik gambar.
RM200-RM300 Sehari. Peluang Kerja Korea Selatan. Warga Indonesia Pun Bisa....

Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

Klik gambar.
Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

29 comments:

Anonymous said...

Hmm... Inikah akibat PAS berbaik2 dengan UMNO? Sudah kurang pekerjaan dalam negeri!

IrWrWs said...

Fitnah RM90 juta gagal, lawan RUU 355 pun gagal kini kembali kpd fitnah UG.. keh keh..

Anonymous said...

Untuk rakyat Malaysia dan khususnya penyokong PAS,anda tak perlu ke Singapura untuk mencari rezeki .Anda hanya perlu jumpa Pahlawan Bugis dan Datin Mah di Putera Jaya.Anda pasti akan pulang dengan jutaan ringgit. Cepat datang kerana sekarang musim UMNO untuk menderma
dan menyayangi penyokongnya.

Unknown said...

PAS parti ulama parti suci...di tuduh pula ambil duit curi...mustahil ini sudah terjadi...mana si Hadi?...kenapa dia mendiamkan diri?

Ini bukan bolih disembunyi sembunyi...Rafizi kata dia ada bukti...walaupun Nashruddin sudah nafi...dan Tuan Ibrahim bilang mana bolih jadi...tetapi Najib diam diam saja macam tak peduli atau nafi.

sukasamasuka - dikutip dari blog A kadir Jasin

Anonymous said...

Aslm. Pak hashim,,lama tak ada entry,tak sihat ke?

Anonymous said...

umno kata jangan jadi melayu singapura

tapi rakyat ramai ke sana cari rezeki

masa balik kerja tidak pula kurang orgnya
dek dibunuh cina singapura

itulah propaganda dungu atas bangsa.

tolak penipu dan pemusnah bangsa dan agama
dlm Negara.. parti melayu dan parti agama

Anonymous said...

BETUL KE NI?

BUKTI VIDEO HAJI HADI SOKONG BASYAR AL ASSAD!!!!
Tiada syak lagi Haji Hadi menyokong Basyar Al Assad sekaligus menyokong pembunuhan beramai2 umat Islam di Syria.


https://youtu.be/8THdEX7VuvE

Malaysiabaru said...

Tak payah cari rezki

Dok masjid zikir byk byk sampai emas turun dari kubah masjid!

Ajaran pak lebai haji korup 90juta cash is king maker

Anonymous said...

Dap dan pkr songlap 1 bilion di selangor.

Anonymous said...

Malaysia baru ,,,ko baru keluar dari tempurung ke...he he...ke kepala hotak ko tu dah tepu dgn fitnah piji...?

Anonymous said...

Nampaknya balaci-balaci ternakan parti kafri harbi DA-Pig meroyan sakan mencipta pelbagai dakwaan karut yang tidak berasas terhadap ulama Islam dan parti Islam. Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah !

Malangnya orang ramai telah mengetahui pemimpin-pemimpin DA-Pig telah terlibat dengan pelbagai skandal seperti skandal penipuan, rumah banglo terlajak murah, skandal terowong, skandal harga kertas kerja RM300 juta, skandal merobohkan berpuluh kampung Melayu, , skandal kronisme, menjual tanah kerajaan kepada syarikat asing, skandal tanah tmn manggis dll.

Skandal-skandal DA-Pig ini telah menyebabkan rakyat mengalami kerugian besar dan sebahagian pemimpin DA-Pig keluar dari parti DA-Pig!

Oleh sebab itulah orang ramai tidak mempercayai semua dakyah karut DA-Pig ! PRU14 menjanjikan kekalahan teruk untuk DA-Pig dan Pakatan Tiada Harapan !

Anonymous said...

Anon 8:24 PM adalah pengikut ajaran sesat yang dipimpin oleh sifu Lm Gone End !

Anonymous said...

Berdasarkan komen-komen puak kafir harbi dan puak munafik liberal di atas, puak kafir harbi dan puak munafik liberal suka mencipta pelbagai dakwaan karut untuk menyalahkan ulama Islam dan parti Islam.

Mereka akan salahkan ulama Islam dan parti Islam jika gunung berapi meletup, tsunami berlaku, jet dan helikopter terhempas, bangunan runtuh, berlaku peperangan, kemalangan jalanraya, bulan terhempas ke bumi, makhluk planet Marikh mendarat di bumi, roket Amerika dna Russia jatuh terhempas, tangkapan ikan berkurangan, musim kemarau dll.

Bahkan mereka juga akan menyalahkan ulama Islam dan parti Islam jika mereka mengidap penyakit cirit birit, kencing manis, darah tinggi, sakit jantung dll !

Maka jelaslah puak kafir harbi dan puak munafik liberal adalah pesakit mental yang kronik dan mempunyai hati sehitam ekzos motorsikal kerana mereka membuat membuat pelbagai dakwaan karut dan tidak berasas untuk menyalahkan ulama Islam dan parti Islam.

IrWrWs said...

So far rafizi tak berani tunjuk bukti.. so tak perlu buang masa layan mamat fitnah TSKI ni... dulu dia pernah kemukakan 90 mukasurat bukti tapi satu haram pun tak betul.. kesian pd Cik Minah; siang2 hari kena tipu.. sape mati dulu? dol mati dulu ke minah mati dulu..?

IrWrWs said...

Tokong ajar ke fitnah canggini?

IrWrWs said...

Parti barua hanya perlu cari makan di penang tak perlu sampai ke singapore.. di singapore sudah jadi urusan parti tuannya DAP pula.. utk ketemu PAP.. seronok ke barua makan duit PAP?

Anonymous said...

Malaysia dipenuhi oleh org² yg bodoh² belaka agaknya...

Di saat UMNO, BN berada pada titik paling lemah; antara opposisi² pulak yg bergasak² antara satu sama lain; menyakit²kan hati antara satu sama lain. Bukannya nak menjurus utk tumpu menjatuhkan...

Bodoh...!

Anonymous said...

DAP hanya alasan je tu...

Sbb kenapa PAS x mahu join PH, barangkali disbbkn 2 faktor ini shj:
1. Adanya Mahathir
2. Adanya serpihan si AMANAH

(1) PAS menentang ideologi bawaan UMNO ke..., atau target individu dlm UMNO...? Bila individu dlm UMNO itu akhirnya akui ideologi bawaan UMNO dah menyimpang, masih individu tersebut jadik target kebenciaan...?

(2) Rapat² dgn UMNO atas alasan sama akidah. Ahli² AMANAH pulak, seolah² najis utk dihampiri. Ahli² AMANAH, bkn sama akidah ke...?

Think it again. This time, deeeeeply...

Anonymous said...

Komen 7:21 AM mengandungi andaian karut ! Think it again. This time, deeeeeply...!


FAKTA:

(1) DA-Pig adalah parti kafir harbi yang sentiasa memusuhi agama Islam dan menindas dan menafikan hak umat Islam secara terbuka dan terang-terangan. Maka sesiapa yang bersekongkol dengan parti kafir harbi ini, maka dia juga tergolong kepada musuh Islam.

(2) Ideologi PAS ialah Islam sedangkan ideologi UMNO ialah sekularisme dan DA-Pig anti-Islam ! Maka adalah mustahil PAS boleh berkerjasama dengan UMNO dan DA-Pig !

(3) PAS tidak akan bekerjasama dengan pengkhianat seperti parti Parti Angkut Najis yang menjadi barua DA-Pig ! Siapa mahu bekerjasama dengan pengkhianat yang suka tikam belakang?

Think it again. This time, deeeeeply...!

Anonymous said...

Kan, cakap dah... kesumatnya kpd yg sesama muslim adalah lebih, berbanding kpd yg non-muslim...

Hmmmphhh....

Anonymous said...

Intipatinya - perjuangan bertunjangkan Islam ke...., bertunjangkan Islam tetapi hanya dlm skop ruang litup Melayu....???

Wallahua'lam

IrWrWs said...
This comment has been removed by the author.
IrWrWs said...

Mujurlah PAS ada DHPP - Dewan Himpunan Penyokong PAS yg terdiri dari pelbagai bangsa selain melayu dan agama selain islam..

IrWrWs said...

Saya suka cara 7:21 memulakan bicara dgn agak sopan..

Saya suka cara anda memulakan perbincangan. Saya akan mengemukakan jawaban berdasarkan kedudukan saya di akar umbi yg mungkin juga menyamai akar umbi PAS di seluruh negara..

Dulu faktor kebencian utama ialah DAP dan kedua G18, manakala kini yg utama ialah PAN dan kedua DAP.

Dulu DAP melalui LGE telah mengkhianati TGHH (melalui akuan bersama) walaupun telah bersetuju menggunakan konsep yg diperkenalkan oleh DSAI iaitu bersetuju utk tidak bersetuju; di mana PAS bersetuju kpd DAP yg tidak bersetuju hudud dan begitu jugalah sebaliknya DAP bersetuju kpd PAS yg tidak bersetuju malaysian malaysia.

Malangnya kemudian DAP telah mengingkarinya bila menukarkan konsep tersebut kpd tidak bersetuju utk bersetuju. Di mana DAP tidak bersetuju kpd PAS yg bersetuju hudud. Tapi yg menariknya PAS tidak pula menggunapakai PAS tidak bersetuju kpd DAP yg bersetuju malaysian malaysia!

Sepanjang episod itu berlangsung, DAP senantiasa dipertahankan oleh G18. Di sinilah timbulnya kebencian kami kpd G18 yg lebih menghormati pimpinan parti lain lebih dari pimpinan sendiri. Yg peliknya bila mereka ditolak di dalam muktamar 2015 oleh akar umbi, pandai pulak memberontak! Kesian dan padan muka!

Dan kini bila tertubuhnya PAN; dengan nyata dan terang lagi bersuluh PAN telah membawa bersama kerusi2 yg dimenangi ketika di dalam PAS. Jadi bagaimana utk kami tidak membenci PAN yg kini dibantu juga oleh DAP sebagai 'penaung' penubuhan PAN!

Adapun kebencian kpd individu yg baru bersih dan suci hanya bila join PH adalah kesah sejak dulu hinggalah sekarang. Sebagaimana kami tidak akan berganding bahu dgn UMNO pd PRU (walaupun hanya bersetuju utk bekerjasama dlm hal2 utk islam dan rakyat); begitu jugalah dgn individu ini.

Walaupun di peringkat awalnya kami telah mencuba utk bekerjasama dgn beliau, tapi nampaknya tiada ruang yg boleh dijumpai utk kebaikan rakyat dan islam bilamana beliau masih membawa style lama dlm UMNO iaitu perjuangan bangsa tetap melebihi perjuangan islam (nampaknya memang sesuai pun dgn PH!)

Jadi diharap kamu tidak lagi bertanya walau sama akidah tetapi kenapa layanan berbeza?..

Anonymous said...

Jawapan untuk anon 11:45 AM dan 11:57 AM,

Parti Islam PAS pernah bersekutu dengan parti keris telanjang dan DA-Pig di mana akhirnya parti Islam PAS telah dikhianati oleh parti keris telanjang dan DA-Pig yang berusaha melemahkan dan memusnahkan PAS.

Pemimpin-pemimpin liberal dalam PAS telah bersekongkol dengan parti kafir harbi DA-Pig untuk melemahkan parti Islam PAS dan akhirnya mereka gagal maka mereka keluar dari PAS untuk membentuk parti kuali yang bernaung di bawah parti kafir harbi DA-Pig. Pengkhianatan pemimpin liberal terhadap PAS adalah kesalahan yang amat berat ! Apakah hukuman untuk pengkhianat?

Pengalaman pahit ini telah menyebabkan parti Islam PAS lebih berhati-hati untuk memilih sekutu kerana PAS tidak akan memasukkan tangan ke dalam lubang ular yang sama untuk dipatuk berulang kali.

PAS hanya mahu bekerjasama dengan parti dan NGO lain dengan syarat kerjasama itu memberi kebaikan dan faedah untuk agama Islam dan umat Islam. Ini bererti PAS masih lagi mempertahankan dasar parti yang berlandaskan Islam.

Anonymous said...

Tahukah anda, syafaat boleh gugur... andai semasa hayatnya, ia pernah memutuskan silaturrahim sesama mukmin...

Wallahua'lam

IrWrWs said...

Syukurlah bukan kami yg pecat mereka.. mereka sendiri yg keluar tubuhkan parti baru..

Anonymous said...

korang je jaga islam.korang je betul..korang je ada ulamak..korang je Allah redha..korang je masuk syurga..korang je kena ribut..sudahlah jgn bongkak

IrWrWs said...

Bila kita memilih sesuatu perjuangan pastikan memilih perjuangan islam yg kita YAKIN mendapat keredhaan Allah bukannya memilih perjuangan separuh masak (ke arah islm disokong ke arah liberal pun disokong)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails