Sunday, April 27, 2014

Kisah Cinta: Mengidola Artis Ini, Membawa Ke Lobang Biawak.



3 Artis cantik yang bercerita tentang pengalaman bercinta

HALAMAN HIBURAN

INI, lagi cara fikir yang jauh menyimpang dari Islam, agama yang diredhai Allah SWT. Mengidolakan mereka ini dalam sosial kehidupan, sama dengan meletakkan tengkok supaya diseret masuk ke lobang biawak untuk terus ke neraka. 

Antaranya, mereka yang melakukan hubungan intim tanpa perkahwinan , bukan lagi menjadi perkara taboo bagi mereka yang hidup di dunia hiburan Hollywood. Tak sedikit dari mereka yang berani tampil di depan awam menceritakan pengalaman pertamanya melakukan hubungan intim dengan lawan jenis. 

Bukan hanya seleberiti lelaki, sejumlah seleberiti wanita ternama , tanpa malu - malu menceritakan soal kisah hilangnya keperawanan saat usia masih muda . Siapa sajakah mereka yang berani bersuara lantang soal masalah yang sifatnya paling peribadi itu?  

Ya, simak ceritanya berikut ini ..

Satu; Katy Perry.

Penyanyi seksi Katy Perry terus terang menceritakan kehidupan peribadinya ketika diwawancara oleh sebuah majalah . Tak tanggung - tanggung , kekasih penyanyi John Mayer ini pun membeberkan cerita , pengalaman pertama , saat melepas keperawanan.

Dilaporkan dari Nydaily , ia mengaku , telah melakukan hubungan intim dengan lelaki saat usianya masih sangat belia , 16 tahun . Ini merupakan pengalaman pertamanya , merasakan hubungan intim bersama kekasih di dalam kereta . Begitu cabul ceritanya.

Dua: Miley Cyrus 
93.3 FLZ Jingle Ball Tampa Florida IMG 6955 (11490119034) (cropped).jpgSaat usianya menginjak 15 tahun , Miley Cyrus sempat dikhabarkan hamil. Namun , dengan tegas dia mendedahkan bahawa itu adalah hal yang mustahil . Ia mengaku , sejak masih kecil , lingkungan keluarganya sering mengingatkan , bawah menjaga keperawanan adalah perkara paling penting . Dia pun sempat berjanji akan menjaga kesuciannya. Namun , baru - baru ini , Miley sempat lantang mendedahkan pendapatnya soal seks .  

Dia menyebut seks sebagai sesuatu yang ajaib dan cool . Dari kenyataan ini , banyak yang tak yakin , jika ia benar - benar menjaga kesuciannya . Dia telah terjun ke lembah najis zina.

Tiga: Angelina Jolie 
Pasangan Brad Pitt ini mengaku, ia telah tidur dengan lelaki saat usia 14 tahun. Jolie juga mendedahkan pengakuan mengejutkan, mempunyai cara bercinta yang cukup ekstrem.  

Ia menyatakan pernah bercinta di kuburan, bahkan pernah menggunakan pisau untuk melampiaskan nafsunya. Lebih lanjut, ia menjelaskan, jika ingin merasakan kekasihnya lebih dekat, ia akan melukai kekasihnya dengan pisau.

Pesanan untuk umat Islam.. 


عن أبي سعيد الخدري قال ، قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : لتتبعن سنن الذين من قبلكم شبرا بشبر وذراعا بذراع حتى لو دخلوا في حجر ضب لاتبعتموهم ، قلنا : يا رسول الله ، اليهود والنصارى؟ قال : فمن
Daripada Abu Sa’id al Khudri RA, beliau berkata : Rasulullah SAW pernah bersabda :
“Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka.”
Sahabat bertanya : “Wahai Rasulullah, apakah Yahudi dan Nasrani yang engkau maksudkan?”
Nabi SAW menjawab : “Siapa lagi kalau bukan mereka?”
-Riwayat Muslim-
Daripada hadis ini, Rasulullah SAW memberitahu bahawa di akhir zaman nanti, umat Islam akan mengikut jejak langkah, cara hidup, perundangan dan sebagainya daripada Yahudi dan Nasrani. Sehinggalah apabila orang Yahudi dan Nasrani memasuki lubang biawak yang sempit dan kotor pun akan diikuti oleh orang Islam di akhir zaman. Ini disebabkan mereka menafikan al Quran, sebagai perundangan di dalam sesebuah negara.


Lihat sebelum ini, cara fikir artis yang salah..



IKLAN    
Stevia Ganti Gula Dalam Makanan Dan Minuman, Untuk Diabetes.
  100% SteviA, tanpa kelori, tanpa bahan kimia, tiada pewarna, tiada pengawet.
(klik gambar ini..)
Stevia Ganti Gula Dalam Makanan Dan Minuman, Untuk Diabetes.  
HMH STEVIA HERBA.  
Wakil Penjual: 
Selangor Salina-01112804271 (Kajang)
Badli-0175464055 (Ampang),
Man -01 111281452 (Selayang),

Hasibullah-012 2190400 (Kelang/Meru)
W/Persekutuan
Norzaidah - 0123702437 (Putrajaya)
  
Bakhtiar- 0183968580 (Lembah Pantai) 
Mail - 0178807326 (KL Jln P.Ramlee)
Perlis, Kedah
0134384797 (Perlis)
Asri 0125445084 (Jitra) 
Norriehan 0175278832 (Alor Star),
P.Pinang
CT Rahmah 0132289576
Pahang 
Roslan 0132132967 (Temerloh)
Melaka 
Rahmat 0147266599 (Jasin)  
Johor 
Syed 0176778774 (JB)  
Lihat artikel

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails