Saturday, August 04, 2018

Ketua Sami, Ahli Parti Komunis Paksa Rahib Seks Dengannya..

 Pihak berkuasa agama China menyiasat dakwaan terhadap ketua sami Xuecheng yang dituduhu memaksa beberapa rahib melakukan hubungan seks dengannya. – Gambar AFP, 3 Ogos, 2018.


BEIJING: Satu siasatan menyeluruh oleh lembaga keagamaan China dilancarkan semalam, susulan dakwaan dua bekas sami bahawa seorang ketua sami Buddha ternama yang juga ahli Parti Komunis memaksa beberapa rahib mengadakan hubungan seks bersamanya.

Kes berprofil tinggi membabitkan dakwaan terhadap Xuecheng dan Biara Longquan Beijing itu menjadi perhatian ramai apabila dokumen setebal 95 muka surat hasil tulisan bekas sami tular di internet awal minggu ini, antara lain mendakwa biara berkenaan turut mengalami kemelut kewangan.

Xuecheng dituduh menghantar mesej lucah kepada sekurang-kurangnya enam wanita, merangsang atau mengugut mereka supaya mengadakan hubungan seks dengannya.


Laporan itu menyebut, empat daripada enam wanita berkenaan menunaikan permintaan Xuecheng dan lelaki terbabit turut didakwa cuba menguasai fikiran mangsa dengan berkata, seks adalah sebahagian daripada pengajian agama Buddha yang mereka pelajari.
Hasil carian imej untuk Ketua Sami Ugut Rahib Lakukan Seks Disiasat
Jabatan Pengurusan Hal Ehwal Keagamaan menerusi satu kenyataan berkata, mereka telah menerima beberapa bahan dan sedang menjalankan proses siasatan serta pengesahan untuk semua dakwaan itu.

Jabatan berkenaan menambah, mereka mengambil serius kesemua tuduhan berkenaan.

Biara berkenaan pada Rabu lalu menyelar penyebaran dokumen berkenaan dengan mendakwa ia mengandungi bukti palsu dan menyifatkan tindakan itu sebagai cubaan untuk mencemarkan imej Xuecheng serta reputasi biara terbabit.

“Bukti palsu itu adalah cubaan berterusan untuk merosakkan imej Guru Xuecheng dan boleh dianggap satu jenayah,” kata biara berkenaan dalam satu kenyataan menggunakan akaun Twitter Xuecheng.


 (AFP)

21 comments:

Anonymous said...

Cari lah gambar2 pompuan2 rahib tu. Baru stim tengok Cina Kapla botak.

Anonymous said...

Anjing-anjing kurap ternakan DA-Pig sudah pasti akan mencipta pelbagai fitnah untuk menyalahkan dan memburuk-burukkan parti Islam PAS termasuklah dalam kes Ketua Sami, Ahli Parti Komunis Memaksa Rahib Seks Dengannya.

Jika berlaku tsunami di Jepun dan Indonesia, kebakaran di Amerika Syarikat, kemarau dan kebuluran di Afrika dan India, gunung berapi meletup di Filipina, banjir besar di China atau suhu bumi meningkat dll, anjing-anjing kurap ternakan DA-Pig tetap akan menyalahkan PAS .

Bahkan anjing-anjing kurap ini juga telah mendewa-dewakan pengganas komunis PKM sebagai 'pejuang kemerdekaan' kerana 'jasa' mereka merompak, menyiksa, merogol dan membunuh kaum Melayu Islam dengan kejam dan membakar kampung-kampung Melayu dan memusnahkan ladang-ladang dan infrastruktur negara.

Komen-komen yang tidak masuk akal manusia normal yang telah ditulis oleh anjing-anjing kurap ini telah membuktikan anjing-anjing kurap ini telah meletakkan otak mereka pada lutut mereka sendiri dan kaki dan selipar Jepun pula pada kepala mereka sendiri

Wahai anjing-anjing ternakan DA-Pig yang sesat lagi menyesatkan, neraka sedang menunggu kamu kerana kamu telah menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam, perjuangan Islam, ulama Islam, institusi Islam, jemaah Islam seperti PAS dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

cik siti said...

Lihat ini..
Ted Manoff & kekuncunya sudah gila meroyan..


[ted manoff said...
Pergi mamposlah..janji ph dh mng pru..janji tetap ditunaiikan..
August 4, 2018 at 10:07 AM
Anonymous said...
admin / nony 9:47, ko kena rogol dgn si kulup mcm kat bawah ni ke?.........

“Harumlah burit u ,” tiba-tiba budak yang berada dicelah kangkangku bersuara.]


Kesian... Aku kenal kau Manoff (Md Noq) Sebelum PH perintah kamu jadi UMNO di WP.
Macam mana sekarang boleh jadi macai PH aliran kiri pula?
Manoq, manoq..

Anonymous said...

Ooo. Baru tahu siapa ted manoff.

Ada satu tempat namanya Telok Manok (q) di Selatan Thai. Manoq dalam bahasa melayu ertinya 'ayam'. Jadi Ted Manoq ni. Ted cap ayam.

Ha ha ha

Tembak lagi Pk Asim.. Biar meroyan terus.

Anonymous said...

947,1142 dan 1202 aaka admin,

aku ko kenal tak? nah, amik lagi, nih sesuai dgn posting ko yg terbaru kat ataih tu........

==============================================.........

Sekarang kedua mulutku atas dan bawah disumbat dengan batang butuh remaja2 itu.

“Masukkan, aku tak tahan lagi,” tanpa sedar aku bersuara bila remaja di belakangku hanya bermain-main saja di bahagian luar buritku dan menikam-nikam kepala singanya ke kelentitku.

Remaja yang berada di belakangku faham. Kepala singa gagah menanduk-nanduk permukaan buritku. Perlahan lahan kuterasa kepala singa membelah bibir kemaluanku lalu bersarang di muara sempitku. Dia menekan lagi, separuh dah terbenam. Lubang sempitku sendat. Zakar hitam maju mundur di buritku. Kontras, batang hitam terbenam dalam burit merah muda. Pemandangan ini membuatku makin terangsang.

Sekali tekan dengan agak kuat seluruh batang hitam terbenam dalam rongga sempit kemaluanku. Dinding kemaluanku mengemut-ngemut, meramas batang keras. Terasa batang keras tapi kenyal sendat dalam lubang buritku. Aku rasa seperti batang bulat kenyal yang dibuat dari getah. Bila ditarik keluar kepala zakar itu aku rasa seperti isi kemaluanku tertarik keluar. Sungguh lazat. Kenikmatan menjalar seluruh badanku. Aku mengejang. Cairan hangat memancar keluar dari rahimku........``aww......aaarrrghhhh.....ahhhhhhhh..... nikmatnya dik.....``

Anonymous said...

Kita silap rupanya,
Kita berforum dengan orang sakit otak..
PH pon patut menolaknya. Buat malu PH. Ramai yang kenal dia & kekuncu bekas penulis nobel lucah. DAP patut tarik balik pemberian dedaknya.

Itulah, Ted cap ayam.

Ha ha ha

Anonymous said...

Ini blog penyokong PAS ker blog hahahuhu . Semua cerita masuk . Patut la penyokong PAS pening , x tahu nak undi parti mana. 18 MP dari 222 tu kira King Maker yea . Bodoh sombong x blh di tegur

Anonymous said...

Habis yg dok sental porno kat German dlm bilik sorang2 tu fiksyen jugak ke?

Letak Islam kat Parti tapi dok bela SiLanun dan sama2 perabis peruntukan Lanun, lepas tu gugur Hudud dan RUU355 dari Manifesto PIGS kerana nak ambik hati Lanun buang campak kelaut Amanat.

Last2 jadi pasu bunga duk tanya pasal uniform pramugari berkali2.

Tak perlu Dappigs kerana mereka memang kafir x faham Islam, ni ayam itik pun akan kata Islam telah dimanipulasi utk cita2, kuasa dan habuan politik dunia.

PAS- Umno bercumbu nak halalkan salahlaku Kepala Bapak Lanun kerana PAS dah makan dedak Lanun.

Anonymous said...

Hidup Pala Hutoh..Hidup Pala Hutoh.

Anonymous said...

Duduk sokong komunis sosialis lagi, sami pun perangai macam tu. Sama dengan PH. Kalau PH sokong Islam, boleh kira lagi.. Ikut perangai Ted cap ayam..
ha ha ha.

Anonymous said...

Ini blog HAMpas macai umno dan pas yg sedang dlm kecelaruan mental dan gander , jantan ke mak nyah ke betina dorang nih? mamai dan kebengongan akibat kekalahan DAHSYAT knock out dlm peru14 yg lalu, tu yg meroyan meraban gaban segala jenis artikel jadi tempelan kat blog kurapan mcm org kesurupan syaitan!

Anonymous said...

walaun penternak anjing yg berjaya...woo woo woo

Anonymous said...

pancut lg pk asim... lg lg

Anonymous said...

ye ke pk asim bekas tulis novel lucah...hebaaat

Anonymous said...

blog walaun bro... dh kaciwa kalah...tukar ke cita sex toksami

Anonymous said...

pala hutoh tu apa.. bahasa batak ke

Anonymous said...

blog ni bebas.. demi mngubat para walaun kalah pru yg sengsara tk kesudahan. tp byknya cita penternakan la depa dh tukar bidang

Anonymous said...

Kesiannya Barua.... tak boleh nak berhujah dilawannya dengan maki hamun dan mecarut.

Untung PH ada penulis lucah jadi Barua.

Kahkahkah.. Barua pembontot Tokong bermati matian nak pertahankan Sami perogol plak...

Anonymous said...

Menang jadi barua dap bukan ada maruah pun.

Anonymous said...

Mereka mempertahankan fahaman komunis kerana mereka juga penyokong komunis secara senyap2 sebelum ini. Sekarang dah pecah rahsia kerana terlalu mempertahankan kerajaan yg didominasi oleh dap. Ini perkara serios tak boleh main tarik tali lagi. Pihak yg berkenaan wajib bertindak menyiasat kes ini samada ada laporan yg dibuat atau tidak. Jangan tunggu sampai nasi dah jadi bubur. Nangis keluar darah pun dah tak berguna lagi...

Anonymous said...

Ooo... tedni matnog tu rupanya.....
Hahaha dah pecah tembelang akhinya... sangat memalukan umno. Memalukan orang melayu dan islam saja...
Akhirnya Allah tunjuk juga..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails