Thursday, August 02, 2018

Calon PH S/Kandis 'Terbodoh'. Tak Tahu Nak Kutuk Siapa?


Dalam keghairah nak tunjuk siapa hebat, kadang kala calon terlupa bahawa tindakan yang dibuat akan membodohkan diri sendiri. Sebagai contoh calon PKR (PH) di PRK Sg Kandis.

Mungkin calon PRK Sungai Kandis sudah lupa, DUN Sungai Kandis sebelum ini sudah dua penggal ADUN dari PKR dan Selangor ditadbir oleh PKR. Akhirnya dia sendiri menunjukkan bukti bahawa PKR sebelum ini tak buat kerja.


Calon PKR Sungai Kandis ini menunjuk bukti bahawa PKR gagal di Sungai Kandis.
MR : PH ni pasal manipulasi memang hebat, tapi malangnya pengundi Melayu Islam masih belum sedar.... 
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Calon PH terbodoh atau pening..  Dia tahu tak dia kutuk siapa sebenarnya? Kita nak dengar komen balaci-balaci PH dalam blog ini..




20 comments:

Anonymous said...

sbb dia ni caon pintu belakang
bukan calon yg sebenarnya.... tu sbb la mcm tu
sapa yg rapat tau la dia ni sapa
masuk saat last2 minit
tau jgak apa je yg dia buat utk parti

ted manoff said...

Dia bijak sebenarnya..tuan ibnu yg xdpt menduga apa mksud beliau..walaunta yg plg bodoh,bingai,bangang,tgk porno saja tau..

Anonymous said...

dia nk bgtau akan sambung kerja pkr dulu yg belum selesai. mksudnya lobai n bn tkmampu buat semua tu sebb mereka dh papa kedana.

klu lobai..jenayah sebesar 1mdb pun buat tktau puashati.

Anonymous said...

Tak ada hujah, tiada bukti.
Komen tahi kucing.
Ha ha ha

Anonymous said...

Yang biarkan kilang haram ialah Kerajaan persekutuan, bn.

Resort dan Restaurant haram Jamal Jamban hanya dapat di robohkan selepas PH menang.

Pendudukan berdekatan pun tak sangka kilang yang beroperasi adalah secara haram.

Anonymous said...

Ni baru namanya pemimpin walaupun yg memerintah kerajaan sendiri perkara mungkar wajib dbongkar bukan simpan dlm jubah sarban...

Anonymous said...

Tak ada hujah, tiada bukti.
Komen tahi kucing.
Ha ha ha

Melantik calon PH Bodoh kerana PMnya pon bodoh?
Ya, bodoh..
Ha ha ha

Anonymous said...

ye tk hujah nk tuduk beliau bodoh.

yg pandai adalah najib yg rompak belliun.. walaun puashati

Anonymous said...

entah entah dia nak buktikan PKR tak buat kerja atau memang calon PKR tu nak sabotaj PKR sendiri tak pun memang dia nak membodohkan pengundi kawasan tu. atau paling tidak dia nak membuktikan bahawa penyokong Pakatan Harapan semuanya bengong makan taik dan terus mahu diperbodohkan lagi kah kah kah

Anonymous said...

bukan bongkar pun. tu dia bgtau kerja2 yg belum dpt dilaksanakn masa arwah. kerja2 itu akn diteruskn. parit terdedah bukan blh disorok so bukan bongkar benda yg yg disorok.

klu harta karun rumah najib haa tu memang sengaja sorok dn jenayah besar.

tk mungkin dlm masa kurang 100 hari dh blh jadi syurga. semua perubahan perlukn masa.

pasno tk perlukn apa2 masa.. sebb tkkn berubah pun.

bkn mcm pasno...tunjuk diri sempurna tkde kelemahan semua tip top..bila terbongkar sgt busuk dn hancing..

tapi... pas puashati.

Anonymous said...

Sultan Kelantan telah mendedahkan keburukan pemerintah PAS dengan meminta rakyat nya menjaga kebersihan.

Kerana banyak tempat yang kotor lah maka Sultan menitahkan jaga kebersihan.

Orang pun ramai yang tahu tahap kebersihan negeri Kelantan..

Kejora Bapuk Bodo said...

Wakopun pas tolong umno tetap kalah...yg lemah tolong yg lemah...

Anonymous said...

Di penang byk kilang2 dan gerai2 kedai2 cina tk berlesen tak dirobohkan pun.. tpi gerai2 melayu cepat2 ditolak ranap... mcmna anon 3.15pm.??????.

Anonymous said...

Klu dulu pkr menang kawasan tu terbiar. Klu prk sekdli ni di menangi pkr keadaan akan berterusan mcm tu juga la...

Anonymous said...

Penyokong kerajaan penipu rakyat terinaya..

Anonymous said...

hancor punya pakatan PAKAT PAKAT HARAP KENCING RAKYAT..@PH..

dapig ckp pakaian seksi colok mata.. peramugari.. u tak suka u jangan tengok..
itulah babi kafir punye minda..

sebab itu kita takmau mereka..

jadi pemerintah kita..

satu persatu menuju ke neraka..
yang untung puak ph cilaka..

mereka bermewah rakyat menderita..


dengar cerita kakitangan awam ditambah kerja..
kerja 5 hari akan jadi 6 hari pula..

sungguh celaka...

pakatan puaka..

#hancurpakatan
#apalagihatepuklah

Anonymous said...

Yg sangat pandai yg ikut telunjuk dap.

Anonymous said...

Layan komen macai dap boleh rosak iman. Kalau tak layan orang lain pulak rosak. Tapi macai2 dap ini memang tak boleh repair dah. Otak kuning berlekit. Busuk hati pada lebai dan Islam. Hati dah gelap banyak bekawan dengan kufur.

Anonymous said...

Tembak lagi Pak Asim!
Demo dah meroyan teruk.
Dah gila babi, serang sana serang sini
pakai macam-macam nama.
tapi otak satu fesyen cara fikir bodoh,
tak ada point, makin kurang ajar..
ha ha ha.

Tembak lagi Pak Asim.

Anonymous said...

Amatlah kelakar bila ada yg menilai bhw gambar yg diambil tu menunjukkan kerja2 yg belum siap.

Karam sing walia dulu byk dedah benda2 ni. Rupa2nya baru harini terbongkar yg tujuan karam sing tu cuma nak tunjukkan kerja2 yg bakal disiapkan pbt

Agak2 la kot klu nk membela pun...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails