Saturday, May 20, 2017

Tak Sengaja 'teramas' Payudara' Montok Di 'Live' BBC Tv...

Pengulas BBC 'Live' Teramas Te*t*k Dilempang
LONDON – Seorang pengulas stesen Perbadanan Penyiaran British (BBC)mendapat malu apabila secara tidak sengaja ‘teramas’ payudara seorang wanita ketika bersiaran langsung pada Selasa lalu.



Aksi bersahaja Ben Brown yang memegang tepat sebelah buah dada montok wanita tersebut disaksikan penonton ‘live‘ ketika dia sebenarnya cuba menepis pejalan kaki berkenaan yang seperti mahu mengganggu siaran ke udara.
Semasa insiden itu, Brown dalam sesi wawancara dengan penolong editor hal ehwal politik BBC, Norman Smith langsung di kawasan terbuka di bandar Bradford mengulas isu pilihan raya umum kebangsaan tidak lama lagi.
Secara tiba-tiba, wanita tidak dikenali itu muncul ketika perbualan seolah-olah cuba ‘mengacau’ siaran langsung tersebut menyebabkan Brown spontan menolak pejalan kaki berkenaan tetapi terkena pula bahagian payudaranya.
Terkejut dengan tindakan dramatik Brown itu yang halang penampilan dirinya, wanita berkaca mata warna hitam tersebut ‘melempang’ pula bahu kanan pengulasBBC berkenaan sebelum dia berlalu pergi dari kawasan terbabit.
Pengulas BBC 'Live' Teramas Te*t*k Dilempang
Brown dalam reaksi menerusi akaun Twitter miliknya menjelaskan bahawa beliau cuba meminimumkan gangguan yang tidak diduga berlaku ketika siaran langsung itu dan tidak sengaja meramas buah dada wanita tersebut pula.
Status kicauan Brown itu menerima reaksi positif netizen malah ramai pengguna media sosial di Britain turut menyifatkan insiden berkenaan adalah tidak disengajakan dan lebih kepada reaksi spontan apabila diganggu.
Dalam pada itu, pihak pengurusan stesen penyiaran awam tersebut dilaporkan tidak mengambil sebarang tindakan disiplin terhadap Brown dan menganggap ia jelas satu kes kemalangan terpencil. – Agensi


Lihat: Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-4...


Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

1 comment:

Anonymous said...

Apalah Ibnu Hasyim ni cerita beginipun dipaparkannya,cerita leceh dan remeh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails