Wednesday, May 17, 2017

Paksa Isteri Zina, RM20. Ini Macam Punya Orang Pun Ade Ke?


Hasil carian imej untuk suami lacur isteri
ALOR SETAR: Seorang wanita berusia 63 tahun mendakwa dipaksa melacurkan diri sebanyak dua kali oleh suaminya yang berusia 69 tahun dengan bayaran RM20.

Ketua Polis Daerah Padang Terap, Deputi Supritendan Ahmad Nasir Jaafar berkata, wanita itu dipaksa untuk melakukan hubungan seks dengan rakan suaminya, berumur 61, pada 21 Mac dan 2 April di Padang Sanai.
"Wanita tersebut memberitahu suaminya telah menerima RM20 daripada lelaki itu.

"Suami dan rakannya telah ditangkap dan ditahan reman selama seminggu bagi membolehkan polis menjalankan siasatan lanjut," katanya sambil menambah bahawa wanita tersebut telah membuat laporan polis pada Khamis.

Kes itu disiasat sebagai rogol dan mengeksploitasi individu bagi tujuan pelacuran.

Ini macam punya orang pun ada ke...
(IH)

Lihat: Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

1 comment:

Anonymous said...

apa nak pelik dulukala satu masa dulu terdapat satu susuk seorang ustazah merangkam AP dinegeri atas kepala bana , da keluarkan fuckwa wanita/perempuan boleh melacur/ dilacur.
arkian masa kini segala hujah alasan sebab musabab yg difuckwa telah menjadi nyata terang lagi bersuluh fuckwa tu membenarkan perbuatan sang suami. melayu itu bukan islam sebab kat wilayah jajahan negara luar ramai yang DNA 100% me'layu kat KP/IC/KTP dan yg sejenis tak da pun sebut islam, Jangan salahkan pelakunya salahkan sebab berlakunya malaysia booole

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails