Thursday, May 18, 2017

2 'kenyataan media' PKR, Yang Benar &Palsu..



Kenyataan Media yg pertama dikeluarkan untuk test market penerimaan masyarakat tentang hasil mesyuarat Biropol. Kemudian disebarkan melalui whatsapp, mesegger, telegram dan media sosial yg lain oleh team cybertrooper PKR sendiri. Lebih dikenali dgn maksud ( SERANGAN SARAF ). Tujuanya untuk dptkan input dan momentum serta melakukan damage pada PAS. Kaedah ini memang biasa diguna pakai oleh PKR sejak dulu lagi.
Kenyataan Media yg kedua pula dikeluarkan untuk 'cover' balik kenyataan media yg pertama dengan gaya bahasa yang lebih harmoni, lebih lembut, lebih nampak polos dan disenangi tetapi dalam maksud yang TERSIRAT.
Hakikatnya kedua- dua "kenyataan media" tersebut mempunyai maksud yg sama cuma dizahirkan dalam bentuk tersurat dan tersirat.
Dibawah ni BUKTI.

Mereka yg buat. Mereka yg sebarkan. Mereka juga nafikan. Kemudian mereka keluar kenyataan baru. Korang yg kena tipu.







Lihat: Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

2 comments:

Anonymous said...

Yea la... Sbb PKR, kan? PKR bukan UMNO... bila UMNO semua ok. MA pun dah bagi hint!

La ni, semua bekas kawan2 dan ahli2 dulu salah... fitnah... Semua yg UBN buat tu, semuanya betul dan benar. Dlm parlimen GST berkecuali, dalam muktamar kata haram. Apa cerita? Cer cerita sikit Ibnu Hisyam... Eh! Lupa lak, PAS parti maksum, tidak pernah buat salah. Yea la, Presiden pun Timb Pengerusi Dewan Ulamak Dunia la kan...

IrWrWs said...

Memang PAS silap bila tidak mahu tunduk kpd DAP spt PAN.. keh keh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails