Friday, May 19, 2017

Buat Seminar TG N/Aziz, Tapi Mahathir Kutuk TGNA, Senyap..



MALAM semalam siri 1, Jelajah SEMARAK (Selamatkan Malaysia, Selamatkan Rakyat) bersama Tun Dr. Mahathir bin Mohamad, YB Tan Sri Muhyiddin Yassin dan YB Dato' Seri Mukhriz Mahathir telah diadakan di Jitra Kedah.



Tun Mahathir dalam ceramah berkenaan banyak menyerang PAS termasuk Tuan Guru Nik Abdul Aziz. Dia dah balik perangai macam 80an dulu.

Jelajah Semarak yang berojektif untuk selamatkan Malaysia daripada kerangkusan Najib telah menjadi medan menyerang PAS dan Tok Guru Nik Abdul Aziz yang telah lama meninggal dunia.


Lebai tunggu juga komen atau bantahan daripada PEMUJA TOK GURU yang dulu buat seminar berebut dengan PAS dan keluarga Tok Guru kononnya Tok Guru Nik Abdul Aziz adalah idola mereka.

Tak ada pun, senyap macam tikus berada dalam beras.


Lebai cari juga komen daripada 2 penasihat parti PAN. Kalau dia tak bela PAS pun memang boleh diterima, tapi sekurang-kurangnya mereka menegur cara Mahathir bercakap dan membuat tuduhan yang tak betul atas diri Tuan Guru Nik Abdul Aziz, Idola parti PAN yang tak dapat membela diri kerana sudah meninggal dunia.

Rupanya puak-puak PAN lebih takut dedak yang dijanjikan RM500 juta oleh Tun Mahathir untuk membantu PAKATAN HARAPAN tidak dapat untuk parti PAN.

Pendakwa dia anak murid Tok Guru Nik Abdul Aziz dan mimpi 15 kali jumpa Tok Guru Nik Abdul aziz juga membisu sepi... Mungkin tak datang mimpi.

Yang peliknya bila ada teguran mengenai gerakan kritianisasi oleh pimpinan DAP Hannah Yeoh terus dibela oleh puak PAN dan mereka boleh mengada sidang akhbar untuk perkara ini tetapi MEMBISU KELU untuk membela ISLAM yang dibawa oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz.


Sangat jelas mereka menjual agama demi untuk mendapat undi bukan Islam. Ini pengkhianatan yang menjadi sejarah akan datang untuk anak cucu kita melihat bagaimana mereka yang bercakap Islam tetapi menjual diri untuk mendapat sedikit habuan kedunian sanggup mengkhianat parti Islam yang telah mereka dokong berpuluh-puluh tahun.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails