Thursday, September 08, 2016

Sokong Siapa? Letakkan Pendirian Kamu!

11 comments:

Anonymous said...

Senang je ceritakan.tolak ruu tunjuk jari mcm cik siti bedah.nampak sgt rupa khadam.melayu yg telah hilang jati diri.tak cukup ke dgn buat bising sj.mufti walaupun dikatakan sekadar memberi pandangan menurut ilmunya adalah sesuatu yg perlu diikut.buat pening kepala puak khadam pan tu.lantak kome le dosa sendiri tangung.sapa yg suruh nak jd khadam.kan dah nak kena tu.itu blum lg hudud tu baru ruu.kalau kena hudud ko terus.baru ruu tu belum lg hudud Allah spt dah tunjuk jln mana yg perlu kita pilih

Anonymous said...

WOIT!!!!! BERAPA HaRI LAGI NAK SAMAN SR Ni WOI??? JADI KE TIDAK?

Anonymous said...

Kami tidak jadi menyaman Sarawak Report kerana laporan tersebut cuma kertas sahaja sedangkan bukti video besi pun kami tidak percaya.Lagi pun tidak cukup 4 orang saksi taraf wali yang nak dikemukakan di mahkamah negeri omputih tu. Kami ingin memberi amaran kepada rakyat Malaysia supaya jangan nak membincek-bincekkan tok-tok guru kami. Kami tak suka tau...

Anonymous said...

DATUK Seri Abdul Hadi Awang dilaporkan diperintah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu untuk membaya‎r RM2 juta dalam satu penghakiman ingkar diperoleh Mohd Shamsul bin Mat Amin, calon KEADILAN Bukit Besi, Terengganu.

Abdul Hadi yang juga merupakan Presiden Parti Islam Malaysia, PAS turut diarah membayar faedah 5 peratus dari writ saman difailkan sehingga penyelesaian penuh beserta kos tindakan sebanyak RM1,500.

Perintah mahkamah itu dilaporkan berikutan kegagalan Abdul Hadi memfailkan pembelaan terhadap saman yang dikemukakan oleh Shamsul sebelum ini.


‎Abdul Hadi disaman oleh Shamsul lantaran Abdul Hadi mengatakan ada calon KEADILAN yang menjual pil kuda menjelang pilihan raya umum ke 13 lalu.

Ekoran dakwaan itu, PAS telah meletakkan calonnya di tiga kerusi DUN di Terengganu yang sepatutnya ditandingi oleh KEADILAN

Ini menyebabkan pertandingan tiga penjuru antara calon BN, PAS dan KEADILAN di tiga DUN di Terengganu termasuk Bukit Besi yang ditandingi oleh Shamsul.

Sebelum ini, menjelang pilihan raya kecil Kuala Besut, Shamsul telah meminta Abdul Hadi menarik balik kenyataan dan memohon maaf berikutan kenyataannya menjelang pilihan raya umum itu kerana orang ramai menganggap beliau yang didakwa Abdul Hadi itu.

"Saya minta (Datuk Seri) Abdul Hadi Awang, dedahkan siapa yang dia fitnah sebagai pengedar pil kuda dan sokong komunis ketika berceramah di Tebakang, Alor Limbat, ketika kempen Pilihan Raya Umum (PRU) lalu," kata Shamsul dalam sidang media itu.

Ekoran kegagalan Abdul Hadi‎ berbuat demikian menyebabkan Shamsul mengambil tindakan saman terhadap beliau bagi tujuan membersihkan namanya. — EdisiRakyat.com

Anonymous said...

Apa punya ular-semak...tukang fitnah bersiri. Kantoi lak tu....ish ish ish. Baru rm2juta, banyak lagi kan? Allah Maha Adil.

Anonymous said...

Ye la tokong pinang tu mulia sgt layak disembah gaya hamba abdi @khadam.putih suci mcm kulitnya juga spt tak ada kesalahan pdnya.cuma dengarnya ada yg pelik juga dgn terowong jajaannya.rumah banglopun dapat discaun.lg org melayupun ada dihalau dr kg sendiri.beringatlah juga puak khadam jgn nak nampak dedak sj
jgn sampai mng kutuk mufti n org pandai agama tp kg tergadai nanti.

PasNoMore said...

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui” -Surah Al-Baqarah (ayat 216)

Anonymous said...

Puak sekuler libral tengah kepanasan sebab sudah hampir bulan oktber. Moga dipermudahkan

Anonymous said...

PAS akan memfailkan saman terhadap Sarawak Report dalam masa sebulan ini.
Menurut Presidennya, Tuan Haji Abdul Hadi Awang, PAS akan memfailkan saman itu di England.
"Kita telah membuat keputusan akan membawa kes itu ke mahkamah di England kerana kita difahamkan media tersebut berpusat di sana.
"Kita kenal queen counsel (peguam kanan) yang pernah ada hubungan dengan kita dalam kes sebelum ini.
"Dalam masa terdekat, dalam masa sebulan ini," kata Abdul Hadi dalam sidang medianya di ibu pejabat parti itu di Kuala Lumpur hari ini.
Isnin lepas PAS membidas Sarawak Report selepas laman pemberi maklumat itu mendakwa parti Islam itu menerima RM90 juta daripada Presiden UmnoNajib Razak.

Anonymous said...

Janganlah harapkan sangat. Takde mana de dia saman. Last minit mesti ada je alasan dia bagi. Biasalah orang munafiq sentiasa memaksa orang percaya je cakap dia. Dia jual ugama, mempermainkan ayat-ayat Quran dan Hadis.
Takkan dia berani, sebabnya kalau dia kacau sarang tebuan, habislah macamana nak lari? Dengan serbannya lagi, dengan jubahnya lagi, dengan bownya lagi. Sarawak Report tengah tunggu je tu, siap dah prepare bukti-bukti nak jawab. Heheheheh.

Say No To Dedak said...

Itu guna nya JUBAH semua PAS pakai

Buat KARUNG lah

SATU KARUNG TUK KAU , SATU KARUNG TUK AKU

Habis nak makan apa pun

KARUNG SAJA BAGI DUIT MAKAN

JUBAH dapat banyak sikit , KOPIAH sikit saja lah

SERBAN pakai KILO pulok doh

Kan orang orang PAS malas tak ada nilai ekonomi pulak tuuuu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails