Thursday, September 08, 2016

Akhbar Turki Mengulas Pandangan Abdul Hadi. Video Sejarah Turki.



Tuan Guru mengulas isu Turki berkenaan dasar luar negara itu. Antara lain TGHH menjelaskan Quran telah memberi amaran. Yahudi dan Nasara tidak akan redha dgn Islam....


Sebagai contoh, Barat tidak membenarkan Turki menyertai EU walaupun negara itu merupakan anggota NATO sejak sekian lama, kerana curiga dengan Islam di Turki.

Kredit
Syed Hadi Syed Muhammad 

Kur’an’ın emri Batı hiçbir zaman sizden razı olmayacaktır
Abdulhadi Avang: Birincisi İslam’ın emrettiği emirlere sarılmamız lazım. Şeytan ve İslam düşmanlarına bağlı gruplar, hiçbir zaman İslam’ın bağımsız olmasını istemiyorlar.


Sejarah Turkey - YB Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang.

5 comments:

Anonymous said...

Daripada ABI HURAIRAH RADHIYALLAHU'ANHU RASULULAH SAW bersabda:

"Kelak pada AKHIR ZAMAN akan ada pemimpin yang aniaya, menteri-menteri yang fasik, hakim-hakim yang curang dan ulama-ulama pendusta. Barangsiapa di antara kamu nanti SEMPAT MENEMUI ZAMAN INI, maka hendaklah ia tidak menjadi pegawai pajak, kaki tangan kerajaan dan PENGUASA UNTUK MEMBANTU KEBURUKKAN yang telah mereka lakukan. -"(HR.Thabrani)

Anonymous said...

Kami tidak jadi menyaman Sarawak Report kerana laporan tersebut cuma kertas sahaja sedangkan bukti video besi pun kami tidak percaya.Lagi pun tidak cukup 4 orang saksi taraf wali yang nak dikemukakan di mahkamah negeri omputih tu. Kami ingin memberi amaran kepada rakyat Malaysia supaya jangan nak membincek-bincekkan tok-tok guru kami. Kami tak suka tau...

Anonymous said...

PAS akan memfailkan saman terhadap Sarawak Report dalam masa sebulan ini.
Menurut Presidennya, Tuan Haji Abdul Hadi Awang, PAS akan memfailkan saman itu di England.
"Kita telah membuat keputusan akan membawa kes itu ke mahkamah di England kerana kita difahamkan media tersebut berpusat di sana.
"Kita kenal queen counsel (peguam kanan) yang pernah ada hubungan dengan kita dalam kes sebelum ini.
"Dalam masa terdekat, dalam masa sebulan ini," kata Abdul Hadi dalam sidang medianya di ibu pejabat parti itu di Kuala Lumpur hari ini.
Isnin lepas PAS membidas Sarawak Report selepas laman pemberi maklumat itu mendakwa parti Islam itu menerima RM90 juta daripada Presiden UmnoNajib Razak.

ikan said...

Baca Quran, jangan baca facebook kata ayah pink dengan tegas sambil mata dok sibuk mengadap laptop (tak tau la dok belek apa).

Anonymous said...

Heheheheh...sebenarnya Hj Hadi sound dia jangan tonton(wi) porno lagi. Tapi dia cerita kat orang lain.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails