Thursday, September 08, 2016

Rusia, Wanitanya Gila 1/2 Bogel. Ni...

Gadis Separuh Bogel Berdiri Di Tepi Jalan, Cari Calon Suami

I. 1/2 Bogel, Cari Jodoh Dengan Tidak Bermaruah. 

BILA sudah tiada maruah, inilah yang akan terjadi. 

Sekumpulan gadis yang terdesak untuk mendapatkan jodoh calon suami sanggup membuka baju dan hanya memakai bra serta seluar dalam, sambil berdiri di tepi jalan di bandar Kazan, Rusia.

Gadis-gadis berkenaan telah menyertai satu bengkel yang mengajar mereka untuk mencari suami, dan itulah praktikal yang perlu mereka lakukan di tepi jalan.
Mereka akan meminta wang tunai kepada pemandu kenderaan dengan alasan mahu membeli baju.
“Awak ada RM6.30 untuk (membeli) kemeja-t. Kami mahu ke (pusat beli belah) Nizhniy Novgorod. Ini adalah permintaan. Tolonglah kami,” demikian ayat yang diajar dalam bengkel itu untuk memujuk orang ramai yang lalu lalang di jalan berkenaan.
Gadis Separuh Bogel Berdiri Di Tepi Jalan, Cari Calon Suami
Menurut penduduk tempatan, seramai tujuh orang gadis terlibat dalam aksi pelik dan tidak bermaruah berkenaan.
Gadis-gadis terbabit dilaporkan membayar sebanyak RM1,567 untuk mengambil bahagian dalam bengkel selama tiga hari itu.
Dalam pada itu, seorang lelaki dikenali sebagai Andrey berkata, pada mulanya dia menyangka gadis-gadis itu mencari Pokemon Go.
“Rupa-rupanya mereka adalah sekumpulan gadis bodoh yang tidak berotak,”katanya. “Rupa-rupanya mereka adalah sekumpulan gadis bodoh yang tidak berotak,”katanya. 


II. 1/2 Bogel, Kempen Keselamatan Jalan Raya.
Wanita Separuh Bogel Jadi Kempen Keselamatan Jalan Raya

INILAH kempen keselamatan jalan raya paling pelik dilakukan di dunia, iaitu dengan menggunakan sekumpulan wanita yang separuh bogel dengan mendedahkan payu dara, hanya berseluar pendek dan but sambil membawa papan tanda kurangkan kelajuan.

Kempen ini dijalankan di Rusia dan ia dikatakan berjaya memaksa pemandu mengurangkan kelajuan dan kes kemalangan juga dikatakan menurun di Pulau Novaya Zemlya meskipun ia merupakan satu penghinaan serta diskriminasi kepada kaum wanita.
Percubaan kempen ini telah dijalankan pada 2013, namun ia dikaji semula sebagai sebahagian daripada kempen peringkat kebangsaan untuk mengurangkan 30,000 kematian akibat kemalangan jalan raya di Rusia.

Menurut laporan, kempen ini masih dalam percubaan namun kebanyakan pemandu yang memecut paling laju iaitu majoritinya lelaki telah menunjukkan minat terhadap wanita terbabit dan menurunkan kelajuan kenderaan mereka.
Bagi warga emas pula, mereka gembira dengan kaedah tersebut kerana kebanyakan pemandu tidak membenarkan mereka melintas jalan dan hanya menempah maut jika melintas jalan.
Sementara itu pemandu lelaki pula menyifatkan kaedah berkempen dengan wanita mendedahkan payu dara adalah menakjubkan.
“Kali ini saya akan melihat kadar had laju yang dipegang oleh wanita itu,’’ katanya.

1 comment:

Adam said...

Boleh tak link kan blog saya. Blog saya:
biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

Terima kasih.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails