Saturday, December 01, 2018

Simbol Ini, Apa Kaitan PKR Dengan Freemason?

Imej yang berkaitan
Konvensyen Keadilan Negeri Pulau Pinang yang diadakan pada 8 November 2009 di Dewan Tunku, Komtar dengan jelas memaparkan gambar "mata satu" pada program tersebut.

SEORANG Mat Kritik menulis..

Apakah kaitan Freemason dengan Parti KeAdilan Rakyat (PKR)?

Sehingga kini, MatKritik masih lagi terfikir apa maksud “utusan dari langit” yang dikatakan oleh Azizah dan juga maksud lambang pada bendera PKR. Sebab keduanya ada persamaan dari FREEMASON.
Utusan Dari Langit kalau diterjemahkan dalam ideology FREEMASON adalah Al-Dajjal Al-Masih.
Lambang pada bendera PKR adalah lambang mata satu seperti lambang mata milik FREEMASON yang juga melambangkan Al Dajjal itu bermata satu.
Kenapa perlu dibuat bendera?Sebab bendera akan dikibarkan tinggi.
Mata lambang FREEMASON juga diletakkan tinggi. Menunjukkan Dajjal melihat dari atas langit.
Adakah benar PKR ini adalah tajaan FREEMASON?
Ada juga perkara yang dilakukan Pakatan Rakyat ini ditaja oleh FREEMASON, contohnya semasa BERSIH tempoh hari.

Mari kita kenali sedikit FREEMASON atau Illuminati.

Maksud "novus ordo seclorum" dan "annuet aceptis" adalah bermaksud untuk pembulatan dunia atau pun dunia akan dikawal 100% oleh freemason .Mereka melakukan satu agenda iaitu "New World Order" dan kebanyakkan pemimpin-pemimpin dunia sekarang adalah di bawah agenda ni, termasuk datuk kepada G.W Bush, iaitu Prescott Bush.

Illuminati yang ada sekarang ini diasaskan oleh Jesuits/Vatican. Ignatius Loyola asalnya adalah dari kumpulan alumbrados(the illuminated). Perkataan ini sebenarnya berasal daripada illumination atau enlightment.

Sebenarnya, Jesuits yang menulis "the protocols of zion", dan mereka jual nama Yahudi untuk agenda jahat mereka dan menuding jari ke arah Yahudi. Zion ini adalah kearah penubuhan negara untuk zionist dan perlu diingatkan, zionist tidak sama dengan yahudi yang lain kerana untuk menjadi zionist ,tidak perlu menjadi yahudi .

Untuk pengetahuan anda, rabbi yahudi yang membantah sekeras-kerasnya kapal bantuan ke gaza yang diserang israel kerana bukannya yahudi yang buat, tetapi kerajaan zionist yang sedang memerintah israel sekarang. Rabbi yahudi juga membantah penubuhan negara israel kerana mereka ditegah untuk menubuhkan negara sendiri oleh tuhan.

Kumpulan Jesuits telah diharamkan oleh Roman Catholic Churchmelalui Papal Bull pada tahun 1773 oleh Pope Clement XIV. Selepas itu Jesuits beroperasi secara undergound, dan Jesuits itulah yang telah mewujudkan illuminati moden yang menjadi kepala kepada kegiatan freemasonry di seluruh dunia .
BULATAN: simbol IHS ini lambang Jesuits yang seperti diterangkan.

Jesuits ini telah diwujudkan semula selepas membuat kacau di Eropah pada tahun 1814 oleh Pope Pius VII. Gambar ini diambil di Common Word, Universiti Georgetown : Dari kiri Tony Blair(bekas Perdana Menteri Britain), John Esposito, Mustafa Ceric (Mufti Bosnia/IIIT), Kjell Magne Bondevik (Bekas Perdana Menteri Norway) dan Anwar Ibrahim (IIIT). Ada juga yang mengatakan yang Anwar Ibrahim ni adalah ejen Nasrani(Jesuits/Vatican).
Ini adalah Lodge Officers untuk tahun 2010-2011 . Berikut merupakan jawatan untuk Grand Lodge of Canada di Ontario . Organisasi ini adalah organisasi freemason di sana . Manakala Anwar Ibrahim adalah salah seorang ahli bagi pertubuhan ini . Anwar Ibrahim juga pernah memegang jawatan ini pada tahun 2008-2009 .

Sesetengah ulama Islam menegaskan adalah tujuan utama Freemason ialah mengambil kembali tanah Palestin dan membina kembali Haikal Sulaiman di bawah runtuhan Masjid Al-Aqsa, kemudian akan melebarkan pemerintahannya ke Syria, Iraq, Jordan,Mesir dan terus menuju ke Al Madinah di Arab Saudi. Pergerakan ini didakwa dibentuk bagi mengembangkan fahaman Yahudi dengan cara bergiat cergas di dalam bidang pendidikan, politik, budaya dan sosial.

Gerakan ini berkembang di seluruh dunia termasuk di negara-negara Islam seperti Turki era Mustafa Kamal Ataturk. Freemason juga berkembang luas di Mesir, Maghribi, Lubnan, Malaysia dan lain-lain. Gerakan ini dikaburkan melalui kegiatan amal seperti membantu keluarga yang miskin dan menganjurkan pertunjukan amal untuk disedekahkan kepada mereka yang memerlukan.

Gerakan ini jelas nyata memperjuangkan kewujudan negara Israel dan Yahudi di bumi Palestin antara tahun 1940an dan 1970-an.Lantaran orang Islam bersikap anti-Freemason, anti-Semitisme dan anti-Zionisme. Ada yang mengaitkan Freemason dengan Dajjal yang akan hadir pada akhir zaman. Ini berdasarkan simbol Free Masonic yang dikenali "Satu Mata Melihat Semua" (All Seeing One Eye) dikatakan menyerupai Dajjal bermata satu.

Mari kita teruskan dengan apa yang MatKritik cakap bendera PKR sama dengan mata the all-seeing eye, One-eyed God Horus ataupun dikenali "Tuhan Matahari" yang disembah sejak zaman Predynastic hingga Zaman Greece-Roman .
Logo PKR, berbentuk seperti mata.
Logo PKR tidak langsung kelihatan seperti dua bulan sabit kerana bentuk bulatan bulan adalah bulatan sama dan tidak bujur, tetapi bulatan PKR adalah bulatan membujur di bahagian luarnya dan mempunyai anak mata ditengahnya seperti satu mata.

Antara yang menyamai logo mata satu: 
Logo illuminati, the all-seeing eye yang terdapat pada note $1 Amerika
Logo freemasonry
One-eyed God Horus ataupun dikenali "Tuhan Matahari"
Eye On Israel
Simbol Iblis Illuminati

Juga terdapat dan menyerupai: Israel Supreme Court, U.S. national treasure, eye of Horus dan Eye of Ra, agama purba mesir kuno, logo lama MI5 badan perisikan British, Aachen Cathedral, Grand Lodge of Freemasonry di Perancis dan lain-lain.

Takkan salah satu parti politik utama di Malaysia pun nak pakai logo ajaran sesat iblis laknatullah ini?Mesti ada sebab kan?Tanya ketua mereka kenapa.

Kalau nak dikatakan ianya adalah logo 2 bulan sabit untuk menunjukkan keadilan, adakah selama ini logo Islam satu bulan dan satu bintang itu tidak adil? Sedangkan Allah s.w.t adalah Maha Adil.
Konvensyen Keadilan Negeri Pulau Pinang yang diadakan pada 8 November 2009 di Dewan Tunku, Komtar dengan jelas memaparkan gambar "mata satu" pada program tersebut.
http://matkritik.blogspot.com/2011/08/sehingga-kini-matkritik-masih-lagi.html
MatKritik: Sejak kaji pasal Freemason ni...hmmm..
Tuesday, 9 August 2011

(IH)


Lihat siri 'Cuci Otak Yahudi' sebelum ini..
Bersambung..

5 comments:

Anonymous said...

Kita tidak terkejut jika parti mata iluminati menganut ideologi liberalisme yang bertentangan Islam dan pemimpin parti mata iluminati ini menjadi ahli FREEMASON atau Illuminati kerana pemimpin parti iluminati ini sendiri adalah kepala bapak liberalisme yang pernah mengkhianati perjuangan Islam, menolak undang-undnag Islam dan negara Islam dan bersekongkol dengan Israel dengan menyokong keselamatan negara haram Israel dll.

Bahkan kepala bapak liberal ini sendiri pernah di hukum penjara oleh hakim berdasarkan bukti dan saksi kerana kesalahan liwat dll walaupun dia pandai main wayang opera untuk menyelamatkan dirinya.

Anonymous said...

Mmg. Anwaq dan anak2 muda Islam/Melayu PKRhomo/abimHOMO/ikramHOMO ni dah diJAHANAMkan dgn. budaya HOMO, oleh puak HOMO Freemason! Sbb. itu, depa dah jadi mcm. BINATANG2 BUAS, tapi pandai MENYAMAQ dgn. asyik pakai songkok (bagi depa ini lambang Melayu shj., bukan lambag Islam) – tapi amat benci para ulama TULEN “berserban“, dr. PAS terutamanya!

Lihat pertubuhan IBLIS/ZIONIS Freemason HOMO ni di MALAYSIA, yg. bermula dr. PENJAJAHAN British-Zionis Freemason, di -

https://muslimvillage.wordpress.com/2009/07/20/ufree/

Muslim & Freemason

ED
20/07/2009

(Tok Terkedu)

Anonymous said...

Juga kebanyakan ARTIKEL psl. FREEMASON/ILLUMINATI di GoogleZionis adalah PALSU - sbb. tu puaka2 Zionis FREEMASON ni amat BENCI tulisan Harun Yahya ni psl. SEJARAH sebenar Knights Templar dan Freemason ni!!

Tok Terkedu.

Anonymous said...

Salam. Setahu saya Harun Yahya aka Adnan Oktar orangnya mencurigakan. So x payahlah tulisan beliau dijadikan bahan rujukan. Disebalik kesahihan pendapatnya terselit unsur2 yang mrnyesatkan minda. Hati2 ya. Please google/youtube tentang Harun Yahya.

Anonymous said...

Serpihan PKR, yakni PBM akan bergabung dalam " Chai" baru bersama Pejuang, Warisan umno mail sabri, ppbm, GPS, PAS dan beberapa lagi dari sabah swak membentuk line up baru.... Tunggu


Di tulis 140722

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails