Monday, November 26, 2018

Ni, Onani Dalam Kereta, Pintu Dibuka, Untuk Apa?




KUALA LUMPUR – Beronani di tempat terbuka dalam kereta dengan pintu terbuka, itu yang dilakukan seorang lelaki di kawasan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Danau Kota, Setapak baru-baru ini.
Perbuatan jijik lelaki itu sempat dirakamkan oleh remaja lelaki bernama Rohimi Azman menerusi Twitter yang sengaja untuk mencari bukti.
Dikhabarkan perbuatan tidak senonoh lelaki itu pada beberapa hari yang lalu bukan pertama kali sebaliknya telah beberapa kali sehingga menyebabkan pelajar perempuan sekolah terbabit trauma dan merasa takut untuk lalu di kawasan tersebut.
“Pelajar perempuan trauma sbb si sial ni melancap dlm kereta smbil buka pintu. Area SMK Danau Kota, Setapak. video kat thread please sebarkan so girls can be more careful,” katanya.
Menerusi gambar yang dikongsikan lelaki itu menaiki kereta Proton Saga Kelabu bernombor pendaftaran WTM 4042.
Antara netizen yang memberikan komen ada yang mencadangkan agar pelajar sekolah itu membuat aduan kepada wakil penduduk di situ sebelum tindakan lelaki miang itu mengundang bahaya.
“Suruh budak-budak tu report kat pak cik- pak cik kawasan rumah, selalunya diorang ada kumpulan komuniti. Mana tau dapat yang jenis ambil berat inshallah brade saga tu kena WWE<” kata @dnialhaikl.
Menghairankan ada yang mendedahkan bahawa perkara yang sama juga berlaku di sekolahnya namun tindakan lelaki seperti itu sering kali terlepas daripada pihak berkuasa.
“Weh sekolah i every year jadi dah report kat cikgu and cikgu report kat polis still tak dapat tangkap,” katanya tanpa menyebut nama sekolah.
Menerusi komen-komen difahamkan lokasi lelaki yang beronani dalam kereta itu adalah pagar belakang SMK Danau Kota. -SuaraTv

2 comments:

Anonymous said...

Betul wak Pak asyim...mana boleh merancap di tempat awam kan...duduk dalam bilik hotel, merancap sambil layan porno jerman tak ada salahnya, orang tak tahu, asal jangan lupa bayar bill payperview dah la....nanti kantoi!!!

Anonymous said...

Pemilik kereta sedang bela diri ke ni?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails