Wednesday, March 14, 2018

Bayar AS$130,000 Tutup Hubungan Sulit Pelakon Lucah-Trump. M'sia?

Pelakon lucah pulangkan bayaran tutup mulut dari Trump
Stormy Daniels mahu bercakap secara terbuka mengenai hubungan sulitnya dengan Donald Trump dan sedia memulangkan wang yang dibayar untuk tutup mulut mengenai hal itu - Foto AP 

PELAKON filem lucah yang mendakwa mempunyai hubungan sulit dengan Donald Trump, mahu memulangkan semula wang berjumlah AS$130,000 yang dibayar kepadanya untuk berdiam diri mengenai perkara itu.

Stephanie Clifford atau nama pentasnya Stormy Daniels sebelum ini mendedahkan mempunyai hubungan sulit dengan Trump sekitar 2006 dan hubungan itu bertahan selama beberapa bulan.

Pendedahan ini bagaimanapun dinafikan Trump. 
Peguam Clifford, Michael Avenatti memaklumkan anak guamnya sedia mengembalikan wang berkenaan, dan sedia bercakap secara terbuka mengenai hubungan itu.

"Ini adalah tawaran yang sangat adil.
"Ia akan memberikan peluang kepada rakyat Amerika Syarikat menentukan siapa yang bercakap benar, selepas mendengar cerita di kedua-dua pihak," jelas Avenatti. 

Peguam peribadi Trump, Michael Cohen, sebelum ini memberitahu membayar Clifford AS$130,000 dengan menggunakan dananya sendiri ketika kempen pilihan raya presiden Amerika Syarikat pada 2016.

Cohen bagaimanapun tidak menjelaskan alasan di sebalik tindakannya itu dan sama ada ia diketahui Trump. 
Clifford dalam beberapa temuramah sebelum ini mendedahkan mempunyai hubungan sulit dengan Trump, sebelum taikun hartanah itu memulakan kempen ke White House.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Itulah politik gaya AS. Guna wang tutup mulut, sama dengan politik DAP guna wang tutup mulut skandal terowong dasar laut bernilai RM6.3 bilion? Yang teraniaya ialah rakyat.

Di Malaysia, politik gaya begitu sepaturnya dihapuskan. Kerana politik gaya AS amat bertentangan dengan prinsip Islam. Bagaimana menghapusnya?

Rakyat negara umat Islam Malaysia sepatutnya memilih parti Islam, tidak kira agama dan kaum. Parti Islam itu ialah PAS.


UNDILAH PAS dalam PRU14
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam? 

27 comments:

Anonymous said...

https://www.bharian.com.my/node/3078

Peserta sukan bogel Pulau Pinang dihukum sebulan penjara, denda RM5,000

GEORGETOWN: Mahkamah Majistret Balik Pulau menjatuhkan hukuman sebulan penjara dan denda RM5,000 terhadap enam peserta Pesta Sukan Bogel Pulau Pinang di Teluk Kampi, di sini.

Majistret Muhammad Najib Ismail menetapkan hukuman itu selepas enam daripada sepuluh individu mengaku bersalah dalam sesi pendakwaan hari ini.

Semua tertuduh didakwa di bawah Seksyen 294 (a) Kanun Keseksaan (Akta 574) dan boleh dihukum di bawah Seksyen 294 akta sama.

Terdahulu, Muhammad Najib menetapkan tarikh sebutan semula kes pada 16 Oktober ini terhadap empat tertuduh yang tidak mengaku salah.

Enam yang mengaku salah ialah Loh Kok Hong, Mu Wai Peng, Justin Ang Ji Heng, Yam Kam Hoong, Liord Loo Joo Hong dan R Nandakumar.

Empat yang lain ialah Chew Tok Hwa, Chan Chia Weng, Teh Guan Hoon dan Kong Meng Leong.

Pendakwaan dikendalikan oleh Datuk Razali Che Ani dan Edward Chan.

Anonymous said...

https://aidcnews.wordpress.com/2017/11/13/pulau-pinang-bakal-iktiraf-lgbt-akses-jawatan-awam-termasuk-polis/


Pulau Pinang Bakal Iktiraf LGBT, Akses Jawatan Awam Termasuk Polis?


GEORGETOWN, PULAU PINANG: Satu surat rasmi mengenai keputusan hasil kajian hak-hak transgender telah diserahkan kepada Jawatankuasa Perlembagaan Negeri Pulau Pinang oleh sekumpulan Ahli Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang semalam untuk dijadikan sebagai satu dokumen rasmi di dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang.

Bendahari Jawatankuasa Transgender Pulau Pinang Cheah Kah Peng yang juga merupakan ADUN kawasan Kebun Bunga mendakwa bahawa Pulau Pinang boleh menerajui isu pengiktirafan hak asasi komuniti transgender.

“Pulau Pinang boleh menjadi peneraju dalam hal ini dengan mengiktiraf hak-hak masyarakat transgender.”

Menurut The Malay Mail Online, Pengerusi Jawatankuasa Transgender Pulau Pinang merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Bungah, Teh Yee Cheu mendakwa bahawa terdapat beberapa cadangan daripada simposium transgender berkaitan hak-hak transgender yang mahu dihantar secara rasmi ke Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang.

“Kami berdebat mengenai perkara ini di dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) dan Dewan mahu kami menghantarnya kepada Jawatankuasa Perlembagaan Negeri Pulau Pinang.” Tambahnya lagi, keputusan penemuan yang diperoleh daripada simposium transgender adalah mengenai akses golongan tersebut kepada kemudahan perubatan, tandas awam berasingan bagi transgender dan juga isu dengan pegawai penguat kuasa seperti polis.

Dakwa Teh lagi, keputusan penemuan ini juga perlu diterima secara rasmi oleh badan perundangan agar ia dapat dijadikan sebagai rujukan di masa hadapan. “Ia boleh dijadikan sebagai satu rekod mengenai isu-isu yang dihadapi oleh golongan transgender.”

Pada tahun 2014, satu Jawatankuasa Trangender Pulau Pinang telah ditubuhkan oleh kerajaan pimpinan DAP –

Anonymous said...

Woyyyoooo Sikap PAN terhadap LBGT


https://www.ismaweb.net/2014/07/12/dr-mujahid-penghalang-atau-pembela-lgbt/

Dr Mujahid: Penghalang atau pembela LGBT?


Draf Rang Undang-undang Keharmonian Nasional dan Rekonsiliasi tidak mengiktiraf orientasi seks pengamal perlakuan LGBT, sebaliknya, rang undang-undang itu melindungi hak golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender untuk tidak didiskriminasikan dalam aspek seperti bidang pekerjaan, kata Pengerusi Jawatankuasa Undang-undang dan Dasar, Majlis Konsultasi Perpaduan Negara (MKPN), Datuk Dr Mujahid Yusof, sebagaimana dilaporkan oleh portal media liberal Malaysiakin


Datuk Dr Mujahid,

Tidak mengiktiraf sesuatu kelompok tetapi melindungi hak kelompok berkenaan? Tidakkah pelik bin ajaib bunyinya. Apakah erti tidak diiktiraf? Bukankah ia bererti bercanggah dengan peraturan negara? LGBT tidak diiktiraf di Malaysia. Mengamalkan LGBT adalah salah di sisi undang-undang Malaysia. Pengamal LGBT ialah pesalah. Lalu bagaimana mungkin pesalah LBGT boleh hidup aman dengan mengamalkan LGBT dan bekerja di Malaysia? Malah, dijamin haknya untuk bekerja serta tidak boleh didiskriminasikan dalam pekerjaan?

Kita tidak mengiktiraf negara haram Israel, tetapi kita melindungi hak orang Israel untuk duduk dan bekerja di wilayah Palestin yang dijajah Israel?

Sebelum berbicara soal diskriminasi pekerjaan, terlebih dahulu perlu dibicarakan status pengamal LGBT di Malaysia. Pengamal LGBT tidak perlu malah tidak boleh dibenarkan hidup bebas di Malaysia. Mengamalkan LGBT ialah kesalahan di sisi undang-undang Malaysia. Pengamalnya mesti dikenakan tindakan undang-undang.

Sebagai majikan, adakah anda mahu memberikan pekerjaan kepada pengamal LGBT yang pastinya dikenakan tindakan undang-undang? Adakah anda mengamalkan diskriminasi jika anda tidak mahu memberikan pekerjaan kepada pesalah undang-undang?

Rang Undang-undang Keharmonian Nasional dan Rekonsiliasi untuk melindungi hak golongan LGBT untuk tidak didiskriminasikan dalam bidang pekerjaan adalah tidak perlu kerana kewujudan golongan LGBT itu sendiri adalah tidak perlu, malah mengamalkan LGBT adalah tidak dibenarkan di sisi undang-undang negara.

“Ia (LGBT) duduk di bawah gender dan kita tidak boleh mendiskriminasikan seseorang itu atas asas jantina. Dalam jantina itu kita sebut orientasi seksual antara lainnya,” kata Dr Mujahid lagi.

Kita bersetuju bahawa tidak boleh melakukan diskriminasi berdasarkan jantina tetapi kita bertanya di bawah gender apakah dan dalam jantina apakah terletaknya orientasi seksual LGBT? Lelaki atau perempuan? Atau ada jantina lain di sisi Dr Mujahid? Ia adalah rahsia yang terbuka bahawa LGBT bukanlah jantina. Lelaki dan perempuan ialah jantina tetapi LGBT bukan jantina. LGBT tidak lain hanyalah perlakuan sumbang yang didasarkan oleh kemahuan hawa nafsu manusia semata. Lalu mengapa ada kumpulan bersungguh-sungguh berjuang agar masyarakat dunia menerima dan mengiktiraf LGBT sebagai jantina selain lelaki dan perempuan? Tidak lain hanyalah untuk menghalalkan kemahuan nafsu serakah mereka sahaja agar tidak lagi menjadi kesalahan di sisi undang-undang dan tidak lagi dipandang jelek oleh masyarakat yang bertamadun.

Anonymous said...

Saya boleh jamin PAN-CHo-CHAI PANipu tak akan dapat jawab hujah2 copy and paste diatas kerana rendahnya quality mereka ini. Kalau jenis macam Husam pun boleh jadi No 3. Malaun2 PANipu lagi la mangkuk hayon

Kesian balaci2 PAN. Kalau datang KL aku belanja makan roti canai (Sekeping saja tau).

Dah la kalah debat. Sumber rujukan pula Mr Husam bekas datuk. Last2 kena gelak.

Mr Husam terkenal dengan:
A. Mimpi 15 kali.
B. Menjulang nama Allayarham TGNA tapi selalu mengata keluarga dia
C. Di Anugerahkan Kuasa 10 oleh bekas Datuk, Mr Wan Rahim
D. Demo makan rumput
E. Menharamkan mengundi PAS sampai dicela oleh ramai pemimpin PAN
F. Sumbu jimat minyak.
G. Ada sumber Audio. Aku boleh buat Audio, The Rock cakap jawa
H. Mengaku hero, berucap kat DUN pun tersekat2 macam kereta Datsun 3 silinder

Sorry to say. Aku kesian kat kebangangan hampa ni

Anonymous said...

Ini Link Video Mr Husam Terlajak Khasyaf


https://www.youtube.com/watch?v=YmNghfEFvpE


Husam Musa: Mimpi 15 kali jumpa Nik Aziz

Husam Musa mendakwa beliau rapat dengan Almarhun TG N Aziz N Mat dan pernah bermimpi didatangi ATGNA sebanyak 15 kali. Sayugia diingatkan yang Husam tidak menepati janji baiah yang dibuat oleh ATGNA sendiri dengan pelbagai alasan.

Anonymous said...

http://www.mykmu.net/2018/01/hilang-kerusi-johor-bukti-calon-pan-tiada-kualiti/

HILANG KERUSI JOHOR BUKTI CALON PAN TIADA KUALITI

Apabila melihat Parti Amanah Negara (PAN) hilang kerusi dalam pengumuman Pakatan
Harapan adalah sesuatu yang mengejutkan. PAN Johor hanya diperuntukkan hanya 2 kerusi
Parlimen sahaja di negeri Johor.

Lebih malang apabila PAN hilang kerusi tersebut kepada parti yang baharu iaitu Parti
Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).

Apa ada pada PPBM sehingga berjaya mengetepikan PAN dalam mendapatkan jumlah kerusi
yang begitu besar di dalam Pakatan Harapan.

Sudah terlalu banyak pengorbanan yang ahli PAN laksanakan demi Pakatan Harapan.
Pemimpin dan ahli sanggup meninggalkan dan mengkhianati baiah di dalam Pas sematamata
mahu membuktikan taat setia kepada DAP dan PKR.

Malah ada di antara mereka sanggup menggadaikan prinsip dan harga diri atas dasar prinsip
setia kawan yang begitu tinggi kepada DAP dan PKR. PAN juga sentiasa menjadi benteng
paling hadapan jika kawan-kawan lain dicuit. Bak kata pepatah, cuit peha kiri, seluruh tubah
terasa!

Di Johor sendiri PAN menjadi parti paling lantang dalam mengetuai gerakan pembangkang
di Johor.

Apa sahaja yang mereka tidak buat. Berhujan, berpanas, berhimpun, berceramah, jumpa
rakyat, beri bantuan dan sebagainya.

Semua mereka buat. Tolak tepi betul atau salah, yang penting serang. Itulah prinsip PAN.
Adalah tidak keterlaluan bahawa PAN hanya dianggap sebagai ‘budak milo’ dalam Pakatan
Harapan. 2 kerusi di Pulai dan Parit Sulong hanyalah pelengkap jadual sahaja.

Kasta mereka sama seperti PAS dahulu. Jaga keselamatan, tukang provok, menjadi yang
paling lantang terpekik terlolong, pacak tiang bendera, penuhkan peserta program atau
himpunan adalah lebih sesuai pada pandangan Pakatan Harapan untuk PAN.

Oleh kerana itu akhirnya PAN langsung tidak diberi muka. Parti seperti DAP dan PKR lebih
merasakan PPBM lebih layak diberikan kerusi bagi PRU14 akan datang.

Figura Tun Mahathir dan posisi beliau sebagai Pengerusi Pakatan Harapan memberikan
kelebihan kepada PPBM dalam mencorak catur politik dalam menentukan pengagihan
kerusi.

Mat Sabu sebagai Presiden PAN apa dia mampu buat? Duduk dan mengangguk sahaja
dalam mesyuarat Majlis Presiden, asalkan dia seorang mendapat kerusi itu sudah memadai.
Perkembangan ini pastinya mengecewakan semua ahli PAN Johor yang telah bertungkus
lumus.

Mereka bekerja dalam memastikan PAN antara nama besar yang bakal menjadi pencabar
kepada UMNO-Barisan Nasional.

Dalam mereka sibuk membuta tuli menjadi pelopor gerakan pembangkang di Johor. Mereka
sebenarnya lupa menghasilkan tokoh dan calon yang boleh diketengahkan sebagai calon
PRU14 akan datang.

Tiada suatu pun figura dalam PAN yang boleh diingati sebagai pemimpin yang berkaliber
dan mampu diharapkan di Johor.

Jika sebut Salahuddin Ayub, apa sahaja jasa dia yang orang Johor akan ingat? Aminolhuda,
lagilah.

PPBM hanyalah alternatif dan percaturan kepada PKR dan DAP untuk melihat sejauh mana
parti Melayu itu mampu memberi saingan kepada UMNO untuk semua kawasan Parlimen
yang majoritinya pengundi Melayu.

Akhirnya PAN terpaksa menelan realiti ini bahawa mereka langsung tidak diterima. Jika
konsensus Pakatan Harapan sendiri tidak yakin dengan kewibawaan untuk mencalonkan
PAN, adakah rakyat akan yakin?

Anonymous said...

Woiiii Ikan, Woii Tod Monif, Oii Mahligay (Semua Orang Sama), WOii Audio

Rujukan Hang tu ditolak oleh boss2 PAN. Go back and cry to Mr Husam Bekas Datuk

http://babab.net/out/jadi-liabiliti-husam-musa-ditolak-parti-sendiri.html

Jadi Liabiliti, Husam Musa Ditolak Parti Sendiri


PEMIMPIN Parti Amanah Negara (PAN), Datuk Husam Musa semakin teruk merosakkan dirinya sendiri melalui isu demi isu yang ditimbulkan sendiri.
Kenyataan terbaru beliau mendakwa mengundi PAN dan Pakatan Harapan (PH) boleh mendapat pahala manakala mengundi parti bulan (PAS) hukumnya haram.

“Kita kata tidak, sebaliknya haram undi bulan. Ini ambo (saya) nak pegang. Nak tahu yang mana betul, kita berdebatlah,” kata Husam dipetik media.

Apa yang paling menonjol di sini ialah sikap mahu menghukum dalam proses politik, menetapkan halal atau haram mengundi parti-parti tertentu.

Husam yang selama ini dikenali sebagai tokoh dari golongan profesional yang kononnya bersikap progresif dalam PAS akhirnya menunjukkan wajah tersembunyinya yang mahu menghukum dengan hukum agama dalam menarik sokongan untuk partinya.

Sebelum ini, sebagai orang kepercayaan Almarhum Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Husam bersetuju sekiranya dikatakan dapat pahala undi PAS, partinya sendiri yang memerintah negeri Kelantan.

Lebih-lebih lagi sebagai pemimpin yang pernah disebut-sebut bakal menggantikan Nik Aziz sebagai menteri besar Kelantan, tentu sebelum ini Husam tidak menolak kalau dikatakan dapat pahala undi PAS.

Kali ini dalam Parti Amanah Negara (PAN), Husam mengeluarkan “fatwa” haram undi PAS dan dapat pahala undi PAN.

Kenyataan kontroversi terbaru Husam ini terus menerima kecaman dari pemimpin-pemimpin PAN sendiri.

Pemimpin pemuda PAN Wilayah Persekutuan, Nik Abdul Razak Nik Md Ridzuan mengkritik kenyataan Husam itu di laman Facebook beliau.

Seorang lagi pemimpin PAN, Pengarah Komunikasi PAN Selangor, Jamzuri Ardani juga menolak kenyataan Husam yang mengeluarkan hukum agama itu.

Pemimpin-pemimpin PAN berbalas-balas komen sesama sendiri di laman Facebook Nik Abdul Razak yang dikenali lantang mengkritik pemimpin partinya sendiri.

Sebelum ini, Nik Abdul Razak mengkritik Pengarah Hal Ehwal Syariah PAN, Zolkharnain Abidin Al-Abyadhi yang mewajarkan tindakan Pengerusi PAN Kelantan, Cikgu Wan Abdul Rahim Wan Abdullah, memanggil PAS dengan gelaran “PIGS” (PAS, Ikatan, Gagasan Sejahtera).

Perbalahan terbaru dalam PAN ini bukan sahaja menunjukkan perbezaan ketara dalam parti itu, tetapi juga menjadi satu kayu ukur penerimaan terhadap Husam yang kebelakangan ini terlibat dalam beberapa kenyataan dan aksi memalukan.

Tahun lepas, Husam dalam satu rakaman video mengiklankan “sumbu jimat minyak” yang menyebabkan beliau ditertawakan oleh netizen dan dikecam hebat oleh komuniti sains tempatan.

Baru-baru ini, Husam muncul lagi dalam rakaman video, kali ini bercerita tentang sejenis rumput yang suka dimakan oleh lembu.

Dalam rakaman itu, beliau sendiri telah cuba merasa rumput tersebut, mencetuskan aksi lucu yang sekali lagi mengundang ejekan ramai.

Aksi dan kenyataan beliau yang serba tidak menjadi kebelakangan ini telah mencetuskan penentangan secara senyap dan terbuka terhadapnya.

Ada yang tidak bersetuju sejak awal kemasukan Husam ke dalam PAN, yang boleh menggugat pemimpin tertentu daripada naik kerana imej Husam sebagai pemimpin yang agak kuat.

Kesilapan-kesilapan beliau akhirnya dijadikan alasan untuk menolak bekas pemimpin berpengaruh PAS ini.

Husam kini telah menjadi liabiliti kepada PAN dan PH hasil kesilapan-kesilapannya yang merosakkan imej beliau dan parti yang beliau wakili.

Anonymous said...

Alhamdulillah.....nampaknya serangan2 diatas semua tuju pada PH. Tahniah.....betullah kata ketua ulama Pas....musuh deme le ning PH bukang UMNO doh......syukurrrr

Ooopppssss....bila nak saman pasal audio terima pitih tuh. Sekadar nafi gitu je bukan cara Islam tuh....Untuk makluman audio tu dah di hantar pd penganalisa bebas luar negara untuk dikenalpasti. Kita tungguuuuuuu

Anonymous said...

Rujukan Hang tu ditolak oleh boss2 PAN. Go back and cry to Mr Husam Bekas Datuk

http://babab.net/out/jadi-liabiliti-husam-musa-ditolak-parti-sendiri.html

Jadi Liabiliti, Husam Musa Ditolak Parti Sendiri


PEMIMPIN Parti Amanah Negara (PAN), Datuk Husam Musa semakin teruk merosakkan dirinya sendiri melalui isu demi isu yang ditimbulkan sendiri.
Kenyataan terbaru beliau mendakwa mengundi PAN dan Pakatan Harapan (PH) boleh mendapat pahala manakala mengundi parti bulan (PAS) hukumnya haram.

“Kita kata tidak, sebaliknya haram undi bulan. Ini ambo (saya) nak pegang. Nak tahu yang mana betul, kita berdebatlah,” kata Husam dipetik media.

Apa yang paling menonjol di sini ialah sikap mahu menghukum dalam proses politik, menetapkan halal atau haram mengundi parti-parti tertentu.

Husam yang selama ini dikenali sebagai tokoh dari golongan profesional yang kononnya bersikap progresif dalam PAS akhirnya menunjukkan wajah tersembunyinya yang mahu menghukum dengan hukum agama dalam menarik sokongan untuk partinya.

Sebelum ini, sebagai orang kepercayaan Almarhum Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Husam bersetuju sekiranya dikatakan dapat pahala undi PAS, partinya sendiri yang memerintah negeri Kelantan.

Lebih-lebih lagi sebagai pemimpin yang pernah disebut-sebut bakal menggantikan Nik Aziz sebagai menteri besar Kelantan, tentu sebelum ini Husam tidak menolak kalau dikatakan dapat pahala undi PAS.

Kali ini dalam Parti Amanah Negara (PAN), Husam mengeluarkan “fatwa” haram undi PAS dan dapat pahala undi PAN.

Kenyataan kontroversi terbaru Husam ini terus menerima kecaman dari pemimpin-pemimpin PAN sendiri.

Pemimpin pemuda PAN Wilayah Persekutuan, Nik Abdul Razak Nik Md Ridzuan mengkritik kenyataan Husam itu di laman Facebook beliau.

Seorang lagi pemimpin PAN, Pengarah Komunikasi PAN Selangor, Jamzuri Ardani juga menolak kenyataan Husam yang mengeluarkan hukum agama itu.

Pemimpin-pemimpin PAN berbalas-balas komen sesama sendiri di laman Facebook Nik Abdul Razak yang dikenali lantang mengkritik pemimpin partinya sendiri.

Sebelum ini, Nik Abdul Razak mengkritik Pengarah Hal Ehwal Syariah PAN, Zolkharnain Abidin Al-Abyadhi yang mewajarkan tindakan Pengerusi PAN Kelantan, Cikgu Wan Abdul Rahim Wan Abdullah, memanggil PAS dengan gelaran “PIGS” (PAS, Ikatan, Gagasan Sejahtera).

Perbalahan terbaru dalam PAN ini bukan sahaja menunjukkan perbezaan ketara dalam parti itu, tetapi juga menjadi satu kayu ukur penerimaan terhadap Husam yang kebelakangan ini terlibat dalam beberapa kenyataan dan aksi memalukan.

Tahun lepas, Husam dalam satu rakaman video mengiklankan “sumbu jimat minyak” yang menyebabkan beliau ditertawakan oleh netizen dan dikecam hebat oleh komuniti sains tempatan.

Baru-baru ini, Husam muncul lagi dalam rakaman video, kali ini bercerita tentang sejenis rumput yang suka dimakan oleh lembu.

Dalam rakaman itu, beliau sendiri telah cuba merasa rumput tersebut, mencetuskan aksi lucu yang sekali lagi mengundang ejekan ramai.

Aksi dan kenyataan beliau yang serba tidak menjadi kebelakangan ini telah mencetuskan penentangan secara senyap dan terbuka terhadapnya.

Ada yang tidak bersetuju sejak awal kemasukan Husam ke dalam PAN, yang boleh menggugat pemimpin tertentu daripada naik kerana imej Husam sebagai pemimpin yang agak kuat.

Kesilapan-kesilapan beliau akhirnya dijadikan alasan untuk menolak bekas pemimpin berpengaruh PAS ini.

Husam kini telah menjadi liabiliti kepada PAN dan PH hasil kesilapan-kesilapannya yang merosakkan imej beliau dan parti yang beliau wakili.

Anonymous said...

Sapa kata Husam Audio kata ka.

Setakat audio aku boleh buat suara macam Mat Sabu cakap benda bukan2. Rakam lepas tu edar. Tapi kami tak buat la perangai fitnah macam tu

Pakar apa? Pakar mimpi, pakar sumbu, pakar rumput demo boleh makan atau pakar jin tanah.

Apa punya bangang. Rakam pakai apa? Kaset recorder?

Anonymous said...

Macam ni la macai. Hang ada pelajaran. Aku pun ada pelajaran. Nak hujah pakai isu2 yg dibawa oleh Salahuddin,Mujahid, ahmad awang ka baru class.

Untuk pengatahuan hang Husam dan Wan Rahim cakap meraapu. Orang PAN pun dah benci. Bekas Datuk plak tu

Hang pakai Hujah Maszlee ka apa ka. Ini audio yg dibawa isu oleh pakar sumbu jimat minyak

Anonymous said...

Weiiiii Macai Pentaksub Husam

Aku copy and paste dari Facebook. Moga2 macai sedar diri sikit

Hanisya Abdul Hamid
1 jam ·
"AMANAH ni bagus, orang-orang dia profesor, doktor, lawyer dan sebagainya, tapi hidupnya dekat atas, dia tidak di bawah bersama rakyat, memang dia kempen tetapi tidak hidup bersama rakyat". .. Maszlee Malik beri alasan mengapa tidak terliur nak masuk PAN.

Berbeza amat dengan pemimpin-pemimpin PAS bagai bumi dengan langit ... sentiasa bersama-sama rakyat dibawah dengan merasai setiap denyutan nadi rakyat.

UNDI PAS ... UNTUK PERUBAHAN.

TENKIU

Anonymous said...

Barua-barua ternakan parti PANDUSTA khadam kafir harbi DA-Pig mendakwa konon hantar audio ke luar negara untuk pengesahan. Panipu mungkin upah Mat Saleh yang sedang mabuk todi untuk buat pengesahan. Kah kah kah kah kah

Barua dedak roket memang bangang sebab dia fikir Mat Saleh boleh faham loghat Kelantan.

Orang-orang Kelantan dah dengar audio dan mereka bersetuju itu bukan suara pemimpi PAS.

Sumbu kuasa 10 mimpi 15 kali pun tak ada telor nak lapor pada SPRM sebab dia tahu audio itu palsu. Dia tahu laporan palsu akan memyebabkan dia akan didakwa sebab itulah dia meroyan seperti manusia dirasuk jin.

Barua PANIPU lebih bodoh dari lembu.

Anonymous said...

Parti PANIPU mengamalkan kasta di mana pemimpin berlagak seperti sami pangkat 'suci' dan penyokong dan pengikut kasta bawahan yang tidak boleh betcampur dengan kasta atasan.

Kita masih lagi teringat tentang jamuan PANIPU di mana rakyat diasingkan dari pemimpin-pemimpin PANIPU yang bertaraf dewa.

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin parti PANIPU khadam parti kafir harbi DA-Pig cuba menipu rakyat kononnya PANIPU parti Islam kah...kah....kah....kah

Pemimpin PANIPU adalah pandusta sebab kita semau tahu parti Islam tidak akan menjadi parti kafir harbi DA-Pig menentang Islam.

Anonymous said...

Pembetulan:

Pemimpin PANIPU adalah pandusta sebab kita semua tahu parti Islam tidak akan menjadi khadam parti kafir harbi DA-Pig yang menentang dan menghina ajaran Islam dan umat Islam.

Kita umat Islam makan makanan halal sahaja.

Barua PANIPU pula sondol dedak cap roket.

Anonymous said...

Kah kah kah orang PAN pun tolak hujah Husam yg dipakai oleh azren

Anonymous said...

Help help Husam n Wan Rahim. Azren kena buli

Anonymous said...

Di Malaysia Najib guna dedak untuk sumbat mulut pemimpin UMNO dan parti PAS supaya berdiam diri untuk memudahkannya terus makan rasuah.

Anonymous said...

Wah hanjing2 ternakan parti liberak PANIPU khadam kafir harbi DA-Pig sedang menyalak bukit PAS, bukit PAS tak runtuh, anjing2 Mike Selfie Dada Amoi pula yang sawan gila babi.

Anonymous said...

Woi kayu 3:11 pm ternakan parti kafir harbi roket, mana bukti?

Anonymous said...

Azren teruskan Kasi macai umngok dgn walaun & walauntit panas

Anonymous said...

Dimana ada PAS di situ ada UMNO,dimana ada Lanun Bugis di situ ada Hadi.Mereka betul2 sejoli.
Nampaknya acara makan duit dan menyusahkan rakyat turut sama di sertai PAS.

Anonymous said...

Biasalah syaitan menyokong syaitan menentang perjuangan Islam yang dibawa oleh parti Islam PAS pimpinan. Jika bukan syaitan, siapa lagi nak buat kerja syaitan itu?

Anonymous said...

Wahai hanjing 8:50 pm ternakan sifu banglo terlajak diskaun, mana bukti ?

Kalau setakat buat dakwaan jahat tanpa bukti, tiada perbezaan antara kamu dan pesakit mental.

Anonymous said...


Azreen Poyo menyokong 'fatwa' yang dicipta oleh Sumbu kuasa 10 mimpi 15 kali ternakan sifu evangelis roket bahawa adalah haram untuk syaitan dan iblis mengundi PAS kerana PAS memperjuangkan agama Islam dan membela hak umat Islam.

Syaitan dan iblis hanya sokong parti liberal dan kafir harbi yang memberikan kebebasan kepada umat Islam untuk melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad.

Anonymous said...

Komen-komen Azreen Poyo di atas jelas membuktikan kebangangan barua-barua dedak roket sepertinya.

Business berskala besar memerlukan modal besar maka modal perlu dikumpulkan dahulu sehingga mencapai sasaran.

Bika modal telah mencukupi , barulah projek boleh dimulakan.

Jika modal masih belum mencukupi, maka projek business yang sesuai dengan jumlah modal boleh dilaksanakan untuk memenuhi keperluan umat Islam.

Geng liberal Azreen Poyo lebih selesa membeli belah di supermarket roket di mana barang halal dan haram bercampur-aduk seperti botol dan tin arak dan minuman ringan diletakkan dalam peti sejuk yang sama. Status ayam dan daging pun diragui !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails