Monday, March 12, 2018

Lagi, Jadikan Gadis Hamba Seks? Bisnes Tak Peduli Halal-Haram.

Haley Freedman


LOS ANGELES – Kes penyalahgunaan seks yang menjadi skandal besar di Hollywood sejak kebelakangan ini, turut menyeret nama pelakon Gossip Girl, Ed Westwick.

Dilaporkan dari Ace Showbiz, Jumaat (9/3/2018), penyanyi Chuck Bass dari Gossip Girl dituduh menjadikan wanita sebagai hamba seks sejak tahun 2014. Wanita bernama Haley Camille Freedman sebenarnya tidak memfailkan saman terhadap Ed Westwick.

Walaupun demikian, nama Ed Westwick disebut dalam tuntutan Haley. Haley menyebut bahawa kejadian itu berlaku ketika dia melawat beberapa orang di rumah Ed Westwick. Tetapi apabila semua orang pulang, Haley tinggal di rumah pelakon, dan kedua-duanya telah melakukan hubungan seks.
Pada masa itu, Haley menelefon Ed yang kemudian memintanya mencekik dan menamparnya. Tetapi apabila dia menolak, Hailey berkata Ed melakukan perkara itu kepadanya. Pada waktu pagi, wanita ini menyebut bahawa Ed sedang bersentuhan dengannya sekali lagi, dan melampaui kehendak Haley.

Dia kemudian mendakwa berada di rumah selama dua hari tanpa dapat pulang ke rumah, kerana dia tidak tahu lokasi sebenar tempatnya. Dia juga mengakui tidak dapat menghubungi keluarga di rumahnya kerana tidak membawa telefon bimbit.

Ed dikatakan berjanji untuk membawanya ke rumah, tetapi sekali lagi membatalkannya dan memaksa dia untuk melakukan hubungan seks dengannya. Kerana kejadian ini, Hailey mendakwa dia mengalami kecederaan, pendarahan di dalam organ dalamannya. Mengalami Delusi?

Sementara itu, TMZ melaporkan sumber terdekat berhampiran Ed Westwick menafikan semua dakwaan ini dan mengatakan bahawa tidak mengenali Haley. Sumber ini menyebut bahawa Haley cuba memberitahu ini kepada media, tetapi media tidak memilikinya kerana ia menganggap dakwaan ini hanya dusta.-SuaraTV

Komen Weblog Ibnu Hasyim: 'Asal dapat duit, tidak peduli halal haram.' Itulah trend bisnes dalam negara bukan Islam atau negara umat Islam sekular seperti Malaysia dan lain-lain. Contoh kecilnya, ialah kerajaan Malaysia sendiri anjurkan judi bola sepak, loteri-toto, saham haram dan segala macam lagi.

Solusi kepada umat Islam dalam masalah ini di kalangan umat Islam ialah dengan menaikkan parti Islam sebagai kepimpinan negara. Contohnya rasuah, Pulau Pinang dan Selangor walaupun beberapa tahun memerintah sudah terpalit banyak kes dengan SPRM. 

Kelantan, walaupun dilarang kerajaan pusat melaksanakan Islam seluruhnya seperti yang dikehendaki pengundi dalam pilihanraya Kelantan, sekatan royalti minyak, sekatan projek leburaya, namun mampu membuat perubahan dalam melaksanakan Islam di sana.

Banyak sangat kalau nak diterangkan. Cukup dengan tuan-tuan melaksanakan seruan ini dulu.


UNDILAH PAS dalam PRU14
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam? 

2 comments:

Anonymous said...

Setiap hari aku baca komen-komen yang ditulis oleh balaci-balaci pakatan munafik pimpinan kafir harbi untuk memfitnah, menghina, memaki hamun, mencarut dan sumpah seranah terhadap perjuangan Islam yang dibawa oleh parti Islam PAS pimpinan ulama Islam.

Berdasarkan komen-komen balaci-balaci yang tidak bermoral pada hari ini dan hari-hari yang sebelum hari ini, aku yakin umat Islam tulen tidak akan tulis komen-komen tersebut.

Maka yakinlah aku bahawa yang menulis komen-komen yang tidak bermoral tersebut ialah sama ada orang munafik atau puak kafir harbi yang amat bencikan Islam dan umat Islam .

Anonymous said...

Parti kafir harbi DA-Pig telah menyamun tanah tapak masjid dan menentang, memburuk-burukkan dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Dan berpuluh kampung dan gerai perniagaan Melayu Islam telah dirobohkan dalam negeri yang diperintah oleh rejim perkauman DA-Pig.

Bahkan pemimpin dan kroni DA-Pig terlibat dalam 66 skandal rasuah dll yang amat merugikan rakyat dan negara.

Malangnya sebilangan pemimpin dan barua munafik Melayu bersekutu, berkerjasama dan bersekongkol dengan DA-Pig menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Wahai umat Islam, marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam PAS dalam PRU 14 untuk membela agama Islam dan hak umat Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails