Friday, March 16, 2018

Melihat Kaki Perempuan, Sami Melancap Dalam Bas..




SEORANG sami telah mengejutkan penumpang sebuah bas apabila dia menyelak kain yang dipakai dan melancap di dalam sebuah bas selepas melihat kaki seorang penumpang perempuan. 

Perbuatan sami Buddha yang berusia dalam lingkungan 50-an melakukan onani demi memuaskan nafsu batinnya itu, mengejutkan penumpang yang menaiki bas bernombor 28 itu, di Bangkok, Thailand.

Aksi menjijikkan itu berjaya dirakamkan oleh seorang wanita dan dia bercadang untuk melaporkannya kepada pihak polis. Wanita itu memberitahu bahawa sami terbabit asyik memandang kaki seorang wanita sebelum menggosok alat sulitnya.


Dia kemudiannya memuat naik dua klip video di media sosial namun memutuskan untuk memadamkannya selepas tiga jam. Bagaimanapun klip berkenaan telah pun disebarkan secara meluas. –MYNEWSHUB.CC

*Video sekadar hiasan…

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Itu sebabnya, agama Islam yang menghormati wanita, dengan mengadakan peraturan-peraturan bermusafir, berhijab, mengawal dari orang yang di dalam 'hatinya ada penyakit' dan lain-lain.

Lelaki diberi amaran dengan ujian dan cabaran '3ta': harta,tahta dan wanita. Nampaknya sami itu tewas dengan ta yang ketiga...

Kita juga disuruh mempertahankan iman dan perjuangan kita secara berjamaah. 

Iaitu menyertai atau...
UNDILAH PAS dalam PRU14
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam? 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails